Nee, dat is sowieso een gepasseerd station. Zonde van de tijd om daar over te lullen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:15 schreef Toad het volgende:
Ik vind die Guldendiscussie niet zo boeiend eigenlijk.
Er moet toch een onderwerp zijn waar Rita over mee kan praten?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is sowieso een gepasseerd station. Zonde van de tijd om daar over te lullen.
Terug naar de Gulden wel ja, op naar de Neuro niet. Ik zie nog steeds groeiende mogelijkheden voor een Noord-Europese Euro.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is sowieso een gepasseerd station. Zonde van de tijd om daar over te lullen.
Inderdaad,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet haar maar tegenover Cohen om over immigratie en integratie te pratenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er moet toch een onderwerp zijn waar Rita over mee kan praten?
gaan ze het nog over dat soort dingen hebben? het gaat nu vooral over economie.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet haar maar tegenover Cohen om over immigratie en integratie te praten
quote:
Als het over immigratie gaat haalt Rita bot, haar beleid heeft tenslotte meer gekost dan opgelevert, en daar zijn cijfers over, dus het is slimmer dat ze dat niet doetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet haar maar tegenover Cohen om over immigratie en integratie te praten
Ik mag het toch hopen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
gaan ze het nog over dat soort dingen hebben? het gaat nu vooral over economie.
Dat is kennelijk HET issue deze verkiezingenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
gaan ze het nog over dat soort dingen hebben? het gaat nu vooral over economie.
Neequote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:20 schreef TNA het volgende:
Ik ben net thuis, heb ik al iets historisch' gemist?
Cohen faalde heel hard.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:20 schreef TNA het volgende:
Ik ben net thuis, heb ik al iets historisch' gemist?
Nee hoor.. Volgens heel veel mensen (twitter ed) kwam hij het meest over als premierquote:
Dan moet ie zich maar even gaan aftrekken in de volgende pauzequote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:22 schreef eriksd het volgende:
Balkenende had testosteron in zich, en die combinatie was geen succes.
quote:
quote:
Dit heeft me alleen maar nieuwsgieriger gemaaktquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:22 schreef eriksd het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:22 schreef eriksd het volgende:
of een giro etappe rijdenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet ie zich maar even gaan aftrekken in de volgende pauze
je moet ook niet studeren omdat je minder dan 40 jaar wil werken, maar omdat je iets leuk vindt of je ziet carrierekansenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:23 schreef Mendeljev het volgende:
Flexibele AOW, dan krijgen we Franse toestanden waarbij studeren wordt ontmoedigd omdat je 40 jaar moet zien te vullen. Slecht plan van GL.
quote:
Dat gaat niet, hij zit in de auto naar Groningen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet ie zich maar even gaan aftrekken in de volgende pauze
Wat is daar mis mee? Dat je nu niet kunt zeggen dat hij met geld strooit?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:25 schreef Morendo het volgende:
Heeft Roemer trouwens slechts 1 stropdas in zijn collectie? Soosjalistische zuinigheid.
Nou, een beetje variatie kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Dat je nu niet kunt zeggen dat hij met geld strooit?
Hoezo? Ik feest liever van mijn 18e tot mijn 28e dan van mijn 58e tot 68equote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:23 schreef Mendeljev het volgende:
Flexibele AOW, dan krijgen we Franse toestanden waarbij studeren wordt ontmoedigd omdat je 40 jaar moet zien te vullen. Slecht plan van GL.
De SGP en PvdD zouden sowieso niet moeten worden uitgenodigd, als je daarop stemt ga je voor één issue en dat is toch wel duidelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |