Ik heb gewerkt aangezien ik gisteren niet kon werkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:07 schreef Sarabi het volgende:
Goodmorning
Wat zijn iedereens plannen voor deze vrije dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Als ik had gezien dat ie op 300 posts staat had ik niet gepostquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:02 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja, wie had nou gedacht dat die SC ooit vol zou raken..
Nee, enquetes invoerenquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:02 schreef Sarabi het volgende:
Nog spannende plannen voor morgen dan?
Ik ga zo richting Den Boschzin in een heerlijk avondje uit
quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:04 schreef HMaster-II het volgende:
Mijn Roeiboot is lek....... Nu kan ik nooit naar de Hemel varen.
Ah, dat was jou roeiboot..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgeochtend naar de tandarts, morge middag wordt er inkt in m'n arm geprikt en moet er een tattoo tevoorschijn komen ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:02 schreef Sarabi het volgende:
Nog spannende plannen voor morgen dan?
Ik ga zo richting Den Boschzin in een heerlijk avondje uit
En wat komt er dan te staan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Morgeochtend naar de tandarts, morge middag wordt er inkt in m'n arm geprikt en moet er een tattoo tevoorschijn komen ofzo
quote:1. Choose Filter > Distort > Lens Correction.
2. Set the grid and image zoom. As you work you may want to adjust the grid lines to help you judge the amount of correction to make. See Adjust the Lens Correction preview and grid, below.
3. (Optional) Choose a preset list of settings from the Settings menu. Lens Default uses settings that you previously saved for the camera, lens, focal length, and f‑stop combination used to make the image. Previous Conversion uses the settings used in your last lens correction. Any group of custom settings you saved are listed at the bottom of the menu. See Set camera and lens defaults, below.
4. Set any of the (following) options to correct your image.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |