Het is beter dan de kans niet krijgen om uit te praten, ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan hoe er in de tweede kamer gedebatteerd word.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jij wilt dit? Lekker op je beurt wachten:Het is wel prettiger...
Rutte is dan ook een hele sympathieke vent. Heb ik altijd gevonden. Ben het alleen steeds minder eens met z'n standpuntenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:01 schreef eriksd het volgende:
Keurig een handje aan Job. Das toch sympathiek van Rutte.
Ja, dat is jammer, misschien om half 6quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:04 schreef TomLievense het volgende:
Hé, Rutte zou toch de Verkeersinformatie doen?
True!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:05 schreef eriksd het volgende:
Die vrouw leidt de discussie niet, maar doet zelf mee. Doos.
Je overdrijft.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:05 schreef eriksd het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:04 schreef Mendeljev het volgende:
Ik merk wel dat de discussies voornamelijk uitlopen op het cijferbashen wat natuurlijk lastig te volgen is omdat iedereen ontkent dat de beweringen juist zijn. Wel jammer dat de organisatie hier niet op inspeelt want nu lijkt het alsof diegene met de grootste mond gelijk heeft.
Nee hoor, ze citeert bevindingen van het CPB.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:05 schreef eriksd het volgende:
Hij drinkt zijn chocomel wel puur, dus zo'n watje is het niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:07 schreef eriksd het volgende:
Ik krijg bij Rouvoet altijd zo'n chocomeljongetjes gevoel.
bij de ANWBquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:06 schreef zoefschildpad het volgende:
die verkeersinformatie is in een andere studio denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |