Daar stond ik ook van te kijken, ik zou het echt doodeng vinden en tuurlijk kruipen die jochies er wel in, maar Carmen reageerde best rustig.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Lekker verantwoord om de kinderen in de wasmachine te laten spelen...
dat was idd erg komischquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:39 schreef j95 het volgende:
Gister met dat watergevecht.
Kenji maakte Keano nat en hij begon te huilen.
Even later andersom en Kenji zegt: '' Het zijn toch jou kleren''
Wat een baas
Je weet dat kijken niet verplicht is toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:51 schreef controlaltdelete het volgende:
gisteren sinds lange tijd weer eens een afelevering gezien. Was ergernis op en top. Sinds wanneer lopen moeder en dochter met die schoothondjes? Moeten ze ook aan die modegril meedoen? Helemaal walgelijk was dat die zuipschuit (aka Carmen) nog kleertjes voor dat beest heeft ook. Beestje voelde zich er totaal ongelukkig in. Bah wat een afschuwelijke familie is het ook en die dochters worden er ook al niet knapper op.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:39 schreef j95 het volgende:
Gister met dat watergevecht.
Kenji maakte Keano nat en hij begon te huilen.
Even later andersom en Kenji zegt: '' Het zijn toch jou kleren''
Wat een baas
Jij kijkt de afleveringen 2 keer?quote:
oow dat ja, en dan gaat de hele familie (hoe verrassend) lopen brullenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:37 schreef themauster het volgende:
Kenji![]()
Ze komen nu dus bij de afleveringen die vorig jaar zomer nog op de late vrijdagavond waren,teminste als ik de gids moet geloven krijgt Carmen deze week dat ongeluk tijdens een familie-uitje.
en natuurlijk JM die als een hulpeloze hond verzorgd moet wordenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
oow dat ja, en dan gaat de hele familie (hoe verrassend) lopen brullen
jah stel je voor dat ie iets zelfstandig moet doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
en natuurlijk JM die als een hulpeloze hond verzorgd moet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |