abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:15:36 #101
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_81885958
Oh echt, die bak munt die mee moest voor de zuiperij, dat vond ik echt het toppunt van decadent en lachen
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_81887305
Ik moet er niet aan denken, dat soort familie weekendjes .
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:43:26 #103
300082 roos85
JUICHEN!
pi_81887688
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:36 schreef Pannenkoeken het volgende:
same here
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:48:55 #104
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_81888006
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:36 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik vind het ook niet echt gezond dat ze nog steeds samen op vakantie gaan. Om maar niet te spreken over het zo lang thuis blijven wonen en je kids daar droppen.
Of is dat normaal in Belgie???
Het is de gekte van de verslaving.
pi_81888521
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:48 schreef Anneloortje het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet echt gezond dat ze nog steeds samen op vakantie gaan. Om maar niet te spreken over het zo lang thuis blijven wonen en je kids daar droppen.
Kinderen bij opa en oma droppen gebeurd ook in Nederland hoor . Of het zo vaak en lang is weet ik niet..
pi_81888646
quote:

[..]

Het blijft ook een familie met kermis en woonwagenkamp achtergrond he, in die kringen is dat wel vrij normaal.
pi_81889157
Is het jullie ook opgevallen dat het verhaal dat Sam tijdens zijn (wederom spectaculaire) optreden vertelde (hij was laatst dronken, zijn vrouw zei dat het nu maar eens klaar moest zijn met dat drinken, anders was het de drank of zijn huwelijk bla, bla, bla) al eerder was opgedreund tijdens een ander optreden? Lekker spontaan!
pi_81889227
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:05 schreef Mirjam30 het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat het verhaal dat Sam tijdens zijn (wederom spectaculaire) optreden vertelde (hij was laatst dronken, zijn vrouw zei dat het nu maar eens klaar moest zijn met dat drinken, anders was het de drank of zijn huwelijk bla, bla, bla) al eerder was opgedreund tijdens een ander optreden? Lekker spontaan!
Ik heb die 'grap' serieus al 4x afzonderlijk voorbij zien komen
  † In Memoriam † dinsdag 25 mei 2010 @ 21:07:18 #109
240917 Mula
pi_81889284
quote:
Oh, daar heb ik zo`n hekel aan! Hoe moeilijk kan het nou zijn om iets origineels te bedenken?
pi_81889523
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:06 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik heb die 'grap' serieus al 4x afzonderlijk voorbij zien komen
Oh, ik 'nog maar' 2 x!
pi_81889804
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:57 schreef roos85 het volgende:

[..]

oow dat ja, en dan gaat de hele familie (hoe verrassend) lopen brullen
Daar hebben ze ook wel reden toe, want zonder Carmen is dat hele gezin niks waard (wie past er dan op al die koters?), vooral JM niet. Die kan echt he-le-maal niets zelf. Vorige week ging er een huisvriend mee naar het ziekenhuis, maar waarom??
pi_81890325
quote:
Volgens mij doen alle artiesten dat
pi_81891902
quote:

[..]

Vakantie, het is was maar een weekendje hoor. En dat wordt bij zoveel gezinnen gedaan, om samen een weekendje weg te gaan.
pi_81898437
Wat een volksverhuizing voor zo'n weekendje weg. En ze blijven maar 1 nachtje op die camping toch?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_81904202
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:18 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Volgens mij doen alle artiesten dat
Precies
  woensdag 26 mei 2010 @ 02:34:31 #116
288743 fredjanssen
Godmiljaar!!
pi_81905586
quote:
Ach hij valt dan nog in herhaling per optreden, JM valt al in herhaling na dat ie 2 zinnen heeft gezegd
  woensdag 26 mei 2010 @ 06:49:28 #117
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_81906115
De manier waarop Debby stop daarmee zegt lijkt verdacht veel op een duiveluitdrijving...
Wat een kutmoeder ishet ook...
Carmen zou ceremonimeester moeten worden met dr gedelegeer. (Kan ze ook lekker zuipen)by).
Dat GPS systeem van Lyndsy (kop en afkeurende blik Debby.
Computerspeldeuntje Jean Marie Amai wat een mooi uurwerk
Ondertussen geniet Bruce vanzn 4 uurtje (shit happens he:))

[ Bericht 25% gewijzigd door Anneloortje op 26-05-2010 07:05:16 ]
Het is de gekte van de verslaving.
pi_81912651
In de Prive van deze week, een artikel over Nicolas en dat JM niet echt blij is.Wie o wie heeft de prive toevallig gelezen bij de kapper?

Bonje bij de Pfaffs

NICOLAS LIÉBART heeft zich in België niet populair gemaakt met racistische uitspraken en ongenuanceerde meningen over uitkeringsgerechtigden. Zijn aanstaande schoonvader JEAN-MARIE PFAFF is niet gediend van dergelijk intolerant gedrag en heeft hem op het matje geroepen. De bruiloft van zijn dochter DEBBY hangt mogelijk aan een zijden draadje.

[ Bericht 52% gewijzigd door Saphia op 26-05-2010 12:12:20 ]
pi_81919018
Dat kan El Sympatico niet hebben. Maar dus J.M. bepaalt of hij mag trouwen met zijn dochter? Tss..
En die muziekkeuze ook van die realityserie.. onderweg naar de camping hoor je een Sims 2 deuntje..
pi_81920764
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef Saphia het volgende:
In de Prive van deze week, een artikel over Nicolas en dat JM niet echt blij is.Wie o wie heeft de prive toevallig gelezen bij de kapper?

Bonje bij de Pfaffs

NICOLAS LIÉBART heeft zich in België niet populair gemaakt met racistische uitspraken en ongenuanceerde meningen over uitkeringsgerechtigden. Zijn aanstaande schoonvader JEAN-MARIE PFAFF is niet gediend van dergelijk intolerant gedrag en heeft hem op het matje geroepen. De bruiloft van zijn dochter DEBBY hangt mogelijk aan een zijden draadje.

Dit is nou een echte soap
pi_81921530
Ja hoe kun je nou El Sympatico zijn wanneer je schoonzoon maar klaagt over al die doppers
pi_81922342
quote:
De bruiloft van zijn dochter DEBBY hangt mogelijk aan een zijden draadje.
sensatiegedoe van Prive
pi_81922850
quote:
De bruiloft van zijn dochter DEBBY hangt mogelijk aan een zijden draadje.

Ik geloof er geen snars van, dat wilt het roddelblad er ws gewoon van maken, verkoopt weer meer tijdschriften
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_81922864
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:12 schreef lily het volgende:

[..]

sensatiegedoe van Prive

Oh spuit 11 zie ik
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:27:43 #125
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_81926227
Een iets langer stukje over Nicolas/JM

'Jean-Marie Pfaff boos op aanstaande schoonzoon' van onze redactie
AMSTERDAM - Nicolas Liébart zou zich met beledigende en racistische uitspraken over uitkeringsgerechtigden en buitenlanders de woede van zijn aanstaande schoonvader Jean-Marie Pfaff op de hals hebben gehaald.

Volgens het weekblad Privé heeft Nicolas in een interview met een Belgische krant laten weten dat hij geen zin heeft om een baan te zoeken voor een, in zijn ogen, schamel loontje. "Hij komt alleen zijn bed uit voor een salaris van zo'n tienduizend euro in de maand."

Ook spuwde de vriend van Debby Pfaff zijn gal over mensen die werkloos thuis zitten en een uitkering ontvangen. "Iemand die van school gaat krijgt duizend tot twaalfhonderd euro uitkering. Waarom moeten die nog gaan werken? Schandalig is het!" Niet veel later deed Nicolas er nog een schepje bovenop... "Kijk godverdomme naar al die vreemdelingen. Dat woont hier in België, hun tweede vrouw in Turkije en hun derde in Marokko en die krijgen allemaal een uitkering. Daarom wil ik niet van dat systeem profiteren."

Jean-Marie is op zijn zachtst gezegd niet blij met de uitspraken van zijn aanstaande schoonzoon. "Ik heb hem hier persoonlijk op aangesproken. (...) We hebben onze dochters altijd opgevoed met het beeld dat iedereen gelijk is en dat er weliswaar goede en slechte mensen zijn, maar dat je ieder als persoon moet respecteren."

________________________________________________________________________________________

Als Nicolas in NL zou wonen zou hij 9 juni duidelijk op de PVV stemmen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')