Ik heb gewerkt aangezien ik gisteren niet kon werkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:07 schreef Sarabi het volgende:
Goodmorning
Wat zijn iedereens plannen voor deze vrije dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Als ik had gezien dat ie op 300 posts staat had ik niet gepostquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:02 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja, wie had nou gedacht dat die SC ooit vol zou raken..
Nee, enquetes invoerenquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:02 schreef Sarabi het volgende:
Nog spannende plannen voor morgen dan?
Ik ga zo richting Den Boschzin in een heerlijk avondje uit
quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:04 schreef HMaster-II het volgende:
Mijn Roeiboot is lek....... Nu kan ik nooit naar de Hemel varen.
Ah, dat was jou roeiboot..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgeochtend naar de tandarts, morge middag wordt er inkt in m'n arm geprikt en moet er een tattoo tevoorschijn komen ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:02 schreef Sarabi het volgende:
Nog spannende plannen voor morgen dan?
Ik ga zo richting Den Boschzin in een heerlijk avondje uit
En wat komt er dan te staan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Morgeochtend naar de tandarts, morge middag wordt er inkt in m'n arm geprikt en moet er een tattoo tevoorschijn komen ofzo
quote:1. Choose Filter > Distort > Lens Correction.
2. Set the grid and image zoom. As you work you may want to adjust the grid lines to help you judge the amount of correction to make. See Adjust the Lens Correction preview and grid, below.
3. (Optional) Choose a preset list of settings from the Settings menu. Lens Default uses settings that you previously saved for the camera, lens, focal length, and f‑stop combination used to make the image. Previous Conversion uses the settings used in your last lens correction. Any group of custom settings you saved are listed at the bottom of the menu. See Set camera and lens defaults, below.
4. Set any of the (following) options to correct your image.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geometric distortionquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:47 schreef RonaldV het volgende:
Weet iemand hoe het verschijnsel heet dat je vervorming hebt in de randen van je foto? Ik zoek een tutorial voor photoshop CS3 om dat te fixen, en dan is het wel handig als je weet waar je precies naar zoekt
Om te laten zien wat ik gecorrigeerd wil hebben:
[ afbeelding ]
Ik zie geen regen? Sterker nog: meer blauwe lucht dan hier, de afgelopen week!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:21 schreef fFarl het volgende:
Op vakantie effe een schilderijtje gemaakt. Met al die regen was er weinig anders te doen![]()
[ afbeelding ]
Ze kunnen hier nog zo snel bewegen, een egaal grijze lucht blijft egaal grijs.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:05 schreef Kremers het volgende:
Wolken zijn juist coolZe mogen alleen wat sneller bewegen
Heb woensdag mijn B+W ND110 filter ontvangen en wil hem nu wel even testen
En hoe kom je nadat de demo is afgelopen weer terug naar cs4?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:35 schreef Kremers het volgende:
[..]
Geometric distortion
Overigens zou ik de demo van Photoshop CS5 downloaden, één van de grootste verbeteringen zit hier in.
CS5 wordt toch sowieso gewoon naast CS4 geïnstalleerd, en niet in plaats van?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:41 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
En hoe kom je nadat de demo is afgelopen weer terug naar cs4?
Kijk hier eens tussen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:56 schreef murp het volgende:
Ik zoek nog een goed boek waar ik nog wat aan zou kunnen hebben
http://www.bruna.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Bruna-B2C-Site/nl_NL/-/EUR/ViewFas-Search?action1=search&searchcategory=%2F%2Fbruna%2Fnl_NL%2Fcategories%3C{bruna_1}&fh_search=500d
Ja, ik probeer hem steeds te installeren, maar dan vraagt ie voor ie daadwerkelijk begint of ik de trial-disc er in wil doen :Squote:
nou ik wilde het eigenlijk niet zeggen... maar ik heb de kat van de buren geschoten...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:53 schreef PdeHoog het volgende:
Dank jullie wel allemaalEn Muk_VII, ik stap nit eerder in de auto als dat ik weet wat jouw cadeau is
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:55 schreef Muk_VII het volgende:
[..]
nou ik wilde het eigenlijk niet zeggen... maar ik heb de kat van de buren geschoten...
dakhaas heet dat bij ons, t smaakt naar kip, maar dan kan het wél met mosterdsaus...
Genoeg online linkjes hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, ik probeer hem steeds te installeren, maar dan vraagt ie voor ie daadwerkelijk begint of ik de trial-disc er in wil doen :S
ah thanks!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kijk hier eens tussen.
Boeken over Fotografie, welke moet je lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |