abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81677476
HET BESPREKEN VAN HET KOPEN VAN NEPARTIKELEN IS NIET MEER TOEGESTAAN! ZIE POST: Chinese Webshops topic #72: "Waar alle prijzen bekend zijn"

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaald dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. Dus ook als je een varkentje koopt.

V: Wat is i-legaal in Nederland?
A: Wapens en alles wat op wapens lijkt. Boksbeugels zijn dus af te raden om te kopen, evenals BB-guns. Ook aanstekers en wii-controllers in de vorm van een wapen (pistool) raden wij af om te bestellen. Sommigen krijgen het zonder problemen Nederland in, anderen weer niet. Ben je er niet zeker van of je product legaal is in NL? Vraag het hier even. Beter vragen dan risico lopen.
Voor meer informatie over (nep)wapens:
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:

Dit zijn 2 tabellen waarbij je de belasting kunt berekenen wat je eventueel zou moeten betalen mocht je pakje ertussen uit gepakt worden!

Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekend u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

Voorbeeld:

We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

donderdag 20 mei 2010 @ 15:54:33 #2
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_81677535

What the ...?

BuyInCoins is wel echt ziekelijk snel met inpakken.. Status is nu op dispatched, heb hem rond afgelopen middernacht besteld:

Kan niet wachten tot mijn gamepad binnenkomt

[img]http://www.buyincoinscom/bmz_cache/d/dd0d48ad785a85afba7560ad4fc74d03.image.300x300.jpg[/img]
( ^ waarom doet dat plaatje het niet? )
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:02 schreef Marco001 het volgende:

[..]

2.2 schijn je enorm eenvoudig te kunnen installeren..
Op wat bekendere en gangbaardere apparaten misschien wel
Voorzover ik weet moet je aparte drivers voor de hardware hebben als je overstapt naar 2.2, en ik denk zomaar dat deze fabrikant nog geen 2.2-drivers heeft ontwikkeld, en je dus óf moet rekenen op third-party (lees: open-source community) support, óf hopen dat de drivers van een andere fabrikant werken met jouw hardware.

[ Bericht 4% gewijzigd door joepie91 op 20-05-2010 16:02:17 ]
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_81677564
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:54 schreef joepie91 het volgende:

What the ...?

BuyInCoins is wel echt ziekelijk snel met inpakken.. Status is nu op dispatched, heb hem rond afgelopen middernacht besteld:
Je hebt zojuist je adres gepost, dat weet je hè?
pi_81677582
Anders zet je je adres even online!
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:00:00 #5
183846 joepie91
pi_81677763
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:55 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Je hebt zojuist je adres gepost, dat weet je hè?
Dat weet ik. Lijkt me beetje onzinnig om mijn adres te gaan verbergen terwijl je met één klik in mijn signature ook datzelfde adres hebt

EDIT: Okee, twéé kliks dan.
EDIT2: Om nog maar te zwijgen over het whoisen van domeinnamen, googlen van gebruikersnaam, en de talloze andere manieren om achter mijn adresgegevens te komen.
pi_81677892
tja... ach. meestal is je adres ook niet boeiend, tot je een paar posts later meldt dat je een dildo van 40cm hebt besteld.
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:03:57 #7
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81677923
tgvp
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_81678320
dealextreme is veel te verslavend !
pi_81678409
tvp
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:16:18 #11
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81678474
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:04 schreef GuitarJJ het volgende:
tvp
Toch maar weer terug?
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:20:37 #12
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81678666
tvp
Hoi
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:26:53 #13
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81678974
Waar blijven m'n 2 lasers van buyincoins, 2 mei shipped (TVP)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:29:23 #14
183846 joepie91
pi_81679105
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:02 schreef athlonkmf het volgende:
tja... ach. meestal is je adres ook niet boeiend, tot je een paar posts later meldt dat je een dildo van 40cm hebt besteld.
Heh, alsof mensen in zo'n geval dan niet uit zouden kunnen zoeken wie ik ben.

Serieus hoor, als ik iets plaats waarvan ik niet wil dat anderen het weten, dan ga ik dat echt niet onder deze naam doen. Veel te makkelijk te achterhalen
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:32:27 #15
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_81679236
Kan zo weinig posten hier, alles wat ik bestel is illegaal
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_81679425
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:55 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Applelovers

Algemeen bekend, 1e generatie appele produchten zien dr top uit en werken ook "wel okee" maar verdere generaties zijn alle fouten dr uit enzo, en dus aak een stuk beter

Ook zijn er inmiddels al een hoop goede alternatieven,, die OA op android draaien wat een heel goed alternatief is voro OS4..
Welke goede alternatieven
pi_81679437
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:54 schreef joepie91 het volgende:

What the ...?

[ afbeelding ]

Kan niet wachten tot mijn gamepad binnenkomt

[ [url=http://www.buyincoinscom/bmz_cache/d/dd0d48ad785a85afba7560ad4fc74d03.image.300x300.jpg]afbeelding[/url] ]
( ^ waarom doet dat plaatje het niet? )
[..]

Op wat bekendere en gangbaardere apparaten misschien wel
Voorzover ik weet moet je aparte drivers voor de hardware hebben als je overstapt naar 2.2, en ik denk zomaar dat deze fabrikant nog geen 2.2-drivers heeft ontwikkeld, en je dus óf moet rekenen op third-party (lees: open-source community) support, óf hopen dat de drivers van een andere fabrikant werken met jouw hardware.
Hmm.. wat zal ik eens voor leuks laten aankomen op dit adres?
  donderdag 20 mei 2010 @ 17:01:23 #18
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_81680586
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:02 schreef athlonkmf het volgende:
wie betaald er mee?
de meest goedkope meuk bestellen en dropshippen naar dit adres
idd leuk als er varkentjes binnenkomen
en dildo's en overige meuk op je adres en datje zelf zoiets heb van WTF
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeiend heb je er last van dat ik inderdaad apple lover ben 3 iphone's, ipad imac en macbook air ]
owja TVP
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  donderdag 20 mei 2010 @ 17:19:41 #19
295753 Zwabber_
de natte lappen
pi_81681470
Even een TVP'tje voor wanneer mijn DX pakketje binnenkomt. Verzonden op 12 mei
No one rules if no one obeys.
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:17:04 #20
226677 revpolen
pi_81683786
zometeen editie NL over chinese webshops
Hoesjes? Casetify!F1 Store - Voor al je F1 GearZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:21:08 #21
279401 Niekeuh
pi_81683942
BuyInCoins maar eens een keer geprobeerd. Hou jullie op de hoogte!
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:30:01 #22
214908 kutagh
pi_81684323
TVP, is er eigenlijk ook nagedacht om samen dingen te kopen bij sites waar het niet gratis verzenden is? (En dan bedoel ik niet zoals op samenkopen.nl o.i.d. )
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:37:04 #23
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_81684628
terugvindpost
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:37:33 #24
183846 joepie91
pi_81684655
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:37 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Hmm.. wat zal ik eens voor leuks laten aankomen op dit adres?
Stuur maar wat zooi op, kan ik ook weer eens even lachen
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:39:46 #25
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81684748
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:37 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Stuur maar wat zooi op, kan ik ook weer eens even lachen
Douane aan je deur?

donderdag 20 mei 2010 @ 18:42:17 #26
226677 revpolen
pi_81684850
wat is het goedkoopst om te bestellen voor iemand?
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:43:06 #27
287185 Creatix
Precious
pi_81684881
Tvpuh
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:46:44 #28
296588 LiFePo4
pi_81685040
-lees de topicpointer nog eens, en doe de instructies die daar staan eens opvolgen?-

[ Bericht 87% gewijzigd door BrandX op 20-05-2010 20:16:40 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:47:26 #29
296588 LiFePo4
pi_81685076
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:42 schreef revpolen het volgende:
Reclamebladen die je gratis kan aanvragen, dan krijg je iedere maand nieuwe zooi
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:50:23 #30
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_81685194
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:47 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Reclamebladen die je gratis kan aanvragen, dan krijg je iedere maand nieuwe zooi
pabo/privado
Zavvi - Fandom en GeekgearVodafone aanbiedingenVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:04:34 #31
243120 Stickvis
pi_81685735
-weg, LEZEN!!!!-

[ Bericht 98% gewijzigd door BrandX op 20-05-2010 20:17:21 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:08:17 #32
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81685884
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:42 schreef revpolen het volgende:
http://popbuying.com/Products.pb/price.0-1 (alles onder de dollar.. bij jack )
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529 ?
http://www.focalprice.com/LF017G/Flashing_LED_Wand_Green.html
http://www.buyincoins.com(...)one-product-296.html
http://www.buyincoins.com(...)ble-product-333.html
http://www.buyincoins.com(...)ter-product-679.html
En dan allemaal fototje posten van de evelope

('t goedkoopste,, http://popbuying.com/deta(...)_Blue_(2_pack)-25956 maar stuur dan wel een andere kleur , http://www.buyincoins.com(...)-01-product-288.html deze ook btw )

[ Bericht 18% gewijzigd door tokko1 op 20-05-2010 19:28:27 ]
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:35:42 #33
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_81687153
Uit vorige topic, voor dat mensen echt overgaan tot bestellen:
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 06:30 schreef Klonk het volgende:

[..]

dat is de Eken M001, en als ik wat video´s zo links en rechts bekijk heb je voor dat geld best iets grappigs, zeg maar iets wat net zo zinvol is als het apparaat wat Eken als InsPirAtie heeft geDiend
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:05 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nee, maar met de specs op de site kan je niet veel denk ik.. Geen info of het een capacitief scherm is bijvoorbeeld. Tenminste, ik kan het er niet uit opmaken.

Veder zit er een Via 600 mhz processor in. geen idee hoe dat ding performed, maar in mijn HTC smartphone zit ook een 600 mhz processor, en die hoeft maar een heel klein schermpje aan te sturen. Al met al denk ik niet dat het een snelheidsmonster zal zijn, zacht gezegd. En Eken, zal dat niet afgeleid zijn van E-ten, ook een smartphone fabrikant?

Edit:

http://www.islate.org/ind(...)m001-android-tablet/
[..]

Battery life->
Al met al, grappig ding, maar battery life minder dan 1 uur dus compleet nutteloos. Next!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:37:12 #34
140367 Volvoman
Ja, dus.
pi_81687214
tvp
Lange benen koud hoofd.
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:41:40 #35
183846 joepie91
pi_81687432
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:35 schreef neo2000 het volgende:
Uit vorige topic, voor dat mensen echt overgaan tot bestellen:
[..]

[..]

Al met al, grappig ding, maar battery life minder dan 1 uur dus compleet nutteloos. Next!
Had net ook al op DealExtreme forums neergezet dat degene die ze daar hebben waarschijnlijk een "fake" is (al boeit dat nu niet echt veel). Geen logo op het product, geen Genuine of merknaam in de producttitel.
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:16:42 #36
226677 revpolen
pi_81689068
er is een pakketje onderweg naar joepie91

Hoop wel dat die over 3 weken er een melding van maakt
en hoop dat die niet bij ze ouders woont ( die ze pakketten open maakt )
  Boks-Chick donderdag 20 mei 2010 @ 20:18:32 #37
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81689152
Voor de blinden onder u:

de topicpointer staat er niet voor niets! Het is niet toegestaan te praten over (het kopen van) nepartikelen
lolwut
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:18:36 #38
183846 joepie91
pi_81689157
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:16 schreef revpolen het volgende:
er is een pakketje onderweg naar joepie91

Hoop wel dat die over 3 weken er een melding van maakt
en hoop dat die niet bij ze ouders woont ( die ze pakketten open maakt )
Uiteraard, als ik iets ontvang (laat me raden: varkentje of wazig pakje glow-in-the-dark condooms?) dan maak ik er een foto van en komt ie in dit topic... zo ben ik dan ook wel weer

En gelukkig woon ik niet bij mijn ouders, maar in een kraakpand (nee, geen telegraaf-stereotype kraakpand, danku) met een aantal huisgenoten die zich waarschijnlijk kapot lachen als er iets belachelijks binnenkomt
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:19:45 #39
183846 joepie91
pi_81689205
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:18 schreef BrandX het volgende:
Voor de blinden onder u:

de topicpointer staat er niet voor niets! Het is niet toegestaan te praten over (het kopen van) nepartikelen
Misschien dmv een stukje Javascript elke keer als je in het reply-venster komt even de topicpointer laten knipperen? background-color: red; en background-color: white; ofzo
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:21:26 #40
226677 revpolen
pi_81689288
zoek het maar

$1,03 USD

owja..

Verzendadres - niet-bevestigd
revpolen Fok!
Wijnstraat 211
3311BV Dordrecht Nederland

Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingFiverr - alle diensten vanaf 5 piekANWB Verzekeringen
  Boks-Chick donderdag 20 mei 2010 @ 20:26:37 #41
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81689548
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:19 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Misschien dmv een stukje Javascript elke keer als je in het reply-venster komt even de topicpointer laten knipperen? background-color: red; en background-color: white; ofzo
Doei, ze zijn gewoon bewust niet aan het lezen. Blauwe letters in twee kleuren blauw, rode waarschuwingsletters, duidelijk in beeld, het wordt gewoon bewust genegeerd.

Geeft niets, elke keer is een note, en wanneer het er zat genoeg zijn wordt dat vanzelf een ban.
lolwut
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:26:47 #42
183846 joepie91
pi_81689554
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:21 schreef revpolen het volgende:
zoek het maar

$1,03 USD

owja..

Verzendadres - niet-bevestigd
revpolen Fok!
Wijnstraat 211
3311BV Dordrecht Nederland

*in lokale gecrawlde DealExtreme database zoekt*

2662?
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:26 schreef BrandX het volgende:

[..]

Doei, ze zijn gewoon bewust niet aan het lezen. Blauwe letters in twee kleuren blauw, rode waarschuwingsletters, duidelijk in beeld, het wordt gewoon bewust genegeerd.

Geeft niets, elke keer is een note, en wanneer het er zat genoeg zijn wordt dat vanzelf een ban.
En eurootjes voor het notes inzien?

EDIT: Hmm, weet niet zeker of dat het verstuurde product is... mijn database is nog niet volledig. Even updaten
EDIT2: Update time

donderdag 20 mei 2010 @ 20:35:17 #43
226677 revpolen
pi_81689954
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:26 schreef joepie91 het volgende:

[..]

*in lokale gecrawlde DealExtreme database zoekt*

2662?

ben je niet goed! dat zou je nog wel eens kunnen gebruiken.
de mijne is totaal zinloos
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:37:03 #44
148640 pfefferkatze
pi_81690041
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:35 schreef revpolen het volgende:

[..]

ben je niet goed! dat zou je nog wel eens kunnen gebruiken.
de mijne is totaal zinloos
Eigenlijk had je niet moeten zeggen wat het was, maar het is zeker 19718 ?
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:38:19 #45
98259 mstr
Een jonge God!
pi_81690110
Ik leef ook nog.
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:45:39 #46
226677 revpolen
pi_81690498
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:37 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Eigenlijk had je niet moeten zeggen wat het was, maar het is zeker 19718 ?
ik heb niet gezegt wat het is hoor
lezen
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:45:50 #47
226677 revpolen
pi_81690510
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:38 schreef mstr het volgende:
Ik leef ook nog.
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:48:27 #48
98259 mstr
Een jonge God!
pi_81690658
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:45 schreef revpolen het volgende:

[..]

Poef!
Ik zap je weg met een 300mW blauwe laser!
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:50:11 #49
183846 joepie91
pi_81690753
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:48 schreef mstr het volgende:

[..]

Poef!
Ik zap je weg met een 300dinges blauwe illegaal geval!
*schuilt achter muurtje voordat modrage over illegale producten begint*
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:55:33 #50
98259 mstr
Een jonge God!
pi_81690990
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:50 schreef joepie91 het volgende:

[..]

*schuilt achter muurtje voordat modrage over illegale producten begint*
Mailbird - E-mail made beautifulHoesjes? Casetify!ANWB Verzekeringen
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:58:16 #51
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81691132
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:55 schreef mstr het volgende:

[..]

Klonk is er niet meer
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:00:24 #52
98259 mstr
Een jonge God!
pi_81691230
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:58 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Klonk is er niet meer
Zeg, hoezo niet?
De server raakte overbelast met zijn weggegooi en genote?
  Boks-Chick donderdag 20 mei 2010 @ 21:06:22 #53
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81691548
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:58 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Klonk is er niet meer
Maar ik nog wel
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:00 schreef mstr het volgende:

[..]

Zeg, hoezo niet?
De server raakte overbelast met zijn weggegooi en genote?
Hi is SA weblog geworden
lolwut
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:09:48 #54
296588 LiFePo4
pi_81691729
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:48 schreef mstr het volgende:

[..]

Poef!
Ik zap je weg met een 300mW blauwe laser!
300mW, en dan ook nog eens blauw

Pics pics pics!
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:11:20 #55
98259 mstr
Een jonge God!
pi_81691806
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:06 schreef BrandX het volgende:

[..]

Maar ik nog wel
[..]

Hi is SA weblog geworden
Ahja, wist ik wel hoor.
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:13:15 #56
148640 pfefferkatze
pi_81691924
quote:
Okay,please wait patiently.we will cash back 390 Referral dx points to your account ($39)

Alleen waarom het 15 werkdagen moet duren...
  Boks-Chick donderdag 20 mei 2010 @ 21:17:27 #57
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81692155
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:09 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

300mW, en dan ook nog eens blauw

Pics pics pics!
Nee nee nee!

Want die dingen zijn verboden in NL.
En nu kappen met hier posten over illegaal spul!
lolwut
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:19:05 #58
98259 mstr
Een jonge God!
pi_81692233
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef BrandX het volgende:

[..]

Nee nee nee!

Hihi, schat, je hapt zo lekker.
  Boks-Chick donderdag 20 mei 2010 @ 21:21:22 #59
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81692351
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:19 schreef mstr het volgende:

[..]

Hihi, schat, je hapt zo lekker.
klopt. Ik ben het aandeel humor in deze reeks
lolwut
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:22:17 #60
98259 mstr
Een jonge God!
pi_81692410
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:21 schreef BrandX het volgende:

[..]

klopt. Ik ben het aandeel humor in deze reeks
Die chinezen verkopen tegenwoordig ook al humor?
Mailbird - E-mail made beautifulZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVattenfall cadeau
  Boks-Chick donderdag 20 mei 2010 @ 21:22:39 #61
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81692434
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:22 schreef mstr het volgende:

[..]

Die chinezen verkopen tegenwoordig ook al humor?
eng he!
lolwut
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:28:51 #62
98259 mstr
Een jonge God!
pi_81692795
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:22 schreef BrandX het volgende:

[..]

eng he!
Heb je een link?
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:39:24 #63
296588 LiFePo4
pi_81693391
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef BrandX het volgende:

[..]

Nee nee nee!

Ohja... Trouwens... waar haal je vandaan dat ze verboden zijn?
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:10:24 #64
243120 Stickvis
pi_81695271
Weet iemand een leuke android tablet? die draait op 2.2

Edit: Ik wil geen illegale tattie
  Boks-Chick donderdag 20 mei 2010 @ 22:14:40 #65
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81695542
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:39 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Ohja... Trouwens... waar haal je vandaan dat ze verboden zijn?
Lees de OP, check de diverse sites, enz.
In het topic welke genoemd wordt in de OP wordt het ook nog eens uitgebreid besproken.

Voor particulier gebruik, gewoon fun, dus niet voor werkgerelateerd gedoe (chirurgische lasers zijn zwaarder enzo) is 50 max toegestaan.
lolwut
  Boks-Chick donderdag 20 mei 2010 @ 22:15:47 #66
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81695608
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:28 schreef mstr het volgende:

[..]

Heb je een link?
Ze zijn uitverkocht ze hadden alles wat ze in voorraad hadden nodig om mij ook maar een sprankje humor te geven. Helaas is het maar bij een sprankje gebleven, ik weet het
lolwut
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:24:01 #67
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_81696130
Het zal wel aan mij liggen maar ik kan geen, "Rechargeable Lithium" batterijen vinden, Wat ik zoek is AAA
Kan iemand mij helpen?
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:26:00 #68
98259 mstr
Een jonge God!
pi_81696265
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:24 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik kan geen, "Rechargeable Lithium" batterijen vinden, Wat ik zoek is AAA
Kan iemand mij helpen?
Hoezo Lithium?
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:29:59 #69
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_81696519
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:26 schreef mstr het volgende:

[..]

Hoezo Lithium?
Die kan je het beste opladen. En ze zijn sterker.
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:31:44 #70
296588 LiFePo4
pi_81696625
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:14 schreef BrandX het volgende:

[..]

In het topic welke genoemd wordt in de OP wordt het ook nog eens uitgebreid besproken.

Voor particulier gebruik, gewoon fun, dus niet voor werkgerelateerd gedoe (chirurgische lasers zijn zwaarder enzo) is 50 max toegestaan.
Oh... Wel raar dat ik dan iets anders dan 50mW had gelezen op een Officiele Nederlandse Wetgeving shizzle site

@Boven me: Er zijn meerdere Lithium batterijen (LiFe, LiPo, Li-Ion etc.), welke zoek je precies? Ik denk Li-Ion?
F1 Store - Voor al je F1 GearBekijk het streamingaanbod van PrimevideoBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:32:10 #71
148640 pfefferkatze
pi_81696661
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:24 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Kan iemand mij helpen?
Lithiumbatterijen in de vorm van AAA ga je niet vinden denk ik, Li-ion is meestal alleen in de vorm van accu's.

Wat is er mis met nikkel-metaalhydride batterijen? NiMH dus.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.488
Deze heb ik en die zijn prima.

edit: Oh, lithium-AAA's bestaan wel maar in ieder geval niet op DealExtreme. En moet je ook weer een speciale oplader hebben...
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:35:33 #72
98259 mstr
Een jonge God!
pi_81696874
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:29 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Die kan je het beste opladen. En ze zijn sterker.
Je moet zoeken naar '10440'
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:37:34 #73
148640 pfefferkatze
pi_81697013
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:35 schreef mstr het volgende:

[..]

Je moet zoeken naar '10440'
Hij zoekt AAA's en die 10440 dingen zijn 3.6 volt, als je die in je 1.2/1.5volt apparaatje stopt (AAA immers) dan gaat het apparaat stuk.
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:38:01 #74
98259 mstr
Een jonge God!
pi_81697046
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:37 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Hij zoekt AAA's en die 10440 dingen zijn 3.6 volt, als je die in je 1.2/1.5volt apparaatje stopt (AAA immers) dan gaat het apparaat stuk.
Ze zijn wel even groot.
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:41:39 #75
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_81697256
Ik had gehoort dat ze beter opladen, dat was de voornaamste reden. Maar ik zal maar even wat meer info zoeken.
  donderdag 20 mei 2010 @ 23:04:07 #76
183846 joepie91
pi_81698736
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:14 schreef BrandX het volgende:

[..]

Wacht even, het kan aan mij liggen, maar dat was sinds een tijdje toch 5mW geworden?
  donderdag 20 mei 2010 @ 23:13:12 #77
-1 #ANONIEM
pi_81699202
tvp
  donderdag 20 mei 2010 @ 23:27:04 #78
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81699975
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:04 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Wacht even, het kan aan mij liggen, maar dat was sinds een tijdje toch 5mW geworden?
Volgens wiki mag je tot 500 mw hebben als je het maar niet gaat handelen.
Hoi
  donderdag 20 mei 2010 @ 23:53:18 #79
183846 joepie91
pi_81701101
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:27 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Volgens de Engelse Wikipedia:
quote:
Netherlands
Before 1998, Class 3A was allowed. In 1998, it became illegal to trade Class 2 laser pointers that are "gadgets" (e.g. ball pens, key chains, business gifts, devices that will end up in children's possession, etc.). It is still allowed to trade Class 2 (< 1 mW) regular laser pointers, but these have to meet requirements regarding warnings and instructions for safe use in the manual. Trading of Class 3 and higher laser pointers is not allowed.[32]
Volgens de rijksoverheid (http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/kamerstukken/2009/02/24/antwoorden-op-kamervragen-van-zijlstra-over-de-salon-hair-remover.html):
quote:
Vraag 2
Wat is uw mening over het gegeven dat een apparaat met een klasse 3B laser vrij verkrijgbaar is, terwijl laserpennen al verboden zijn vanaf klasse 2?

Antwoord 2
Laserpennen en –producten worden geclassificeerd op basis van een norm . Laserpennen zijn verboden bij klasse 3R, 3B en 4. In principe is een klasse 3B laserpointer niet geschikt voor consumentengebruik. Of de Salon Hair-remover daadwerkelijk een klasse 3B laser betreft en of het risico ook voor dit apparaat geldt, wordt door de VWA onderzocht.
Volgens http://www.gezondheidsraa(...)een-risico-evaluatie vallen laserpointers van 1-5mW in klasse 3a volgens het Amerikaanse systeem, maar zouden deze zelfs onder 3b moeten vallen:
quote:
. Het zijn di o de la sers die rood licht uit zen den, veelal met een ver mo gen van 1 tot 5 mW. Der ge lij ke lasers fun ge ren bij voor drach ten en lessen als de moderne versie van de aan wijs stok: la ser poin ters. Door de lage prijs en de vorm ge ving worden ze echter in toe ne men de mate als speel tje ge bruikt en komen we ze tegen op straat, in de dis co theek en in de school ban ken. Deze lasers zijn vaak ge la beld volgens het Ame ri kaan se clas si fi ca tie sys teem, en vallen dan in vei lig heids klas se 3A. Volgens het in Europa ge han teer­de systeem moet dit echter 3B zijn, hetgeen wijst op een po ten ti eel gevaar voor de ogen.
Je kunt er dus vanuit gaan dat sowieso alles boven de 5mW verboden is, en dat 1-5mW mogelijk verboden is (dat is niet helemaal duidelijk)

EDIT: Sowieso is Wikipedia over het algemeen een relatief onbetrouwbare bron. Het is erg makkelijk onjuiste informatie te plaatsen.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 00:44:25 #80
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_81702750
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:17 schreef revpolen het volgende:
zometeen editie NL over chinese webshops
man man, wat een reclame topic voor pcm zeg
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
F1 Store - Voor al je F1 GearZoek je mobiel op gsmwebF1 Store - Voor al je F1 Gear
  vrijdag 21 mei 2010 @ 00:46:18 #81
183846 joepie91
pi_81702788
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 00:44 schreef mickeyD het volgende:

[..]

man man, wat een reclame topic voor pcm zeg
Waren RTL en Sanoma (dat was toch uitgever van PCM?) niet op de een of andere manier aan elkaar gelinkt?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 00:48:15 #82
226677 revpolen
pi_81702832
morgen de PCM ff kopen
  Boks-Chick vrijdag 21 mei 2010 @ 05:55:47 #83
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81705192
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:04 schreef joepie91 het volgende:

[..]

sorry ja, en nu kan ik zeggen typo, maar nee een echte vergissing

Dank je
lolwut
  Boks-Chick vrijdag 21 mei 2010 @ 05:58:39 #84
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81705194
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:27 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

nope, zeker na de laatste incidenten met vliegtuigen die lastig gevallen werden/worden door die rode sterke, en mensen die oogschade kregen nadat er in geschenen werd, is een sterker laser alleen toegestaan bij uitoefenen van een beroep (arts, dokter, maken van CD-spelers ed). En die zien er niet uit als gadget .
lolwut
  vrijdag 21 mei 2010 @ 07:59:35 #85
296588 LiFePo4
pi_81705766
hihihi! Een MOD heeft ongelijk! Mhuahahah
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:01:48 #86
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81705796
Over lasers gesproken, iemand mocht van zijn mammie toch geen laser
Je kunt ook bij de Action gaan kijken bij de bouwmaterialen, daar hebben ze een laser waterpas met 2 lasers erin voor 2 euro
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:03:24 #87
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_81705821
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:53 schreef joepie91 het volgende:
[.. Het zijn di o de la sers die rood licht uit zen den, veelal met een ver mo gen van 1 tot 5 mW. Der ge lij ke lasers fun ge ren bij voor drach ten en lessen als de moderne versie van de aan wijs stok: la ser poin ters. Door de lage prijs en de vorm ge ving worden ze echter in toe ne men de mate als speel tje ge bruikt en komen we ze tegen op straat, in de dis co theek en in de school ban ken. Deze lasers zijn vaak ge la beld volgens het Ame ri kaan se clas si fi ca tie sys teem, en vallen dan in vei lig heids klas se 3A. Volgens het in Europa ge han teer de systeem moet dit echter 3B zijn, hetgeen wijst op een po ten ti eel gevaar voor de ogen..]
wat is dit voor kinderboekentaal
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:31:18 #88
239437 PedroN
pi_81706227
tvp
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:34:50 #89
209721 Downstar
Moeimaker
pi_81714510
Voor de ICT'er onder ons

wat ik zelf wel een mooie deal vind; 100 x RJ45 Connector voor ¤2.75 at BIC!

http://www.buyincoins.com(...)lan-product-707.html

betaal je blijkbaar bij Dx ¤10.85 voor :| ;

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2675

vrijdag 21 mei 2010 @ 12:43:29 #90
225867 Kwork
pi_81714901
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:34 schreef Downstar het volgende:
Voor de ICT'er onder ons

wat ik zelf wel een mooie deal vind; 100 x RJ45 Connector voor ¤2.75 at BIC!

http://www.buyincoins.com(...)lan-product-707.html

betaal je blijkbaar bij Dx ¤10.85 voor :| ;

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2675

Die viel me gisteren ook al op, Buyincoins

100 zijn bij DX trouwens wel goedkoper dan ¤10.85:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2689
Big Fish GamesKnab - Jouw online bankANWB Verzekeringen
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:49:31 #91
209721 Downstar
Moeimaker
pi_81715128
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef Kwork het volgende:

[..]

Die viel me gisteren ook al op, Buyincoins

100 zijn bij DX trouwens wel goedkoper dan ¤10.85:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2689
Owhja zie het; die had ik nog niet gevonden..
Maargoed dan nog scheelt het aardig wat met DX:)!

zie wel op ebay een enkele advertentie waarin 100 stuks voor 3.10$ ( = ¤2.50) word aangeboden, maargoed das misschien maar 1 malig.. dus die 2.75 is een hele mooie prijs.

Twijlfel dan ook om hem aan te schaffen, ik heb er nu verder niks aan ( nog wel stuk of 10 hier liggen) en wat heb ik aan 100 van die dingen haha , maar t is gewoon een mooie deal ..
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:57:42 #92
128174 tralalala
Koekoek!
pi_81715457
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:49 schreef Downstar het volgende:

[..]

zie wel op ebay een enkele advertentie waarin 100 stuks voor 3.10$ ( = ¤2.50) word aangeboden, maargoed das misschien maar 1 malig.. dus die 2.75 is een hele mooie prijs.
Mwa, Ebay staat vol met die dingen.

http://shop.ebay.nl/i.html?_nkw=rj45+100+connector&_sacat=0&LH_BIN=1&_sop=15&LH_PrefLoc=2&_odkw=rj45+100&_osacat=0&bkBtn=&_trksid=p3286.m270.l1313
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:00:36 #93
209721 Downstar
Moeimaker
pi_81715577
quote:
Je hebt nog gelijk ook, op de manier waaronder ik op ebay zocht

Vond ik de goedkoopste voor 100 stuks; 3.10$ = ¤2.50..

maargoed danog wel een mooie deal ondanks ze op Ebay voor vergelijkbare prijzen staan
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:17:00 #94
134513 Magic-IRC
pi_81716364
Ik kwam een tijdje geleden een soortgelijke site tegen:
http://www.buyincoins.com

Ik had er voor de test een digital camera besteld en deze is ook netjes binnen gekomen.

Misschien is deze site ook iets voor de OP.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:30:55 #95
183846 joepie91
pi_81717043
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:03 schreef marcel-o het volgende:

[..]

wat is dit voor kinderboekentaal
Volgens mij is dat een soort van kopieerbeveiliging ofzo. Zal wel met CSS werken?
Als je de tekst kopieert komen er allemaal spaties in te staan. Ben het al op een aantal artikelensites tegengekomen.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:32:54 #96
183846 joepie91
pi_81717136

vrijdag 21 mei 2010 @ 13:53:46 #97
279542 Michael-H
pi_81718110
Ben van plan om een aantal 'samples' te kopen bij zo'n chinese leverancier op alibaba. Het gaat om 2 telefoons en zo'n smartbook. Ze willen het via airmail laten verzenden, maar het is me niet duidelijk of het dan om dezelfde airmail gaat waarmee DX/FP etc. mee verzenden.

Zijn er mensen die hier eraring mee hebben, vooral met de douane?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:00:16 #98
197358 Osramp
pi_81718386
Eergisteren een bestelling geplaatst op DX, 7 items en sommige 2x.
Vandaag staan ze allemaal op Ready en Packaging. Ben benieuwd.....
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:26:08 #99
218405 toimoi
pi_81719627
Vandaag 2 van deze binnengekregen om mijn passieve 7300GS zomerproof te maken: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8945
Is maar goed dat ik de reviews gelezen had en er maar meteen 2 had besteld, want 1 zag er bijna perfect uit en de andere alsof iemand erop was gaan staan.

Heb ook even moeten solderen, want de fanaansluiting paste niet, nu zit het fannetje op een moederbordaansluiting. Werkt , vrij stil, en in idle 10 graden van de temps af, met een spelletje ongeveer 30 graden zelfs. Ik kan er wel tevreden mee zijn
  Moderator vrijdag 21 mei 2010 @ 14:51:47 #100
9859 crew  Karina
Woman
pi_81720748
Als ik tijd heb zal ik het artikel uit de PCM over Chinese webshops scannen en hier neerzetten. Wat me wel al opviel is dat er een paar shops genoemd worden, die ik hier volgens mij nog niet ben tegengekomen:
Lightinthebox (er staat zelfs bij dat dit een van de bekendste is). Ik heb heel even op de site gekeken, ze hebben ook heel veel andere dingen, kleding bijvoorbeeld.
Tradestead
Chinagrabber
Favordeals

Echt veel interessants staat er trouwens niet in het artikel, oppassen voor namaak bijvoorbeeld.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
Vattenfall cadeauZoek je mobiel op gsmwebVodafone aanbiedingen
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:56:17 #101
183846 joepie91
pi_81720967
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef Karina het volgende:
Als ik tijd heb zal ik het artikel uit de PCM over Chinese webshops scannen en hier neerzetten. Wat me wel al opviel is dat er een paar shops genoemd worden, die ik hier volgens mij nog niet ben tegengekomen:
Lightinthebox (er staat zelfs bij dat dit een van de bekendste is). Ik heb heel even op de site gekeken, ze hebben ook heel veel andere dingen, kleding bijvoorbeeld.
Tradestead
Chinagrabber
Favordeals

Echt veel interessants staat er trouwens niet in het artikel, oppassen voor namaak bijvoorbeeld.
Lightinthebox is idd groot, maar DealExtreme heeft toch echt meer bezoekers per dag.

Bij Lightinthebox zijn er ook verschillende suppliers, die eigenlijk een soort van rechtstreeks verkopen. Ze zijn niet allemaal Free Shipping (meesten wel), en sommige producten MOET je in grote hoeveelheden inkopen.

Overigens, vrijwel iedere nep-webshop (kijk eens in je Spam-map) kopieert de layout van Lightinthebox.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:10:29 #102
226677 revpolen
pi_81724529
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef Karina het volgende:
Tradestead
Chinagrabber
Favordeals

Lightindebox heb ik 2x een dvd spele besteld voor in de auto
top dingen! DVB-T, GPS, touchscreen en dat is al zeker 3 jaar geleden
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:44:13 #103
298357 sandsucker
pi_81728991
tvp
  Moderator vrijdag 21 mei 2010 @ 17:48:54 #104
9859 crew  Karina
Woman
pi_81729180
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:10 schreef revpolen het volgende:

[..]

Lightindebox heb ik 2x een dvd spele besteld voor in de auto
top dingen! DVB-T, GPS, touchscreen en dat is al zeker 3 jaar geleden
Ik had er nog nooit van gehoord. Maar ik ga zeker een keertje rondkijken op die site.
niet zo tof doen
  vrijdag 21 mei 2010 @ 18:27:19 #105
304146 leostuart
pi_81730682
  vrijdag 21 mei 2010 @ 19:47:46 #106
148640 pfefferkatze
pi_81733705
Zo MP4nation is best snel!

11 mei besteld, 12 mei verzonden, vandaag binnen! Netjes hoor, gezien enkele feestdagen en de grootte van het pakket (FiiO S9)!

Hulde voor MP4Nation en Hongkong Post!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 20:08:04 #107
243120 Stickvis
pi_81734510
  vrijdag 21 mei 2010 @ 20:37:10 #108
48067 neo2000
pi_81735888
quote:
Je punt? Of ben je weer de eerstvolgende faler die moet lachen om het woord pedo bij deze stappenteller? Zo ja, blijf eens wakker tijdens je Engelse les.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:10 schreef Stickvis het volgende:
Weet iemand een leuke android tablet? die draait op 2.2

Edit: Ik wil geen illegale tattie
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.tablet
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 20:49:25 #109
243120 Stickvis
pi_81736601
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 20:37 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Je punt? Of ben je weer de eerstvolgende faler die moet lachen om het woord pedo bij deze stappenteller? Zo ja, blijf eens wakker tijdens je Engelse les.
[..]
Ik woon in Engeland en vond hem wel lachen
  vrijdag 21 mei 2010 @ 21:08:33 #110
48067 neo2000
pi_81737810
Mja, is al wel eens eerder gepost in dit topic en werd toen hilarisch bevonden. Ik moest eerder huilen omdat schijnbaar het onderwijs zo achteruit holt.

Overigens, m.b.t. je tablet vraag, wil je specifiek android 2.2, dan ben je nog even te vroeg denk ik. De eerste betaalbare android tablets zijn nog niet zo lang verkrijgbaar in China voor zover ik heb kunnen zien, en naar mijn weten is Android 2.2 pas sinds begin april uit, dus da's nog wel erg kort dag.
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoZavvi - Fandom en GeekgearAliExpress - die hebben ALLES!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 21:15:00 #111
243120 Stickvis
pi_81738182
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 21:08 schreef neo2000 het volgende:
Mja, is al wel eens eerder gepost in dit topic en werd toen hilarisch bevonden. Ik moest eerder huilen omdat schijnbaar het onderwijs zo achteruit holt.

Overigens, m.b.t. je tablet vraag, wil je specifiek android 2.2, dan ben je nog even te vroeg denk ik. De eerste betaalbare android tablets zijn nog niet zo lang verkrijgbaar in China voor zover ik heb kunnen zien, en naar mijn weten is Android 2.2 pas sinds begin april uit, dus da's nog wel erg kort dag.
Het is inderdaad wel kort maar dacht misschien toch nog iemand met iets
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:32:49 #112
304174 meth1745
pi_81748316
de camera in balpen werkt veel beter dan verwacht. Over anere items bij taiwanese shop kan ik niets zeggen, want pepper spray en taser is verboden.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 09:28:20 #113
48067 neo2000
pi_81753219
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 00:32 schreef meth1745 het volgende:
de camera in balpen werkt veel beter dan verwacht. Over anere items bij taiwanese shop kan ik niets zeggen, want pepper spray en taser is verboden.
?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:20:01 #114
131319 mickeyD
pi_81755237
dat is er zo 1 die op de kaart van europa griekenland aanwijst, als tie in spanje zit
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:28:29 #115
47202 DIJK
pi_81755484
Dit topic wordt genoemd in het bijblad van het FD .
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:03:12 #116
148640 pfefferkatze
pi_81756489
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:28 schreef DIJK het volgende:
Dit topic wordt genoemd in het bijblad van het FD .
Scan? Foto?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:03:48 #117
204987 9611Niels
berenpak9
pi_81756510
tvp
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  Moderator zaterdag 22 mei 2010 @ 12:08:37 #118
9859 crew  Karina
Woman
pi_81756664
Het PCM artikel:

niet zo tof doen
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:16:20 #119
148640 pfefferkatze
pi_81756877
Ze kopen wel weer lekkere troep bij PCM Koop dan gewoon toffe gadgets, wat van FiiO of een goede namaak.

En best frappant eigenlijk dat ze een review maken over nep iPhones, nep iPods, en nep Sony microfoons, en waar je ze kan kopen. Hier op FOK! mag je er officieel niet eens over praten.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:25:06 #120
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81757126
vraagje: is focal price betrouwbaar? Ik wil wel dat het aankomt natuurlijk
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlBunq - bank of the freeZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:29:50 #121
98259 mstr
Een jonge God!
pi_81757268
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:25 schreef Niemand.. het volgende:
Ja.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:30:19 #122
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81757284
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:25 schreef Niemand.. het volgende:
Ja, gewoon betrouwbaar
.. en lees de OP is door , wat daarin genoemt wordt is echt wel betrouwbaar... 79e topic in deze reeks
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:31:08 #123
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81757312
Ik lees namelijk veel op google dat het scam is en dat ze totaal niet betrouwbaar zijn..
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:43:47 #124
225796 Joene94
pi_81757618
Gewoon betrouwbaar.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:44:39 #125
148640 pfefferkatze
pi_81757639
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:31 schreef Niemand.. het volgende:
Ik lees namelijk veel op google dat het scam is en dat ze totaal niet betrouwbaar zijn..
Kijk, je hebt van die mensen, die al topics gaan openen op internet dat ze opgelicht zijn als hun order na 2 dagen nog niet verzonden is, of omdat het na 2 weken nog niet aangekomen is in Nederland. Maar uiteindelijk komt het altijd wel goed, je moet gewoon veel geduld hebben, maar de service is acceptabel.

Enige wat ik je misschien zou aanraden is om die lasers die ze hebben te vermijden aangezien die overrated zijn (bijv. ze zeggen dat een laser 200mW is, maar in werkelijkheid is hij maar een halve seconde 200mW en daarna bijvoorbeeld maar 50mW. Slechte kwaliteit dus).
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:47:46 #126
225796 Joene94
pi_81757727
Heb het artikel gelezen van PCM, vind toch dat ze aardig wat dingen amateuristisch hebben aangepakt.

Dat gezeur over tracking nummers, en dat er staat dat deze nergens is in te voeren.. Ik neem aan dat als ze eventjes gewoon gezocht hadden ze wel dergelijk bij de Hong Kong Airmail site zouden uitkomen waar ze het kunnen intypen. Ze zullen vast meerdere pogingen hebben gedaan om de directe dag dat het product als verzonden staat het bij TNT als Track-&-Trace nummer in te voeren.

"Ook producten als keyloggers, GPS- en gms-jammers mag u niet importeren."
Gms-jammers?

Als ze voor die telefoon nou goed gezocht hadden hadden ze heus wel na het kijken van wat reviews op een site terecht gekomen waar betere nep-iPhones staan dan dat ze nu gevonden hebben. Jammer dat ze dit niet doen.

Al met al vind ik het dus maar een matig artikel in PCM.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:54:29 #127
98259 mstr
Een jonge God!
pi_81757904
Ach, ergens is het niet zo erg dat het soort van wordt afgeraden/negatief gepromoot.
Scheelt weer veel mensen die gaan lopen schreeuwen dat het lang duurt voor het hier is en alles klotezooi is etc.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:00:23 #128
225796 Joene94
pi_81758040
Dat wel ja. Als je het van die kant bekijkt is het voor mensen als ons alleen maar gunstig dat je niet meer van die mensen krijgt die als gekken topics als deze vol gaan gooien met vragen enzo.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:01:46 #129
98259 mstr
Een jonge God!
pi_81758084
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:00 schreef Joene94 het volgende:
Dat wel ja. Als je het van die kant bekijkt is het voor mensen als ons alleen maar gunstig dat je niet meer van die mensen krijgt die als gekken topics als deze vol gaan gooien met vragen enzo.
Precies.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:37:41 #130
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81759099
Ik heb wat besteld bij Focalprice.com dus ik ben benieuwd.
Boek je safari bij Beekse BergenBoek goedkoper bij booking.comVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:52:25 #131
148640 pfefferkatze
pi_81761041
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:37 schreef Niemand.. het volgende:
Waarom heb je daar besteld dat zijn een stelletje oplichters joh
  zaterdag 22 mei 2010 @ 15:50:12 #132
260123 mtchel112
hoi
pi_81762404
iemand die een goede kwaliteit ledstrip weet van PB

http://popbuying.com/deta(...)of_Strip_(12V)-29682

ga denk ik deze halen, word mn nieuwe mini project voor op mn appeltjesgroene aerox (scooter:P)
  zaterdag 22 mei 2010 @ 16:53:52 #133
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81764133
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:52 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Waarom heb je daar besteld dat zijn een stelletje oplichters joh
3 woorden: Suck My Dick
  zaterdag 22 mei 2010 @ 17:02:39 #134
48067 neo2000
pi_81764375
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:37 schreef Niemand.. het volgende:
Ik hoop voor je dat je pakje aan komt. Nu heb ik wel gelezen dat het lang kan duren voor je pakketje aankomt, maar ik denk dat ik toch eens moet gaan mailen naar focal price. ik zit al te wachten op een bestelling sinds januari. 2009.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 17:25:34 #135
300153 afratjuh
Life comes, life goes
pi_81764970
Hee,
ik wil graag een bikini bestellen van taobao, heeft iemand ervaring met bikini/kleding maten hoe dat een beetje zit.
Met google translate valt wel iets te lezen;

P-WC 1 voet 8-2 voeten, de borst normaal voor 72-75AB of ondergoed 34-36 werven of A of B of C
S-Taille 2-2-mond mond -2, Borstbeeld het algemeen voor 75-80ABC of ondergoed van 36-40 meter of A of B of C
3-2 M-WC 2 voeten 5 voeten, de borst normaal voor 80-85BCD of ondergoed 40-42 werven of B of C of A
L-WC 4-2 voet 6 voet 2, Buste het algemeen voor 85-90BCD of ondergoed van 42-44 meter of A of B of C

Maar begrijp er weinig van ;s
Wie precies handelt er nu nog eigenlijk uit china naar Nederland van Taobao/waar kan ik nog terecht met (kleine) bestelling?
Groetjes!

PS. zijn geen merknepartikelen ;$
  zaterdag 22 mei 2010 @ 17:45:24 #136
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_81765478
Ik heb in het verleden wel eens wishing balloons gekocht bij DP, maar die is down, zoals bekend.
DX biedt ze ook aan maar veel duurder... Weet iemand nog een goed alternatief? Was destijds iets van $23 voor 10 stuks.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 18:11:43 #137
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81766179
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 17:45 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik heb in het verleden wel eens wishing balloons gekocht bij DP, maar die is down, zoals bekend.
DX biedt ze ook aan maar veel duurder... Weet iemand nog een goed alternatief? Was destijds iets van $23 voor 10 stuks.
volgens mij heeft buyincoins ze nog
Hoi
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:40:54 #138
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_81768850
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 18:11 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

volgens mij heeft buyincoins ze nog
Heb net gekeken maar ik zie ze niet. Weet je toevallig een SKU?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 20:04:56 #139
197358 Osramp
pi_81769685
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:00 schreef Osramp het volgende:
Eergisteren een bestelling geplaatst op DX, 7 items en sommige 2x.
Vandaag staan ze allemaal op Ready en Packaging. Ben benieuwd.....
Status is net gewijzigd naar "Shipped via airmail". Ik ben eens HEUL benieuwd wanneer het aankomt.

Edit: Net bevestigingsmail van verzending ontvangen. Lijkt wel of ze de turbo erop hebben gezet.

[ Bericht 10% gewijzigd door Osramp op 22-05-2010 21:46:05 ]
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:56:46 #140
48067 neo2000
pi_81775228
Lief dagboek...

Overigens is dealperfect.com nu echt down.. Geeft nu een bad request terug.
F1 Store - Voor al je F1 GearBig Fish GamesBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:01:33 #141
-1 #ANONIEM
pi_81775407
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 17:25 schreef afratjuh het volgende:
Hee,
ik wil graag een bikini bestellen van taobao, heeft iemand ervaring met bikini/kleding maten hoe dat een beetje zit.
Met google translate valt wel iets te lezen;

P-WC 1 voet 8-2 voeten, de borst normaal voor 72-75AB of ondergoed 34-36 werven of A of B of C
S-Taille 2-2-mond mond -2, Borstbeeld het algemeen voor 75-80ABC of ondergoed van 36-40 meter of A of B of C
3-2 M-WC 2 voeten 5 voeten, de borst normaal voor 80-85BCD of ondergoed 40-42 werven of B of C of A
L-WC 4-2 voet 6 voet 2, Buste het algemeen voor 85-90BCD of ondergoed van 42-44 meter of A of B of C

Maar begrijp er weinig van ;s
Wie precies handelt er nu nog eigenlijk uit china naar Nederland van Taobao/waar kan ik nog terecht met (kleine) bestelling?
Groetjes!

PS. zijn geen merknepartikelen ;$
kom op..ga naar de winkel en koop daar een bikini..niet doorslaan
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:46:36 #142
26925 EdVe
pi_81776872
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 17:45 schreef Beelzebufo het volgende:
1 euro per stuk: http://www.samenkopen.net/action/41781
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:56:12 #143
255317 GuitarJJ
pi_81777151
Net weer een keer een wensballon opgelaten
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:58:19 #144
-1 #ANONIEM
pi_81777232
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:56 schreef GuitarJJ het volgende:
Net weer een keer een wensballon opgelaten
Lekker met die droogte
  zondag 23 mei 2010 @ 00:11:54 #145
255317 GuitarJJ
pi_81777742
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Lekker met die droogte
Haha
Bij de 2e poging vloog de ballon trouwens in de fik
  zondag 23 mei 2010 @ 00:17:32 #146
-1 #ANONIEM
pi_81777959
quote:
Op zondag 23 mei 2010 00:11 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Haha
Bij de 2e poging vloog de ballon trouwens in de fik
whehe
  zondag 23 mei 2010 @ 01:32:48 #147
131319 mickeyD
pi_81780120
  zondag 23 mei 2010 @ 10:08:44 #148
207340 jeroendh
pi_81783180
weet iemand of dealperfect/pbpurchase weer online is?
Deze sites werken nu niet meer.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  zondag 23 mei 2010 @ 10:22:41 #149
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81783406
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:08 schreef jeroendh het volgende:
weet iemand of dealperfect/pbpurchase weer online is?
Deze sites werken nu niet meer.
Dealperfect komt NIET meer online.. tenminste niet in de komende paar weken... misschien als paypal Jack niet meer in de gaten houd.
En pbPurchase, als je iets van TaoBao wilt kopen moet je Rachel/Tiffany mailen. Áls paypal ook weer werkt daar dan
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:27 schreef neo2000 het volgende:
Dus voorlopig ben je enigzins aangewezen op de andere chinese webshops.
Idd EN ik had nét een über vet shirtje op 't oog Dr moet echt een goed alternatief voor Jack komen..

[ Bericht 18% gewijzigd door tokko1 op 23-05-2010 10:42:45 ]
  zondag 23 mei 2010 @ 10:27:51 #150
48067 neo2000
pi_81783488
Dus voorlopig ben je enigzins aangewezen op de andere chinese webshops.
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBonprixBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  zondag 23 mei 2010 @ 10:48:05 #151
98259 mstr
Een jonge God!
pi_81783883
Is Jack trouwens weer aangepakt voor illegale troep?
  zondag 23 mei 2010 @ 11:13:04 #152
48067 neo2000
pi_81784423
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:48 schreef mstr het volgende:
Uit vorige topic:
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:36 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Heb net uit vertrouwde bronnen vernomen dat popbuying problem nog wel even kan duren
Paypal is er achter gekomen dat dealperfect en Popbuying hetzelfde paypal account gebruiken, en omdat dp iligale content verkoopt hebben ze 't account geschorst...
(DealPerfect gaat vólledig gesloten worden en popbuying krijg nieuw design )
En het lijkt mij vrij plausibel, aangezien het al eens eerder voorgekomen is.
Alles voor het grote geld. Schijnbaar levert het -even spullen kunnen verkopen totdat de boel weer problemen geeft- meer op dan dat het kost om weer een nieuwe domein naam te claimen en een nieuwe shop op te tuigen.
  zondag 23 mei 2010 @ 11:13:55 #153
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81784443
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:48 schreef mstr het volgende:
Jup.. Paypal heeft doorgekregen dat Jack via 't zelfde account ook DealPerfect orders deed... en dus hebben ze z'n account eventjes 'gesuspended'. Het is wel een "hoogste classe" account bij paypal, dus paypal verdient er goed op en zal het account willen heropenen in het geval dat Jack stopt met z'n iligale verkoop...
  zondag 23 mei 2010 @ 12:03:26 #154
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_81785624
Jack zou er beter aan gedaan hebben dat dealperfect gedoe weg te laten varen en het via TB doen. Want op TB staan al die spullen en via de mail kan je alles regelen.
  zondag 23 mei 2010 @ 12:04:44 #155
98259 mstr
Een jonge God!
pi_81785652
Wat een knuppel, het is minimaal de 3e keer dat het gebeurd.
  zondag 23 mei 2010 @ 15:16:33 #156
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_81791551
Jack
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 23 mei 2010 @ 15:20:00 #157
-1 #ANONIEM
pi_81791642
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:16 schreef Zapper het volgende:
Jack
ff tussendoor he..

Die spareribs waren wel fijn van Flinstones...
Gister wat afgehaald
  zondag 23 mei 2010 @ 15:41:54 #158
280551 Arboxx
pi_81792202
Nu kan ik mijn TaoBao order niet plaatsen
  zondag 23 mei 2010 @ 15:45:12 #159
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_81792278
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:

ff tussendoor he..

Die spareribs waren wel fijn van Flinstones...
Gister wat afgehaald

Mooi dat ze bevielen, vond ze vorige week ook nog steeds gruwelijk lekker
Alleen de bakjes fruit mogen ze wel houden
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 23 mei 2010 @ 17:09:49 #160
197358 Osramp
pi_81794646
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:45 schreef Zapper het volgende:
Alleen de bakjes fruit mogen ze wel houden
In de koelkast en de dag erna opeten.
Boek je safari bij Beekse BergenZoek je mobiel op gsmwebBoek goedkoper bij booking.com
  zondag 23 mei 2010 @ 17:17:48 #161
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_81794862
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:09 schreef Osramp het volgende:

In de koelkast en de dag erna opeten.
Flink off-topic, maar het probleem is dus dat ze sowieso niet te vreten zijn
  zondag 23 mei 2010 @ 17:27:06 #162
148453 gers
pi_81795149
tvp
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zondag 23 mei 2010 @ 20:07:37 #163
280551 Arboxx
pi_81800114
Gebruikte Jack één paypal account for Dealperfect, Taobaoverkopen en pbpurchase?
  zondag 23 mei 2010 @ 20:25:29 #164
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81800907
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:07 schreef Arboxx het volgende:
Gebruikte Jack één paypal account for Dealperfect, Taobaoverkopen en pbpurchase?
Ja.
  zondag 23 mei 2010 @ 23:21:34 #165
280551 Arboxx
pi_81812260
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:25 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ja.
Dat wordt dan wachten
  zondag 23 mei 2010 @ 23:29:21 #166
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81812608
Jack is a pain in the ass voor PP
  zondag 23 mei 2010 @ 23:46:27 #167
-1 #ANONIEM
pi_81813357
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3689

Iemand al een keer zo'n USB plasma ding gekocht? Vind t toch wel apart (en niet veilig )
  zondag 23 mei 2010 @ 23:48:17 #168
255317 GuitarJJ
pi_81813446
quote:
Op zondag 23 mei 2010 23:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:

Iemand al een keer zo'n USB plasma ding gekocht? Vind t toch wel apart (en niet veilig )
Niet die, wel eens eentje die gewoon via het stopcontact gaat. Was eventjes leuk, daarna stond hij ergens te stoffen. Zou hem dus niet kopen

dat is trouwens met de meeste gadgets zo
  zondag 23 mei 2010 @ 23:49:30 #169
-1 #ANONIEM
pi_81813489
whehe ja ik weet t , maar toch wil je het kopen
  zondag 23 mei 2010 @ 23:50:32 #170
255317 GuitarJJ
pi_81813535
Chinesemeuksyndroom
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingFiverr - alle diensten vanaf 5 piekDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  zondag 23 mei 2010 @ 23:51:55 #171
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81813611
Misschien een domme vraag als ''oldbies'' maar ehm, ik heb nu al iets van 7 betaling via eCheque voltooid maar ik begin me te irriteren aan dat eCheque gedoe. Hoe kan ik directe overschrijvingen verrichten?
  zondag 23 mei 2010 @ 23:54:47 #172
-1 #ANONIEM
pi_81813721
Ik heb nog 8 dollar store credit bij dx
Iemand enig idee wat ik voor iets nuttigs kan kopen
  zondag 23 mei 2010 @ 23:59:06 #173
304366 superkoekje
pi_81813913
Dealextreem is echt goed, echt al een paar keer voor een tientje bullshit magneetjes etc gekocht ;p
  zondag 23 mei 2010 @ 23:59:36 #174
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81813934
quote:
Op zondag 23 mei 2010 23:59 schreef superkoekje het volgende:
Dealextreem is echt goed, echt al een paar keer voor een tientje bullshit magneetjes etc gekocht ;p
Levertijd is ook echt rete snel vanuit HK deze dagen.
  maandag 24 mei 2010 @ 00:00:19 #175
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81813970
quote:
Op zondag 23 mei 2010 23:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik had zo'n shock pen gekocht en op een tafel gelegd van mijn docent. Zorgt altijd voor hilarische toestanden
  maandag 24 mei 2010 @ 00:00:27 #176
-1 #ANONIEM
pi_81813978
Inderdaad, mijn snelste was binnen 5 dagen.
  maandag 24 mei 2010 @ 00:03:21 #177
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81814114
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Inderdaad, mijn snelste was binnen 5 dagen.
Ik wacht al 26 werkdagen op mijn Sennheiser CX400 II Precision White vanuit Singapore via de boot. Echt
(Echt setje ja)
  maandag 24 mei 2010 @ 00:06:18 #178
298357 sandsucker
pi_81814258
quote:

ja heb er hier eentje staan grappig dingetje.
  maandag 24 mei 2010 @ 00:06:25 #179
-1 #ANONIEM
pi_81814263
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:03 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ik wacht al 26 werkdagen op mijn Sennheiser CX400 II Precision White vanuit Singapore via de boot. Echt
(Echt setje ja)
Via de boot ?
  maandag 24 mei 2010 @ 00:06:56 #180
148640 pfefferkatze
pi_81814301
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:03 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

(Echt setje ja)
Kon je het niet beter bij MyMemory kopen?
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBunq - bank of the freeF1 Store - Voor al je F1 Gear
  maandag 24 mei 2010 @ 00:11:55 #181
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81814534
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Kon je het niet beter bij MyMemory kopen?
Toch weer 12 euro duurder en niet in wit.
  maandag 24 mei 2010 @ 00:18:47 #182
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_81814819
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:00 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ik had zo'n shock pen gekocht en op een tafel gelegd van mijn docent. Zorgt altijd voor hilarische toestanden
Die pen gaat k ook bestellen ja

[ Bericht 0% gewijzigd door marcel-o op 24-05-2010 00:55:07 ]
  maandag 24 mei 2010 @ 00:24:08 #183
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81815074
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Via de boot ?
Ja, als ik dat wist had ik ook niet besteld bij die seller maarja.. kwam er later achter.. want bij de tracking stond:

ITEM DESPATCHED TO OVERSEAS
  maandag 24 mei 2010 @ 02:43:42 #184
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81819043
quote:
Op zondag 23 mei 2010 23:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nuttig en dealextreme?... Nee
  maandag 24 mei 2010 @ 02:49:40 #185
-1 #ANONIEM
pi_81819118
quote:
Op maandag 24 mei 2010 02:43 schreef Niemand.. het volgende:

[..]

nuttig en dealextreme?... Nee
whehe
  † In Memoriam † maandag 24 mei 2010 @ 03:44:23 #186
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_81819834
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 05:58 schreef BrandX het volgende:

[..]

nope, zeker na de laatste incidenten met vliegtuigen die lastig gevallen werden/worden door die rode sterke, en mensen die oogschade kregen nadat er in geschenen werd, is een sterker laser alleen toegestaan bij uitoefenen van een beroep (arts, dokter, maken van CD-spelers ed). En die zien er niet uit als gadget .
Laserpointers worden niet meer ingenomen bij beveiligingscontroles op Schiphol .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  maandag 24 mei 2010 @ 04:02:25 #187
183846 joepie91
pi_81819943
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:24 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ja, als ik dat wist had ik ook niet besteld bij die seller maarja.. kwam er later achter.. want bij de tracking stond:

ITEM DESPATCHED TO OVERSEAS
Overseas is niet hetzelfde als Over Sea. Dit betekent gewoon dat het naar de andere kant van de oceaan wordt gestuurd... of dat luchtpost of.."bootpost" (?) is, maakt niet uit

Verder, hoe komt het eigenlijk dat HK tegenwoordig zo snel is. Zijn we nou serieus van 3 weken naar 5 dagen levertijd gegaan?
  maandag 24 mei 2010 @ 09:17:00 #188
296588 LiFePo4
pi_81820775
quote:
Op maandag 24 mei 2010 03:44 schreef Skaai het volgende:

[..]

Laserpointers worden niet meer ingenomen bij beveiligingscontroles op Schiphol .
Bron? Ga es slapen trouwens
  maandag 24 mei 2010 @ 09:48:11 #189
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81821190
quote:

Daar zit geen bliksem in hoor
Dat middelste ding geeft een frequentie waardoor het gas in de lamp reageert.

Ooit zo'n ding bij de Blokker gehaald voor 15 euro, 3 keer zo groot en gewoon op 220V.
Zo'n klein ding is helemaal niks.
  maandag 24 mei 2010 @ 10:07:50 #190
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81821557
quote:
Op maandag 24 mei 2010 04:02 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Overseas is niet hetzelfde als Over Sea. Dit betekent gewoon dat het naar de andere kant van de oceaan wordt gestuurd... of dat luchtpost of.."bootpost" (?) is, maakt niet uit

Verder, hoe komt het eigenlijk dat HK tegenwoordig zo snel is. Zijn we nou serieus van 3 weken naar 5 dagen levertijd gegaan?
Nja, had 3 pakjes achter elkaar besteld en ze zijn allemaal binnen 6 dagen aangekomen. Dus het is geen broodje aap.
Hoesjes? Casetify!Knab - Jouw online bankBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  maandag 24 mei 2010 @ 10:16:00 #191
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81821745
Woehoee
Mijn pakketje van Focalprice is verstuurd!! Zit focalprice ook in china?
  maandag 24 mei 2010 @ 10:24:30 #192
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_81821923
Ik kijk helemaal niet meer hoelang hij al verzonden is. Pas als het er na 3/4weken nog niet is kijk ik eens. Word je er ook niet ongerust van...
  maandag 24 mei 2010 @ 11:33:21 #193
197358 Osramp
pi_81823815
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 20:04 schreef Osramp het volgende:

[..]

Status is net gewijzigd naar "Shipped via airmail". Ik ben eens HEUL benieuwd wanneer het aankomt.

Edit: Net bevestigingsmail van verzending ontvangen. Lijkt wel of ze de turbo erop hebben gezet.
Je kunt inderdaad beter niet te vaak kijken wat de status is......zie net dat mijn bestelling alweer gesplitst is in 2 zendingen. Er was 1 artikel blijkbaar niet voorradig terwijl het toch allemaal op "Shipped" stond.
Naja, toch maar weer een nieuwe bestelling geplaatst De fotoclub was wel onder de indruk van de afstandsbediening voor Nikon SLR. Dus maar 6 stuks besteld die ik zo kan slijten. Ook een iets hoogwaardiger dingetje meebesteld. Nieuwe laptop accu voor $42,03, ben eens benieuwd hoe goed die is.
  maandag 24 mei 2010 @ 13:52:30 #194
204987 9611Niels
berenpak9
pi_81828747
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  maandag 24 mei 2010 @ 14:50:16 #195
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_81830862
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:52 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Op naar jack 2.0
  maandag 24 mei 2010 @ 14:58:37 #196
225796 Joene94
pi_81831138
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:52 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]

Taobao orders zullen ze gewoon wel aanpakken. Heb vanochtend namelijk nog uitgebreid vragen kunnen stellen over komende Taobao orders die ik wil gaan maken.
  maandag 24 mei 2010 @ 15:15:35 #197
197358 Osramp
pi_81831771
Ik zoek nog een adapter voor een Dell XPS M1330, maar ben me niet heel zeker welke ik nou nodig heb. Staff van DX ook al gemaild, maar nog niks gehoord. Wel een antwoord "We think the PA1900 will fit" maar denken heb ik niet nodig. Zeker weten, want een doorgefikte laptop is ook de moeite niet, dan koop ik liever een dure via replacedirect en weet ik zeker een goeie te hebben.
  maandag 24 mei 2010 @ 15:52:54 #198
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_81832847
quote:
Op maandag 24 mei 2010 14:58 schreef Joene94 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Taobao orders zullen ze gewoon wel aanpakken. Heb vanochtend namelijk nog uitgebreid vragen kunnen stellen over komende Taobao orders die ik wil gaan maken.
Dus ze mogen nog wel TaoBao orders regelen maar de sites worden opgeheven?
  † In Memoriam † maandag 24 mei 2010 @ 16:25:23 #199
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_81833889
Wie heeft er ervaring met buy in coins? Hoe lang duurde het ongeveer voordat je het thuis had?
Ik wil samen met collega's een shitload aan iPhone meuk bestellen en ben benieuwd naar jullie ervaringen .
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  maandag 24 mei 2010 @ 17:04:42 #200
225796 Joene94
pi_81835334
quote:
Op maandag 24 mei 2010 15:52 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Dus ze mogen nog wel TaoBao orders regelen maar de sites worden opgeheven?
Ja, ik denk dat het daar op neerkomt ja.
Zoek je mobiel op gsmwebBunq - bank of the freeZavvi - Fandom en Geekgear
  maandag 24 mei 2010 @ 17:26:41 #201
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_81836150
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:04 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat het daar op neerkomt ja.
Dat is ook het enige waar ik PB voor gebruik. Met welk programma chat je daar eigenlijk? Google talk?
  maandag 24 mei 2010 @ 18:02:09 #202
298357 sandsucker
pi_81837260
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:25 schreef Skaai het volgende:
Wie heeft er ervaring met buy in coins? Hoe lang duurde het ongeveer voordat je het thuis had?
Ik wil samen met collega's een shitload aan iPhone meuk bestellen en ben benieuwd naar jullie ervaringen .
ik heb er afgelopen zaterdag een order geplaatst en mijn pakketje is vannacht al verzonden je kan via je account een foto zien van je pakketje. dus tot nu toe is mijn ervaring positief als het pakketje binnen is laat ik t ff weten;) veel plezier met bestellen!
  maandag 24 mei 2010 @ 19:22:01 #203
225796 Joene94
pi_81840309
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:26 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Dat is ook het enige waar ik PB voor gebruik. Met welk programma chat je daar eigenlijk? Google talk?
Skype.
  maandag 24 mei 2010 @ 20:32:01 #204
293863 Schnitzels
Met curry
pi_81843631
Ik heb nu via Ioffer iets gekocht, maar nu heb ik een trackingnumber/traceernummer. Maar waar moet ik dat ergens invullen om te kunnen zien waar deze zich bevind?
Of saté?
  maandag 24 mei 2010 @ 21:46:45 #205
183846 joepie91
pi_81847865
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:25 schreef Skaai het volgende:
Pas geleden gamecontroller (USB) besteld, ik post het als ie binnen is

Hij was in ieder geval wel binnen 12 uur na bestelling verzonden.
  † In Memoriam † maandag 24 mei 2010 @ 22:05:51 #206
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_81849242
Ah thanks, ik wacht jullie orders gewoon even af.
Net een mailtje van Focalprice ontvangen, had even gemaild hoe lang het ongeveer duurt voordat de boel geshipped wordt. Op de site geven ze aan dat ze daar een aantal dagen voor nodig hebben (ik ben een newbie hierin dus wil alles weten ) maar 1,5 week later bleek alles nog immer unshipped. Blijken 2 items niet op voorraad te zijn, of ik de overige items alvast wil ontvangen? Nou doe maar, die oplader voor in de auto kan ik hard gebruiken .
  maandag 24 mei 2010 @ 22:12:16 #207
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81849705
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:05 schreef Skaai het volgende:
Net een mailtje van Focalprice ontvangen, had even gemaild hoe lang het ongeveer duurt voordat de boel geshipped wordt. Op de site geven ze aan dat ze daar een aantal dagen voor nodig hebben (ik ben een newbie hierin dus wil alles weten ) maar 1,5 week later bleek alles nog immer unshipped. Blijken 2 items niet op voorraad te zijn, of ik de overige items alvast wil ontvangen? Nou doe maar, die oplader voor in de auto kan ik hard gebruiken .
Duurt lang,, alles uit china duurt lang ga maar lekker bij de brievenbus zitten wachten
  maandag 24 mei 2010 @ 22:17:18 #208
197358 Osramp
pi_81849986
quote:
Blijken 2 items niet op voorraad te zijn, of ik de overige items alvast wil ontvangen? Nou doe maar, die oplader voor in de auto kan ik hard gebruiken .
Niet in china bestellen als je het snel wil hebben. Klaar. Dat is gewoon een vaststaand feit. Mijn vorige order heb ik ruim een maand op gewacht eer alles compleet was.
  maandag 24 mei 2010 @ 22:36:03 #209
225796 Joene94
pi_81851081
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:32 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb nu via Ioffer iets gekocht, maar nu heb ik een trackingnumber/traceernummer. Maar waar moet ik dat ergens invullen om te kunnen zien waar deze zich bevind?
Ik zou zeggen, probeer hier eens: http://www.hongkongpost.com/eng/tracking/index.htm
  maandag 24 mei 2010 @ 22:48:31 #210
209721 Downstar
Moeimaker
pi_81851719
Denk dat PB wel gewoon blijft bestaan, hier staat volgens mij geen namaak spul op.

DP zal wel down blijven idd..

Nu maar hopen dat ze binnen 2-3 dagen weer betalingen kunnen ontvangen!
Boek goedkoper bij booking.comDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  maandag 24 mei 2010 @ 22:51:49 #211
243120 Stickvis
pi_81851884
En de tablets komen langzaam binnen

http://www.dealextreme.com/products.dx/just.released
  maandag 24 mei 2010 @ 23:07:22 #212
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_81852697
wat is er aan de hand met popbuying?
Staat al een tijdje dat er een probleem is met payments.

Kun je bij dat buyincoins ook met paypal betalen?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 24 mei 2010 @ 23:08:54 #213
148640 pfefferkatze
pi_81852763
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:07 schreef jpg97 het volgende:

Lees het topic even door Jack heeft weer probleempjes met Paypal, duurt nog wel even voordat het opgelost is.

En BuyInCoins heeft PayPal ja, zie het logo onderaan de website bijv.
  maandag 24 mei 2010 @ 23:09:31 #214
243120 Stickvis
pi_81852788
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:07 schreef jpg97 het volgende:

Staat een paar posts boven je wat er aan de hand is

ja volgens mij ook gewoon paypal
  dinsdag 25 mei 2010 @ 07:05:33 #215
268829 Berend.
pi_81857777
Maar kunnen wij dan nog wel via email gaan bestellen? (Taobao) Ik bedoel dus nu niet, maar straks weer wel? Gaat DP alleen weg?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 08:17:02 #216
225796 Joene94
pi_81858262
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 07:05 schreef Berend. het volgende:
Maar kunnen wij dan nog wel via email gaan bestellen? (Taobao) Ik bedoel dus nu niet, maar straks weer wel? Gaat DP alleen weg?
Ja, nog wel via de e-mail gewoon.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 09:56:43 #217
295753 Zwabber_
de natte lappen
pi_81860420
Zojuist mijn pakketje binnengekomen van DX. Heeft er 2 weken over gedaan, redelijk snel
No one rules if no one obeys.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 11:14:13 #218
267539 PerryVogelbekdier
Agent P
pi_81862874
Ik heb vorige week me eerste bestelling bij DX binnen gekregen.. Leuk!
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  dinsdag 25 mei 2010 @ 11:43:13 #219
279542 Michael-H
pi_81863930
Pfffff, heb net zo'n ding besteld bij Focalprice, geen idee wat me bezielde
Link!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 11:47:50 #220
148640 pfefferkatze
pi_81864101
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:43 schreef Michael-H het volgende:
Pfffff, heb net zo'n ding besteld bij Focalprice, geen idee wat me bezielde
Link!
[ afbeelding ]
Daar past echt 1 blikje in ofzo

En ik denk dat ze alleen koud kunnen houden, niet een drankje van kamertemperatuur naar een aangenamere temperatuur brengen (dus hij kan niet koelen, alleen op de temperatuur houden).
Bunq - bank of the freeZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBoek goedkoper bij booking.com
  dinsdag 25 mei 2010 @ 11:50:04 #221
279542 Michael-H
pi_81864191
Zodra het binnenkomt, zal ik een zeer uitgebreide review van dit onmisbare voorwerp schrijven
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:38:30 #222
121310 venomsnake
El Saltador
pi_81865888
tvp..
beetje laat, maar ok.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:06:07 #223
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_81868946
Jaloers op iedereen met snelle verzend tijden!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:17:24 #224
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_81869359
quote:
Bij FP kan het wel eens zo zijn dat 'in stock' niet altijd in stock is. Had een order die nog niet op shipped stond naar 10 dgn dus ik mailen. Krijg ik een coupon krijg ik hem de volgende dag in mijn brievenbus
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 14:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Jaloers op iedereen met snelle verzend tijden!
Woon je op een van de eilanden in NL? Dan kan het namelijk wel een tijdje duren lijkt mij.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:31:54 #225
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_81869896
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 14:17 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Bij FP kan het wel eens zo zijn dat 'in stock' niet altijd in stock is. Had een order die nog niet op shipped stond naar 10 dgn dus ik mailen. Krijg ik een coupon krijg ik hem de volgende dag in mijn brievenbus
[..]

Woon je op een van de eilanden in NL? Dan kan het namelijk wel een tijdje duren lijkt mij.
Nee, gewoon in Noord Holland.

Maar ik moet echt minimaal een maand wachten op een pakketje. Altijd...
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:38:48 #226
280551 Arboxx
pi_81870133
hmm Tifany geeft gewoon prijsopgave voor producten. Houdt in dat paypal weer gewoon werkt voor taobaopurchases?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:41:00 #227
268829 Berend.
pi_81870224
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 14:38 schreef Arboxx het volgende:
hmm Tifany geeft gewoon prijsopgave voor producten. Houdt in dat paypal weer gewoon werkt voor taobaopurchases?
Denk het niet. Ze kunnen beter nu alle prijsopgave's doen dan dat ze straks ineens weer onwijs veel werk hebben.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:52:43 #228
265729 Grotesque
ræræræræræræræ
pi_81870692
Hello, My dear friend,

If your request is about taobao purchasing service, sorry to note you
that the service will be stopped from today. All taobao and
dealperfect orders placed before will be shipped if the items are
available. Unavailable items/orders will be refunded around 3-5 days.

Sorry for any inconvenience caused by the bad news. We are also very
sad about this. But we have to do so because of paypal account
problem.

Anyway, thank you so much for all of you. We appreciate all your kind
help and continuous support on us from the very beginning.

From now on, www.popbuying.com is the only shopping site owned by us.
Expect your continuous concern.

Best best best wishes,
Rachel
2010.5.25

--
NOTICE:

From today,taobao purchasing service will be stopped. All orders
placed before will be shipped if the items are available. Unavailable
items/orders will be refunded around 3-5 days. Sorry for any
inconvenience caused.

2010.5.25

lekker dan
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:54:06 #229
-1 #ANONIEM
pi_81870747
Dus ook geen taobao meer....
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:11:19 #230
209721 Downstar
Moeimaker
pi_81871431
Dat is een beetje vreemd. dat Rachel dat zegt. Tiffany heeft me juist wat anders verteld.

Vanmorgen nog met Tiffany gesproken;

Ze kon me niet melden of het morgen of overmorgen ( zoals rachel eerder zei in haar mail[ staat wel in topic hier]) opgelost kan zijn.
DP is voorgoed verdwenen, en als ik het goed begreep is PBpurchase ook foetsie.

Ik heb ze aangeraden om 2 emails ( dus ook 2 paypal accounts) te nemen.

1 voor Popbuying orders.
1 voor Taobao orders

Ze wouden dit zelf ook wel eventueel in de toekomst melde Tiffany.

Tevens zouden ze kijken naar een nieuw account, om de voorlopige problemen te ontlopen
maargoed nog geen zekerheid dus.

Iemand die nog goede alternatieven weet voor Taobao orders dan?
Jack concurreerde goed met andere, omdat hij een andere verzendwijze had. daardoor bleven de prijzen scherp. de rest verzend via dure methodes zoals EMS, DHL etc.
Boek goedkoper bij booking.comZavvi - Fandom en GeekgearKnab - Jouw online bank
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:18:52 #231
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_81871755
Hoop dat zet wel TB order gaan afhandelen. Maak(te) er volop gebruik van.
Wat een zielige verkoper op MP http://verkopers.marktplaats.nl/11171445
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:23:37 #232
209721 Downstar
Moeimaker
pi_81871954
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:18 schreef MagischMannetje het volgende:
Hoop dat zet wel TB order gaan afhandelen. Maak(te) er volop gebruik van.
Wat een zielige verkoper op MP http://verkopers.marktplaats.nl/11171445
Hoop ook dat ze door gaan met TB. er is eigenlijk geen reden om daarmee te stoppen.
als ze straks Popbuying weer draaiende hebben, mogen ze alsnog betalingen aannemen van Taobao.

zolang ze de namaak producten toch maar niet op hun site zetten etc.?

Overigens mochten ze toch weg gaan ben ik wel benieuwd wat een waardige vervanger word.
Hoorde veel over taobaotrends, maar die blijkt geen klanten voorlopig meer aan te nemen.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:29:30 #233
251959 Xaia
pi_81872233
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:23 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hoop ook dat ze door gaan met TB. er is eigenlijk geen reden om daarmee te stoppen.
als ze straks Popbuying weer draaiende hebben, mogen ze alsnog betalingen aannemen van Taobao.

zolang ze de namaak producten toch maar niet op hun site zetten etc.?

Overigens mochten ze toch weg gaan ben ik wel benieuwd wat een waardige vervanger word.
Hoorde veel over taobaotrends, maar die blijkt geen klanten voorlopig meer aan te nemen.
T is wel echt waar. Jij hebt vanochtend met Tiffany gesproken en ik rond de middag met Rachel (tot een uur of 1) en ze vertelde me het als eerste klant, want tijdens ons gesprek moest ze in een korte meeting. Daar is het besluit genomen. De aandeel houder wil zich alleen nog maar richten op popbuying.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:34:52 #234
268829 Berend.
pi_81872514
Ahh dat is klote dan! Wou net veel zooi bestellen!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:39:44 #235
279542 Michael-H
pi_81872735
Graag 2 minuten stilte voor DealPerfect en TaoBao.....
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:40:13 #236
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_81872758
Via TB kon ik tenminste wat nuttige dingen bestellen.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:44:38 #237
268829 Berend.
pi_81872974
Hmm eerlijk gezegd denk ik toch dat Jack terug komt, binnenkort.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:45:15 #238
225796 Joene94
pi_81873011
Ik wacht het nog even af, denk namelijk dat het Jack enzo veel geld gaat kosten als ze met de Taobao verkopen stoppen, ze verdienen er namelijk genoeg mee. Heb ook nog een paar artikelen waarvan ik nog een PayPal price request zou krijgen, en gister heeft ze me uitgebreid geholpen met zonnebrillen uitzoeken dus ik twijfel of het wel echt gaat gebeuren..
En anders maar alvast naar een vervanger zoeken hè..
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:08:11 #239
209721 Downstar
Moeimaker
pi_81874022
Idd, ik denk dat jack zijn grootste inkomsten bron toch Taobao is.

Dus maar hopen dat het toch niet doorgaat en dat ze TB orders ook gewoon door blijven doen.

Heb ook nog een bestelling van 50-60$ nog staan.
had net een order compleet qua prijzen en wou het bestellen, kon het niet..
toen hebben ze me verteld dat als ik de producten na dat het probleem was verholpen nog wou, ik opnieuw even moest mailen. ik zie/lees het morgen wel in mijn mail als tiffany het ook zegt.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 17:23:53 #240
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_81877687
Maar TB maakt het shoppen voor mij nog een beetje leuk want van al die gadgets krijg IK wel genoeg. En je kan er echt alles halen ook producten die in geen een webshop staan.
Hoop dat Jack het red
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingF1 Store - Voor al je F1 GearVattenfall cadeau
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:05:45 #241
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_81882282
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:19:42 #242
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_81882896
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:05 schreef Zapper het volgende:

dinsdag 25 mei 2010 @ 19:21:45 #243
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81882975
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 16:08 schreef Downstar het volgende:
Idd, ik denk dat jack zijn grootste inkomsten bron toch Taobao is.

Dus maar hopen dat het toch niet doorgaat en dat ze TB orders ook gewoon door blijven doen.

Heb ook nog een bestelling van 50-60$ nog staan.
had net een order compleet qua prijzen en wou het bestellen, kon het niet..
toen hebben ze me verteld dat als ik de producten na dat het probleem was verholpen nog wou, ik opnieuw even moest mailen. ik zie/lees het morgen wel in mijn mail als tiffany het ook zegt.
Ik ook.. wou net wat nice bestellen.
Maar, we hebben iemand nodig die ff gaat werken in china.. Taobao Shipping opzet
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:31:22 #244
287185 Creatix
Precious
pi_81886977
Nee, dit meen je niet, al mijn DX orders op pending gezet (31-5)...
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:51:09 #245
197358 Osramp
pi_81888152
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:31 schreef Creatix het volgende:
Bij mij is niks veranderd, en er is er vandaag 1 uit HK vertrokken
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:54:43 #246
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81888377
Hebben jullie hier allemaal geld teveel ofzo, jullie bestellen volgens mij elke dag wat
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:10:18 #247
197358 Osramp
pi_81889546
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:54 schreef Niemand.. het volgende:
Hebben jullie hier allemaal geld teveel ofzo, jullie bestellen volgens mij elke dag wat
Het is gewoon allemaal goedkoop spul daar, en zonder verzendkosten dus bestel maar raak.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:35:57 #248
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81891841
Maar bijna alle dingen zijn nutelloos.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:41:20 #249
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_81892300
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:31 schreef Creatix het volgende:
bij mij staat er"Packaging"
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:56:05 #250
225796 Joene94
pi_81893661
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:35 schreef Niemand.. het volgende:
Niet de dingen die we via taobao bestelden..
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesF1 Store - Voor al je F1 GearMailbird - E-mail made beautiful
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:00:00 #251
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81894058
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:56 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Niet de dingen die we via taobao bestelden..
Chinese site? Ik kan het namelijk niet lezen...
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:11:24 #252
183846 joepie91
pi_81895187
Net een nieuw scheerapparaat via Focalprice gekocht.
http://www.focalprice.com/detail_HH114S.html

Als je nou nog 3 cent korting wilt (we blijven Nederlanders he) koop je deze audiosplitter erbij:
http://www.focalprice.com/detail_CA061B.html
Dan komt het totaalbedrag namelijk net boven de 10 dollar, en kun je de coupon 1OFFSITE gebruiken om een dollar korting te krijgen. Aangezien de splitter 97 cent kostte heb je dan dus 3 cent korting, én een gratis audiosplitter
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:15:03 #253
183846 joepie91
pi_81895555
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:21 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik ook.. wou net wat nice bestellen.
Maar, we hebben iemand nodig die ff gaat werken in china.. Taobao Shipping opzet
Misschien moet je even contact opnemen met iemand van GBATemp, en hem een "anonieme tip" geven dat dat best wat geld op kan gaan leveren, als Jack er mee stops. GBATemp draait immers ShopTemp.com, een soort van DealExtreme maar dan vooral videogame-related dingen. En GBATemp-merchandise.

Die zitten ook in China, dus misschien kunnen die wel wat
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:16:10 #254
197358 Osramp
pi_81895672
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:35 schreef Niemand.. het volgende:
Je schrijft het als nutteloos. Enfin, ik kan mijn:
- laptop accu voor 35euro
- SLR remote
- HTC screenprotectors voor 60ct/stuk
- plant vochtmeters
- Nokia datakabel voor 2 euro
nou niet echt nutteloos vinden.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:19:49 #255
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81896015
2 sata kabels besteld bij buyincoins

Een batterij tester is al verzonden, leuk hoor zo'n foto met je adres en smerige ongeknipte nagels

Ze zijn echt veel goedkoper met bepaalde producten
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:11 schreef joepie91 het volgende:
Net een nieuw scheerapparaat via Focalprice gekocht.
http://www.focalprice.com/detail_HH114S.html

Dat ding zal ik maar niet op je balzak zetten

Leuk hoe ze dat gejat hebben van brAun... chArge

[ Bericht 19% gewijzigd door monkeybrain op 25-05-2010 22:26:58 ]
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:26:35 #256
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81896631
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef Osramp het volgende:

[..]

- laptop accu voor 35euro
- SLR remote
- HTC screenprotectors voor 60ct/stuk
- plant vochtmeters
- Nokia datakabel voor 2 euro
nou niet echt nutteloos vinden.
Ik zei: BIJNA alles
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:32:12 #257
225796 Joene94
pi_81897094
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef Niemand.. het volgende:

[..]

Ja, klopt inderdaad. En op die site kochten we allemaal dingen waarin we hier verder niet mogen spreken omdat het niet toegestaan is op FOK. Daarnaast kochten we natuurlijk ook de leuke gadgets van de andere sites (die er nu nog zijn), en handige accessoires die hier in Nederland 10x meer kosten.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 23:28:15 #258
159028 piekartz87
pi_81901066
op die lightinthebox site kun je zelfs tattooverwijder apparatuur bestellen
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  dinsdag 25 mei 2010 @ 23:36:14 #259
298357 sandsucker
pi_81901547
iemand ervaring met pandawill?? ben geinteresseerd in deze :p http://www.pandawill.com/(...)era-hdmi_p36006.html
  † In Memoriam † dinsdag 25 mei 2010 @ 23:38:31 #260
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_81901659
Mail ik focalprice dat ik op hun aanbod (aanwezige items alvast opsturen) wil ingaan, mailen ze dit terug:
quote:
Dear customer,

thanks for your reply.

but it might be delay to May 28th,
because warehouse will move to a larger place from May 25th to May 27th

could you please wait a few days more?

Sincerely yours’
Lily
Stel het dan niet voor . Zo erg vind ik het niet dat het wat later wordt.
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBekijk het streamingaanbod van PrimevideoANWB Verzekeringen
  woensdag 26 mei 2010 @ 00:35:46 #261
183846 joepie91
pi_81903975
Ik zal nu wel afgeschoten gaan worden, maar goed

Heeft iemand een volledig lijstje van webshops die
* In Mainland China of Hong Kong gevestigd zijn
* Op ALLE producten Free Shipping hebben
* Een fatsoenljke reputatie hebben op bijv. ResellerRatings

Is voor een projectje... dat zullen jullie ook wel interessant vinden, als het eenmaal draait

Overigens heb ik al DealExtreme, FocalPrice, BuyInCoins, PopBuying, Shoptemp.com. Maar ik heb wel het idee dat ik er nog behoorlijk wat mis.
  woensdag 26 mei 2010 @ 03:07:13 #262
285257 SmokeySmoke_93
Eat dust!
pi_81905758
Ik wou net heel veel dingen kopen bij Jack... _!

Gister heb ik MyMemory.co.uk geprobeerd, snel verstuurd nu nog een kwestie van binnen krijgen.
Puur omdat bijna overal de flashcards weg zijn gehaald door nintendo....

En dan nog iets, heeft iemand ervaring met andere doorverkopers van taoboa?
Er zijn er natuurlijk meerdere.

[ Bericht 10% gewijzigd door SmokeySmoke_93 op 26-05-2010 03:29:44 (nog een vraag) ]
----
If live gives you lemons,
Ask for tequila and salt
  woensdag 26 mei 2010 @ 03:51:19 #263
183846 joepie91
pi_81905869
Argh, ik geloof niet dat DealExtreme Customer Support begrijpt wat een RSS-feed is. Ik heb inmiddels mijn vraag al op 2 manieren gesteld, maar ik blijf een reactie krijgen "als je een paypal-account aanmaakt, kun je direct bestellen".

Zucht.
  woensdag 26 mei 2010 @ 06:30:29 #264
197358 Osramp
pi_81906057
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 00:35 schreef joepie91 het volgende:

Is voor een projectje... dat zullen jullie ook wel interessant vinden, als het eenmaal draait

Overigens heb ik al DealExtreme, FocalPrice, BuyInCoins, PopBuying, Shoptemp.com. Maar ik heb wel het idee dat ik er nog behoorlijk wat mis.
www.lightinthebox.com
  woensdag 26 mei 2010 @ 07:56:06 #265
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81906521
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 00:35 schreef joepie91 het volgende:

Je kunt natuurlijk ook even de OP bekijken

http://www.budgetgadgets.com/
http://www.suntekstore.com
http://www.kaidomain.com
http://www.mp4nation.net
http://www.vsamsun.com/
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:01:10 #266
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_81906576
Laten we namens dit topic een mailtje sturen naar alle e-mail adressen dat we TB terug willen.
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:06:49 #267
267539 PerryVogelbekdier
Agent P
pi_81907554
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef Osramp het volgende:

[..]

- plant vochtmeters
Heb je daar een artikelcode / linkje van?
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:17:48 #268
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81907841
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:01 schreef MagischMannetje het volgende:
Laten we namens dit topic een mailtje sturen naar alle e-mail adressen dat we TB terug willen.
Wordt 'm denk ik niet..
Heb net van drie verschillende mensen gehoord dat 't weg is en niet terug komt
Fuck Paypal
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:22:51 #269
209721 Downstar
Moeimaker
pi_81907982
DAN HEB IK BREKEND ( en tevens GOED) NIEUWS WAARSCHIJNLIJK

Ik had in mijn ongeloof een mailtje naar tiffany gestuurd, over de vraag of ze stopte met taobao service

hier haar antwoord:
quote:
Hi down.

hehe, i think you got this news because rachel leave message on gmail.

Today morning we and boss have meeting together, and they said we can doing taobao service as before. And they give us more right. we have our own site, own paypal account, all things process by ourselves. so everything is normal as before. don't worry.

Nice day,
Tiff
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:34:39 #270
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81908291
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:22 schreef Downstar het volgende:

Ik had in mijn ongeloof een mailtje naar tiffany gestuurd, over de vraag of ze stopte met taobao service

hier haar antwoord:
[..]

Dat zou wel het slimste zijn inderdaad.. dat ze dat niet veel eerder gedaan hebben vind ik nogsteeds wel beetje raar
Vattenfall cadeauAliExpress - die hebben ALLES!Knab - Jouw online bank
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:20:08 #271
79541 Radski
pi_81909538
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:06 schreef PerryVogelbekdier het volgende:

[..]

Hier ben ik ook wel geïnteresseerd in!
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:23:00 #272
148640 pfefferkatze
pi_81909627
quote:

[..]

Ik denk http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11884 ?
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:44:52 #273
251939 Marco001
pi_81910370
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:49:19 #274
197358 Osramp
pi_81910548
quote:

[..]

Inderdaad deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11884

Maar ook deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32508

Ze hebben gisteren HK verlaten, dus zal binnenkort wel op de deurmat liggen. Ik meld wel even of het iets is.
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:51:12 #275
121310 venomsnake
El Saltador
pi_81913568
quote:

hier haar antwoord:
[..]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:19:21 #276
48067 neo2000
pi_81917314
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef Niemand.. het volgende:

[..]

Gelukkig is de OP van deze topicreeks wel in het nedrlands, en laat daar nou toevallig in staan wat je moet doen om het te lezen..
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:33:50 #277
268829 Berend.
pi_81923333
]HI Berend ,

hehe, i think you read that news from forum right? this morning our manager said we can purchase items for customers from taobao again. So it doesn't matter. everything like before without any change. customers can order items from taobao. Hope you can talk to others about this news too. thanx.

Nice day,
Tiffany

__

Ik ook! Jack, dankje!
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:35:18 #278
279542 Michael-H
pi_81923399
Pakje zonet verzonden, met daarin een android telefoon ( )

Ben benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren... Het lijkt wel of die dingen met paard en wagen worden verzonden.
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:51:00 #279
48067 neo2000
pi_81924254
Linkje?

Nog 2 pakketjes van DX unterwegs. Wachten duur lang damnit.
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:51:16 #280
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_81924267
Kan iemand voor mij zoiets vinden?: http://www.obelink.nl/ws/assortiment_overzichtpagina3.asp?cat=5&id=32&arid=359
Deze site verstuurd hem niet...

Ik kan ze wel vinden in China maar minder dan 1mA. Het moet net wat meer kunnen dan een headsetje opladen
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
ANWB VerzekeringenZoek je mobiel op gsmwebF1 Store - Voor al je F1 Gear
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:07:06 #281
98259 mstr
Een jonge God!
pi_81925136
Heeft iemand wel eens een OBD-kabel voor de auto besteld?
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:11:01 #282
183846 joepie91
pi_81925333
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 06:30 schreef Osramp het volgende:

[..]

www.lightinthebox.com
Daar is niet alles free shipping, toch?
quote:
Raad eens? Ik sta zelfs onderaan als zijnde iemand die aan de OP-tekst heeft meegewerkt.

Van BudgetGadgets weet ik niet of ze ook in China zitten, Suntekstore lijkt wisselende reviews te krijgen op RR, Kaidomain ronduit SLECHTE reviews, MP4Nation weet ik ook niet of ze in China zitten, en van Vsamsun weet ik nog steeds niet of ze wel betrouwbaar zijn.

Als jij meer weet dan dat ik in de OP kan vinden, hoor ik het graag. Ik heb echt de OP wel gelezen, en ik heb zelfs de OP op Dealextreme-topics op andere sites gelezen.
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:14:10 #283
225796 Joene94
pi_81925497
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:33 schreef Berend. het volgende:
]HI Berend ,

hehe, i think you read that news from forum right? this morning our manager said we can purchase items for customers from taobao again. So it doesn't matter. everything like before without any change. customers can order items from taobao. Hope you can talk to others about this news too. thanx.

Nice day,
Tiffany

__

Ik ook! Jack, dankje!
Mooi, fijn om te horen! Werd al bang..
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:29:29 #284
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_81926324
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:51 schreef NMGN23 het volgende:
Kan iemand voor mij zoiets vinden?: http://www.obelink.nl/ws/assortiment_overzichtpagina3.asp?cat=5&id=32&arid=359

Ik kan ze wel vinden in China maar minder dan 1mA. Het moet net wat meer kunnen dan een headsetje opladen
Was laatst bij de Aldi en de Lidl maar omdat nou in China te kopen.... Ik zou het niet doen want ze hebben daar geen KEMA keur etc.

Direct maar weer een price req. voor TB items aangevraagt
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:41:40 #285
-1 #ANONIEM
pi_81926970
quote:

hier haar antwoord:
[..]

HI,

Currently we are still waiting paypal news. sorry for your long time waiting. When the problem be resolved , i will send email to you.

And this time dealperfect be shut down forever. Our main job is develop popbuying and taobao orders.

Best regards,
Jack

woensdag 26 mei 2010 @ 17:13:52 #286
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_81928532
Dacht op het begin echt wel WTF want maakte er zoveel gebruik van. En altijd een goede service en 0 niet aangekomen pakketjes.
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:29:03 #287
197358 Osramp
pi_81929330
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:51 schreef NMGN23 het volgende:

Hier, maar wel een heel stuk duurder.
Deze is heel wat aantrekkelijker geprijsd.
En bij dit bedrijf vallen de verzendkosten ook nog mee (¤2,50).
Maar zo'n ding vind ik toch meer iets om gewoon in de winkel om de hoek te halen. De lokale auto/campeershop heeft die meestal te kust en te keur liggen.
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:53:42 #288
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81930230
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:11 schreef joepie91 het volgende:

[..]

[..]

Raad eens? Ik sta zelfs onderaan als zijnde iemand die aan de OP-tekst heeft meegewerkt.

Van BudgetGadgets weet ik niet of ze ook in China zitten, Suntekstore lijkt wisselende reviews te krijgen op RR, Kaidomain ronduit SLECHTE reviews, MP4Nation weet ik ook niet of ze in China zitten, en van Vsamsun weet ik nog steeds niet of ze wel betrouwbaar zijn.

Als jij meer weet dan dat ik in de OP kan vinden, hoor ik het graag. Ik heb echt de OP wel gelezen, en ik heb zelfs de OP op Dealextreme-topics op andere sites gelezen.
Suntekstore en VSamsun zijn IMO betrouwbaar. Heb bij allebei al aantal dingen besteld en werkt prima.
Hoi
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:03:22 #289
148640 pfefferkatze
pi_81930611
quote:

[..]

MP4Nation zit wel in China lijkt me, ze versturen in ieder geval met Hong Kong Post Verder is MP4Nation erg betrouwbaar, service is top, ze zijn retesnel, gewoon een goede winkel. Ik geloof dat ze ook Engels/Amerikaans personeel hebben, ze hebben in ieder geval veel reviews en filmpjes in het Engels op hun site, maar het kan ook zijn dat ze gratis dingen sturen naar een of andere Amerikaan die er dan reviews van maakt.

KaiDomain zou ik inderdaad niet toevoegen, poepwinkel Misschien dat ie maar eens uit de OP moet, verbaasde me erover dat hij nog bestaat na al die jaren.
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:22:26 #290
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81931246
http://www.focalprice.com(...)000_Transparent.html

Screen protectors voor 1 cent nu als je die code invoert, ik vind dat wel fijne dingen altijd
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
AliExpress - die hebben ALLES!BonprixFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:49:32 #291
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81932268
quote:

[..]

[..]

Vraag dan ook geen domme dingen
Ik heb bij alle winkels iets besteld, geen problemen en komt zover ik weet allemaal met HK post.

Iets vaags in mijn hoofd zegt dat Focalprice via Singapore stuurt?

Maar je had natuurlijk ook even een mailtje kunnen sturen naar alle websites om het te vragen
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:27:21 #292
48067 neo2000
pi_81934010
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:49 schreef monkeybrain het volgende:
Maar je had natuurlijk ook even een mailtje kunnen sturen naar alle websites om het te vragen
krijg je hoogstwaarschijnlijk als antwoord terug: "if you give us sku number, we give you refund." of een antwoord over het feit dat je met Paypal kan betalen.
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:55:54 #293
183846 joepie91
pi_81935504
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:27 schreef neo2000 het volgende:

[..]

krijg je hoogstwaarschijnlijk als antwoord terug: "if you give us sku number, we give you refund." of een antwoord over het feit dat je met Paypal kan betalen.
Dat inderdaad, zoals nu dus met DealExtreme gebeurt.

Verder, ik vertrouw eerder op ervaringen van Fok!-users dan wat de webshop zegt... Focalprice maakt volgens mij nog steeds fake reviews om maar iets te noemen
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:56:52 #294
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81935568
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:19 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Gelukkig is de OP van deze topicreeks wel in het nedrlands, en laat daar nou toevallig in staan wat je moet doen om het te lezen..
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:00:13 #295
148640 pfefferkatze
pi_81935757
Heb ff een filmpje gemaakt van mijn FiiO S9, voor de belangstellenden:

woensdag 26 mei 2010 @ 20:26:19 #296
48067 neo2000
pi_81937083
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:00 schreef RacerDKB het volgende:

Grappig ding, leuk filmpje ook. Ik mis alleen audio commentaar in het filmpje..
"Ies mooi apparaat.. Check die doos.. Kabeltje.. USB vriend..!"
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:28:09 #297
148640 pfefferkatze
pi_81937185
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:26 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ik heb expres maar niks gezegd zodat ik geen commentaar zou krijgen over mijn Engels accent.

Maar ik vind het jammer dat mijn camera niet goed het geluid heeft opgenomen, hij is echt enorm luid in het echt en zonder dat het geluid gaat kraken o.i.d.
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:29:43 #298
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_81937271
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:00 schreef RacerDKB het volgende:

Als ik zie dat je hem alleen maar kan gebruiken met batterijen laat ik hem liever liggen(ook al had ik hem niet nodig ) .
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:35:54 #299
296588 LiFePo4
pi_81937616
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:26 schreef neo2000 het volgende:

[..]

LOL! Dat zou echt awesome zijn! Leuke review trouwens
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:45:02 #300
148640 pfefferkatze
pi_81938393
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:29 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Als ik zie dat je hem alleen maar kan gebruiken met batterijen laat ik hem liever liggen(ook al had ik hem niet nodig ) .
Ook met USB kabel. Staat in de description en als annotation in het filmpje
Zoek je mobiel op gsmwebDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlVattenfall cadeau
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:22:18 #301
296588 LiFePo4
pi_81941315
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:45 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ook met USB kabel. Staat in de description en als annotation in het filmpje
Idd... Zeker erg geïnteresseerd in dat ding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties