Waarom is dat belachelijk?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:32 schreef roos85 het volgende:
eigenlijk toch belachelijk dat ze nog hulp van het witte kruis krijgen ook...
nee, ik ook nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
De kinderen doen al heel veel, ik zie het mezelf niet doen, mn moeder 's morgens gaan wassen en aankleden voor ik naar mn werk ga hoor.
Als het om wondverzorging gaat moet er sowieso iemand van de zorg komenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:24 schreef Lady-Miekie het volgende:
Witte kruis was speciaal voor de wondverzorging (zo kwam het bij mij over in elk geval)
Tja, Carmen heeft dat zelf gedaan. Hem altijd alles uit de handen halen, en als ie al eens iets doet, is het nooit goed genoeg.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:14 schreef Lady-Miekie het volgende:![]()
Maar JM en Carmen slapen in de het oude woongedeelte van Sam en Kelly en dat is pas omgebouwd naar slaapkamer toen iedereen het huis al uit was. Hoe kan Debby dan ooit weten hoe Carmen d'r kasten daar heeft ingedeeld...![]()
En waarom weet JM gewoon niet zelf z'n eigen zooi te vinden![]()
Waarom is dat belachelijk, dat wordt hier in Nederland toch ook gedaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:32 schreef roos85 het volgende:
eigenlijk toch belachelijk dat ze nog hulp van het witte kruis krijgen ook...
ik kan dat stukje niet vinden, kan je iets specifieker zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:43 schreef Mula het volgende:
[..]
Weet je, volgens mij heeft Nicolas gewoon totaal geen zelfvertrouwen. Laatst was er een uitzending waarbij hij met een limo ging flyeren voor een castingdag. Prima idee, maar uiteindelijk staat de chauffeur van de limo met vrouwen te kletsen en flyers uit te delen, terwijl Nicolas er maar een beetje schaapachtig naast staat te grijnzen. Toen had ik al het idee dat hij het gewoonweg niet durft. Ik heb zonet de aflevering van VTM gekeken van 23 mei en daarin zijn Debby en Nicolas aan het gourmetten en praten ze over werk voor Nicolas (lees; Debby zit vreselijk op Nicolas te katten en hem min of meer belachelijk te maken). Nicolas weet zich geen houding te geven en zegt dat hij wel wil werken, maar Debby moet maar vertellen wat hij moet gaan doen. Hij komt daarbij zo onzeker over. Volgens mij is dat arrogante op uiterlijk en seksualiteit gerichte gebeuren gewoon een manier om te verbergen dat het een klein onzeker jongetje is.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:01 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Waarom is dat belachelijk, dat wordt hier in Nederland toch ook gedaan.
Niet als het om medische handelingen gaat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
weet uit ervaring dat je het hier niet zo makkelijk krijgt, en dat ze liever mantelzorgers vanuit de familie hebben..
Dat wordt hier weer een nacht van 4,5 uur slaapquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:54 schreef lily het volgende:
dat wordt weer nachtwerk
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:58 schreef lily het volgende:
Ik ga in augustus een week op vakantie naar een dorp 20 km van Brasschaat. Ga ik toch even doorheen denk ik(ik heb mijn man al gewaarschuwd)
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:58 schreef lily het volgende:
Ik ga in augustus een week op vakantie naar een dorp 20 km van Brasschaat. Ga ik toch even doorheen denk ik(ik heb mijn man al gewaarschuwd)
Kleine Heide 32 volgens mijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
maar weet jij het nieuwe adres dan
![]()
Oude is Gyuillotdreef 78, maar het nieuwe is
1 Jean-marie en Carmen kleine heide 32 brasschaatquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:13 schreef lily het volgende:![]()
9 km van ons vakantiehuis (kleine heide 32) volgens routenet
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:19 schreef lily het volgende:
echt zwaar toevallig
We gaan al 8 jaar naar de belgische Ardennen maar de eigenaar van dat huis mailde ons zondag dat er iets met het huis was en het dit jaar niet door kon gaan. Vette tegenvaller en nogal kort dag, vindt maar eens wat anders.
Na heel veel gedoe toch nog iets gevonden naar onze smaak maar wel bij Antwerpen in de buurt en niet in de Ardennen.
22:00 De TV kantinequote:
Je moet er iets voor over hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
22:00 De TV kantine
22:30 X Factor, de uitslag
23:00 Wat kiest Nederland
23:45 RTL Nieuws
23:55 RTL Weer
00:00 De Pfaff's
00:00 pas
en dan nog uitloop van x-factor
Omdat iedereen, ongeacht het tijdstip, tóch gaat kijken, want rtlgemist is er niet, kijken = betalen, dus veel blijven braaf wachtenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:54 schreef Lady-Miekie het volgende:
Waarom hebben ze er in vredesnaam nog een programma tussen gepropt?! Alsof het nog niet laat genoeg begint
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:44 schreef Refurb het volgende:
Morgen is de finale en volgende week zijn de Pfaff's weer op tijd
Ten eerste:quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:05 schreef amaranta het volgende:
Was het echt een rauwe worst? Ik zag het niet goed.
Citaat:
"Achja, toen ik vroeger op het kamp woonde, en nog een gewone jongen was, hadden mijn ouders geen geld voor een pan. Dus ging mijn broer altijd naar de slager en vroeg hij om restvlees, dat aten wij altijd rauw. Ja jongens, doe goed je best op school zodat u een panneke kunt kopen om uw vleeskes in te bakken. Ik ben immmers wel normaal gebleven en heb hard gewerkt voor mijn centen he. Dus goed leren. He loopt de hond daar nou?"
Mja, die was nog beter tot zn recht gekomen als hij halverwege het lulverhaal had gestaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ten eerste:Vooral de 'Hé,waar is de hond nou?'
Maar goed,de worst was echt rauw ja.Die zoog hij zo lekker vers uit de darm
hahahaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:05 schreef amaranta het volgende:
Was het echt een rauwe worst? Ik zag het niet goed.
Citaat:
"Achja, toen ik vroeger op het kamp woonde, en nog een gewone jongen was, hadden mijn ouders geen geld voor een pan. Dus ging mijn broer altijd naar de slager en vroeg hij om restvlees, dat aten wij altijd rauw. Ja jongens, doe goed je best op school zodat u een panneke kunt kopen om uw vleeskes in te bakken. Ik ben immmers wel normaal gebleven en heb hard gewerkt voor mijn centen he. Dus goed leren. He loopt de hond daar nou?"
Frits Wester twittert net dat WKN pas rond half 12 begint. Dus tel maar ruim een half uur extra.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
22:00 De TV kantine
22:30 X Factor, de uitslag
23:00 Wat kiest Nederland
23:45 RTL Nieuws
23:55 RTL Weer
00:00 De Pfaff's
00:00 pas
en dan nog uitloop van x-factor
Omfg.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Frits Wester twittert net dat WKN pas rond half 12 begint. Dus tel maar ruim een half uur extra.
Momenteel is "wat kiest NL" bezig, daarna komt RTL nieuws...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:47 schreef lynda het volgende:
Het is dus nog steeds niet geweest?
Kan ik nu weer rtl boulavard oid opnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |