Je vergeet nog het opladen van je flitser (kost soms een paar seconden) en ht juist instellen van je camera.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
Op het moment dat ik bij een bruiloft zit, zie ik overal mooie plaatjes!
Zo van 'oh, hoop dat hij/zij dit heeft! En dit! en oooh, alsie daar nou inzoomt en en en....'
maar als je het ook echt MOET doen en dus minder tijd hebt om na te denken over 'oh, dat zou wel leuk zijn...' (dan heb je 't al gemist) dan is het bij mij exit inzicht
Gefeliquote:
dank je wel, top weertje, kwamen lekker mee bij alle holland boten. Over twee weken het NKquote:Op zondag 23 mei 2010 20:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gefeli
IDZ: jammer dat ik geen busje heb ofzo om je fiets te halen...
Raar verhaal, ik zou er zeker nog werk van makenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
Lang verhaal maar 't kwam er op neer dat het mechanische schade was. En in 't buitenland. En nee, ze gingen NIKS doen.
Wtf, waar kom je dan nog wel voor?
Isdatzo: ja, en nu?
ANWB-dude: dit klinkt misschien heel bot meneer (no shit) maar dit is uw probleem en wij gaan u hier niet bij helpen.
Isdatzo: dussssss jullie verwachten dat ik die motor nu terug naar nederland ga duwen?
ANWB-dude: dat is uw zaak meneer
.... the fuck..
En Delft is ook een beetje ver denk ikquote:Op zondag 23 mei 2010 20:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
IDZ: jammer dat ik geen busje heb ofzo om je fiets te halen...
Mja, heb ik nu iig totaal geen trek in. Misschien later, ik kijk wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
Raar verhaal, ik zou er zeker nog werk van maken
Ik zou even een klachtje neerleggen bij de ANWB. Die helpen je namelijk ook bij mechanische schade. Mij hebben ze een jaar geleden iig keurig geholpen toen in Italië pech kreeg. "Mechanische schade"quote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
Lang verhaal maar 't kwam er op neer dat het mechanische schade was. En in 't buitenland. En nee, ze gingen NIKS doen.
Wtf, waar kom je dan nog wel voor?
Isdatzo: ja, en nu?
ANWB-dude: dit klinkt misschien heel bot meneer (no shit) maar dit is uw probleem en wij gaan u hier niet bij helpen.
Isdatzo: dussssss jullie verwachten dat ik die motor nu terug naar nederland ga duwen?
ANWB-dude: dat is uw zaak meneer
.... the fuck..
Totaal niet dus.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vroeg ook wat 't verschil tussen 'mechanische schade' en 'andere' schade was, kon hij me ook niet uitleggen.
Kwam er op neer dat als ik tegen een paal gereden was ze wel gekomen waren. Ehhh, logisch?
Ja, ik vond 't ook een uiterst vreemde zaak. Denk dat ik van de week toch ff een belletje ga doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Totaal niet dus.
De aard van de pech doet er niet toe. Ze maken op hun site ook geen enkel voorbehoud.
Da's best knap volgens mijquote:Op zondag 23 mei 2010 23:43 schreef motorbloempje het volgende:
oei
die van mij is er wel 's afgeroldgevalletje te lang niet gespannen
maar gelukkig ook al uitrollend ergens op de boulevard van Scheveningen
Heb wel eens foto's gezien van iemand die zo'n ketting door (ja, door) z'n been kreeg. Wat dat betreft heb ik 't nog niet zo slecht gedaan.quote:Aan dat soort gevallen moet je idd maar niet denken...bah!
ach, je moet ergens goed in zijnquote:
ja, dat soort dingen mogen als ze gepost worden in spoilertags!quote:[..]
Heb wel eens foto's gezien van iemand die zo'n ketting door (ja, door) z'n been kreeg. Wat dat betreft heb ik 't nog niet zo slecht gedaan.
Alhoewel 't natuurlijk nog steeds wel echt heel kut is.
BBQquote:Op zondag 23 mei 2010 23:54 schreef Erasmo het volgende:
Avond
Vandaag maar weer eens een paar forellen op de BBQ gegooid
Zo ver kom ik ook nog welquote:
Ik weiger in frankrijk te komenquote:pas na 2 weken daar rondrijden en campings begint 't weer een beetje te komen!
't is ook niet mijn ding, maar de Franse Alpen met de motor waren wel héééél tofquote:Op maandag 24 mei 2010 12:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo ver kom ik ook nog wel.
[..]
Ik weiger in frankrijk te komen.
Heb je geen permanente reisverzekering met vervoersdekking? Ik heb er eentje destijds uitgezocht die m'n fiets als vevoermiddel aanzag, als ik ergens in het buitenland dusdanige panne heb dat ik niet verder kan met een reis kan ik bij hun aankloppen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ik vond 't ook een uiterst vreemde zaak. Denk dat ik van de week toch ff een belletje ga doen.
Dit lijkt zo op 't eerste gezicht erg op mijn geval:
[ afbeelding ]
Jawel maar toen stond er nog geen foto toen ik keek en ik ben niet zo wanhopig dat ik elke week klikquote:Op maandag 24 mei 2010 16:24 schreef Isdatzo het volgende:
Alsof jij nooit op m'n fotoboek-icoontje geklikt hebt.
Staan er volgens mij al ruim een jaar inquote:Op maandag 24 mei 2010 16:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jawel maar toen stond er nog geen foto toen ik keek en ik ben niet zo wanhopig dat ik elke week klik
even klikken
Heb ik dus al ruim een jaar niet in je fobo gekekenquote:Op maandag 24 mei 2010 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Staan er volgens mij al ruim een jaar in. Heb alleen een keer de oude motorfoto's door nieuwe motorfoto's vervangen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |