abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81926496
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:27 schreef Starlie het volgende:
Een iets langer stukje over Nicolas/JM

'Jean-Marie Pfaff boos op aanstaande schoonzoon' van onze redactie
AMSTERDAM - Nicolas Liébart zou zich met beledigende en racistische uitspraken over uitkeringsgerechtigden en buitenlanders de woede van zijn aanstaande schoonvader Jean-Marie Pfaff op de hals hebben gehaald.

Volgens het weekblad Privé heeft Nicolas in een interview met een Belgische krant laten weten dat hij geen zin heeft om een baan te zoeken voor een, in zijn ogen, schamel loontje. "Hij komt alleen zijn bed uit voor een salaris van zo'n tienduizend euro in de maand."

Ook spuwde de vriend van Debby Pfaff zijn gal over mensen die werkloos thuis zitten en een uitkering ontvangen. "Iemand die van school gaat krijgt duizend tot twaalfhonderd euro uitkering. Waarom moeten die nog gaan werken? Schandalig is het!" Niet veel later deed Nicolas er nog een schepje bovenop... "Kijk godverdomme naar al die vreemdelingen. Dat woont hier in België, hun tweede vrouw in Turkije en hun derde in Marokko en die krijgen allemaal een uitkering. Daarom wil ik niet van dat systeem profiteren."

Jean-Marie is op zijn zachtst gezegd niet blij met de uitspraken van zijn aanstaande schoonzoon. "Ik heb hem hier persoonlijk op aangesproken. (...) We hebben onze dochters altijd opgevoed met het beeld dat iedereen gelijk is en dat er weliswaar goede en slechte mensen zijn, maar dat je ieder als persoon moet respecteren."

________________________________________________________________________________________

Als Nicolas in NL zou wonen zou hij 9 juni duidelijk op de PVV stemmen!
Niet een discussie voor dit topic maar hij heeft gelijk, het is toch van de zotte. Je komt een land binnen "hoppa , hier heeft u een zak geld" , je gaat van school: "hierzo, heb je geld" . Ga eerst eens wat doen voordat je je handje gaat ophouden. Dat hij het met meer tact had moeten brengen dat is dan weer wel zo.
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:41:34 #127
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_81926961
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Niet een discussie voor dit topic maar hij heeft gelijk, het is toch van de zotte. Je komt een land binnen "hoppa , hier heeft u een zak geld" , je gaat van school: "hierzo, heb je geld" . Ga eerst eens wat doen voordat je je handje gaat ophouden. Dat hij het met meer tact had moeten brengen dat is dan weer wel zo.
Ik ben het ook wel met hem eens hoor!!! En denk zoveel mensen maar die durven het niet hardop te zeggen...
pi_81927293
Heel mooi gezegd van Jean-Marie en als je het op dit punt eens bent met Nicolas ga je dan heel diep schamen.
pi_81927359
Het enige dat me stoort is dat hij voor minder dan 10.000 euro zijn bed niet wilt uitkomen Voor de rest heeft hij gewoon gelijk.
pi_81927507
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:49 schreef Urquhart het volgende:
Het enige dat me stoort is dat hij voor minder dan 10.000 euro zijn bed niet wilt uitkomen Voor de rest heeft hij gewoon gelijk.
Dat
pi_81927824
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:47 schreef DeParo het volgende:
Heel mooi gezegd van Jean-Marie en als je het op dit punt eens bent met Nicolas ga je dan heel diep schamen.
Sorrie???? Het enige waar ik het niet mee eens ben is dat inkomen van 10.000 euro maar dat heeft hij inmiddels al toegelicht hoe hij dat bedoelde. De rest ben ik ZEKER WEL met hem eens. En zoals je ziet moet ik, en anderen ons diep schamen. Ik schaam me idd rot voor het feit dat ik vind dat iedereen moet werken voor zijn geld, sorrie.
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:00:27 #132
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_81927896
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Sorrie???? Het enige waar ik het niet mee eens ben is dat inkomen van 10.000 euro maar dat heeft hij inmiddels al toegelicht hoe hij dat bedoelde. De rest ben ik ZEKER WEL met hem eens. En zoals je ziet moet ik, en anderen ons diep schamen. Ik schaam me idd rot voor het feit dat ik vind dat iedereen moet werken voor zijn geld, sorrie.
Maar ondertussen weet je niet eens hoe je sorry spelt
Kom op zeg, ik zou niet eens meer met m willen trouwen, als ie zo ongegeneerd de rascist uit liep te hangen...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:00:30 #133
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_81927897
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:49 schreef Urquhart het volgende:
Ja ook dat!! Voor 10.000,-- kom ik zeker wel mijn bed uit Hij is wat dat betreft gewoon erg verwend. En zullen ze voor die afleveringen niet al iets van 10.000,-- krijgen??
pi_81927921
Hij heeft wel lef
pi_81928026
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:00 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Maar ondertussen weet je niet eens hoe je sorry spelt

Ja en je wist niet wat ik bedoelde?
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:03:54 #136
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_81932940
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:12 schreef lily het volgende:

[..]

sensatiegedoe van Prive
Mocht ie willen, kanie nog van dr af...
(Sorry maar ik mag Debbys acties echt niet.)..
Het is de gekte van de verslaving.
pi_81933662
Jean Marie werd niet niet voor niks El Sympatico genoemd , dus ziezo hij heeft het nog maar n's bewezen
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_81934727
Ik kan me nog een gesprek herinneren tussen JM en Nicolas herinneren over werken en voor je gezin zorgen. En toen vond Nicolas werken voor een baas niets en werken voor een normaal maandsalaris wilde hij niet.

En hij mag dan misschien geen uitkering krijgen maar recht van spreken heeft hij niet. Hij teert net zo goed op het geld van de Pfaffs en op het succes van de real life soap.

Als Dave zo'n opmerking zou maken kan ik het nog begrijoen want hij werkt gewoon voor zijn geld en dan is het zuur als je belasting moet afdragen om voor anderen een uitkering te bekostigen omdat ze niet willen werken.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_81934794
Die nicolas doet toch modellenwerk

Verder werkte ie ook als vertegenwoordiger.
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
  † In Memoriam † woensdag 26 mei 2010 @ 19:43:03 #140
240917 Mula
pi_81934815
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Tis overcompensatie dat gedrag van Nicolas hoor, nog nooit een man telkens weer zo overdreven zijn mannelijkheid horen bewijzen hoor
Weet je, volgens mij heeft Nicolas gewoon totaal geen zelfvertrouwen. Laatst was er een uitzending waarbij hij met een limo ging flyeren voor een castingdag. Prima idee, maar uiteindelijk staat de chauffeur van de limo met vrouwen te kletsen en flyers uit te delen, terwijl Nicolas er maar een beetje schaapachtig naast staat te grijnzen. Toen had ik al het idee dat hij het gewoonweg niet durft. Ik heb zonet de aflevering van VTM gekeken van 23 mei en daarin zijn Debby en Nicolas aan het gourmetten en praten ze over werk voor Nicolas (lees; Debby zit vreselijk op Nicolas te katten en hem min of meer belachelijk te maken). Nicolas weet zich geen houding te geven en zegt dat hij wel wil werken, maar Debby moet maar vertellen wat hij moet gaan doen. Hij komt daarbij zo onzeker over. Volgens mij is dat arrogante op uiterlijk en seksualiteit gerichte gebeuren gewoon een manier om te verbergen dat het een klein onzeker jongetje is.
pi_81935712
Sam is net wakker, wie laat dan die camera mensen binnen?
Zouden ze zelf binnenkomen? Of staat Sam op om ze binnen te laten en gaat weer in bed liggen

Niet heel boeiend, maar ik vraag het me toch af .
pi_81935832
Sam is nog is zo'n echte Air Max Johnny haha !
pi_81936337
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:59 schreef Pannenkoeken het volgende:
Sam is net wakker, wie laat dan die camera mensen binnen?
Zouden ze zelf binnenkomen? Of staat Sam op om ze binnen te laten en gaat weer in bed liggen

Niet heel boeiend, maar ik vraag het me toch af .
Ik denk dat ze wel de sleutel hebben

Of de werkster doet open
pi_81937479
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:12 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik denk dat ze wel de sleutel hebben

Of de werkster doet open
Dat zal wel inderdaad. Lijkt me leuk wakker worden, zo'n camera voor je neus, al zou Sam dat wel gewend zijn ondertussen .
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:35:21 #145
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_81937579
Sam die de schuurdeur wil opendoen en het lukt niet
Ai, na 5 minuten als hij op slot zit gaat hij niet open he
pi_81945811
Sam is ook een echte klusser! Hoe hij die raampjes in de deuren zette; geweldig gewoon!
pi_81960674
Als ik in de dagschemas kijk van RTL 4 van juni/juli dan zijn de nieuwe afleveringen op vrijdagavond op 5 juni voor het laatst. Vanaf 10 juni komen de oude afleveringen 2x per dag op rtl 7 om 19.50 en 23.30 daarnaast begint maandag de RTL 4 herhaling weer om 10.30.
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_81961199
Zometeen weer even kijken
pi_81962242
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:41 schreef Cyan het volgende:
Ik kan me nog een gesprek herinneren tussen JM en Nicolas herinneren over werken en voor je gezin zorgen. En toen vond Nicolas werken voor een baas niets en werken voor een normaal maandsalaris wilde hij niet.

En hij mag dan misschien geen uitkering krijgen maar recht van spreken heeft hij niet. Hij teert net zo goed op het geld van de Pfaffs en op het succes van de real life soap.

Als Dave zo'n opmerking zou maken kan ik het nog begrijoen want hij werkt gewoon voor zijn geld en dan is het zuur als je belasting moet afdragen om voor anderen een uitkering te bekostigen omdat ze niet willen werken.
dat herriner ik me ook nog, meneer wilde niet als "loonslaaf" werken.. wat een arrogantie
geef mij maar zo'n type als Dave, misschien niet de meest flatteuze van de 3, maar wel de meest normale.
die werkt tenminste voor zijn geld.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_81962428
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:26 schreef roos85 het volgende:

[..]

dat herriner ik me ook nog, meneer wilde niet als "loonslaaf" werken.. wat een arrogantie
geef mij maar zo'n type als Dave, misschien niet de meest flatteuze van de 3, maar wel de meest normale.
die werkt tenminste voor zijn geld.
Euh, volgens mij werkt Sam ook voor zijn geld hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')