quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
Op wat bekendere en gangbaardere apparaten misschien welquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
2.2 schijn je enorm eenvoudig te kunnen installeren..
Je hebt zojuist je adres gepost, dat weet je hè?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:54 schreef joepie91 het volgende:
![]()
What the ...?
BuyInCoins is wel echt ziekelijk snel met inpakken.. Status is nu op dispatched, heb hem rond afgelopen middernacht besteld:
Dat weet ik. Lijkt me beetje onzinnig om mijn adres te gaan verbergen terwijl je met één klik in mijn signature ook datzelfde adres hebtquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je hebt zojuist je adres gepost, dat weet je hè?
Toch maar weer terug?quote:
Heh, alsof mensen in zo'n geval dan niet uit zouden kunnen zoeken wie ik ben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:02 schreef athlonkmf het volgende:
tja... ach. meestal is je adres ook niet boeiend, tot je een paar posts later meldt dat je een dildo van 40cm hebt besteld.
Welke goede alternatievenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Applelovers![]()
Algemeen bekend, 1e generatie appele produchten zien dr top uit en werken ook "wel okee" maar verdere generaties zijn alle fouten dr uit enzo, en dus aak een stuk beter
Ook zijn er inmiddels al een hoop goede alternatieven,, die OA op android draaien wat een heel goed alternatief is voro OS4..
Hmm.. wat zal ik eens voor leuks laten aankomen op dit adres?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:54 schreef joepie91 het volgende:![]()
What the ...?
BuyInCoins is wel echt ziekelijk snel met inpakken.. Status is nu op dispatched, heb hem rond afgelopen middernacht besteld:
[ afbeelding ]
Kan niet wachten tot mijn gamepad binnenkomt
[ [url=http://www.buyincoinscom/bmz_cache/d/dd0d48ad785a85afba7560ad4fc74d03.image.300x300.jpg]afbeelding[/url] ]
( ^ waarom doet dat plaatje het niet?)
[..]
Op wat bekendere en gangbaardere apparaten misschien wel
Voorzover ik weet moet je aparte drivers voor de hardware hebben als je overstapt naar 2.2, en ik denk zomaar dat deze fabrikant nog geen 2.2-drivers heeft ontwikkeld, en je dus óf moet rekenen op third-party (lees: open-source community) support, óf hopen dat de drivers van een andere fabrikant werken met jouw hardware.
wie betaald er mee?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:02 schreef athlonkmf het volgende:
tja... ach. meestal is je adres ook niet boeiend, tot je een paar posts later meldt dat je een dildo van 40cm hebt besteld.
owja TVPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Boeiendheb je er last van dat ik inderdaad apple lover ben
3 iphone's, ipad imac en macbook air
]
Stuur maar wat zooi op, kan ik ook weer eens even lachenquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:37 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Hmm.. wat zal ik eens voor leuks laten aankomen op dit adres?
Douane aan je deur?quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:37 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Stuur maar wat zooi op, kan ik ook weer eens even lachen
Reclamebladen die je gratis kan aanvragen, dan krijg je iedere maand nieuwe zooiquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:42 schreef revpolen het volgende:
wat is het goedkoopst om te bestellen voor iemand?
pabo/privadoquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:47 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Reclamebladen die je gratis kan aanvragen, dan krijg je iedere maand nieuwe zooi
http://popbuying.com/Products.pb/price.0-1 (alles onder de dollar.. bij jackquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:42 schreef revpolen het volgende:
wat is het goedkoopst om te bestellen voor iemand?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 06:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is de Eken M001, en als ik wat video´s zo links en rechts bekijk heb je voor dat geld best iets grappigs, zeg maar iets wat net zo zinvol is als het apparaat wat Eken als InsPirAtie heeft geDiend
Al met al, grappig ding, maar battery life minder dan 1 uur dus compleet nutteloos. Next!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nee, maar met de specs op de site kan je niet veel denk ik.. Geen info of het een capacitief scherm is bijvoorbeeld. Tenminste, ik kan het er niet uit opmaken.
Veder zit er een Via 600 mhz processor in. geen idee hoe dat ding performed, maar in mijn HTC smartphone zit ook een 600 mhz processor, en die hoeft maar een heel klein schermpje aan te sturen. Al met al denk ik niet dat het een snelheidsmonster zal zijn, zacht gezegd. En Eken, zal dat niet afgeleid zijn van E-ten, ook een smartphone fabrikant?
Edit:
http://www.islate.org/ind(...)m001-android-tablet/
[..]
Battery life->
Had net ook al op DealExtreme forums neergezet dat degene die ze daar hebben waarschijnlijk een "fake" is (al boeit dat nu niet echt veel). Geen logo op het product, geen Genuine of merknaam in de producttitel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:35 schreef neo2000 het volgende:
Uit vorige topic, voor dat mensen echt overgaan tot bestellen:
[..]
[..]
Al met al, grappig ding, maar battery life minder dan 1 uur dus compleet nutteloos. Next!
Uiteraard, als ik iets ontvang (laat me raden: varkentje of wazig pakje glow-in-the-dark condooms?) dan maak ik er een foto van en komt ie in dit topic... zo ben ik dan ook wel weerquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:16 schreef revpolen het volgende:
er is een pakketje onderweg naar joepie91
Hoop wel dat die over 3 weken er een melding van maakt
en hoop dat die niet bij ze ouders woont ( die ze pakketten open maakt)
Misschien dmv een stukje Javascript elke keer als je in het reply-venster komt even de topicpointer laten knipperen? background-color: red; en background-color: white; ofzoquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:18 schreef BrandX het volgende:
Voor de blinden onder u:
de topicpointer staat er niet voor niets! Het is niet toegestaan te praten over (het kopen van) nepartikelen
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:19 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Misschien dmv een stukje Javascript elke keer als je in het reply-venster komt even de topicpointer laten knipperen? background-color: red; en background-color: white; ofzo
*in lokale gecrawlde DealExtreme database zoekt*quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:21 schreef revpolen het volgende:
zoek het maar![]()
$1,03 USD
owja..
Verzendadres - niet-bevestigd
revpolen Fok!
Wijnstraat 211
3311BV Dordrecht Nederland
En eurootjes voor het notes inzien?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:26 schreef BrandX het volgende:
[..]Doei, ze zijn gewoon bewust niet aan het lezen. Blauwe letters in twee kleuren blauw, rode waarschuwingsletters, duidelijk in beeld, het wordt gewoon bewust genegeerd.
Geeft niets, elke keer is een note, en wanneer het er zat genoeg zijn wordt dat vanzelf een ban.
ben je niet goed! dat zou je nog wel eens kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:26 schreef joepie91 het volgende:
[..]
*in lokale gecrawlde DealExtreme database zoekt*
2662?
Eigenlijk had je niet moeten zeggen wat het was, maar het is zeker 19718 ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:35 schreef revpolen het volgende:
[..]
ben je niet goed! dat zou je nog wel eens kunnen gebruiken.
de mijne is totaal zinloos
ik heb niet gezegt wat het is hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Eigenlijk had je niet moeten zeggen wat het was, maar het is zeker 19718 ?
*schuilt achter muurtje voordat modrage over illegale producten begint*quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Poef!
Ik zap je weg met een 300dinges blauwe illegaal geval!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:50 schreef joepie91 het volgende:
[..]
*schuilt achter muurtje voordat modrage over illegale producten begint*
Klonk is er niet meerquote:
Maar ik nog welquote:
Hi is SA weblog gewordenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Zeg, hoezo niet?
De server raakte overbelast met zijn weggegooi en genote?
300mW, en dan ook nog eens blauwquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Poef!
Ik zap je weg met een 300mW blauwe laser!
Ahja, wist ik wel hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Maar ik nog wel![]()
[..]
Hi is SA weblog geworden
quote:Okay,please wait patiently.we will cash back 390 Referral dx points to your account ($39)
Nee nee nee!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:09 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
300mW, en dan ook nog eens blauw![]()
Pics pics pics!
Hihi, schat, je hapt zo lekker.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee nee nee!
Want die dingen zijn verboden in NL.
En nu kappen met hier posten over illegaal spul!
Die chinezen verkopen tegenwoordig ook al humor?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
klopt. Ik ben het aandeel humor in deze reeks
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Die chinezen verkopen tegenwoordig ook al humor?
Ohja...quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee nee nee!
Want die dingen zijn verboden in NL.
En nu kappen met hier posten over illegaal spul!
Lees de OP, check de diverse sites, enz.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:39 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Ohja...Trouwens... waar haal je vandaan dat ze verboden zijn?
Ze zijn uitverkochtquote:
Hoezo Lithium?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:24 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik kan geen, "Rechargeable Lithium" batterijen vinden, Wat ik zoek is AAA
Kan iemand mij helpen?
Die kan je het beste opladen. En ze zijn sterker.quote:
Oh... Wel raar dat ik dan iets anders dan 50mW had gelezen op een Officiele Nederlandse Wetgeving shizzle sitequote:Op donderdag 20 mei 2010 22:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Lees de OP, check de diverse sites, enz.
In het topic welke genoemd wordt in de OP wordt het ook nog eens uitgebreid besproken.
Voor particulier gebruik, gewoon fun, dus niet voor werkgerelateerd gedoe (chirurgische lasers zijn zwaarder enzo) is 50 max toegestaan.
Lithiumbatterijen in de vorm van AAA ga je niet vinden denk ik, Li-ion is meestal alleen in de vorm van accu's.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:24 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik kan geen, "Rechargeable Lithium" batterijen vinden, Wat ik zoek is AAA
Kan iemand mij helpen?
Je moet zoeken naar '10440'quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:29 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Die kan je het beste opladen. En ze zijn sterker.
Hij zoekt AAA's en die 10440 dingen zijn 3.6 volt, als je die in je 1.2/1.5volt apparaatje stopt (AAA immers) dan gaat het apparaat stuk.quote:
Ze zijn wel even groot.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij zoekt AAA's en die 10440 dingen zijn 3.6 volt, als je die in je 1.2/1.5volt apparaatje stopt (AAA immers) dan gaat het apparaat stuk.
Wacht even, het kan aan mij liggen, maar dat was sinds een tijdje toch 5mW geworden?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Lees de OP, check de diverse sites, enz.
In het topic welke genoemd wordt in de OP wordt het ook nog eens uitgebreid besproken.
Voor particulier gebruik, gewoon fun, dus niet voor werkgerelateerd gedoe (chirurgische lasers zijn zwaarder enzo) is 50 max toegestaan.
Volgens wiki mag je tot 500 mw hebbenquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:04 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Wacht even, het kan aan mij liggen, maar dat was sinds een tijdje toch 5mW geworden?
Volgens de Engelse Wikipedia:quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:27 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Volgens wiki mag je tot 500 mw hebbenals je het maar niet gaat handelen.
Volgens de rijksoverheid (http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/kamerstukken/2009/02/24/antwoorden-op-kamervragen-van-zijlstra-over-de-salon-hair-remover.html):quote:Netherlands
Before 1998, Class 3A was allowed. In 1998, it became illegal to trade Class 2 laser pointers that are "gadgets" (e.g. ball pens, key chains, business gifts, devices that will end up in children's possession, etc.). It is still allowed to trade Class 2 (< 1 mW) regular laser pointers, but these have to meet requirements regarding warnings and instructions for safe use in the manual. Trading of Class 3 and higher laser pointers is not allowed.[32]
Volgens http://www.gezondheidsraa(...)een-risico-evaluatie vallen laserpointers van 1-5mW in klasse 3a volgens het Amerikaanse systeem, maar zouden deze zelfs onder 3b moeten vallen:quote:Vraag 2
Wat is uw mening over het gegeven dat een apparaat met een klasse 3B laser vrij verkrijgbaar is, terwijl laserpennen al verboden zijn vanaf klasse 2?
Antwoord 2
Laserpennen en –producten worden geclassificeerd op basis van een norm . Laserpennen zijn verboden bij klasse 3R, 3B en 4. In principe is een klasse 3B laserpointer niet geschikt voor consumentengebruik. Of de Salon Hair-remover daadwerkelijk een klasse 3B laser betreft en of het risico ook voor dit apparaat geldt, wordt door de VWA onderzocht.
Je kunt er dus vanuit gaan dat sowieso alles boven de 5mW verboden is, en dat 1-5mW mogelijk verboden is (dat is niet helemaal duidelijk)quote:. Het zijn di o de la sers die rood licht uit zen den, veelal met een ver mo gen van 1 tot 5 mW. Der ge lij ke lasers fun ge ren bij voor drach ten en lessen als de moderne versie van de aan wijs stok: la ser poin ters. Door de lage prijs en de vorm ge ving worden ze echter in toe ne men de mate als speel tje ge bruikt en komen we ze tegen op straat, in de dis co theek en in de school ban ken. Deze lasers zijn vaak ge la beld volgens het Ame ri kaan se clas si fi ca tie sys teem, en vallen dan in vei lig heids klas se 3A. Volgens het in Europa ge han teerde systeem moet dit echter 3B zijn, hetgeen wijst op een po ten ti eel gevaar voor de ogen.
man man, wat een reclame topic voor pcm zegquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:17 schreef revpolen het volgende:
zometeen editie NL over chinese webshops
Waren RTL en Sanoma (dat was toch uitgever van PCM?) niet op de een of andere manier aan elkaar gelinkt?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:44 schreef mickeyD het volgende:
[..]
man man, wat een reclame topic voor pcm zeg
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:04 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Wacht even, het kan aan mij liggen, maar dat was sinds een tijdje toch 5mW geworden?
nope, zeker na de laatste incidenten met vliegtuigen die lastig gevallen werden/worden door die rode sterke, en mensen die oogschade kregen nadat er in geschenen werd, is een sterker laser alleen toegestaan bij uitoefenen van een beroep (arts, dokter, maken van CD-spelers ed). En die zien er niet uit als gadgetquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:27 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Volgens wiki mag je tot 500 mw hebbenals je het maar niet gaat handelen.
wat is dit voor kinderboekentaalquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:53 schreef joepie91 het volgende:
[.. Het zijn di o de la sers die rood licht uit zen den, veelal met een ver mo gen van 1 tot 5 mW. Der ge lij ke lasers fun ge ren bij voor drach ten en lessen als de moderne versie van de aan wijs stok: la ser poin ters. Door de lage prijs en de vorm ge ving worden ze echter in toe ne men de mate als speel tje ge bruikt en komen we ze tegen op straat, in de dis co theek en in de school ban ken. Deze lasers zijn vaak ge la beld volgens het Ame ri kaan se clas si fi ca tie sys teem, en vallen dan in vei lig heids klas se 3A. Volgens het in Europa ge han teer de systeem moet dit echter 3B zijn, hetgeen wijst op een po ten ti eel gevaar voor de ogen..]
Die viel me gisteren ook al op, Buyincoinsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:34 schreef Downstar het volgende:
Voor de ICT'er onder ons
wat ik zelf wel een mooie deal vind; 100 x RJ45 Connector voor ¤2.75 at BIC!
http://www.buyincoins.com(...)lan-product-707.html
betaal je blijkbaar bij Dx ¤10.85 voor :| ;
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2675
Owhja zie het; die had ik nog niet gevonden..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef Kwork het volgende:
[..]
Die viel me gisteren ook al op, Buyincoins
100 zijn bij DX trouwens wel goedkoper dan ¤10.85:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2689
Mwa, Ebay staat vol met die dingen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:49 schreef Downstar het volgende:
[..]
zie wel op ebay een enkele advertentie waarin 100 stuks voor 3.10$ ( = ¤2.50) word aangeboden, maargoed das misschien maar 1 malig.. dus die 2.75 is een hele mooie prijs.
Je hebt nog gelijk ook, op de manier waaronder ik op ebay zochtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mwa, Ebay staat vol met die dingen.
http://shop.ebay.nl/i.html?_nkw=rj45+100+connector&_sacat=0&LH_BIN=1&_sop=15&LH_PrefLoc=2&_odkw=rj45+100&_osacat=0&bkBtn=&_trksid=p3286.m270.l1313
Volgens mij is dat een soort van kopieerbeveiliging ofzo. Zal wel met CSS werken?quote:
Lightinthebox is idd groot, maar DealExtreme heeft toch echt meer bezoekers per dag.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef Karina het volgende:
Als ik tijd heb zal ik het artikel uit de PCM over Chinese webshops scannen en hier neerzetten. Wat me wel al opviel is dat er een paar shops genoemd worden, die ik hier volgens mij nog niet ben tegengekomen:
Lightinthebox (er staat zelfs bij dat dit een van de bekendste is). Ik heb heel even op de site gekeken, ze hebben ook heel veel andere dingen, kleding bijvoorbeeld.
Tradestead
Chinagrabber
Favordeals
Echt veel interessants staat er trouwens niet in het artikel, oppassen voor namaakbijvoorbeeld.
Lightindebox heb ik 2x een dvd spele besteld voor in de autoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef Karina het volgende:
Als ik tijd heb zal ik het artikel uit de PCM over Chinese webshops scannen en hier neerzetten. Wat me wel al opviel is dat er een paar shops genoemd worden, die ik hier volgens mij nog niet ben tegengekomen:
Lightinthebox (er staat zelfs bij dat dit een van de bekendste is). Ik heb heel even op de site gekeken, ze hebben ook heel veel andere dingen, kleding bijvoorbeeld.
Tradestead
Chinagrabber
Favordeals
Echt veel interessants staat er trouwens niet in het artikel, oppassen voor namaakbijvoorbeeld.
Ik had er nog nooit van gehoord. Maar ik ga zeker een keertje rondkijken op die site.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:10 schreef revpolen het volgende:
[..]
Lightindebox heb ik 2x een dvd spele besteld voor in de auto
top dingen! DVB-T, GPS, touchscreen en dat is al zeker 3 jaar geleden
Je punt? Of ben je weer de eerstvolgende faler die moet lachen om het woord pedo bij deze stappenteller? Zo ja, blijf eens wakker tijdens je Engelse les.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:08 schreef Stickvis het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com(...)er-product-1305.html
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.tabletquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:10 schreef Stickvis het volgende:
Weet iemand een leuke android tablet? die draait op 2.2
Edit: Ik wil geen illegale tattie
Ik woon in Engelandquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je punt? Of ben je weer de eerstvolgende faler die moet lachen om het woord pedo bij deze stappenteller? Zo ja, blijf eens wakker tijdens je Engelse les.
[..]
Het is inderdaad wel kort maar dacht misschien toch nog iemand met ietsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:08 schreef neo2000 het volgende:
Mja, is al wel eens eerder gepost in dit topic en werd toen hilarisch bevonden. Ik moest eerder huilen omdat schijnbaar het onderwijs zo achteruit holt.
Overigens, m.b.t. je tablet vraag, wil je specifiek android 2.2, dan ben je nog even te vroeg denk ik. De eerste betaalbare android tablets zijn nog niet zo lang verkrijgbaar in China voor zover ik heb kunnen zien, en naar mijn weten is Android 2.2 pas sinds begin april uit, dus da's nog wel erg kort dag.
?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:32 schreef meth1745 het volgende:
de camera in balpen werkt veel beter dan verwacht. Over anere items bij taiwanese shop kan ik niets zeggen, want pepper spray en taser is verboden.
Scan? Foto?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:28 schreef DIJK het volgende:
Dit topic wordt genoemd in het bijblad van het FD.
Ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:25 schreef Niemand.. het volgende:
vraagje: is focal price betrouwbaar? Ik wil wel dat het aankomt natuurlijk
Ja, gewoon betrouwbaarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:25 schreef Niemand.. het volgende:
vraagje: is focal price betrouwbaar? Ik wil wel dat het aankomt natuurlijk
Kijk, je hebt van die mensen, die al topics gaan openen op internet dat ze opgelicht zijn als hun order na 2 dagen nog niet verzonden is, of omdat het na 2 weken nog niet aangekomen is in Nederland. Maar uiteindelijk komt het altijd wel goed, je moet gewoon veel geduld hebben, maar de service is acceptabel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:31 schreef Niemand.. het volgende:
Ik lees namelijk veel op google dat het scam is en dat ze totaal niet betrouwbaar zijn..
Precies.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:00 schreef Joene94 het volgende:
Dat wel ja. Als je het van die kant bekijkt is het voor mensen als ons alleen maar gunstig dat je niet meer van die mensen krijgt die als gekken topics als deze vol gaan gooien met vragen enzo.
Waarom heb je daar besteld dat zijn een stelletje oplichters johquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:37 schreef Niemand.. het volgende:
Ik heb wat besteld bij Focalprice.com dus ik ben benieuwd.
3 woorden: Suck My Dickquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom heb je daar besteld dat zijn een stelletje oplichters joh
Ik hoop voor je dat je pakje aan komt. Nu heb ik wel gelezen dat het lang kan duren voor je pakketje aankomt, maar ik denk dat ik toch eens moet gaan mailen naar focal price. ik zit al te wachten op een bestelling sinds januari. 2009.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:37 schreef Niemand.. het volgende:
Ik heb wat besteld bij Focalprice.com dus ik ben benieuwd.
volgens mij heeft buyincoins ze nogquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:45 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik heb in het verleden wel eens wishing balloons gekocht bij DP, maar die is down, zoals bekend.
DX biedt ze ook aan maar veel duurder... Weet iemand nog een goed alternatief? Was destijds iets van $23 voor 10 stuks.
Heb net gekeken maar ik zie ze niet. Weet je toevallig een SKU?quote:
Status is net gewijzigd naar "Shipped via airmail". Ik ben eens HEUL benieuwd wanneer het aankomt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:00 schreef Osramp het volgende:
Eergisteren een bestelling geplaatst op DX, 7 items en sommige 2x.
Vandaag staan ze allemaal op Ready en Packaging. Ben benieuwd.....
kom op..ga naar de winkel en koop daar een bikini..niet doorslaanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:25 schreef afratjuh het volgende:
Hee,
ik wil graag een bikini bestellen van taobao, heeft iemand ervaring met bikini/kleding maten hoe dat een beetje zit.
Met google translate valt wel iets te lezen;
P-WC 1 voet 8-2 voeten, de borst normaal voor 72-75AB of ondergoed 34-36 werven of A of B of C
S-Taille 2-2-mond mond -2, Borstbeeld het algemeen voor 75-80ABC of ondergoed van 36-40 meter of A of B of C
3-2 M-WC 2 voeten 5 voeten, de borst normaal voor 80-85BCD of ondergoed 40-42 werven of B of C of A
L-WC 4-2 voet 6 voet 2, Buste het algemeen voor 85-90BCD of ondergoed van 42-44 meter of A of B of C
Maar begrijp er weinig van ;s
Wie precies handelt er nu nog eigenlijk uit china naar Nederland van Taobao/waar kan ik nog terecht met (kleine) bestelling?
Groetjes!
PS. zijn geen merknepartikelen ;$
1 euro per stuk: http://www.samenkopen.net/action/41781quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:45 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik heb in het verleden wel eens wishing balloons gekocht bij DP, maar die is down, zoals bekend.
DX biedt ze ook aan maar veel duurder... Weet iemand nog een goed alternatief? Was destijds iets van $23 voor 10 stuks.
Lekker met die droogtequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:56 schreef GuitarJJ het volgende:
Net weer een keer een wensballon opgelaten
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:11 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Haha
Bij de 2e poging vloog de ballon trouwens in de fik
Dealperfect komt NIET meer online.. tenminste niet in de komende paar weken... misschien als paypal Jack niet meer in de gaten houd.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:08 schreef jeroendh het volgende:
weet iemand of dealperfect/pbpurchase weer online is?
Deze sites werken nu niet meer.
Iddquote:Op zondag 23 mei 2010 10:27 schreef neo2000 het volgende:
Dus voorlopig ben je enigzins aangewezen op de andere chinese webshops.
Uit vorige topic:quote:Op zondag 23 mei 2010 10:48 schreef mstr het volgende:
Is Jack trouwens weer aangepakt voor illegale troep?
En het lijkt mij vrij plausibel, aangezien het al eens eerder voorgekomen is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb net uit vertrouwde bronnen vernomen dat popbuying problem nog wel even kan duren![]()
Paypal is er achter gekomen dat dealperfect en Popbuying hetzelfde paypal account gebruiken, en omdat dp iligale content verkoopt hebben ze 't account geschorst...
(DealPerfect gaat vólledig gesloten worden en popbuying krijg nieuw design)
Jup.. Paypal heeft doorgekregen dat Jack via 't zelfde account ook DealPerfect orders deed... en dus hebben ze z'n account eventjes 'gesuspended'. Het is wel een "hoogste classe" account bij paypal, dus paypal verdient er goed op en zal het account willen heropenen in het geval dat Jack stopt met z'n iligale verkoop...quote:Op zondag 23 mei 2010 10:48 schreef mstr het volgende:
Is Jack trouwens weer aangepakt voor illegale troep?
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ff tussendoor he..
Die spareribs waren wel fijn van Flinstones...![]()
![]()
Gister wat afgehaald
Flink off-topic, maar het probleem is dus dat ze sowieso niet te vreten zijnquote:
Ja.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:07 schreef Arboxx het volgende:
Gebruikte Jack één paypal account for Dealperfect, Taobaoverkopen en pbpurchase?
Niet die, wel eens eentje die gewoon via het stopcontact gaat. Was eventjes leuk, daarna stond hij ergens te stoffen. Zou hem dus niet kopenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3689
Iemand al een keer zo'n USB plasma ding gekocht? Vind t toch wel apart(en niet veilig
)
Levertijd is ook echt rete snel vanuit HK deze dagen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:59 schreef superkoekje het volgende:
Dealextreem is echt goed, echt al een paar keer voor een tientje bullshit magneetjes etc gekocht ;p
Ik had zo'n shock pen gekocht en op een tafel gelegd van mijn docent. Zorgt altijd voor hilarische toestandenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb nog 8 dollar store credit bij dx![]()
Iemand enig idee wat ik voor iets nuttigs kan kopen
Ik wacht al 26 werkdagen op mijn Sennheiser CX400 II Precision White vanuit Singapore via de boot. Echtquote:Op maandag 24 mei 2010 00:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Inderdaad, mijn snelste was binnen 5 dagen.
ja heb er hier eentje staanquote:Op zondag 23 mei 2010 23:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand al een keer zo'n USB plasma ding gekocht? Vind t toch wel apart(en niet veilig
)
Via de bootquote:Op maandag 24 mei 2010 00:03 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik wacht al 26 werkdagen op mijn Sennheiser CX400 II Precision White vanuit Singapore via de boot. Echt
(Echt setje ja)
Kon je het niet beter bij MyMemory kopen?quote:Op maandag 24 mei 2010 00:03 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik wacht al 26 werkdagen op mijn Sennheiser CX400 II Precision White vanuit Singapore via de boot. Echt
(Echt setje ja)
Toch weer 12 euro duurder en niet in wit.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kon je het niet beter bij MyMemory kopen?
Die pen gaat k ook bestellen jaquote:Op maandag 24 mei 2010 00:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik had zo'n shock pen gekocht en op een tafel gelegd van mijn docent. Zorgt altijd voor hilarische toestanden
Ja, als ik dat wist had ik ook niet besteld bij die seller maarja.. kwam er later achter.. want bij de tracking stond:quote:
nuttig en dealextreme?... Neequote:Op zondag 23 mei 2010 23:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb nog 8 dollar store credit bij dx![]()
Iemand enig idee wat ik voor iets nuttigs kan kopen
Laserpointers worden niet meer ingenomen bij beveiligingscontroles op Schipholquote:Op vrijdag 21 mei 2010 05:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, zeker na de laatste incidenten met vliegtuigen die lastig gevallen werden/worden door die rode sterke, en mensen die oogschade kregen nadat er in geschenen werd, is een sterker laser alleen toegestaan bij uitoefenen van een beroep (arts, dokter, maken van CD-spelers ed). En die zien er niet uit als gadget.
Overseas is niet hetzelfde als Over Sea. Dit betekent gewoon dat het naar de andere kant van de oceaan wordt gestuurd... of dat luchtpost of.."bootpost" (?) is, maakt niet uitquote:Op maandag 24 mei 2010 00:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja, als ik dat wist had ik ook niet besteld bij die seller maarja.. kwam er later achter.. want bij de tracking stond:
ITEM DESPATCHED TO OVERSEAS
Bron? Ga es slapen trouwensquote:Op maandag 24 mei 2010 03:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Laserpointers worden niet meer ingenomen bij beveiligingscontroles op Schiphol.
Daar zit geen bliksem in hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 23:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
)
Nja, had 3 pakjes achter elkaar besteld en ze zijn allemaal binnen 6 dagen aangekomen. Dus het is geen broodje aap.quote:Op maandag 24 mei 2010 04:02 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Overseas is niet hetzelfde als Over Sea. Dit betekent gewoon dat het naar de andere kant van de oceaan wordt gestuurd... of dat luchtpost of.."bootpost" (?) is, maakt niet uit
Verder, hoe komt het eigenlijk dat HK tegenwoordig zo snel is. Zijn we nou serieus van 3 weken naar 5 dagen levertijd gegaan?
Je kunt inderdaad beter niet te vaak kijken wat de status is......zie net dat mijn bestelling alweer gesplitst is in 2 zendingen. Er was 1 artikel blijkbaar niet voorradig terwijl het toch allemaal op "Shipped" stond.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:04 schreef Osramp het volgende:
[..]
Status is net gewijzigd naar "Shipped via airmail". Ik ben eens HEUL benieuwd wanneer het aankomt.
Edit: Net bevestigingsmail van verzending ontvangen. Lijkt wel of ze de turbo erop hebben gezet.
quote:
Dus ze mogen nog wel TaoBao orders regelen maar de sites worden opgeheven?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:58 schreef Joene94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Taobao orders zullen ze gewoon wel aanpakken. Heb vanochtend namelijk nog uitgebreid vragen kunnen stellen over komende Taobao orders die ik wil gaan maken.
Ja, ik denk dat het daar op neerkomt ja.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:52 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dus ze mogen nog wel TaoBao orders regelen maar de sites worden opgeheven?
Dat is ook het enige waar ik PB voor gebruik. Met welk programma chat je daar eigenlijk? Google talk?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:04 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het daar op neerkomt ja.
ik heb er afgelopen zaterdag een order geplaatst en mijn pakketje is vannacht al verzondenquote:Op maandag 24 mei 2010 16:25 schreef Skaai het volgende:
Wie heeft er ervaring met buy in coins? Hoe lang duurde het ongeveer voordat je het thuis had?
Ik wil samen met collega's een shitload aan iPhone meuk bestellen en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Skype.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:26 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dat is ook het enige waar ik PB voor gebruik. Met welk programma chat je daar eigenlijk? Google talk?
Pas geleden gamecontroller (USB) besteld, ik post het als ie binnen isquote:Op maandag 24 mei 2010 16:25 schreef Skaai het volgende:
Wie heeft er ervaring met buy in coins? Hoe lang duurde het ongeveer voordat je het thuis had?
Ik wil samen met collega's een shitload aan iPhone meuk bestellen en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Duurt lang,, alles uit china duurt langquote:Op maandag 24 mei 2010 22:05 schreef Skaai het volgende:
Ah thanks, ik wacht jullie orders gewoon even af.
Net een mailtje van Focalprice ontvangen, had even gemaild hoe lang het ongeveer duurt voordat de boel geshipped wordt. Op de site geven ze aan dat ze daar een aantal dagen voor nodig hebben (ik ben een newbie hierin dus wil alles weten) maar 1,5 week later bleek alles nog immer unshipped. Blijken 2 items niet op voorraad te zijn, of ik de overige items alvast wil ontvangen? Nou doe maar, die oplader voor in de auto kan ik hard gebruiken
.
Niet in china bestellen als je het snel wil hebben. Klaar. Dat is gewoon een vaststaand feit. Mijn vorige order heb ik ruim een maand op gewacht eer alles compleet was.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:05 schreef Skaai het volgende:
Blijken 2 items niet op voorraad te zijn, of ik de overige items alvast wil ontvangen? Nou doe maar, die oplader voor in de auto kan ik hard gebruiken.
Ik zou zeggen, probeer hier eens: http://www.hongkongpost.com/eng/tracking/index.htmquote:Op maandag 24 mei 2010 20:32 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb nu via Ioffer iets gekocht, maar nu heb ik een trackingnumber/traceernummer. Maar waar moet ik dat ergens invullen om te kunnen zien waar deze zich bevind?
Lees het topic even doorquote:Op maandag 24 mei 2010 23:07 schreef jpg97 het volgende:
wat is er aan de hand met popbuying?
Staat al een tijdje dat er een probleem is met payments.
Kun je bij dat buyincoins ook met paypal betalen?
Staat een paar posts boven je wat er aan de hand isquote:Op maandag 24 mei 2010 23:07 schreef jpg97 het volgende:
wat is er aan de hand met popbuying?
Staat al een tijdje dat er een probleem is met payments.
Kun je bij dat buyincoins ook met paypal betalen?
Ja, nog wel via de e-mail gewoon.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:05 schreef Berend. het volgende:
Maar kunnen wij dan nog wel via email gaan bestellen? (Taobao) Ik bedoel dus nu niet, maar straks weer wel? Gaat DP alleen weg?
Daar past echt 1 blikje in ofzoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:43 schreef Michael-H het volgende:
Pfffff, heb net zo'n ding besteld bij Focalprice, geen idee wat me bezielde![]()
Link!
[ afbeelding ]
Bij FP kan het wel eens zo zijn dat 'in stock' niet altijd in stock is. Had een order die nog niet op shipped stond naar 10 dgn dus ik mailen. Krijg ik een coupon krijg ik hem de volgende dag in mijn brievenbusquote:Op maandag 24 mei 2010 22:05 schreef Skaai het volgende:
Ah thanks, ik wacht jullie orders gewoon even af.
Net een mailtje van Focalprice ontvangen, had even gemaild hoe lang het ongeveer duurt voordat de boel geshipped wordt. Op de site geven ze aan dat ze daar een aantal dagen voor nodig hebben (ik ben een newbie hierin dus wil alles weten) maar 1,5 week later bleek alles nog immer unshipped. Blijken 2 items niet op voorraad te zijn, of ik de overige items alvast wil ontvangen? Nou doe maar, die oplader voor in de auto kan ik hard gebruiken
.
Woon je op een van de eilanden in NL? Dan kan het namelijk wel een tijdje duren lijkt mij.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Jaloers op iedereen met snelle verzend tijden!
Nee, gewoon in Noord Holland.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:17 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Bij FP kan het wel eens zo zijn dat 'in stock' niet altijd in stock is. Had een order die nog niet op shipped stond naar 10 dgn dus ik mailen. Krijg ik een coupon krijg ik hem de volgende dag in mijn brievenbus
[..]
Woon je op een van de eilanden in NL? Dan kan het namelijk wel een tijdje duren lijkt mij.
Denk het niet. Ze kunnen beter nu alle prijsopgave's doen dan dat ze straks ineens weer onwijs veel werk hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:38 schreef Arboxx het volgende:
hmm Tifany geeft gewoon prijsopgave voor producten. Houdt in dat paypal weer gewoon werkt voor taobaopurchases?
Hoop ook dat ze door gaan met TB. er is eigenlijk geen reden om daarmee te stoppen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:18 schreef MagischMannetje het volgende:
Hoop dat zet wel TB order gaan afhandelen. Maak(te) er volop gebruik van.
Wat een zielige verkoper op MP http://verkopers.marktplaats.nl/11171445
T is wel echt waar. Jij hebt vanochtend met Tiffany gesproken en ik rond de middag met Rachel (tot een uur of 1) en ze vertelde me het als eerste klant, want tijdens ons gesprek moest ze in een korte meeting. Daar is het besluit genomen. De aandeel houder wil zich alleen nog maar richten op popbuying.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoop ook dat ze door gaan met TB. er is eigenlijk geen reden om daarmee te stoppen.
als ze straks Popbuying weer draaiende hebben, mogen ze alsnog betalingen aannemen van Taobao.
zolang ze de namaak producten toch maar niet op hun site zetten etc.?
Overigens mochten ze toch weg gaan ben ik wel benieuwd wat een waardige vervanger word.
Hoorde veel over taobaotrends, maar die blijkt geen klanten voorlopig meer aan te nemen.
quote:
Ik ook.. wou net wat nice bestellen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:08 schreef Downstar het volgende:
Idd, ik denk dat jack zijn grootste inkomsten bron toch Taobao is.
Dus maar hopen dat het toch niet doorgaat en dat ze TB orders ook gewoon door blijven doen.
Heb ook nog een bestelling van 50-60$ nog staan.
had net een order compleet qua prijzen en wou het bestellen, kon het niet..
toen hebben ze me verteld dat als ik de producten na dat het probleem was verholpen nog wou, ik opnieuw even moest mailen. ik zie/lees het morgen wel in mijn mail als tiffany het ook zegt.
Bij mij is niks veranderd, en er is er vandaag 1 uit HK vertrokkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:31 schreef Creatix het volgende:
Nee, dit meen je niet, al mijn DX orders op pending gezet (31-5)...
Het is gewoon allemaal goedkoop spul daar, en zonder verzendkosten dus bestel maar raak.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:54 schreef Niemand.. het volgende:
Hebben jullie hier allemaal geld teveel ofzo, jullie bestellen volgens mij elke dag wat
bij mij staat er"Packaging"quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:31 schreef Creatix het volgende:
Nee, dit meen je niet, al mijn DX orders op pending gezet (31-5)...
Chinese site? Ik kan het namelijk niet lezen...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:56 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Niet de dingen die we via taobao bestelden..
Misschien moet je even contact opnemen met iemand van GBATemp, en hem een "anonieme tip" geven dat dat best wat geld op kan gaan leveren, als Jack er mee stops. GBATemp draait immers ShopTemp.com, een soort van DealExtreme maar dan vooral videogame-related dingen. En GBATemp-merchandise.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik ook.. wou net wat nice bestellen.
Maar, we hebben iemand nodig die ff gaat werken in china.. Taobao Shipping opzet
Je schrijft het als nutteloos. Enfin, ik kan mijn:quote:
Dat ding zal ik maar niet op je balzak zettenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:11 schreef joepie91 het volgende:
Net een nieuw scheerapparaat via Focalprice gekocht.
http://www.focalprice.com/detail_HH114S.html
Ik zei: BIJNA allesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef Osramp het volgende:
[..]
Je schrijft het als nutteloos. Enfin, ik kan mijn:
- laptop accu voor 35euro
- SLR remote
- HTC screenprotectors voor 60ct/stuk
- plant vochtmeters
- Nokia datakabel voor 2 euro
nou niet echt nutteloos vinden.
Ja, klopt inderdaad. En op die site kochten we allemaal dingen waarin we hier verder niet mogen spreken omdat het niet toegestaan is op FOK. Daarnaast kochten we natuurlijk ook de leuke gadgets van de andere sites (die er nu nog zijn), en handige accessoires die hier in Nederland 10x meer kosten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Chinese site? Ik kan het namelijk niet lezen...
Stel het dan niet voorquote:Dear customer,
thanks for your reply.
but it might be delay to May 28th,
because warehouse will move to a larger place from May 25th to May 27th
could you please wait a few days more?
Sincerely yours’
Lily
www.lightinthebox.comquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:35 schreef joepie91 het volgende:
Ik zal nu wel afgeschoten gaan worden, maar goed
Heeft iemand een volledig lijstje van webshops die
* In Mainland China of Hong Kong gevestigd zijn
* Op ALLE producten Free Shipping hebben
* Een fatsoenljke reputatie hebben op bijv. ResellerRatings
Is voor een projectje... dat zullen jullie ook wel interessant vinden, als het eenmaal draait
Overigens heb ik al DealExtreme, FocalPrice, BuyInCoins, PopBuying, Shoptemp.com. Maar ik heb wel het idee dat ik er nog behoorlijk wat mis.
Je kunt natuurlijk ook even de OP bekijkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:35 schreef joepie91 het volgende:
Ik zal nu wel afgeschoten gaan worden, maar goed
Heeft iemand een volledig lijstje van webshops die
* In Mainland China of Hong Kong gevestigd zijn
* Op ALLE producten Free Shipping hebben
* Een fatsoenljke reputatie hebben op bijv. ResellerRatings
Is voor een projectje... dat zullen jullie ook wel interessant vinden, als het eenmaal draait
Overigens heb ik al DealExtreme, FocalPrice, BuyInCoins, PopBuying, Shoptemp.com. Maar ik heb wel het idee dat ik er nog behoorlijk wat mis.
Heb je daar een artikelcode / linkje van?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef Osramp het volgende:
[..]
Je schrijft het als nutteloos. Enfin, ik kan mijn:
- plant vochtmeters
Wordt 'm denk ik niet..quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:01 schreef MagischMannetje het volgende:
Laten we namens dit topic een mailtje sturen naar alle e-mail adressen dat we TB terug willen.
quote:Hi down.
hehe, i think you got this news because rachel leave message on gmail.
Today morning we and boss have meeting together, and they said we can doing taobao service as before. And they give us more right. we have our own site, own paypal account, all things process by ourselves. so everything is normal as before. don't worry.
Nice day,
Tiff
Dat zou wel het slimste zijn inderdaad.. dat ze dat niet veel eerder gedaan hebben vind ik nogsteeds wel beetje raarquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:22 schreef Downstar het volgende:
DAN HEB IK BREKEND ( en tevens GOED) NIEUWS WAARSCHIJNLIJK
Ik had in mijn ongeloof een mailtje naar tiffany gestuurd, over de vraag of ze stopte met taobao service
hier haar antwoord:
[..]
![]()
Hier ben ik ook wel geïnteresseerd in!quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:06 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Heb je daar een artikelcode / linkje van?
Ik denk http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11884 ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:06 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Inderdaad deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11884quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:06 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:22 schreef Downstar het volgende:
Ik had in mijn ongeloof een mailtje naar tiffany gestuurd, over de vraag of ze stopte met taobao service
hier haar antwoord:
[..]
![]()
Gelukkig is de OP van deze topicreeks wel in het nedrlands, en laat daar nou toevallig in staan wat je moet doen om het te lezen..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Chinese site? Ik kan het namelijk niet lezen...
Daar is niet alles free shipping, toch?quote:
Raad eens? Ik sta zelfs onderaan als zijnde iemand die aan de OP-tekst heeft meegewerkt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook even de OP bekijken![]()
http://www.budgetgadgets.com/
http://www.suntekstore.com
http://www.kaidomain.com
http://www.mp4nation.net
http://www.vsamsun.com/
Mooi, fijn om te horen! Werd al bang..quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:33 schreef Berend. het volgende:
]HI Berend ,
hehe, i think you read that news from forum right? this morning our manager said we can purchase items for customers from taobao again. So it doesn't matter. everything like before without any change. customers can order items from taobao. Hope you can talk to others about this news too. thanx.![]()
Nice day,
Tiffany
__
Ik ook! Jack, dankje!
Was laatst bij de Aldi en de Lidl maar omdat nou in China te kopen.... Ik zou het niet doen want ze hebben daar geen KEMA keur etc.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:51 schreef NMGN23 het volgende:
Kan iemand voor mij zoiets vinden?: http://www.obelink.nl/ws/assortiment_overzichtpagina3.asp?cat=5&id=32&arid=359
Deze site verstuurd hem niet...
Ik kan ze wel vinden in China maar minder dan 1mA. Het moet net wat meer kunnen dan een headsetje opladen
HI,quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:22 schreef Downstar het volgende:
hier haar antwoord:
[..]
![]()
Hier, maar wel een heel stuk duurder.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:51 schreef NMGN23 het volgende:
Kan iemand voor mij zoiets vinden?: http://www.obelink.nl/ws/assortiment_overzichtpagina3.asp?cat=5&id=32&arid=359
Deze site verstuurd hem niet...
Ik kan ze wel vinden in China maar minder dan 1mA. Het moet net wat meer kunnen dan een headsetje opladen
Suntekstore en VSamsun zijn IMO betrouwbaar. Heb bij allebei al aantal dingen besteld en werkt prima.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:11 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Daar is niet alles free shipping, toch?
[..]
Raad eens? Ik sta zelfs onderaan als zijnde iemand die aan de OP-tekst heeft meegewerkt.
Van BudgetGadgets weet ik niet of ze ook in China zitten, Suntekstore lijkt wisselende reviews te krijgen op RR, Kaidomain ronduit SLECHTE reviews, MP4Nation weet ik ook niet of ze in China zitten, en van Vsamsun weet ik nog steeds niet of ze wel betrouwbaar zijn.
Als jij meer weet dan dat ik in de OP kan vinden, hoor ik het graag. Ik heb echt de OP wel gelezen, en ik heb zelfs de OP op Dealextreme-topics op andere sites gelezen.
MP4Nation zit wel in China lijkt me, ze versturen in ieder geval met Hong Kong Postquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:11 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Raad eens? Ik sta zelfs onderaan als zijnde iemand die aan de OP-tekst heeft meegewerkt.
Van BudgetGadgets weet ik niet of ze ook in China zitten, Suntekstore lijkt wisselende reviews te krijgen op RR, Kaidomain ronduit SLECHTE reviews, MP4Nation weet ik ook niet of ze in China zitten, en van Vsamsun weet ik nog steeds niet of ze wel betrouwbaar zijn.
Als jij meer weet dan dat ik in de OP kan vinden, hoor ik het graag. Ik heb echt de OP wel gelezen, en ik heb zelfs de OP op Dealextreme-topics op andere sites gelezen.
Vraag dan ook geen domme dingenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:11 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Daar is niet alles free shipping, toch?
[..]
krijg je hoogstwaarschijnlijk als antwoord terug: "if you give us sku number, we give you refund." of een antwoord over het feit dat je met Paypal kan betalen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:49 schreef monkeybrain het volgende:
Maar je had natuurlijk ook even een mailtje kunnen sturen naar alle websites om het te vragen![]()
Dat inderdaad, zoals nu dus met DealExtreme gebeurt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
krijg je hoogstwaarschijnlijk als antwoord terug: "if you give us sku number, we give you refund." of een antwoord over het feit dat je met Paypal kan betalen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:19 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Gelukkig is de OP van deze topicreeks wel in het nedrlands, en laat daar nou toevallig in staan wat je moet doen om het te lezen..
Grappig ding, leuk filmpje ook. Ik mis alleen audio commentaar in het filmpje..quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:00 schreef RacerDKB het volgende:
Heb ff een filmpje gemaakt van mijn FiiO S9, voor de belangstellenden:
Ik heb expres maar niks gezegd zodat ik geen commentaar zou krijgen over mijn Engels accent.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Grappig ding, leuk filmpje ook. Ik mis alleen audio commentaar in het filmpje..
"Ies mooi apparaat.. Check die doos.. Kabeltje.. USB vriend..!"![]()
Als ik zie dat je hem alleen maar kan gebruiken met batterijen laat ik hem liever liggen(ook al had ik hem niet nodigquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:00 schreef RacerDKB het volgende:
Heb ff een filmpje gemaakt van mijn FiiO S9, voor de belangstellenden:
LOL! Dat zou echt awesome zijn!quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Grappig ding, leuk filmpje ook. Ik mis alleen audio commentaar in het filmpje..
"Ies mooi apparaat.. Check die doos.. Kabeltje.. USB vriend..!"![]()
Ook met USB kabel. Staat in de description en als annotation in het filmpjequote:Op woensdag 26 mei 2010 20:29 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Als ik zie dat je hem alleen maar kan gebruiken met batterijen laat ik hem liever liggen(ook al had ik hem niet nodig) .
Idd... Zeker erg geïnteresseerd in dat dingquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ook met USB kabel. Staat in de description en als annotation in het filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |