quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:33 schreef j95 het volgende:
Ik wist nog en eens dat hier een topic van was![]()
De Pfaffs is geniaal
Debby bij het opstaan, Debby in de limo, Debby bij een borrel, Debby bij de visagie, altijd chagerijnigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:36 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Beetje ongepast wel om op Ground Zero zo 'lollig' te gaan staan doen.
Verder geweldig weer, die chagrijnige kop van Debby in die limo, thuis etc. Alleen voor de foto kan ze er een lachje uitpersen.
En toch, denk ik niet dat hij homo is.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:46 schreef Rianne84 het volgende:
Liam in de wasmachine
Debby: je bent de eerste man die ik hoor zeggen dat hij een koets wil op zn bruiloft
Ja Debby denk nog maar eens goed na
Bij ground zero: ik denk dat dat hier nogal wat geweest moet zijn
Je meent het
Vraag me ook af wat die Amerikanen denken van hippe Kelly en Sam ernaast
Tis overcompensatie dat gedrag van Nicolas hoor, nog nooit een man telkens weer zo overdreven zijn mannelijkheid horen bewijzen hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
En toch, denk ik niet dat hij homo is.
Of hij doet wel erg zn best om overkomen te alsofhet niet is.
Hij heeft het altijd over vrouwen en sexy lichaamsdelen daarvan.
En van Debby in die stofhoes bij de communie van Shania kreeg hij net geen stiijve.
Vind je? Ik vind juist dat Kelly best lekker wegbekt. Sam daarentegen doet mijn tenen krommen. Maar daar is hij zich ook wel van bewust.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:13 schreef lily het volgende:
New York leent zich perfect om alles te lopen. Met een taxi sta je voortdurend stil en inderdaad met de metro zie je niks. Hoogstens om na een dag lopen mee terug naar het hotel te gaan omdat je kapot bent.
Er is juist niks leukers dan uren door New York te lopen!
Hun Engels is wel erg zeg
Oh 5 keerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:19 schreef lily het volgende:
De uitspraak van Kelly vind ik tenenkrommend.
Ik ben 5 keer in New York geweest en de laatste keer was in 1998. Het WTC stond er toen nog...
Ja, dit...ik heb nog haast niets gezien (eigenlijk alleen een paar staten van de VS en Canada). Maar ja, we hebben voor een gezin gekozen en dat combineert wat lastiger (tijd en geld).quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:24 schreef amaranta het volgende:
Maar ik wil ook nog wel meer van de wereld zien eigenlijk. Misschien ooit, samen met de kindjes, of, als de kindjes groot zijn.
Daar stond ik ook van te kijken, ik zou het echt doodeng vinden en tuurlijk kruipen die jochies er wel in, maar Carmen reageerde best rustig.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Lekker verantwoord om de kinderen in de wasmachine te laten spelen...
dat was idd erg komischquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:39 schreef j95 het volgende:
Gister met dat watergevecht.
Kenji maakte Keano nat en hij begon te huilen.
Even later andersom en Kenji zegt: '' Het zijn toch jou kleren''
Wat een baas
Je weet dat kijken niet verplicht is toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:51 schreef controlaltdelete het volgende:
gisteren sinds lange tijd weer eens een afelevering gezien. Was ergernis op en top. Sinds wanneer lopen moeder en dochter met die schoothondjes? Moeten ze ook aan die modegril meedoen? Helemaal walgelijk was dat die zuipschuit (aka Carmen) nog kleertjes voor dat beest heeft ook. Beestje voelde zich er totaal ongelukkig in. Bah wat een afschuwelijke familie is het ook en die dochters worden er ook al niet knapper op.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:39 schreef j95 het volgende:
Gister met dat watergevecht.
Kenji maakte Keano nat en hij begon te huilen.
Even later andersom en Kenji zegt: '' Het zijn toch jou kleren''
Wat een baas
Jij kijkt de afleveringen 2 keer?quote:
oow dat ja, en dan gaat de hele familie (hoe verrassend) lopen brullenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:37 schreef themauster het volgende:
Kenji![]()
Ze komen nu dus bij de afleveringen die vorig jaar zomer nog op de late vrijdagavond waren,teminste als ik de gids moet geloven krijgt Carmen deze week dat ongeluk tijdens een familie-uitje.
en natuurlijk JM die als een hulpeloze hond verzorgd moet wordenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
oow dat ja, en dan gaat de hele familie (hoe verrassend) lopen brullen
jah stel je voor dat ie iets zelfstandig moet doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
en natuurlijk JM die als een hulpeloze hond verzorgd moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |