Tof man! Post even linkje naar de foto's hier als ze online staanquote:Op zondag 30 mei 2010 00:19 schreef didotcicero het volgende:
Thuis van Pinkpop. Ik moet het allemaal nog even laten doordringen geloof ik.
Inderdaad was ik daar om te fotograferen, met de band Destine mee. Hadden we 3 jaar geleden niet durven bedenken dat we daar zouden staan. Band speelde een geweldige set, publiek ging los
Heb regen wind en zon gehad.. ''Maar'' een uurtje echt regen, maar wel wind die je de kant opblies waar je niet naartoe moestquote:Op zondag 30 mei 2010 21:12 schreef fFarl het volgende:
Ken je dat? Je hebt een urenlange shoot in de regenen op het moment dat alles weer ingepakt is, breekt de zon door...![]()
Gelukkig waren er genoeg schuilplaatsen. Toffe shoot gehad, erg naar m'n zin gehad. Nou duimen dat de foto's dat ook waard zijn...![]()
Hoe was jullie dag?
Yup. Het was idd kloteweer. Ik heb drie hele goeie plensbuien over me heen gehad op Margraten. Gelukkig was ik voorzien van paraplu en een vuilniszak dus de cam is best drooggebleven en mijn gezicht ook, maar de rest was doorweektquote:Op zondag 30 mei 2010 08:14 schreef fFarl het volgende:
Ah LOL, 't wordt kloteweer en toch is half FOT op pad.![]()
Tsk. Mietjequote:
Heb Zelda zitten spelen op m'n psp.quote:
Hey, dat had ik ook!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:12 schreef fFarl het volgende:
Ken je dat? Je hebt een urenlange shoot in de regenen op het moment dat alles weer ingepakt is, breekt de zon door...![]()
Gelukkig waren er genoeg schuilplaatsen. Toffe shoot gehad, erg naar m'n zin gehad. Nou duimen dat de foto's dat ook waard zijn...![]()
Hoe was jullie dag?
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:08 schreef Cryothic het volgende:
Zo, gistere naar de melkweg geweest voor een concert van Oomph.
Wat was dat vet. Echt brilant.
En gelukkig alles in het duits, want die engels-vertaalde best-of cd slaat nergens op.
Snaar strak 2 uur lang spelen. Waaronder een dubbele toegift (gelukkig waren we niet als een gek na de toegift naar buiten gelopen)
Alleen dat voorprogramma... Deadcell, schijnt nederlands te zijn.
Je kan nog beter een zware operatie ondergaan... dan wordt je tenminste nog onder narcose gebracht.
Enige nadeel: om half 1 thuis zijn, wetende dat je niet kan slapen van de honger, dus nog een broodje eten en wat drinken, en dan om half 2 in bed liggen met de wekker op half 7...
En jij maar denken dat het bliksemde vlak over de grensquote:Op maandag 31 mei 2010 09:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hey, dat had ik ook!
Ook wel aardig: nog geen 10 meter (no kidding!) weer terug in NL krijg je toch een bui voor je kiezen... In één klap terug van 160 naar 110.
Zit niet allemaal mee neequote:Op maandag 31 mei 2010 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Je hebt een beetje pech met de motor he, Isdatzo
Da's toch wel een neerlandschhhh product waar we trots op moeten zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 09:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En jij maar denken dat het bliksemde vlak over de grensFlitslicht van Gatso zal je bedoelen.
Nee, maar ze hebben sowieso geen nummers gespeeld die daar op leken.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Ik mis elke keer Oomph! concerten in Nederland. Demme.....
En als ze geen Engelse nummers gedaan hebben, dan hebben ze "My Hell" dus ook niet gespeeld
LR2 of 3quote:Op maandag 31 mei 2010 10:21 schreef freud het volgende:
[![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
]
Grrrrrdverrrrr, moet even kwijt dat ik poepziek wordt van die &^%^&&^% bug in LR met het crashen van de app als je de gradient tool gebruikt.
[/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
]
Zo. Nu verder.
LR 2.7. Op adobe forums vallen ze er ook erg over. Vaak bij het gebruik van de gradient tool klapt LR er uit. Is op zowel mac als pc. Moet je echt LR killen, en opnieuw opstarten. Aangezien ik nu voor een opdracht zo'n 1000 foto's in LR moet bewerken, gaat het vervelen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |