Schat de kansquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:08 schreef eriksd het volgende:
Laten we het netjes houden, zonder trolls. Waarschijnlijk ijdele hoop![]()
Inderdaad, kun je beter niet doen. Het zou ook gelijk de toon van het topic bepalen. Ik ga zeker kijken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:16 schreef eriksd het volgende:
Ik wilde eigenlijk Jaloerse Job gebruiken, maar om in de OP te beginnen met zon flauwe opmerking laat Scanman en EchtGaaf weer ontploffen.
Dit idd.quote:
Opvallend. Ik dacht dat Simon Vinkenoog was overleden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:18 schreef remlof het volgende:
Uitzending op Politiek24 is al begonnen: http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Opvallend. Ik dacht dat Simon Vinkenoog was overleden.
Kan een paar seconden schelen inderdaad. Digitale radio loopt ook altijd achter op de FM ontvangst.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:29 schreef TomLievense het volgende:
Politiek 24 op internet en op TV lopen niet gelijk.
Ik hoop op een coherente en consistente Cohenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:16 schreef eriksd het volgende:
Ik wilde eigenlijk Jaloerse Job gebruiken, maar om in de OP te beginnen met zon flauwe opmerking laat Scanman en EchtGaaf weer ontploffen.
Nouja, als er iemand niet coherent is, dan is het Cohen wel. Jattende Job vond ik ook goed.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop op een coherente en consistente Cohen![]()
Het is trouwens coryfee..
Dat zal dan een breuk met het verleden zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop op een coherente en consistente Cohen![]()
Probeer een béétje objectief te zijn he..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, als er iemand niet coherent is, dan is het Cohen wel. Jattende Job vond ik ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |