Misschien LR3 beta proberen? Mag dan beta zijn en af en toe klappen, maar ik heb weinig echte issues.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:36 schreef freud het volgende:
[..]
LR 2.7. Op adobe forums vallen ze er ook erg over. Vaak bij het gebruik van de gradient tool klapt LR er uit. Is op zowel mac als pc. Moet je echt LR killen, en opnieuw opstarten. Aangezien ik nu voor een opdracht zo'n 1000 foto's in LR moet bewerken, gaat het vervelen...
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:57 schreef umberrella het volgende:
heey nog meer mensen die bij Oomph! waren.altijd gezellig met die mannen.
dat ik pas om half 7 thuis was is dan een bijwerking die ik er maar bij moet nemen...
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:03 schreef Chanty het volgende:
Woeiii volgende week naar het EenVandaag lijsttrekkersdebat
Waarschijnlijk D66, maar wil nog wel wat andere partijprogramma's bekijken. Ik weet in ieder geval op wie ik niet ga stemmenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En heb je ook al bedacht op wie je gaat stemmen?
Ik doe een gokje: PVV, TON, PvdV, SGP, CUquote:Op maandag 31 mei 2010 11:10 schreef Chanty het volgende:
Ik weet in ieder geval op wie ik niet ga stemmen
Die idd en CDA, VVD mogen ook wegblijvenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik doe een gokje: PVV, TON, PvdV, SGP, CU![]()
Ik moet er nog helemaal induiken. Ik ben er alleen nu alweer helemaal klaar mee als ik de media zo af en toe zie. Wat een stelletje eikels zijn het toch ook af en toe met dat naar elkaar zwartepieten
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:20 schreef Chanty het volgende:
Misschien moet ik maar solliciteren op de functie van MP
Jemig, ben je naar huis gaan lopen ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:57 schreef umberrella het volgende:
heey nog meer mensen die bij Oomph! waren.altijd gezellig met die mannen.
dat ik pas om half 7 thuis was is dan een bijwerking die ik er maar bij moet nemen...
Halsema for presidentquote:Op maandag 31 mei 2010 11:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die idd en CDA, VVD mogen ook wegblijvenDus ik ga D66, GL en SP nog eens onder de loep nemen.
Ik moet zeggen dat het echt een stelletje kleuters zijn daar. Ik vind het allemaal ook weinig betrouwbaar overkomen. De enige die op mij oprecht overkomen zijn Pechthold en Halsema. De rest loopt vooral te smijten met modder: "Met jouw programma gebeurt er dit en dat" "Ja maar je vertelt er dit en dit niet bij. Terwijl er zus en zo bij jou gebeurt" "Dan moet je ook a t/m z vermelden, nu vertel je maar een half verhaal" ""
Verder smijten ze met allerlei beweringen en onderzoeken wat niet/ nauwelijks te controleren valt... dus wie moet je geloven![]()
Dan maar afstrepen: CDA heeft zijn kansen gehad, pvda... tsja... komt nog niet al te best over tot nu toe. Aan PVV maak ik niet eens woorden vuil, net als TON, SGP en CU. En dan hebben we partij van de dieren nog...![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik weet ff niet welke emo het beste is:quote:
Halsema voor neveridentquote:
Ik ook.quote:
Dat zijn ze allemaal, met JP, Wilders en Rutte vooraan in de rij kleutersquote:Op maandag 31 mei 2010 11:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
| Het is gewoon een irritant kind met te groot ego.
'Huilmeisje' Halsema?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:59 schreef Isdatzo het volgende:
Dat is wel 't grootste non-argument dat ik gehoord heb.
Omdat een partij in de oppositie zit is 'ie per definitie niet geschikt om te regeren?
Halsema lijkt mij een uitermate schikte premier. Duidelijk verhaal, helder, ze heeft persoonlijkheid, scherp in discussies, staat open voor andere visies en doet niet mee aan het ik-heb-de-grootste-verkiezingspiemel-wedstrijdje.
* Tromgeroffel! *quote:
Ze doen het ook altijd helemaal verkeerd, dat blijkt tochquote:Op maandag 31 mei 2010 12:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
'Huilmeisje' Halsema?
"Zij doen het altijd helemaal verkeerd!"
Ze staat nog net niet te stampvoeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |