same herequote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:36 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik moet er niet aan denken, dat soort familie weekendjes.
Ik vind het ook niet echt gezond dat ze nog steeds samen op vakantie gaan. Om maar niet te spreken over het zo lang thuis blijven wonen en je kids daar droppen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:36 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik moet er niet aan denken, dat soort familie weekendjes.
Kinderen bij opa en oma droppen gebeurd ook in Nederland hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:48 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt gezond dat ze nog steeds samen op vakantie gaan. Om maar niet te spreken over het zo lang thuis blijven wonen en je kids daar droppen.
Of is dat normaal in Belgie???
Het blijft ook een familie met kermis en woonwagenkamp achtergrond he, in die kringen is dat wel vrij normaal.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:48 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt gezond dat ze nog steeds samen op vakantie gaan. Om maar niet te spreken over het zo lang thuis blijven wonen en je kids daar droppen.
Ik heb die 'grap' serieus al 4x afzonderlijk voorbij zien komenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:05 schreef Mirjam30 het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat het verhaal dat Sam tijdens zijn (wederom spectaculaire) optreden vertelde (hij was laatst dronken, zijn vrouw zei dat het nu maar eens klaar moest zijn met dat drinken, anders was het de drank of zijn huwelijk bla, bla, bla) al eerder was opgedreund tijdens een ander optreden? Lekker spontaan!
Oh, daar heb ik zo`n hekel aan! Hoe moeilijk kan het nou zijn om iets origineels te bedenken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:05 schreef Mirjam30 het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat het verhaal dat Sam tijdens zijn (wederom spectaculaire) optreden vertelde (hij was laatst dronken, zijn vrouw zei dat het nu maar eens klaar moest zijn met dat drinken, anders was het de drank of zijn huwelijk bla, bla, bla) al eerder was opgedreund tijdens een ander optreden? Lekker spontaan!
Oh, ik 'nog maar' 2 x!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb die 'grap' serieus al 4x afzonderlijk voorbij zien komen
Daar hebben ze ook wel reden toe, want zonder Carmen is dat hele gezin niks waard (wie past er dan op al die koters?), vooral JM niet. Die kan echt he-le-maal niets zelf. Vorige week ging er een huisvriend mee naar het ziekenhuis, maar waarom??quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
oow dat ja, en dan gaat de hele familie (hoe verrassend) lopen brullen
Volgens mij doen alle artiesten datquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:05 schreef Mirjam30 het volgende:
Vakantie, het is was maar een weekendje hoor. En dat wordt bij zoveel gezinnen gedaan, om samen een weekendje weg te gaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:48 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:18 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Volgens mij doen alle artiesten dat
Ach hij valt dan nog in herhaling per optreden, JM valt al in herhaling na dat ie 2 zinnen heeft gezegdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:05 schreef Mirjam30 het volgende:
Dit is nou een echte soapquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef Saphia het volgende:
In de Prive van deze week, een artikel over Nicolas en dat JM niet echt blij is.Wie o wie heeft de prive toevallig gelezen bij de kapper?
Bonje bij de Pfaffs
NICOLAS LIÉBART heeft zich in België niet populair gemaakt met racistische uitspraken en ongenuanceerde meningen over uitkeringsgerechtigden. Zijn aanstaande schoonvader JEAN-MARIE PFAFF is niet gediend van dergelijk intolerant gedrag en heeft hem op het matje geroepen. De bruiloft van zijn dochter DEBBY hangt mogelijk aan een zijden draadje.
![]()
sensatiegedoe van Privequote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef Saphia het volgende:
De bruiloft van zijn dochter DEBBY hangt mogelijk aan een zijden draadje.
Ik geloof er geen snars van, dat wilt het roddelblad er ws gewoon van maken, verkoopt weer meer tijdschriftenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef Saphia het volgende:
De bruiloft van zijn dochter DEBBY hangt mogelijk aan een zijden draadje.
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |