nou "werken" hihi.maar bedoel in de strekking met Nicolais.. dan vindt hij eigenlijk Dave minder omdat hij in loondienst werkt. terwijl hij dus wel de verantwoordelijkheid voor zijn gezin neemt,en voor een vast inkomen zorgt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:29 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Euh, volgens mij werkt Sam ook voor zijn geld hoor.
sam werkt ook hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou "werken" hihi.maar bedoel in de strekking met Nicolais.. dan vindt hij eigenlijk Dave minder omdat hij in loondienst werkt. terwijl hij dus wel de verantwoordelijkheid voor zijn gezin neemt,en voor een vast inkomen zorgt.
dat weet ik ook wel., maar zeg toch ook niet dan Sam niet werkt?quote:
Heb voor dave ook de meeste respect in dat gezin.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel., maar zeg toch ook niet dan Sam niet werkt?
bedoelde alleen maar te zeggen dat Dave de enige is die "normale" baan heeft met een vast inkomen
Sam doet dat toch ook goed, beetje zingen, beetje bierdrinken, en dan wss meer binnen halen dan Dave met zn 40 urige werkweek en lekker veel tijd bij zijn kindjes zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb voor dave ook de meeste respect in dat gezin.
doet ie zeker goed, Sam is ook wel een erg leuke vaderquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sam doet dat toch ook goed, beetje zingen, beetje bierdrinken, en dan wss meer binnen halen dan Dave met zn 40 urige werkweek en lekker veel tijd bij zijn kindjes zijn
Haha, de enigste die wat kunnen zijn Carmen en Nicolas (ja, deze laatste heeft op een technische school gezeten :p) en Dave misschien nog wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:55 schreef roos85 het volgende:
Even tussendoor, volgens mij zou Sam een geweldige Blok deelnemer zijn
Dankzij hem kunnen ze wel in die villa wonen en zijn ze nu zo populair.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:32 schreef Pannenkoeken het volgende:
JM is echt niks zonder Carmen, net een hulpeloze baby zo..
Wat deed ze dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:32 schreef Pannenkoeken het volgende:
JM is echt niks zonder Carmen, net een hulpeloze baby zo.. Wel raar trouwens dat hij zelf met dat bed van Carmen moest sjouwen
.
Wat deed Lindsey trouwens gemeen tegen Bruce toen ze hem naar bed bracht zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |