Schat de kansquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:08 schreef eriksd het volgende:
Laten we het netjes houden, zonder trolls. Waarschijnlijk ijdele hoop![]()
Inderdaad, kun je beter niet doen. Het zou ook gelijk de toon van het topic bepalen. Ik ga zeker kijken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:16 schreef eriksd het volgende:
Ik wilde eigenlijk Jaloerse Job gebruiken, maar om in de OP te beginnen met zon flauwe opmerking laat Scanman en EchtGaaf weer ontploffen.
Dit idd.quote:
Opvallend. Ik dacht dat Simon Vinkenoog was overleden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:18 schreef remlof het volgende:
Uitzending op Politiek24 is al begonnen: http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Opvallend. Ik dacht dat Simon Vinkenoog was overleden.
Kan een paar seconden schelen inderdaad. Digitale radio loopt ook altijd achter op de FM ontvangst.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:29 schreef TomLievense het volgende:
Politiek 24 op internet en op TV lopen niet gelijk.
Ik hoop op een coherente en consistente Cohenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:16 schreef eriksd het volgende:
Ik wilde eigenlijk Jaloerse Job gebruiken, maar om in de OP te beginnen met zon flauwe opmerking laat Scanman en EchtGaaf weer ontploffen.
Nouja, als er iemand niet coherent is, dan is het Cohen wel. Jattende Job vond ik ook goed.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop op een coherente en consistente Cohen![]()
Het is trouwens coryfee..
Dat zal dan een breuk met het verleden zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop op een coherente en consistente Cohen![]()
Probeer een béétje objectief te zijn he..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, als er iemand niet coherent is, dan is het Cohen wel. Jattende Job vond ik ook goed.
Nee.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:34 schreef Morendo het volgende:
Oh, dus vanwege zijn rechtse agenda werd Geert niet uitgenodigd. Schande.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:34 schreef Morendo het volgende:
Oh, dus vanwege zijn eigen rechtse agenda werd Geert niet uitgenodigd. Schande.
Even gecorrigeerd.quote:
Het paste niet in de agenda van Wilders.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:34 schreef Morendo het volgende:
Nee, hij "had geen tijd"quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:34 schreef Morendo het volgende:
Ik geef een negatief bieradvies.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:26 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is de baas van Politiek24
Lol. Of heeft Geert WIlders afgezegd vanwege de linkse agenda van radio1.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:34 schreef Morendo het volgende:
Ik heb liever dat hij de files aanpakt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:35 schreef eriksd het volgende:
Ah, de fileinformatie door Rutte. Dat lijkt mij leuk.
Toofquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:26 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is de baas van Politiek24
Geloof jij het? Als je campagne voert is er geen beter moment om je te profileren dan een debat, dan zorg je er maar voor dat je die dag een gaatje hebt.quote:
Ow, JP zit er ook bij.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:36 schreef Toad het volgende:
[..]
Lol. Of heeft Geert WIlders afgezegd vanwege de linkse agenda van radio1.
Cohen vs. Rutte direct.
Ik heb begrepen dat ie er wel bij zou zijn op het moment dat dit debat eigenlijk gepland stond.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Geloof jij het? Als je campagne voert is er geen beter moment om je te profileren dan een debat, dan zorg je er maar voor dat je die dag een gaatje hebt.
Oh ja, daarom zijn Rouvoet en van der Staaij er nu wel bij.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:40 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ie er wel bij zou zijn op het moment dat dit debat eigenlijk gepland stond.
Ahhhhh, wat liefquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:43 schreef eriksd het volgende:
Ben zelfs zenuwachtig voor Cohen. Ik hoop dat hij overeind blijft. En als ik dat zelfs zeg, dan moet het erg zijn.
Alsof het niet dom is dat we twee jaar lang de economie stimuleren en nu opeens de boel kapot bezuinigen. Dat is DOM.quote:
Waarom is dat lachwekkendquote:
Je kan prima langzaamaan beginnen met het opheffen van de villasubsidie.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:44 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Alsof het niet dom is dat we twee jaar lang de economie stimuleren en nu opeens de boel kapot bezuinigen. Dat is DOM.
Natuurlijk. Maar dan op de manier van D66.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan prima langzaamaan beginnen met het opheffen van de villasubsidie.
Nee, ik lach je niet uit..quote:
Hij moet ook zeteltjes winnen (afpakken).quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:47 schreef eriksd het volgende:
Rutte is weer rustig
Cohen ook
Balkenende is opgefokt.
Van mij mag het wel afgeschaft worden, maar doe dat dan ook met de huursubsidie en pak dan de hoge belastingen ook aan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan prima langzaamaan beginnen met het opheffen van de villasubsidie.
Dan zou je er op stemmen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:48 schreef TomLievense het volgende:
VVD komt alle afspraken na. Als dat eens waar was.
Wat een fucking onzin. De kredietcrisis komt uit de VS, waar mensen die geen inkomen en geen werk hadden riante hypotheken kregen. Totaal anders.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:47 schreef remlof het volgende:
Cohen legt uit ervaring uit hoe de HRA werkt, bank: "u moet uw huis niet zelf betalen, u moet er voor lenen, dan maakt u er winst op". Heel duidelijk, het zijn juist dingen als de HRA die de kredietcrisis hebben veroorzaakt.
De totale HRA kost 8 miljard. Hoe kan je nou zeggen dat dat een crisis veroorzaakt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:47 schreef remlof het volgende:
Cohen legt uit ervaring uit hoe de HRA werkt, bank: "u moet uw huis niet zelf betalen, u moet er voor lenen, dan maakt u er winst op". Heel duidelijk, het zijn juist dingen als de HRA die de kredietcrisis hebben veroorzaakt.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:49 schreef Toad het volgende:
Balkenende heeft zijn handschoenen uitgedaan he? Het is echt alles of niets. Normaal valt 'ie nooit zo andere partijen aan. Gisteren deed hij dat ook in het NOS-journaal en K&vdB.
Je moet geen hypotheken verstrekken aan mensen die dat niet nodig hebben of niet kunnen betalen. Punt uit.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat een fucking onzin. De kredietcrisis komt uit de VS, waar mensen die geen inkomen en geen werk hadden riante hypotheken kregen. Totaal anders.
Eens!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet geen hypotheken verstrekken aan mensen die dat niet nodig hebben of niet kunnen betalen. Punt uit.
Inderdaad. Maar door wetgeving ingevoerd door Clinton werden banken daar wel toe gedwongen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet geen hypotheken verstrekken aan mensen die dat niet nodig hebben of niet kunnen betalen. Punt uit.
dat was hier net zo goed waar.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat een fucking onzin. De kredietcrisis komt uit de VS, waar mensen die geen inkomen en geen werk hadden riante hypotheken kregen. Totaal anders.
Het principe, het gesjoemel met hypotheken is een belangrijke oorzaak van de kredietcrisis. De HRA faciliteert ook zulk gesjoemel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
De totale HRA kost 8 miljard. Hoe kan je nou zeggen dat dat een crisis veroorzaakt.
Jij gaat voor bedrijven bepalen wanneer zij moeten beslissen wanneer een klant iets wel of niet nodig heeft?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Bron?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar door wetgeving ingevoerd door Clinton werden banken daar wel toe gedwongen.
Er worden ook nog steeds top-hypotheken verkocht...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
De totale HRA kost 8 miljard. Hoe kan je nou zeggen dat dat een crisis veroorzaakt.
Wat is dat voor onzin. Iedereen die het kan betalen mag lenen. Daar gaat de overheid niet over.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
In welke eeuw leef jij?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij gaat voor bedrijven bepalen wanneer zij moeten beslissen wanneer een klant iets wel of niet nodig heeft?
Klopt, maar om de rente aftrekbaar te maken van de belasting is belachelijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:52 schreef nikk het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin. Iedereen die het kan betalen mag lenen. Daar gaat de overheid niet over.
quote:
CRA: Community Reinvestment Actquote:Economist Stan Liebowitz wrote in the New York Post that a strengthening of the CRA in the 1990s encouraged a loosening of lending standards throughout the banking industry. He also charges the Federal Reserve with ignoring the negative impact of the CRA.[95] In a commentary for CNN, Congressman Ron Paul, who serves on the United States House Committee on Financial Services, charged the CRA with "forcing banks to lend to people who normally would be rejected as bad credit risks."[102] In a Wall Street Journal opinion piece, Austrian school economist Russell Roberts wrote that the CRA subsidized low-income housing by pressuring banks to serve poor borrowers and poor regions of the country.[103]
Mee eens. Maar dan moet je de belastingen verlagen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, maar om de rente aftrekbaar te maken van de belasting is belachelijk.
Dat was niet bepaald sterk. Maar of het nou een belangrijk onderwerp was? Het is vooral een technische discussie geworden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:55 schreef eriksd het volgende:
Cohen maakt er nu een potje van.
En beginnen te praten als Cohen praat, gewoon door hem heen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:57 schreef eriksd het volgende:
Balkenende en Rutte moeten gewoon afspreken dat ze 80% op Job hakken, en 20% op elkaar. Volgens mij is dat nu ook de afspraak
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:57 schreef eriksd het volgende:
Balkenende en Rutte moeten gewoon afspreken dat ze 80% op Job hakken, en 20% op elkaar. Volgens mij is dat nu ook de afspraak
ook lekker handig voor radioquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:58 schreef Toad het volgende:
Lekker door elkaar lullen. Qua niveau gaan deze debatten er wel op achteruit heb ik het idee.
Ze heeft geen controle over het debat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:57 schreef Stranger het volgende:
Die presentatrice is ook niet echt subtiel he?
Die kerel staat echt stijf van de mediatraining. Binnen zo'n ongeorganiseerde discussie profileert hij zich wel sterk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind Cohen verreweg het meest beschaafd.. Rutte roeptoetert overal doorheen..
Ik vind dat Cohen verreweg het minst heeft te vertellen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind Cohen verreweg het meest beschaafd.. Rutte roeptoetert overal doorheen..
Jij wilt dit? Lekker op je beurt wachten:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:58 schreef Toad het volgende:
Lekker door elkaar lullen. Qua niveau gaan deze debatten er wel op achteruit heb ik het idee.
HEEL irritant!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:59 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ze heeft geen controle over het debat.
Af en toe is het net een kippenhok.
Ja, tot op het irritante af.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat krijg je als je hoog van de toren wilt blazen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:59 schreef remlof het volgende:
Rutte blijft maar door anderen heenpraten, wat irritant
Dat zal wel iets persoonlijks zijn denk ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:59 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Die kerel staat echt stijf van de mediatraining. Binnen zo'n ongeorganiseerde discussie profileert hij zich wel sterk.
Ik krijg juist het idee dat Rutte en Cohen de CDA bashen en onder een hoedje spelen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:00 schreef Breekfast het volgende:
Balkenende kan beter op Rutte bashen, de kiezers bij de PVDA haalt hij toch niet weg
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:01 schreef eriksd het volgende:
Keurig een handje aan Rutte. Das toch sympathiek van Job.
Ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jij wilt dit? Lekker op je beurt wachten:
Een hele verbeteringquote:
Vind ik eigenlijk ook.quote:
Het is beter dan de kans niet krijgen om uit te praten, ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan hoe er in de tweede kamer gedebatteerd word.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jij wilt dit? Lekker op je beurt wachten:Het is wel prettiger...
Rutte is dan ook een hele sympathieke vent. Heb ik altijd gevonden. Ben het alleen steeds minder eens met z'n standpuntenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:01 schreef eriksd het volgende:
Keurig een handje aan Job. Das toch sympathiek van Rutte.
Ja, dat is jammer, misschien om half 6quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:04 schreef TomLievense het volgende:
Hé, Rutte zou toch de Verkeersinformatie doen?
True!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:05 schreef eriksd het volgende:
Die vrouw leidt de discussie niet, maar doet zelf mee. Doos.
Je overdrijft.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:05 schreef eriksd het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:04 schreef Mendeljev het volgende:
Ik merk wel dat de discussies voornamelijk uitlopen op het cijferbashen wat natuurlijk lastig te volgen is omdat iedereen ontkent dat de beweringen juist zijn. Wel jammer dat de organisatie hier niet op inspeelt want nu lijkt het alsof diegene met de grootste mond gelijk heeft.
Nee hoor, ze citeert bevindingen van het CPB.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:05 schreef eriksd het volgende:
Hij drinkt zijn chocomel wel puur, dus zo'n watje is het niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:07 schreef eriksd het volgende:
Ik krijg bij Rouvoet altijd zo'n chocomeljongetjes gevoel.
bij de ANWBquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:06 schreef zoefschildpad het volgende:
die verkeersinformatie is in een andere studio denk ik
10 procent van de welvaar, zegt Rouvoet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:08 schreef remlof het volgende:
De gulden terugwillen
Tuurlijk Rita, weet je wat dat gaat kosten?
Griekenland is ook niet bepaald goedkoop.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:08 schreef remlof het volgende:
De gulden terugwillen
Tuurlijk Rita, weet je wat dat gaat kosten?
ChristenUnie speelt links-midden hoor. D66 ook wel wat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:10 schreef Type-R het volgende:
waarom zitten er nu alleen rechtse partijen aan tafel? of hoort dat zo
(inb4 D66 niet rechts)
CU wil ik ook niet rechts noemen, wel conservatief.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:10 schreef Type-R het volgende:
waarom zitten er nu alleen rechtse partijen aan tafel? of hoort dat zo
(inb4 D66 niet rechts)
Ik vond die vergelijking ook niet echt ergens op slaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:11 schreef remlof het volgende:
Wat een onzin kraamt Rita uit over de handel met Zuid-Europa
Je zou het conservatief links kunnen noemen, conservatief op christelijke waarden, progressief op waarden waar christenen niet zo aan hechten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
ChristenUnie speelt links-midden hoor. D66 ook wel wat.
Over die agrarische sector die bevoorrecht wordt.quote:
De realiteit is dat zonder subsidiemuren we nog maar 100 boeren in Nederland over houden. Dat laat "men" niet zomaar gebeuren (CDA bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Over die agrarische sector die bevoorrecht wordt.
Daar had hij een goed punt idd, maar dat is meer iets meer iets voor de Europese verkiezingen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Over die agrarische sector die bevoorrecht wordt.
Nee, dat is sowieso een gepasseerd station. Zonde van de tijd om daar over te lullen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:15 schreef Toad het volgende:
Ik vind die Guldendiscussie niet zo boeiend eigenlijk.
Er moet toch een onderwerp zijn waar Rita over mee kan praten?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is sowieso een gepasseerd station. Zonde van de tijd om daar over te lullen.
Terug naar de Gulden wel ja, op naar de Neuro niet. Ik zie nog steeds groeiende mogelijkheden voor een Noord-Europese Euro.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is sowieso een gepasseerd station. Zonde van de tijd om daar over te lullen.
Inderdaad,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet haar maar tegenover Cohen om over immigratie en integratie te pratenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er moet toch een onderwerp zijn waar Rita over mee kan praten?
gaan ze het nog over dat soort dingen hebben? het gaat nu vooral over economie.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet haar maar tegenover Cohen om over immigratie en integratie te praten
quote:
Als het over immigratie gaat haalt Rita bot, haar beleid heeft tenslotte meer gekost dan opgelevert, en daar zijn cijfers over, dus het is slimmer dat ze dat niet doetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet haar maar tegenover Cohen om over immigratie en integratie te praten
Ik mag het toch hopen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
gaan ze het nog over dat soort dingen hebben? het gaat nu vooral over economie.
Dat is kennelijk HET issue deze verkiezingenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
gaan ze het nog over dat soort dingen hebben? het gaat nu vooral over economie.
Neequote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:20 schreef TNA het volgende:
Ik ben net thuis, heb ik al iets historisch' gemist?
Cohen faalde heel hard.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:20 schreef TNA het volgende:
Ik ben net thuis, heb ik al iets historisch' gemist?
Nee hoor.. Volgens heel veel mensen (twitter ed) kwam hij het meest over als premierquote:
Dan moet ie zich maar even gaan aftrekken in de volgende pauzequote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:22 schreef eriksd het volgende:
Balkenende had testosteron in zich, en die combinatie was geen succes.
quote:
quote:
Dit heeft me alleen maar nieuwsgieriger gemaaktquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:22 schreef eriksd het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:22 schreef eriksd het volgende:
of een giro etappe rijdenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet ie zich maar even gaan aftrekken in de volgende pauze
je moet ook niet studeren omdat je minder dan 40 jaar wil werken, maar omdat je iets leuk vindt of je ziet carrierekansenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:23 schreef Mendeljev het volgende:
Flexibele AOW, dan krijgen we Franse toestanden waarbij studeren wordt ontmoedigd omdat je 40 jaar moet zien te vullen. Slecht plan van GL.
quote:
Dat gaat niet, hij zit in de auto naar Groningen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet ie zich maar even gaan aftrekken in de volgende pauze
Wat is daar mis mee? Dat je nu niet kunt zeggen dat hij met geld strooit?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:25 schreef Morendo het volgende:
Heeft Roemer trouwens slechts 1 stropdas in zijn collectie? Soosjalistische zuinigheid.
Nou, een beetje variatie kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Dat je nu niet kunt zeggen dat hij met geld strooit?
Hoezo? Ik feest liever van mijn 18e tot mijn 28e dan van mijn 58e tot 68equote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:23 schreef Mendeljev het volgende:
Flexibele AOW, dan krijgen we Franse toestanden waarbij studeren wordt ontmoedigd omdat je 40 jaar moet zien te vullen. Slecht plan van GL.
De SGP en PvdD zouden sowieso niet moeten worden uitgenodigd, als je daarop stemt ga je voor één issue en dat is toch wel duidelijk.quote:
Van der Staaij moet zich profileren.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:27 schreef Arcee het volgende:
Waarom doet de SGP mee met zo'n debat? Iedereen die daar op stemt stemt daar toch wel op en iedereen die dat niet doet doet dat niet.
Cohen heeft het PvdA-programma weer eens gedraaid. En werd door Balkenende aangepakt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:23 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit heeft me alleen maar nieuwsgieriger gemaakt
Waarom niet beide?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hoezo? Ik feest liever van mijn 18e tot mijn 28e dan van mijn 58e tot 68e
Hm, interessant.quote:De hypotheekrenteaftrek is voor het CDA een breekpunt bij de formatie. Dat zei CDA-leider Balkenende in het radio- 1-verkiezingsdebat. Beperking van de aftrek noemde hij een domme maatregel, die zeker nu verkeerd zou uitpakken.
Alleen CU kiezers zijn interessant voor hun. En zelfs die vinden ze al van de foute kerk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:27 schreef Arcee het volgende:
Waarom doet de SGP mee met zo'n debat? Iedereen die daar op stemt stemt daar toch wel op en iedereen die dat niet doet doet dat niet.
Hij heeft hier wel een punt: eenverdieners worden momenteel gestraft.quote:
Ja, maar hij zoekt er vervolgens de verkeerde remedie voor.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft hier wel een punt: eenverdieners worden momenteel gestraft.
Inderdaad, het is onredelijk om eenverdieners niet evenredig te belasten. Daarom moet je ook niet op de CDA stemmenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:28 schreef eriksd het volgende:
Van der Staaij heeft nu absoluut gelijk.
Weet je wat voor kippenhok het wordt als je iedereen aan tafel zet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:27 schreef Mendeljev het volgende:
Waarom is de tafel van zo'n miniformaat? Op zo'n manier moedig je alleen maar aan dat iedereen elkaar in de rede valt omdat men letterlijk elkaar op de lippen zit en de camera's weinig hoeven te switchen. Slechte zet van de organisatie.
Loze beloften...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:31 schreef TNA het volgende:
Ik vind de SP theoretisch vaak gelijk hebben, maar ik vind ze erg naïef.
Als je de statistieken mag geloven is de armoede in Nederland verdubbelt doordat de uitkeringen niet genoeg stegen. En dat ligt niet aan de burgers, maar aan de arbeidsmarkt en de overheid.quote:
Dat bedoel ik niet maar geef de aanwezige deelnemers meer tafelruimte zodat er een minimale vorm van schijnformaliteit wordt gecreeerd. Iedereen zit nu bijna in elkaars mic te kletsen. Zó'n situatie moedigt alleen maar aan om iemand anders in de rede te vallen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:30 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Weet je wat voor kippenhok het wordt als je iedereen aan tafel zet?
Irrgang en Roemer hebben anders meer verstand van de economie dan de hele VVD bij elkaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:31 schreef TNA het volgende:
Ik vind de SP theoretisch vaak gelijk hebben, maar ik vind ze erg naïef.
Troll. En een slechte ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:33 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Irrgang en Roemer hebben anders meer verstand van de economie dan de hele VVD bij elkaar.
Er bestaat niet zoiets als 'verstand van de economie', er bestaat een verschil in inzicht over de natuur en mogelijkheden van mensen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:33 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Irrgang en Roemer hebben anders meer verstand van de economie dan de hele VVD bij elkaar.
De VVD heeft verstand van hun eigen portomonnee.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:33 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Er zijn werkende in armoede en dus moeten de uitkeringen omhoog.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:32 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Als je de statistieken mag geloven is de armoede in Nederland verdubbelt doordat de uitkeringen niet genoeg stegen. En dat ligt niet aan de burgers, maar aan de arbeidsmarkt en de overheid.
Irrgang heeft wel bij DNB gewerkt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als 'verstand van de economie', er bestaat een verschil in inzicht over de natuur en mogelijkheden van mensen.
zou hij meekijken? we hadden tetten voor hem moeten postenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:34 schreef remlof het volgende:
En daar gaat JP.
Ik zag 'm wel de zaal uitsneaken
Het is gewoon zo. De 21e eeuw wordt de eeuw van het staatskapitalisme.quote:
Er is één constante in de geschiedenis: De innovator wint. Investeren in mensen, dát helpt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als 'verstand van de economie', er bestaat een verschil in inzicht over de natuur en mogelijkheden van mensen.
Ja, dat is een uitstekend criterium.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Irrgang heeft wel bij DNB gewerkt.
Hij verwoordt altijd heel goed waarom ik geen VVD stem.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:36 schreef Mendeljev het volgende:
Bolkesteijn heb jij ook een witte bodywarmer?
Het is totale onzin dat innovatie samenhangt met de beschikbare hoeveelheid geld voor onderwijs.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:35 schreef Q.E.D. het volgende:
Er is één constante in de geschiedenis: De innovator wint. Investeren in mensen, dát helpt.
Of eriksd?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:36 schreef Mendeljev het volgende:
Ja, dat blijkt ook uit onderzoek.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:37 schreef remlof het volgende:
Ah, Rutte wil Kroes helemaal niet als premier.
Die uitspraak gaat de VVD stemmen kosten in de peilingen, let maar op.
Nee, ik heb helemaal geen typische VVD-kleding.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:36 schreef Mendeljev het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |