Lightinthebox is idd groot, maar DealExtreme heeft toch echt meer bezoekers per dag.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef Karina het volgende:
Als ik tijd heb zal ik het artikel uit de PCM over Chinese webshops scannen en hier neerzetten. Wat me wel al opviel is dat er een paar shops genoemd worden, die ik hier volgens mij nog niet ben tegengekomen:
Lightinthebox (er staat zelfs bij dat dit een van de bekendste is). Ik heb heel even op de site gekeken, ze hebben ook heel veel andere dingen, kleding bijvoorbeeld.
Tradestead
Chinagrabber
Favordeals
Echt veel interessants staat er trouwens niet in het artikel, oppassen voor namaakbijvoorbeeld.
Lightindebox heb ik 2x een dvd spele besteld voor in de autoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef Karina het volgende:
Als ik tijd heb zal ik het artikel uit de PCM over Chinese webshops scannen en hier neerzetten. Wat me wel al opviel is dat er een paar shops genoemd worden, die ik hier volgens mij nog niet ben tegengekomen:
Lightinthebox (er staat zelfs bij dat dit een van de bekendste is). Ik heb heel even op de site gekeken, ze hebben ook heel veel andere dingen, kleding bijvoorbeeld.
Tradestead
Chinagrabber
Favordeals
Echt veel interessants staat er trouwens niet in het artikel, oppassen voor namaakbijvoorbeeld.
Ik had er nog nooit van gehoord. Maar ik ga zeker een keertje rondkijken op die site.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:10 schreef revpolen het volgende:
[..]
Lightindebox heb ik 2x een dvd spele besteld voor in de auto
top dingen! DVB-T, GPS, touchscreen en dat is al zeker 3 jaar geleden
Je punt? Of ben je weer de eerstvolgende faler die moet lachen om het woord pedo bij deze stappenteller? Zo ja, blijf eens wakker tijdens je Engelse les.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:08 schreef Stickvis het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com(...)er-product-1305.html
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.tabletquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:10 schreef Stickvis het volgende:
Weet iemand een leuke android tablet? die draait op 2.2
Edit: Ik wil geen illegale tattie
Ik woon in Engelandquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je punt? Of ben je weer de eerstvolgende faler die moet lachen om het woord pedo bij deze stappenteller? Zo ja, blijf eens wakker tijdens je Engelse les.
[..]
Het is inderdaad wel kort maar dacht misschien toch nog iemand met ietsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:08 schreef neo2000 het volgende:
Mja, is al wel eens eerder gepost in dit topic en werd toen hilarisch bevonden. Ik moest eerder huilen omdat schijnbaar het onderwijs zo achteruit holt.
Overigens, m.b.t. je tablet vraag, wil je specifiek android 2.2, dan ben je nog even te vroeg denk ik. De eerste betaalbare android tablets zijn nog niet zo lang verkrijgbaar in China voor zover ik heb kunnen zien, en naar mijn weten is Android 2.2 pas sinds begin april uit, dus da's nog wel erg kort dag.
?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:32 schreef meth1745 het volgende:
de camera in balpen werkt veel beter dan verwacht. Over anere items bij taiwanese shop kan ik niets zeggen, want pepper spray en taser is verboden.
Scan? Foto?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:28 schreef DIJK het volgende:
Dit topic wordt genoemd in het bijblad van het FD.
Ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:25 schreef Niemand.. het volgende:
vraagje: is focal price betrouwbaar? Ik wil wel dat het aankomt natuurlijk
Ja, gewoon betrouwbaarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:25 schreef Niemand.. het volgende:
vraagje: is focal price betrouwbaar? Ik wil wel dat het aankomt natuurlijk
Kijk, je hebt van die mensen, die al topics gaan openen op internet dat ze opgelicht zijn als hun order na 2 dagen nog niet verzonden is, of omdat het na 2 weken nog niet aangekomen is in Nederland. Maar uiteindelijk komt het altijd wel goed, je moet gewoon veel geduld hebben, maar de service is acceptabel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:31 schreef Niemand.. het volgende:
Ik lees namelijk veel op google dat het scam is en dat ze totaal niet betrouwbaar zijn..
Precies.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:00 schreef Joene94 het volgende:
Dat wel ja. Als je het van die kant bekijkt is het voor mensen als ons alleen maar gunstig dat je niet meer van die mensen krijgt die als gekken topics als deze vol gaan gooien met vragen enzo.
Waarom heb je daar besteld dat zijn een stelletje oplichters johquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:37 schreef Niemand.. het volgende:
Ik heb wat besteld bij Focalprice.com dus ik ben benieuwd.
3 woorden: Suck My Dickquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom heb je daar besteld dat zijn een stelletje oplichters joh
Ik hoop voor je dat je pakje aan komt. Nu heb ik wel gelezen dat het lang kan duren voor je pakketje aankomt, maar ik denk dat ik toch eens moet gaan mailen naar focal price. ik zit al te wachten op een bestelling sinds januari. 2009.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:37 schreef Niemand.. het volgende:
Ik heb wat besteld bij Focalprice.com dus ik ben benieuwd.
volgens mij heeft buyincoins ze nogquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:45 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik heb in het verleden wel eens wishing balloons gekocht bij DP, maar die is down, zoals bekend.
DX biedt ze ook aan maar veel duurder... Weet iemand nog een goed alternatief? Was destijds iets van $23 voor 10 stuks.
Heb net gekeken maar ik zie ze niet. Weet je toevallig een SKU?quote:
Status is net gewijzigd naar "Shipped via airmail". Ik ben eens HEUL benieuwd wanneer het aankomt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:00 schreef Osramp het volgende:
Eergisteren een bestelling geplaatst op DX, 7 items en sommige 2x.
Vandaag staan ze allemaal op Ready en Packaging. Ben benieuwd.....
kom op..ga naar de winkel en koop daar een bikini..niet doorslaanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:25 schreef afratjuh het volgende:
Hee,
ik wil graag een bikini bestellen van taobao, heeft iemand ervaring met bikini/kleding maten hoe dat een beetje zit.
Met google translate valt wel iets te lezen;
P-WC 1 voet 8-2 voeten, de borst normaal voor 72-75AB of ondergoed 34-36 werven of A of B of C
S-Taille 2-2-mond mond -2, Borstbeeld het algemeen voor 75-80ABC of ondergoed van 36-40 meter of A of B of C
3-2 M-WC 2 voeten 5 voeten, de borst normaal voor 80-85BCD of ondergoed 40-42 werven of B of C of A
L-WC 4-2 voet 6 voet 2, Buste het algemeen voor 85-90BCD of ondergoed van 42-44 meter of A of B of C
Maar begrijp er weinig van ;s
Wie precies handelt er nu nog eigenlijk uit china naar Nederland van Taobao/waar kan ik nog terecht met (kleine) bestelling?
Groetjes!
PS. zijn geen merknepartikelen ;$
1 euro per stuk: http://www.samenkopen.net/action/41781quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:45 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik heb in het verleden wel eens wishing balloons gekocht bij DP, maar die is down, zoals bekend.
DX biedt ze ook aan maar veel duurder... Weet iemand nog een goed alternatief? Was destijds iets van $23 voor 10 stuks.
Lekker met die droogtequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:56 schreef GuitarJJ het volgende:
Net weer een keer een wensballon opgelaten
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:11 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Haha
Bij de 2e poging vloog de ballon trouwens in de fik
Dealperfect komt NIET meer online.. tenminste niet in de komende paar weken... misschien als paypal Jack niet meer in de gaten houd.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:08 schreef jeroendh het volgende:
weet iemand of dealperfect/pbpurchase weer online is?
Deze sites werken nu niet meer.
Iddquote:Op zondag 23 mei 2010 10:27 schreef neo2000 het volgende:
Dus voorlopig ben je enigzins aangewezen op de andere chinese webshops.
Uit vorige topic:quote:Op zondag 23 mei 2010 10:48 schreef mstr het volgende:
Is Jack trouwens weer aangepakt voor illegale troep?
En het lijkt mij vrij plausibel, aangezien het al eens eerder voorgekomen is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb net uit vertrouwde bronnen vernomen dat popbuying problem nog wel even kan duren![]()
Paypal is er achter gekomen dat dealperfect en Popbuying hetzelfde paypal account gebruiken, en omdat dp iligale content verkoopt hebben ze 't account geschorst...
(DealPerfect gaat vólledig gesloten worden en popbuying krijg nieuw design)
Jup.. Paypal heeft doorgekregen dat Jack via 't zelfde account ook DealPerfect orders deed... en dus hebben ze z'n account eventjes 'gesuspended'. Het is wel een "hoogste classe" account bij paypal, dus paypal verdient er goed op en zal het account willen heropenen in het geval dat Jack stopt met z'n iligale verkoop...quote:Op zondag 23 mei 2010 10:48 schreef mstr het volgende:
Is Jack trouwens weer aangepakt voor illegale troep?
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ff tussendoor he..
Die spareribs waren wel fijn van Flinstones...![]()
![]()
Gister wat afgehaald
Flink off-topic, maar het probleem is dus dat ze sowieso niet te vreten zijnquote:
Ja.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:07 schreef Arboxx het volgende:
Gebruikte Jack één paypal account for Dealperfect, Taobaoverkopen en pbpurchase?
Niet die, wel eens eentje die gewoon via het stopcontact gaat. Was eventjes leuk, daarna stond hij ergens te stoffen. Zou hem dus niet kopenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3689
Iemand al een keer zo'n USB plasma ding gekocht? Vind t toch wel apart(en niet veilig
)
Levertijd is ook echt rete snel vanuit HK deze dagen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:59 schreef superkoekje het volgende:
Dealextreem is echt goed, echt al een paar keer voor een tientje bullshit magneetjes etc gekocht ;p
Ik had zo'n shock pen gekocht en op een tafel gelegd van mijn docent. Zorgt altijd voor hilarische toestandenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb nog 8 dollar store credit bij dx![]()
Iemand enig idee wat ik voor iets nuttigs kan kopen
Ik wacht al 26 werkdagen op mijn Sennheiser CX400 II Precision White vanuit Singapore via de boot. Echtquote:Op maandag 24 mei 2010 00:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Inderdaad, mijn snelste was binnen 5 dagen.
ja heb er hier eentje staanquote:Op zondag 23 mei 2010 23:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand al een keer zo'n USB plasma ding gekocht? Vind t toch wel apart(en niet veilig
)
Via de bootquote:Op maandag 24 mei 2010 00:03 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik wacht al 26 werkdagen op mijn Sennheiser CX400 II Precision White vanuit Singapore via de boot. Echt
(Echt setje ja)
Kon je het niet beter bij MyMemory kopen?quote:Op maandag 24 mei 2010 00:03 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik wacht al 26 werkdagen op mijn Sennheiser CX400 II Precision White vanuit Singapore via de boot. Echt
(Echt setje ja)
Toch weer 12 euro duurder en niet in wit.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kon je het niet beter bij MyMemory kopen?
Die pen gaat k ook bestellen jaquote:Op maandag 24 mei 2010 00:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik had zo'n shock pen gekocht en op een tafel gelegd van mijn docent. Zorgt altijd voor hilarische toestanden
Ja, als ik dat wist had ik ook niet besteld bij die seller maarja.. kwam er later achter.. want bij de tracking stond:quote:
nuttig en dealextreme?... Neequote:Op zondag 23 mei 2010 23:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb nog 8 dollar store credit bij dx![]()
Iemand enig idee wat ik voor iets nuttigs kan kopen
Laserpointers worden niet meer ingenomen bij beveiligingscontroles op Schipholquote:Op vrijdag 21 mei 2010 05:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, zeker na de laatste incidenten met vliegtuigen die lastig gevallen werden/worden door die rode sterke, en mensen die oogschade kregen nadat er in geschenen werd, is een sterker laser alleen toegestaan bij uitoefenen van een beroep (arts, dokter, maken van CD-spelers ed). En die zien er niet uit als gadget.
Overseas is niet hetzelfde als Over Sea. Dit betekent gewoon dat het naar de andere kant van de oceaan wordt gestuurd... of dat luchtpost of.."bootpost" (?) is, maakt niet uitquote:Op maandag 24 mei 2010 00:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja, als ik dat wist had ik ook niet besteld bij die seller maarja.. kwam er later achter.. want bij de tracking stond:
ITEM DESPATCHED TO OVERSEAS
Bron? Ga es slapen trouwensquote:Op maandag 24 mei 2010 03:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Laserpointers worden niet meer ingenomen bij beveiligingscontroles op Schiphol.
Daar zit geen bliksem in hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 23:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
)
Nja, had 3 pakjes achter elkaar besteld en ze zijn allemaal binnen 6 dagen aangekomen. Dus het is geen broodje aap.quote:Op maandag 24 mei 2010 04:02 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Overseas is niet hetzelfde als Over Sea. Dit betekent gewoon dat het naar de andere kant van de oceaan wordt gestuurd... of dat luchtpost of.."bootpost" (?) is, maakt niet uit
Verder, hoe komt het eigenlijk dat HK tegenwoordig zo snel is. Zijn we nou serieus van 3 weken naar 5 dagen levertijd gegaan?
Je kunt inderdaad beter niet te vaak kijken wat de status is......zie net dat mijn bestelling alweer gesplitst is in 2 zendingen. Er was 1 artikel blijkbaar niet voorradig terwijl het toch allemaal op "Shipped" stond.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:04 schreef Osramp het volgende:
[..]
Status is net gewijzigd naar "Shipped via airmail". Ik ben eens HEUL benieuwd wanneer het aankomt.
Edit: Net bevestigingsmail van verzending ontvangen. Lijkt wel of ze de turbo erop hebben gezet.
quote:
Dus ze mogen nog wel TaoBao orders regelen maar de sites worden opgeheven?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:58 schreef Joene94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Taobao orders zullen ze gewoon wel aanpakken. Heb vanochtend namelijk nog uitgebreid vragen kunnen stellen over komende Taobao orders die ik wil gaan maken.
Ja, ik denk dat het daar op neerkomt ja.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:52 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dus ze mogen nog wel TaoBao orders regelen maar de sites worden opgeheven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |