abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:43:26 #103
300082 roos85
JUICHEN!
pi_81887688
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:36 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik moet er niet aan denken, dat soort familie weekendjes .
same here
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:48:55 #104
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_81888006
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:36 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik moet er niet aan denken, dat soort familie weekendjes .
Ik vind het ook niet echt gezond dat ze nog steeds samen op vakantie gaan. Om maar niet te spreken over het zo lang thuis blijven wonen en je kids daar droppen.
Of is dat normaal in Belgie???
Het is de gekte van de verslaving.
pi_81888521
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:48 schreef Anneloortje het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet echt gezond dat ze nog steeds samen op vakantie gaan. Om maar niet te spreken over het zo lang thuis blijven wonen en je kids daar droppen.
Kinderen bij opa en oma droppen gebeurd ook in Nederland hoor . Of het zo vaak en lang is weet ik niet..
pi_81888646
quote:

[..]

Het blijft ook een familie met kermis en woonwagenkamp achtergrond he, in die kringen is dat wel vrij normaal.
pi_81889157
Is het jullie ook opgevallen dat het verhaal dat Sam tijdens zijn (wederom spectaculaire) optreden vertelde (hij was laatst dronken, zijn vrouw zei dat het nu maar eens klaar moest zijn met dat drinken, anders was het de drank of zijn huwelijk bla, bla, bla) al eerder was opgedreund tijdens een ander optreden? Lekker spontaan!
pi_81889227
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:05 schreef Mirjam30 het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat het verhaal dat Sam tijdens zijn (wederom spectaculaire) optreden vertelde (hij was laatst dronken, zijn vrouw zei dat het nu maar eens klaar moest zijn met dat drinken, anders was het de drank of zijn huwelijk bla, bla, bla) al eerder was opgedreund tijdens een ander optreden? Lekker spontaan!
Ik heb die 'grap' serieus al 4x afzonderlijk voorbij zien komen
  † In Memoriam † dinsdag 25 mei 2010 @ 21:07:18 #109
240917 Mula
pi_81889284
quote:
Oh, daar heb ik zo`n hekel aan! Hoe moeilijk kan het nou zijn om iets origineels te bedenken?
pi_81889523
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:06 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik heb die 'grap' serieus al 4x afzonderlijk voorbij zien komen
Oh, ik 'nog maar' 2 x!
pi_81889804
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:57 schreef roos85 het volgende:

[..]

oow dat ja, en dan gaat de hele familie (hoe verrassend) lopen brullen
Daar hebben ze ook wel reden toe, want zonder Carmen is dat hele gezin niks waard (wie past er dan op al die koters?), vooral JM niet. Die kan echt he-le-maal niets zelf. Vorige week ging er een huisvriend mee naar het ziekenhuis, maar waarom??
pi_81890325
quote:
Volgens mij doen alle artiesten dat
pi_81891902
quote:

[..]

Vakantie, het is was maar een weekendje hoor. En dat wordt bij zoveel gezinnen gedaan, om samen een weekendje weg te gaan.
pi_81898437
Wat een volksverhuizing voor zo'n weekendje weg. En ze blijven maar 1 nachtje op die camping toch?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_81904202
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:18 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Volgens mij doen alle artiesten dat
Precies
  woensdag 26 mei 2010 @ 02:34:31 #116
288743 fredjanssen
Godmiljaar!!
pi_81905586
quote:
Ach hij valt dan nog in herhaling per optreden, JM valt al in herhaling na dat ie 2 zinnen heeft gezegd
  woensdag 26 mei 2010 @ 06:49:28 #117
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_81906115
De manier waarop Debby stop daarmee zegt lijkt verdacht veel op een duiveluitdrijving...
Wat een kutmoeder ishet ook...
Carmen zou ceremonimeester moeten worden met dr gedelegeer. (Kan ze ook lekker zuipen)by).
Dat GPS systeem van Lyndsy (kop en afkeurende blik Debby.
Computerspeldeuntje Jean Marie Amai wat een mooi uurwerk
Ondertussen geniet Bruce vanzn 4 uurtje (shit happens he:))

[ Bericht 25% gewijzigd door Anneloortje op 26-05-2010 07:05:16 ]
pi_81912651
In de Prive van deze week, een artikel over Nicolas en dat JM niet echt blij is.Wie o wie heeft de prive toevallig gelezen bij de kapper?

Bonje bij de Pfaffs

NICOLAS LIÉBART heeft zich in België niet populair gemaakt met racistische uitspraken en ongenuanceerde meningen over uitkeringsgerechtigden. Zijn aanstaande schoonvader JEAN-MARIE PFAFF is niet gediend van dergelijk intolerant gedrag en heeft hem op het matje geroepen. De bruiloft van zijn dochter DEBBY hangt mogelijk aan een zijden draadje.

[ Bericht 52% gewijzigd door Saphia op 26-05-2010 12:12:20 ]
pi_81919018
Dat kan El Sympatico niet hebben. Maar dus J.M. bepaalt of hij mag trouwen met zijn dochter? Tss..
En die muziekkeuze ook van die realityserie.. onderweg naar de camping hoor je een Sims 2 deuntje..
pi_81920764
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef Saphia het volgende:
In de Prive van deze week, een artikel over Nicolas en dat JM niet echt blij is.Wie o wie heeft de prive toevallig gelezen bij de kapper?

Bonje bij de Pfaffs

NICOLAS LIÉBART heeft zich in België niet populair gemaakt met racistische uitspraken en ongenuanceerde meningen over uitkeringsgerechtigden. Zijn aanstaande schoonvader JEAN-MARIE PFAFF is niet gediend van dergelijk intolerant gedrag en heeft hem op het matje geroepen. De bruiloft van zijn dochter DEBBY hangt mogelijk aan een zijden draadje.

Dit is nou een echte soap
pi_81921530
Ja hoe kun je nou El Sympatico zijn wanneer je schoonzoon maar klaagt over al die doppers
pi_81922342
quote:
De bruiloft van zijn dochter DEBBY hangt mogelijk aan een zijden draadje.
sensatiegedoe van Prive
pi_81922850
quote:
De bruiloft van zijn dochter DEBBY hangt mogelijk aan een zijden draadje.

Ik geloof er geen snars van, dat wilt het roddelblad er ws gewoon van maken, verkoopt weer meer tijdschriften
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_81922864
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:12 schreef lily het volgende:

[..]

sensatiegedoe van Prive

Oh spuit 11 zie ik
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:27:43 #125
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_81926227
Een iets langer stukje over Nicolas/JM

'Jean-Marie Pfaff boos op aanstaande schoonzoon' van onze redactie
AMSTERDAM - Nicolas Liébart zou zich met beledigende en racistische uitspraken over uitkeringsgerechtigden en buitenlanders de woede van zijn aanstaande schoonvader Jean-Marie Pfaff op de hals hebben gehaald.

Volgens het weekblad Privé heeft Nicolas in een interview met een Belgische krant laten weten dat hij geen zin heeft om een baan te zoeken voor een, in zijn ogen, schamel loontje. "Hij komt alleen zijn bed uit voor een salaris van zo'n tienduizend euro in de maand."

Ook spuwde de vriend van Debby Pfaff zijn gal over mensen die werkloos thuis zitten en een uitkering ontvangen. "Iemand die van school gaat krijgt duizend tot twaalfhonderd euro uitkering. Waarom moeten die nog gaan werken? Schandalig is het!" Niet veel later deed Nicolas er nog een schepje bovenop... "Kijk godverdomme naar al die vreemdelingen. Dat woont hier in België, hun tweede vrouw in Turkije en hun derde in Marokko en die krijgen allemaal een uitkering. Daarom wil ik niet van dat systeem profiteren."

Jean-Marie is op zijn zachtst gezegd niet blij met de uitspraken van zijn aanstaande schoonzoon. "Ik heb hem hier persoonlijk op aangesproken. (...) We hebben onze dochters altijd opgevoed met het beeld dat iedereen gelijk is en dat er weliswaar goede en slechte mensen zijn, maar dat je ieder als persoon moet respecteren."

________________________________________________________________________________________

Als Nicolas in NL zou wonen zou hij 9 juni duidelijk op de PVV stemmen!
pi_81926496
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:27 schreef Starlie het volgende:
Een iets langer stukje over Nicolas/JM

'Jean-Marie Pfaff boos op aanstaande schoonzoon' van onze redactie
AMSTERDAM - Nicolas Liébart zou zich met beledigende en racistische uitspraken over uitkeringsgerechtigden en buitenlanders de woede van zijn aanstaande schoonvader Jean-Marie Pfaff op de hals hebben gehaald.

Volgens het weekblad Privé heeft Nicolas in een interview met een Belgische krant laten weten dat hij geen zin heeft om een baan te zoeken voor een, in zijn ogen, schamel loontje. "Hij komt alleen zijn bed uit voor een salaris van zo'n tienduizend euro in de maand."

Ook spuwde de vriend van Debby Pfaff zijn gal over mensen die werkloos thuis zitten en een uitkering ontvangen. "Iemand die van school gaat krijgt duizend tot twaalfhonderd euro uitkering. Waarom moeten die nog gaan werken? Schandalig is het!" Niet veel later deed Nicolas er nog een schepje bovenop... "Kijk godverdomme naar al die vreemdelingen. Dat woont hier in België, hun tweede vrouw in Turkije en hun derde in Marokko en die krijgen allemaal een uitkering. Daarom wil ik niet van dat systeem profiteren."

Jean-Marie is op zijn zachtst gezegd niet blij met de uitspraken van zijn aanstaande schoonzoon. "Ik heb hem hier persoonlijk op aangesproken. (...) We hebben onze dochters altijd opgevoed met het beeld dat iedereen gelijk is en dat er weliswaar goede en slechte mensen zijn, maar dat je ieder als persoon moet respecteren."

________________________________________________________________________________________

Als Nicolas in NL zou wonen zou hij 9 juni duidelijk op de PVV stemmen!
Niet een discussie voor dit topic maar hij heeft gelijk, het is toch van de zotte. Je komt een land binnen "hoppa , hier heeft u een zak geld" , je gaat van school: "hierzo, heb je geld" . Ga eerst eens wat doen voordat je je handje gaat ophouden. Dat hij het met meer tact had moeten brengen dat is dan weer wel zo.
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:41:34 #127
125420 Starlie
pi_81926961
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Niet een discussie voor dit topic maar hij heeft gelijk, het is toch van de zotte. Je komt een land binnen "hoppa , hier heeft u een zak geld" , je gaat van school: "hierzo, heb je geld" . Ga eerst eens wat doen voordat je je handje gaat ophouden. Dat hij het met meer tact had moeten brengen dat is dan weer wel zo.
Ik ben het ook wel met hem eens hoor!!! En denk zoveel mensen maar die durven het niet hardop te zeggen...
pi_81927293
Heel mooi gezegd van Jean-Marie en als je het op dit punt eens bent met Nicolas ga je dan heel diep schamen.
pi_81927359
Het enige dat me stoort is dat hij voor minder dan 10.000 euro zijn bed niet wilt uitkomen Voor de rest heeft hij gewoon gelijk.
pi_81927507
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:49 schreef Urquhart het volgende:
Het enige dat me stoort is dat hij voor minder dan 10.000 euro zijn bed niet wilt uitkomen Voor de rest heeft hij gewoon gelijk.
Dat
pi_81927824
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:47 schreef DeParo het volgende:
Heel mooi gezegd van Jean-Marie en als je het op dit punt eens bent met Nicolas ga je dan heel diep schamen.
Sorrie???? Het enige waar ik het niet mee eens ben is dat inkomen van 10.000 euro maar dat heeft hij inmiddels al toegelicht hoe hij dat bedoelde. De rest ben ik ZEKER WEL met hem eens. En zoals je ziet moet ik, en anderen ons diep schamen. Ik schaam me idd rot voor het feit dat ik vind dat iedereen moet werken voor zijn geld, sorrie.
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:00:27 #132
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_81927896
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Sorrie???? Het enige waar ik het niet mee eens ben is dat inkomen van 10.000 euro maar dat heeft hij inmiddels al toegelicht hoe hij dat bedoelde. De rest ben ik ZEKER WEL met hem eens. En zoals je ziet moet ik, en anderen ons diep schamen. Ik schaam me idd rot voor het feit dat ik vind dat iedereen moet werken voor zijn geld, sorrie.
Maar ondertussen weet je niet eens hoe je sorry spelt
Kom op zeg, ik zou niet eens meer met m willen trouwen, als ie zo ongegeneerd de rascist uit liep te hangen...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:00:30 #133
125420 Starlie
pi_81927897
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:49 schreef Urquhart het volgende:
Ja ook dat!! Voor 10.000,-- kom ik zeker wel mijn bed uit Hij is wat dat betreft gewoon erg verwend. En zullen ze voor die afleveringen niet al iets van 10.000,-- krijgen??
pi_81927921
Hij heeft wel lef
pi_81928026
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:00 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Maar ondertussen weet je niet eens hoe je sorry spelt

Ja en je wist niet wat ik bedoelde?
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:03:54 #136
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_81932940
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:12 schreef lily het volgende:

[..]

sensatiegedoe van Prive
Mocht ie willen, kanie nog van dr af...
(Sorry maar ik mag Debbys acties echt niet.)..
pi_81933662
Jean Marie werd niet niet voor niks El Sympatico genoemd , dus ziezo hij heeft het nog maar n's bewezen
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_81934727
Ik kan me nog een gesprek herinneren tussen JM en Nicolas herinneren over werken en voor je gezin zorgen. En toen vond Nicolas werken voor een baas niets en werken voor een normaal maandsalaris wilde hij niet.

En hij mag dan misschien geen uitkering krijgen maar recht van spreken heeft hij niet. Hij teert net zo goed op het geld van de Pfaffs en op het succes van de real life soap.

Als Dave zo'n opmerking zou maken kan ik het nog begrijoen want hij werkt gewoon voor zijn geld en dan is het zuur als je belasting moet afdragen om voor anderen een uitkering te bekostigen omdat ze niet willen werken.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_81934794
Die nicolas doet toch modellenwerk

Verder werkte ie ook als vertegenwoordiger.
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
  † In Memoriam † woensdag 26 mei 2010 @ 19:43:03 #140
240917 Mula
pi_81934815
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Tis overcompensatie dat gedrag van Nicolas hoor, nog nooit een man telkens weer zo overdreven zijn mannelijkheid horen bewijzen hoor
Weet je, volgens mij heeft Nicolas gewoon totaal geen zelfvertrouwen. Laatst was er een uitzending waarbij hij met een limo ging flyeren voor een castingdag. Prima idee, maar uiteindelijk staat de chauffeur van de limo met vrouwen te kletsen en flyers uit te delen, terwijl Nicolas er maar een beetje schaapachtig naast staat te grijnzen. Toen had ik al het idee dat hij het gewoonweg niet durft. Ik heb zonet de aflevering van VTM gekeken van 23 mei en daarin zijn Debby en Nicolas aan het gourmetten en praten ze over werk voor Nicolas (lees; Debby zit vreselijk op Nicolas te katten en hem min of meer belachelijk te maken). Nicolas weet zich geen houding te geven en zegt dat hij wel wil werken, maar Debby moet maar vertellen wat hij moet gaan doen. Hij komt daarbij zo onzeker over. Volgens mij is dat arrogante op uiterlijk en seksualiteit gerichte gebeuren gewoon een manier om te verbergen dat het een klein onzeker jongetje is.
pi_81935712
Sam is net wakker, wie laat dan die camera mensen binnen?
Zouden ze zelf binnenkomen? Of staat Sam op om ze binnen te laten en gaat weer in bed liggen

Niet heel boeiend, maar ik vraag het me toch af .
pi_81935832
Sam is nog is zo'n echte Air Max Johnny haha !
pi_81936337
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:59 schreef Pannenkoeken het volgende:
Sam is net wakker, wie laat dan die camera mensen binnen?
Zouden ze zelf binnenkomen? Of staat Sam op om ze binnen te laten en gaat weer in bed liggen

Niet heel boeiend, maar ik vraag het me toch af .
Ik denk dat ze wel de sleutel hebben

Of de werkster doet open
pi_81937479
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:12 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik denk dat ze wel de sleutel hebben

Of de werkster doet open
Dat zal wel inderdaad. Lijkt me leuk wakker worden, zo'n camera voor je neus, al zou Sam dat wel gewend zijn ondertussen .
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:35:21 #145
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_81937579
Sam die de schuurdeur wil opendoen en het lukt niet
Ai, na 5 minuten als hij op slot zit gaat hij niet open he
pi_81945811
Sam is ook een echte klusser! Hoe hij die raampjes in de deuren zette; geweldig gewoon!
pi_81960674
Als ik in de dagschemas kijk van RTL 4 van juni/juli dan zijn de nieuwe afleveringen op vrijdagavond op 5 juni voor het laatst. Vanaf 10 juni komen de oude afleveringen 2x per dag op rtl 7 om 19.50 en 23.30 daarnaast begint maandag de RTL 4 herhaling weer om 10.30.
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_81961199
Zometeen weer even kijken
pi_81962242
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:41 schreef Cyan het volgende:
Ik kan me nog een gesprek herinneren tussen JM en Nicolas herinneren over werken en voor je gezin zorgen. En toen vond Nicolas werken voor een baas niets en werken voor een normaal maandsalaris wilde hij niet.

En hij mag dan misschien geen uitkering krijgen maar recht van spreken heeft hij niet. Hij teert net zo goed op het geld van de Pfaffs en op het succes van de real life soap.

Als Dave zo'n opmerking zou maken kan ik het nog begrijoen want hij werkt gewoon voor zijn geld en dan is het zuur als je belasting moet afdragen om voor anderen een uitkering te bekostigen omdat ze niet willen werken.
dat herriner ik me ook nog, meneer wilde niet als "loonslaaf" werken.. wat een arrogantie
geef mij maar zo'n type als Dave, misschien niet de meest flatteuze van de 3, maar wel de meest normale.
die werkt tenminste voor zijn geld.
pi_81962428
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:26 schreef roos85 het volgende:

[..]

dat herriner ik me ook nog, meneer wilde niet als "loonslaaf" werken.. wat een arrogantie
geef mij maar zo'n type als Dave, misschien niet de meest flatteuze van de 3, maar wel de meest normale.
die werkt tenminste voor zijn geld.
Euh, volgens mij werkt Sam ook voor zijn geld hoor.
pi_81962537
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:29 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Euh, volgens mij werkt Sam ook voor zijn geld hoor.
nou "werken" hihi.maar bedoel in de strekking met Nicolais.. dan vindt hij eigenlijk Dave minder omdat hij in loondienst werkt. terwijl hij dus wel de verantwoordelijkheid voor zijn gezin neemt,en voor een vast inkomen zorgt.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:36:52 #152
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_81962751
Haha met een flex een stukje plexiglas bijwerken...geniaal!

En carmen is flink op haar smoel gevallen zeg. Hele gezin meteen gehandicapt en aant janken.
pi_81963165
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:32 schreef roos85 het volgende:

[..]

nou "werken" hihi.maar bedoel in de strekking met Nicolais.. dan vindt hij eigenlijk Dave minder omdat hij in loondienst werkt. terwijl hij dus wel de verantwoordelijkheid voor zijn gezin neemt,en voor een vast inkomen zorgt.
sam werkt ook hoor.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_81963211
ik vind sam echt grappig. Punten scoren bij zijn meisje.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_81963314
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:45 schreef DarkElf het volgende:

[..]

sam werkt ook hoor.
dat weet ik ook wel., maar zeg toch ook niet dan Sam niet werkt?
bedoelde alleen maar te zeggen dat Dave de enige is die "normale" baan heeft met een vast inkomen
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:51:58 #156
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_81963490
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:48 schreef roos85 het volgende:

[..]

dat weet ik ook wel., maar zeg toch ook niet dan Sam niet werkt?
bedoelde alleen maar te zeggen dat Dave de enige is die "normale" baan heeft met een vast inkomen
Heb voor dave ook de meeste respect in dat gezin.
pi_81963645
Even tussendoor, volgens mij zou Sam een geweldige Blok deelnemer zijn
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:56:30 #158
176471 oh-oh
pi_81963708
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:51 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Heb voor dave ook de meeste respect in dat gezin.
Sam doet dat toch ook goed, beetje zingen, beetje bierdrinken, en dan wss meer binnen halen dan Dave met zn 40 urige werkweek en lekker veel tijd bij zijn kindjes zijn
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_81963794
*zucht* kent Debby het woord NEE niet ofzo
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:59:28 #160
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_81963871
Elke keer als ik Nicolas "debby" hoor roepen...trekken bij mij de haren omhoog
pi_81963973
naar stel zijn debby en nicholas toch. Dat eeuwige gevit op elkaar.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_81964289
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Sam doet dat toch ook goed, beetje zingen, beetje bierdrinken, en dan wss meer binnen halen dan Dave met zn 40 urige werkweek en lekker veel tijd bij zijn kindjes zijn
doet ie zeker goed, Sam is ook wel een erg leuke vader
pi_81982126
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:55 schreef roos85 het volgende:
Even tussendoor, volgens mij zou Sam een geweldige Blok deelnemer zijn
Haha, de enigste die wat kunnen zijn Carmen en Nicolas (ja, deze laatste heeft op een technische school gezeten :p) en Dave misschien nog wel.
  donderdag 27 mei 2010 @ 19:52:23 #164
216508 frensje
VI Hooligans
pi_81983488
Dave
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
pi_81984145
Wie zit er nou de hele tijd aan tafel bij Nicolas??
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2010 @ 20:09:30 #166
240917 Mula
pi_81984388
Nicolas is echt altijd tegen die jongens aan het zeuren over dingen die ze niet mogen. Gezellig. :|
pi_81984772
wat een pauperziekenhuis. jm moet zelfs dat bed zelf naar de kamer rijden. en spullen niet op voorraad
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:18:04 #168
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81984820
Carmen denkt dat ze altijd lollig moet zijn. Ja ik heb niet gelachen op de foto hoor.
Ga ik nu piepen op het vliegveld?
pi_81984858
die rauwe worst
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:19:10 #170
216508 frensje
VI Hooligans
pi_81984877
ranzige eten van JM rauwe worst
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2010 @ 20:28:59 #171
240917 Mula
pi_81985375
JM weet niet eens waar zijn pyama ligt????? WTF?
pi_81985611
En Debby die daar al jaren niet meer woont weet het wel
pi_81985635
JM is echt niks zonder Carmen, net een hulpeloze baby zo .. Wel raar trouwens dat hij zelf met dat bed van Carmen moest sjouwen .

Wat deed Lindsey trouwens gemeen tegen Bruce toen ze hem naar bed bracht zeg .
pi_81985956
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:32 schreef Pannenkoeken het volgende:
JM is echt niks zonder Carmen, net een hulpeloze baby zo ..
Dankzij hem kunnen ze wel in die villa wonen en zijn ze nu zo populair.
  donderdag 27 mei 2010 @ 21:05:01 #175
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81987903
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:32 schreef Pannenkoeken het volgende:
JM is echt niks zonder Carmen, net een hulpeloze baby zo .. Wel raar trouwens dat hij zelf met dat bed van Carmen moest sjouwen .

Wat deed Lindsey trouwens gemeen tegen Bruce toen ze hem naar bed bracht zeg .
Wat deed ze dan?
pi_81988762
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:05 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wat deed ze dan?
Ze legde hem in bed, gooide z'n knuffel erbij, deed de klamboe dicht, riep "dag schat" en liep weg.
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2010 @ 21:24:38 #177
240917 Mula
pi_81989861
Bruce was even daarvoor gewoon vervelend. Eerst weigeren de trap op te gaan, daarna aldoor de laatjes van Fay proberen leeg te roven en toen wou hij zijn speen ook nog niet in. Kan me goed voorstellen dat Lyndsay het even met hem had gehad!
pi_82003180
tvp
  vrijdag 28 mei 2010 @ 00:14:55 #179
301363 Nocturnal_Johnny
Utterly Insane
pi_82004062
Wow , heel Vlaanderen en Nederland kan hun dagelijks leven op de buis volgen ,wordt hier op fok! nog hun online dagboek geschreven
  vrijdag 28 mei 2010 @ 07:16:21 #180
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_82007678
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef Mula het volgende:
Bruce was even daarvoor gewoon vervelend. Eerst weigeren de trap op te gaan, daarna aldoor de laatjes van Fay proberen leeg te roven en toen wou hij zijn speen ook nog niet in. Kan me goed voorstellen dat Lyndsay het even met hem had gehad!
Ik vind Bruce wel een grappig ventje.
Van de week zei hij in een aflevering ineens zeg verdomme
Haha
  vrijdag 28 mei 2010 @ 07:18:09 #181
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_82007686
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:32 schreef Lady-Miekie het volgende:
En Debby die daar al jaren niet meer woont weet het wel
Ja maar je hoorde toch:
Debby heeft iedereen altijd verzorgd:haar vader, bompa etc etc (tussen de zonnebank en chacherijnen door???? Of is commanderen en kleineren ook verzorgen???
pi_82010702

Maar JM en Carmen slapen in de het oude woongedeelte van Sam en Kelly en dat is pas omgebouwd naar slaapkamer toen iedereen het huis al uit was. Hoe kan Debby dan ooit weten hoe Carmen d'r kasten daar heeft ingedeeld...
En waarom weet JM gewoon niet zelf z'n eigen zooi te vinden

pi_82011931
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef Mula het volgende:
Ja, inderdaad. Op een gegeven moment moet je gewoon even: hop hop, klaar en welterusten anders blijven ze klieren.
Niks mis mee in mijn ogen.

Ik vind Bruce wel een leuk ventje trouwens

JM krijgt duidelijk zijn pyjama klaargelegt door Carmen. Ik vind dat toch wel erg hoor, zo'n hulpeloze mannen.

en die rauwe worst leegzuigen
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:02:01 #184
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82012179
Als bruce de tut niet wilde dan
zou ik hem
juist de hemel in prijzen.
pi_82012707
Oh god die smerige worst
pi_82013175
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:02 schreef amaranta het volgende:
Als bruce de tut niet wilde dan
zou ik hem
juist de hemel in prijzen.
Dat dus
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_82014531
pff snap best dat die meiden van streek waren. Carmen had duidelijk veel pijn.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82014619
Ja, die schouder zag eruit zeg
pi_82014673
trouwens das niet normaal hoor zelf sleuren met t bed. Ben ook opgenomen geweest in een vlaams zkh via de spoed en heb niemand daar zelf met bedden zien lopen hoor.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † vrijdag 28 mei 2010 @ 12:11:27 #190
240917 Mula
pi_82015118
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:00 schreef lily het volgende:
Ja, die schouder zag eruit zeg
Weet je wat ik alleen niet snapte? Dat Lyndsay AAN de schouder ging zitten. Volgens mij zat ze er maar met een vinger overheen te wrijven, maar als je toch weet dat het uit de kom/gebroken is, dan blijf je daar toch gewoon af? En Carmen liet het ook maar gewoon toe...
pi_82015282
ik vind carmen vaak zeuren maar vind haar nu wel goed reageren. Niet te paniekerig, grapjes maken. .
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82015545
Carmen is wel goed met stresssituaties volgens mij (ook toen Kenji uit die jacuzzi viel)

Ze jankt om iedere drol maar als het echt nodig is is ze de rust zelve
pi_82015590
ja grappig is dat
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82015754
gatver die worst! Wel lachen hoe hij zijn 'diefstal' verbergt. Carmen geeft hem vast op zijn kop als hij iets jat als ze kookt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:28:03 #195
300082 roos85
JUICHEN!
pi_82015872
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oh god die smerige worst
idd, je snapt toch wel dat je dat niet rauw kan eten

haha adminstratie bijwerken -> handtekeningen zetten

Bruce is wel vervelend zeg, oke is wel peutergedrag maar toch
pi_82015952
Ja, hahah

die voiceover: JM gaat zijn administratie bijwerken. Mijn echtgenoot vanaf de eettafel; kan ie dat dan?

Zie je hem in ene keer in beeld met zijn foto's
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:32:23 #197
300082 roos85
JUICHEN!
pi_82016041
eigenlijk toch belachelijk dat ze nog hulp van het witte kruis krijgen ook...
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:40:30 #198
288743 fredjanssen
Godmiljaar!!
pi_82016388
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:28 schreef roos85 het volgende:

[..]

haha adminstratie bijwerken -> handtekeningen zetten

Das was toch ook het probleem dat ze de administratie niet deden
pi_82020001
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:32 schreef roos85 het volgende:
hoezo?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82020515
quote:
Als ze daar recht op hebben lijkt het me niet meer dan logisch.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:19:22 #201
176471 oh-oh
pi_82020583
quote:
Waarom is dat belachelijk?
Ze moet toch professioneel verzorgd worden?
De kinderen doen al heel veel, ik zie het mezelf niet doen, mn moeder 's morgens gaan wassen en aankleden voor ik naar mn werk ga hoor.
( Groucho Marx )
pi_82020780
Witte kruis was speciaal voor de wondverzorging (zo kwam het bij mij over in elk geval)
pi_82020971
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
De kinderen doen al heel veel, ik zie het mezelf niet doen, mn moeder 's morgens gaan wassen en aankleden voor ik naar mn werk ga hoor.
nee, ik ook niet
pi_82021266
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:24 schreef Lady-Miekie het volgende:
Witte kruis was speciaal voor de wondverzorging (zo kwam het bij mij over in elk geval)
Als het om wondverzorging gaat moet er sowieso iemand van de zorg komen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')