Ze legde hem in bed, gooide z'n knuffel erbij, deed de klamboe dicht, riep "dag schat" en liep weg.quote:
Ik vind Bruce wel een grappig ventje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef Mula het volgende:
Bruce was even daarvoor gewoon vervelend. Eerst weigeren de trap op te gaan, daarna aldoor de laatjes van Fay proberen leeg te roven en toen wou hij zijn speen ook nog niet in. Kan me goed voorstellen dat Lyndsay het even met hem had gehad!
Ja maar je hoorde toch:quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:32 schreef Lady-Miekie het volgende:
En Debby die daar al jaren niet meer woont weet het wel
Ja, inderdaad. Op een gegeven moment moet je gewoon even: hop hop, klaar en welterusten anders blijven ze klieren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef Mula het volgende:
Bruce was even daarvoor gewoon vervelend. Eerst weigeren de trap op te gaan, daarna aldoor de laatjes van Fay proberen leeg te roven en toen wou hij zijn speen ook nog niet in. Kan me goed voorstellen dat Lyndsay het even met hem had gehad!
Dat dusquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:02 schreef amaranta het volgende:
Als bruce de tut niet wilde dan
zou ik hem
juist de hemel in prijzen.
Weet je wat ik alleen niet snapte? Dat Lyndsay AAN de schouder ging zitten. Volgens mij zat ze er maar met een vinger overheen te wrijven, maar als je toch weet dat het uit de kom/gebroken is, dan blijf je daar toch gewoon af? En Carmen liet het ook maar gewoon toe...quote:
idd, je snapt toch wel dat je dat niet rauw kan etenquote:
Das was toch ook het probleem dat ze de administratie niet dedenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
haha adminstratie bijwerken -> handtekeningen zetten![]()
hoezo?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:32 schreef roos85 het volgende:
eigenlijk toch belachelijk dat ze nog hulp van het witte kruis krijgen ook...
Als ze daar recht op hebben lijkt het me niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:32 schreef roos85 het volgende:
eigenlijk toch belachelijk dat ze nog hulp van het witte kruis krijgen ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |