En beginnen te praten als Cohen praat, gewoon door hem heen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:57 schreef eriksd het volgende:
Balkenende en Rutte moeten gewoon afspreken dat ze 80% op Job hakken, en 20% op elkaar. Volgens mij is dat nu ook de afspraak
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:57 schreef eriksd het volgende:
Balkenende en Rutte moeten gewoon afspreken dat ze 80% op Job hakken, en 20% op elkaar. Volgens mij is dat nu ook de afspraak
ook lekker handig voor radioquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:58 schreef Toad het volgende:
Lekker door elkaar lullen. Qua niveau gaan deze debatten er wel op achteruit heb ik het idee.
Ze heeft geen controle over het debat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:57 schreef Stranger het volgende:
Die presentatrice is ook niet echt subtiel he?
Die kerel staat echt stijf van de mediatraining. Binnen zo'n ongeorganiseerde discussie profileert hij zich wel sterk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind Cohen verreweg het meest beschaafd.. Rutte roeptoetert overal doorheen..
Ik vind dat Cohen verreweg het minst heeft te vertellen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind Cohen verreweg het meest beschaafd.. Rutte roeptoetert overal doorheen..
Jij wilt dit? Lekker op je beurt wachten:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:58 schreef Toad het volgende:
Lekker door elkaar lullen. Qua niveau gaan deze debatten er wel op achteruit heb ik het idee.
HEEL irritant!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:59 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ze heeft geen controle over het debat.
Af en toe is het net een kippenhok.
Ja, tot op het irritante af.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat krijg je als je hoog van de toren wilt blazen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:59 schreef remlof het volgende:
Rutte blijft maar door anderen heenpraten, wat irritant
Dat zal wel iets persoonlijks zijn denk ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:59 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Die kerel staat echt stijf van de mediatraining. Binnen zo'n ongeorganiseerde discussie profileert hij zich wel sterk.
Ik krijg juist het idee dat Rutte en Cohen de CDA bashen en onder een hoedje spelen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:00 schreef Breekfast het volgende:
Balkenende kan beter op Rutte bashen, de kiezers bij de PVDA haalt hij toch niet weg
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:01 schreef eriksd het volgende:
Keurig een handje aan Rutte. Das toch sympathiek van Job.
Ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jij wilt dit? Lekker op je beurt wachten:
Een hele verbeteringquote:
Vind ik eigenlijk ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |