Je moet er iets voor over hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
22:00 De TV kantine
22:30 X Factor, de uitslag
23:00 Wat kiest Nederland
23:45 RTL Nieuws
23:55 RTL Weer
00:00 De Pfaff's
00:00 pas
en dan nog uitloop van x-factor
Omdat iedereen, ongeacht het tijdstip, tóch gaat kijken, want rtlgemist is er niet, kijken = betalen, dus veel blijven braaf wachtenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:54 schreef Lady-Miekie het volgende:
Waarom hebben ze er in vredesnaam nog een programma tussen gepropt?! Alsof het nog niet laat genoeg begint
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:44 schreef Refurb het volgende:
Morgen is de finale en volgende week zijn de Pfaff's weer op tijd
Ten eerste:quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:05 schreef amaranta het volgende:
Was het echt een rauwe worst? Ik zag het niet goed.
Citaat:
"Achja, toen ik vroeger op het kamp woonde, en nog een gewone jongen was, hadden mijn ouders geen geld voor een pan. Dus ging mijn broer altijd naar de slager en vroeg hij om restvlees, dat aten wij altijd rauw. Ja jongens, doe goed je best op school zodat u een panneke kunt kopen om uw vleeskes in te bakken. Ik ben immmers wel normaal gebleven en heb hard gewerkt voor mijn centen he. Dus goed leren. He loopt de hond daar nou?"
Mja, die was nog beter tot zn recht gekomen als hij halverwege het lulverhaal had gestaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ten eerste:Vooral de 'Hé,waar is de hond nou?'
Maar goed,de worst was echt rauw ja.Die zoog hij zo lekker vers uit de darm
hahahaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:05 schreef amaranta het volgende:
Was het echt een rauwe worst? Ik zag het niet goed.
Citaat:
"Achja, toen ik vroeger op het kamp woonde, en nog een gewone jongen was, hadden mijn ouders geen geld voor een pan. Dus ging mijn broer altijd naar de slager en vroeg hij om restvlees, dat aten wij altijd rauw. Ja jongens, doe goed je best op school zodat u een panneke kunt kopen om uw vleeskes in te bakken. Ik ben immmers wel normaal gebleven en heb hard gewerkt voor mijn centen he. Dus goed leren. He loopt de hond daar nou?"
Frits Wester twittert net dat WKN pas rond half 12 begint. Dus tel maar ruim een half uur extra.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
22:00 De TV kantine
22:30 X Factor, de uitslag
23:00 Wat kiest Nederland
23:45 RTL Nieuws
23:55 RTL Weer
00:00 De Pfaff's
00:00 pas
en dan nog uitloop van x-factor
Omfg.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Frits Wester twittert net dat WKN pas rond half 12 begint. Dus tel maar ruim een half uur extra.
Momenteel is "wat kiest NL" bezig, daarna komt RTL nieuws...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:47 schreef lynda het volgende:
Het is dus nog steeds niet geweest?
Kan ik nu weer rtl boulavard oid opnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |