ChristenUnie speelt links-midden hoor. D66 ook wel wat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:10 schreef Type-R het volgende:
waarom zitten er nu alleen rechtse partijen aan tafel? of hoort dat zo
(inb4 D66 niet rechts)
CU wil ik ook niet rechts noemen, wel conservatief.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:10 schreef Type-R het volgende:
waarom zitten er nu alleen rechtse partijen aan tafel? of hoort dat zo
(inb4 D66 niet rechts)
Ik vond die vergelijking ook niet echt ergens op slaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:11 schreef remlof het volgende:
Wat een onzin kraamt Rita uit over de handel met Zuid-Europa
Je zou het conservatief links kunnen noemen, conservatief op christelijke waarden, progressief op waarden waar christenen niet zo aan hechten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
ChristenUnie speelt links-midden hoor. D66 ook wel wat.
Over die agrarische sector die bevoorrecht wordt.quote:
De realiteit is dat zonder subsidiemuren we nog maar 100 boeren in Nederland over houden. Dat laat "men" niet zomaar gebeuren (CDA bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Over die agrarische sector die bevoorrecht wordt.
Daar had hij een goed punt idd, maar dat is meer iets meer iets voor de Europese verkiezingen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Over die agrarische sector die bevoorrecht wordt.
Nee, dat is sowieso een gepasseerd station. Zonde van de tijd om daar over te lullen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:15 schreef Toad het volgende:
Ik vind die Guldendiscussie niet zo boeiend eigenlijk.
Er moet toch een onderwerp zijn waar Rita over mee kan praten?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is sowieso een gepasseerd station. Zonde van de tijd om daar over te lullen.
Terug naar de Gulden wel ja, op naar de Neuro niet. Ik zie nog steeds groeiende mogelijkheden voor een Noord-Europese Euro.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is sowieso een gepasseerd station. Zonde van de tijd om daar over te lullen.
Inderdaad,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet haar maar tegenover Cohen om over immigratie en integratie te pratenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er moet toch een onderwerp zijn waar Rita over mee kan praten?
gaan ze het nog over dat soort dingen hebben? het gaat nu vooral over economie.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet haar maar tegenover Cohen om over immigratie en integratie te praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |