abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81670859
De 9/11 discussie is nog steeds niet afgelopen???? ! It's a never ending sto-ho-rie tada da tada die!!

Dit is het vervolg van 9/11 Is controlled demolition inmiddels100% bewezen of niet?

Muziekje voor de verandering luitjes?

Yet Another "9/11 Was An Inside Job" Song

Kan iemand even Radio 538 bellen?

Tis un hit!!!!

[ Bericht 10% gewijzigd door mediacurator op 20-05-2010 16:46:12 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:32:24 #2
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_81670899
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:28 schreef Salvad0R het volgende:
-geedit in vorige topic-
Tering, wat voor opvoeding/opleiding heb jij gehad zeg? Waarom moet jij altijd schelden als mensen er een andere mening dan jij op na houden.

Heeft te maken met je leeftijd hoop ik.

Overigens ben ik wel klaar met deze discussie. Jullie kunnen mij niet overtuigen en ik jullie niet. Prima.

[ Bericht 15% gewijzigd door Lavenderr op 20-05-2010 13:34:55 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:32:32 #3
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_81670909
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:30 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Dus kunnen we dan voor eens en altijd concluderen dat YouTube filmpjes niet betrouwbaar zijn?
Vind ik ook prima hoor.
Dan ga ik wel ander bewijs zoeken als de complotverhalen voortaan ook niet onderbouwd worden met YouTube.
Dat andere bewijs heb je ook maar van sites die jouw verhaal ondersteunen. Zelfde laken en pak als de complot gelovers.

Dus bij voorbaat al een fail. En dat op basis van je eigen kwalificering van het internet natuurlijk.
pi_81670967
Terugvind pancake-theorie.
pi_81670977
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:32 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Tering, wat voor opvoeding/opleiding heb jij gehad zeg? Waarom moet jij altijd schelden als mensen er een andere mening dan jij op na houden.

Heeft te maken met je leeftijd hoop ik.

Overigens ben ik wel klaar met deze discussie. Jullie kunnen mij niet overtuigen en ik jullie niet. Prima.
Omdat er miljoenen mensenlevens zijn verloren aan de hand van de "mening" van o.a. VancouverFan.

Het gaat hier niet om jouw egocentrische perceptie, het gaat hier niet om "jou overtuigen".

Het gaat hier er om te zorgen dat fracties van overheden nooit meer dit soort kutgeintjes flikken.

Hier, een goede momentopname van de "volkomen normale" instorting van WTC toren:

Geen explosieven gebruikt, zeg je ? !!!
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:35:37 #6
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81671031
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:34 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Omdat er miljoenen mensenlevens zijn verloren aan de hand van de "mening" van o.a. VancouverFan.

Het gaat hier niet om jouw egocentrische perceptie, het gaat hier niet om "jou overtuigen".

Het gaat hier er om te zorgen dat fracties van overheden nooit meer dit soort kutgeintjes flikken.

Hier, een goede momentopname van de "volkomen normale" instorting van WTC toren:

[ afbeelding ]

Hehe.
Ja probeer inderdaad die maar eens te verklaren.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_81671037
Het wordt te serieus hierrrrr

Meerrr muziek!!!

10 Second FreeFall 9-11 Truther Reggae

pi_81671065
Salvador, normaal reageren nu. Schelden is niet toegestaan zoals je weet.
pi_81671082
You don't wanna Know

What your Government's Done

donderdag 20 mei 2010 @ 13:36:46 #11
303848 KoffieMetMelk
pi_81671085
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Komt die foto uit een youtube filmpje toevallig?

pi_81671124
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:36 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Komt die foto uit een youtube filmpje toevallig?

Nope.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:37:42 #13
68638 Zwansen
pi_81671132
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Wat moet ik met dit plaatje? Hier was er al 300 meter toren ingestort. Nogal logisch dat er veel verpulverd wordt. Al het lichte spul wordt weggeblazen waardoor het er zo uit ziet.

Maar goed, ik waag me niet meer aan deze discussie. Succes met het voorkomen van deze kutgeintjes. Mensen uitschelden op een forum is dan idd een goede 1e stap.
pi_81671140
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Idd geen explosieven gebruikt. heb je weleens gerekend aan hoeveel energie er vrij komt de massa van 20 verdiepingen in vrije val naar beneden stort en dan op de onderliggende verdiepingen klapt. daar heb je dan echt geen explosie voor nodig.

Bij demolition worden explosieven gebruikt om steunkolommen weg te blazen. Als vervolgens de hele flikkerse boel instort ontstaat pas de stofwolk.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_81671214
quote:

[..]

die lui doen alsof het de normaalste zaak vd wereld was!
quote:
[ afbeelding ]

goed plaatjes zeg!

Enne, explosieven?? neee!

[ Bericht 3% gewijzigd door mediacurator op 20-05-2010 13:47:36 ]
pi_81671315
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:37 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nope.
Heb je die foto dan ook vertaald naar berekeningen en tekst?

Want dit beeld zegt niets natuurlijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 13:42:05 ]
pi_81671453
tvp
pi_81671601
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heb je die foto dan ook vertaald naar berekeningen en tekst?

Want dit beeld zegt niets natuurlijk.
Het niveau van deze discussie wordt steeds kinderachtiger.

Het heeft ook geen zin, een aantal mensen willen niks anders dan geloven dan dat de Bush regering achter de 9/11 aanslagen zaten.

Natuurkunde wetten, simpele logica, duidelijke onderzoeken. Alles wordt aan de kant gezet om maar te blijven gillen dat 9/11 een complot is.

En als dat niet overtuigend is, dan wordt er maar gescholden, zijn mensen een retard en achtergesteld. Bekijk het maar lekker als het zo moet.
Maar dan moet je niet gaan janken dat niemand met je in discussie wil en dat er zoveel vragen onbeantwoord blijven.
Leaf
pi_81671775
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:48 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Het heeft ook geen zin, een aantal mensen willen niks anders dan geloven dan dat de Bush regering achter de 9/11 aanslagen zaten.

Natuurkunde wetten, simpele logica, duidelijke onderzoeken. Alles wordt aan de kant gezet om maar te blijven gillen dat 9/11 een complot is.

En als dat niet overtuigend is, dan wordt er maar gescholden, zijn mensen een retard en achtergesteld. Bekijk het maar lekker als het zo moet.
Maar dan moet je niet gaan janken dat niemand met je in discussie wil en dat er zoveel vragen onbeantwoord blijven.
QFT, ik ben er ook klaar mee. Veel plezier in jullie droomwereld, arie_bc gaat terug naar zijn werkplek op het NWO hoofdkantoor.
pi_81671832
quote:

[..]

Gewoon je ogen in cominatie met gezond verstand gebruiken! = laaaaaag niveau

Dus ga maar weer een reken machientje halen! Casio?

quote:

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 20-05-2010 14:02:25 ]
pi_81671855
quote:

[..]

Kijk nou eens voor de grap naar deze link ---> http://doujibar.ganriki.net/english/e-7wtc2-howdiditclooapse.html

Allemaal mooie en duidelijke plaatjes van het instorten van WTC 7. Als dat door brand komt, dan vreet ik mijn schoenen op.

De linker kant en de rechter kant gaan vrijwel gelijk naar beneden. Terwijl de rook impliceert dat alleen het linkerdeel in de brand zou staan. Als dat al geen rook is van de resten van 1 en 2.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 13:54:55 ]
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 13:55:59 #22
249559 crew  Lavenderr
pi_81671943
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:52 schreef arie_bc het volgende:

[..]

QFT, ik ben er ook klaar mee. Veel plezier in jullie droomwereld, arie_bc gaat terug naar zijn werkplek op het NWO hoofdkantoor.
WoW !!!
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:59:09 #23
68638 Zwansen
pi_81672084
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk nou eens voor de grap naar deze link ---> http://doujibar.ganriki.net/english/e-7wtc2-howdiditclooapse.html

Allemaal mooie en duidelijke plaatjes van het instorten van WTC 7. Als dat door brand komt, dan vreet ik mijn schoenen op.

De linker kant en de rechter kant gaan vrijwel gelijk naar beneden. Terwijl de rook impliceert dat alleen het linkerdeel in de brand zou staan. Als dat al geen rook is van de resten van 1 en 2.
FYI. Dit topic ging over CD van de Twintowers.
pi_81672114
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Damn! dat was n goeie link!
pi_81672215
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:59 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ja, dus... moeten we toren 7 dan maar vergeten?

Overigens suggereert de topic titel dat het over geheel 9/11 gaat. iig over controlled demolition. Daar valt WTC 7 ook onder imho.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 14:03:16 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:04:32 #26
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81672342
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:59 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Denk jij dat WTC7 wel door CD naar beneden is gehaald?
Ik meende zoiets te lezen.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_81672649
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Overigens suggereert de topic titel dat het over geheel 9/11 gaat. iig over controlled demolition. Daar valt WTC 7 ook onder imho.
Als TS zijnde keur ik dit goed!

WTC7 bespreken is geen taboo hier uiteraard
pi_81672950
TerugVindPlosie
白い付
付いて行く
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:17:19 #29
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81672960
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Daar valt 7 juist destemeer onder omdat
a. 7 niet is geraakt door een vliegtuig, alleen brand.
b. en toch net zoals die andere twee torens in mekaar zakte en vrij netjes ook
(netjes even breed gezien het kan lelijker)

Dus waar (ehem) "debunkers" vallen over:
"jamaar 1 en 2 zijn geraakt door een grote boeing dus duhh vind je het gek dat ze in mekaar zakken want kijk dan dat is toch logisch en gesmolten staal ja tuurlijk door impact en jetfuel"

7..
Geen impact, geen jetfuel, wel molten steel volgens ooggetuigen. Maar die oogegtuigen zijn oostindisch blind door de 9/11 commissie buiten beschouwing gelaten. Dus "het bestaat niet"

[ Bericht 5% gewijzigd door Schenkstroop op 20-05-2010 14:35:37 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:18:03 #30
303848 KoffieMetMelk
pi_81672990
Zat eens te denken en er klopt iets niet aan de officiële verklaring.

Men gaat er vanuit dat de bovenste 20 verdiepingen als 1 blok naar beneden zakte op het restant van de toren eronder. Maar dat lijkt me onmogelijk.
Hoe kan een vliegtuig met eventueel tot de nok toe gevuld met kerosine ervoor zorgen dat ter hoogte van de inslag, de bovenste 20 verdiepingen, dat hele blok los staat van de hele toren eronder? Ik zie het voor me dat er dan een soort van scherp mes door de hele verdieping is gegaan om die 2 delen van elkaar te ontdoen.
Als je de beelden bekijkt en de officiële lezing erop na leest, moet dit inderdaad het geval zijn geweest. Maar een beetje logica spreekt dit tegen. Het vliegtuig van aluminium is zelf nooit krachtig genoeg dit te doen en de kerosine, waarvan zelfs het meeste buiten de toren ontbrande, ook niet. Daarbij was de oppervlakte van de hele verdieping vele malen groter dan het vliegtuig of de restanten waar we eigenlijk over moeten spreken na de impact. We kunnen dus rustig aannemen dat de bovenste 20 verdiepingen nooit als 1 blok naar beneden konden zakken. Dit impliceert namelijk dat de hele verdieping op miraculeuze wijze op hetzelfde moment verzwakt werd... of sterker, "doorgesneden" werd.

Dat is te gek voor woorden. We kennen allemaal de beelden waarbij het gros van de buitenwanden volledig in takt waren.

Mocht er op welke wijze echt van instorting sprake zijn zoals de officiële lezing ons wil doen geloven, hadden we tenminste diverse inzakkingen moeten zien waarbij dan het momentum niet genoeg was om door de onderliggende verdiepingen te drukken en van de toren af hadden moeten glijden. Maar wat we juist zien is een blok van 20 verdiepingen waarbij het lijkt of God er met een extreem groot mes horizontaal die verdieping doorsnijd waarna het bovenste blok als 1 blok met maximale momentum door de resterende toren zakt.

Ik vermoed dat men hier al rekening mee hield en CD toepaste om minimale schade aan omliggende gebouwen te veroorzaken.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:39:10 #31
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_81673996
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:18 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Zat eens te denken en er klopt iets niet aan de officiële verklaring.

Men gaat er vanuit dat de bovenste 20 verdiepingen als 1 blok naar beneden zakte op het restant van de toren eronder. Maar dat lijkt me onmogelijk.
Hoe kan een vliegtuig met eventueel tot de nok toe gevuld met kerosine ervoor zorgen dat ter hoogte van de inslag, de bovenste 20 verdiepingen, dat hele blok los staat van de hele toren eronder? Ik zie het voor me dat er dan een soort van scherp mes door de hele verdieping is gegaan om die 2 delen van elkaar te ontdoen.
Als je de beelden bekijkt en de officiële lezing erop na leest, moet dit inderdaad het geval zijn geweest. Maar een beetje logica spreekt dit tegen. Het vliegtuig van aluminium is zelf nooit krachtig genoeg dit te doen en de kerosine, waarvan zelfs het meeste buiten de toren ontbrande, ook niet. Daarbij was de oppervlakte van de hele verdieping vele malen groter dan het vliegtuig of de restanten waar we eigenlijk over moeten spreken na de impact. We kunnen dus rustig aannemen dat de bovenste 20 verdiepingen nooit als 1 blok naar beneden konden zakken. Dit impliceert namelijk dat de hele verdieping op miraculeuze wijze op hetzelfde moment verzwakt werd... of sterker, "doorgesneden" werd.

Dat is te gek voor woorden. We kennen allemaal de beelden waarbij het gros van de buitenwanden volledig in takt waren.

Mocht er op welke wijze echt van instorting sprake zijn zoals de officiële lezing ons wil doen geloven, hadden we tenminste diverse inzakkingen moeten zien waarbij dan het momentum niet genoeg was om door de onderliggende verdiepingen te drukken en van de toren af hadden moeten glijden. Maar wat we juist zien is een blok van 20 verdiepingen waarbij het lijkt of God er met een extreem groot mes horizontaal die verdieping doorsnijd waarna het bovenste blok als 1 blok met maximale momentum door de resterende toren zakt.

Ik vermoed dat men hier al rekening mee hield en CD toepaste om minimale schade aan omliggende gebouwen te veroorzaken.

Koffiemetmelk kijkt niet koffiedik ! Hij heeft het gesnopen!
pi_81674125
Er zijn dus echt nog mensen die denken dat het een complot was?

Godverdomme, ga toch fietsen
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:43:09 #33
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_81674184
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:52 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Dat dus

Alleen dan geen NWO werkplek voor mij, maar aan een groot onderzoeksinstituut in Nederland
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:47:01 #34
303848 KoffieMetMelk
pi_81674377
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:41 schreef NoelGallagher het volgende:

Jij bent dus van mening dat mensen geen vragen mogen blijven stellen of twijfels mogen houden aangezien jij het voor jezelf wel meent te weten en anderen jou gedachtegoed moeten volgen... En tevens ga je hier jezelf te kort doen door ook nog eens geïrriteerd te reageren.

Respect
pi_81674464
quote:

ga zelf fietsen, leipo
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:49:40 #36
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81674507
quote:

Waarom zou er geen complot kunnen zijn dan. Het officiele verhaal is ook maar een veronderstelling begrijp je dat?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_81674876
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:49 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Waarom zou er geen complot kunnen zijn dan. Het officiele verhaal is ook maar een veronderstelling begrijp je dat?
Dat jullie nog op zo'n figuur reageren.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:28:34 #38
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81676308
Wie bedoel je, waarom ze nog op mij reageren?
pi_81676505
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Denk dat ze mij bedoelen

Maargoed, kwam misschien wat bot over, maar ik vraag me serieus af of jullie denken dat dit een complot is.
pi_81676592
http://911research.wtc7.net/essays/nist/

Ook wel boeiend.

Hier nog een keer dat filmpje waarbij voorafgaande aan het instorten die trilling waar te nemen is.

Let ook eens op de rook (01:02 min) die tijdens het fragment van de top van de toren ineens tijdens de trilling intenser wordt.

En wat is deze harde knal? Iemand een verklaring?

pi_81676594
Er worden echt smerige spelletjes gespeeld...
pi_81676649
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ook wel boeiend.

Hier nog een keer dat filmpje waarbij voorafgaande aan het instorten die trilling waar te nemen is.

Let ook eens op de rook (01:02 min) die tijdens het fragment van de top van de toren ineens tijdens de trilling intenser wordt.

Doe nou niet of jij een logische normale verklaring wil...
Jij wilt toch alleen maar horen dat het een explosief was.
Leaf
pi_81676655
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee.. op die gast die ff kwam roepen in dit topic, maar die post is inmiddels verwijderd zie ik.
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 15:36:33 #44
249559 crew  Lavenderr
pi_81676698
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Denk dat ze mij bedoelen

Maargoed, kwam misschien wat bot over, maar ik vraag me serieus af of jullie denken dat dit een complot is.
Ik niet, ja, ik geloof dat het een complot was, maar niet van Amerika.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:39:46 #45
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81676825
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik niet, ja, ik geloof dat het een complot was, maar niet van Amerika.
Waarom zou het geen complot van Amerika zelf kunnen zijn dan. Waar struikel je over bij dat idee?
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 15:41:53 #46
249559 crew  Lavenderr
pi_81676917
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:39 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Waarom zou het geen complot van Amerika zelf kunnen zijn dan. Waar struikel je over bij dat idee?
Geen enkel beschaafd land doet zoiets zijn eigen bevolking aan.
pi_81677077
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:39 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Denk jij dat het wel een complot is van de Amerikaanse overheid? Zo ja, wat voor baat hebben ze er dan bij?
pi_81677619
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Denk jij dat het wel een complot is van de Amerikaanse overheid? Zo ja, wat voor baat hebben ze er dan bij?
1. Patriot act.
2. Oorlog Afghanistan rechtvaardigen.
3. Oorlog Iraq rechtvaardigen.
4. Angst zaaien om allerlei vrijheden te kunnen inperken (zie ook punt 1.)

En ga zo maar door.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:35 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Doe nou niet of jij een logische normale verklaring wil...
Jij wilt toch alleen maar horen dat het een explosief was.
Ik ben wel benieuwd naar jouw logische normale verklaring. Kijk dan ook ff naar die rookpluim, de trilling en het vallende brokstuk uit filmpje 1.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 16:01:14 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:01:35 #49
303848 KoffieMetMelk
pi_81677835

Vanaf 1:40 is goed te zien hoe rechtstandig het bovenste blok naar beneden zakt. Dit betekent dat het bovenste blok geen significante hinder ondervind door nog zittende verbindingen (staal, beton) zodat het gaat kantelen. Dit betekent ook dat gelijktijdig het hele blok los is gekomen van de resterende toren eronder.

En dat dus nagenoeg 2x (2 torens)

... of je worst lust. Daar geloof ik geen bal van.
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:04:01 #50
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81677927
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Geen enkel beschaafd land doet zoiets zijn eigen bevolking aan.
'maar rechtbank hij kon niemand vermoorden.. het is namelijk zo'n lieve man, en die doen dat niet'.
pi_81678145
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:04 schreef Ticker het volgende:

[..]

'maar rechtbank hij kon niemand vermoorden.. het is namelijk zo'n lieve man, en die doen dat niet'.

Overigens... diezelfde overheid claimde aan de hand van vervalste satelietfoto's, dat er WMD's in Iraq zouden zijn. Waar waren die dan?
pi_81678147
9/11 werd gebracht volgens een draaiboek, een strak geregisseerde reportage opgevoerd door main stream media

Het verliep vrijwel geheel foutloos behalve dan wanneer de BBC het instorten van wtc7 iets te vroeg aankondigde en wellicht nog meerdere schoonheidsfoutjes

BBC Reports Collapse of WTC Building 7 Early-- TWICE

Maar al met al een heel soepel verlopen plan..

Mijn persoonlijke theorie is dat het publiek beelden te zien kreeg die in eerste instantie zeer schokkend en bedreigend over kwamen

Tegelijkertijd zitten mensen zeer aandachtig te kijken omdat je (hopelijk) zoiets maar 1 keer in je leven "live" ziet en ervaart

D.w.z. dat op zo een moment al de mentale filters waarmee mensen normaliter dingen die zij zien en horen verwerken, tijdelijk helemaal uitgeschakeld waren en alles absorbeerde zonder iets te hoeven evalueren of absorberen

Google "Trauma based programming', dat is een soortement hypnose techniek variant

Je kunt mensen daarmee doen geloven dat God Gerritje heet,

Kortom het beoogde effect was bereikt, de gehele westerse wereld in rep en roer want dachten aangevallen te worden door Moslim Terroristen! vervolgens een lucratieve oorlog met Irak.

Zonder die exploderende torens zou er nu eenmaal nooit het politieke draagvlak zijn geweest voor een oorlog met Irak, een doelwit waarop de neo-conservative think-tanks in Washington hun vizier al een geruime tijd gericht hadden.

Google: Project for the New American Century (PNAC) of hierrrr

9/11 was een fabeltje, ik denk dat al de intelligence services ter wereld dat al heel lang weten

Voor de skeptici de film "Wag the dog" is een aanrader en natuurlijk de klassieker "The Matrix", naar mijn weten nog steeds een vd beste films ooit gemaakt zo niet de beste

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 20-05-2010 16:45:06 ]
pi_81678164
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

1. Patriot act.
2. Oorlog Afghanistan rechtvaardigen.
3. Oorlog Iraq rechtvaardigen.
4. Angst zaaien om allerlei vrijheden te kunnen inperken (zie ook punt 1.)

En ga zo maar door.
[..]

Ik ben wel benieuwd naar jouw logische normale verklaring. Kijk dan ook ff naar die rookpluim, de trilling en het vallende brokstuk uit filmpje 1.
Als jij bereid bent die verklaring echt in je op te nemen, goed te overwegen en niet meteen een slap argument gaat noemen, wil ik die best wel geven.
Maar helaas. Jij hebt vandaag wel laten zien dat je logische verklaringen niet goed wil overwegen.
Leaf
pi_81678540
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Overigens... diezelfde overheid claimde aan de hand van vervalste satelietfoto's, dat er WMD's in Iraq zouden zijn. Waar waren die dan?
En 1 van de Jonesen claimt aan de hand van vervalste foto's dat er gesmolten staat was. Waar was dat dan?
Leaf
pi_81678711
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:01 schreef KoffieMetMelk het volgende:

Vanaf 1:40 is goed te zien hoe rechtstandig het bovenste blok naar beneden zakt. Dit betekent dat het bovenste blok geen significante hinder ondervind door nog zittende verbindingen (staal, beton) zodat het gaat kantelen. Dit betekent ook dat gelijktijdig het hele blok los is gekomen van de resterende toren eronder.

En dat dus nagenoeg 2x (2 torens)

... of je worst lust. Daar geloof ik geen bal van.
Er zijn genoeg filmpjes waarop duidelijk te zien is dat het bovenste "blok" kantelt.
Het kantelt alleen wel om zijn eigen zwaartepunt, wat toch ergens in het midden van de toren is.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_81678860
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En 1 van de Jonesen claimt aan de hand van vervalste foto's dat er gesmolten staat was. Waar was dat dan?
Jij negeert werkelijk elk feit. Zelfs dat ze vervalste satelietfoto's gebruikten negeer jij door meteen een andere vraag op mij af te vuren.

Daarnaast lees jij lees jij blijkbaar mijn posts maar half of zelfs niet. Je leest alleen maar wat je denkt te kunnen debunken. De rest negeer je compleet. Alsjeblieft... brandweermannen die over gesmolten staal spreken.

Bovenstaand filmpje had ik overigens al geplaatst, maar die heb jij natuurlijk gewoon weer genegeerd, omdat dat jou het beste uitkomt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 16:25:39 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:24:52 #57
303848 KoffieMetMelk
pi_81678881
Trucks van CD bedrijven waren al aanwezig:

donderdag 20 mei 2010 @ 16:26:24 #58
303848 KoffieMetMelk
pi_81678951
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Er zijn genoeg filmpjes waarop duidelijk te zien is dat het bovenste "blok" kantelt.
Het kantelt alleen wel om zijn eigen zwaartepunt, wat toch ergens in het midden van de toren is.
Klopt. 1 collapse was dat iets te zien waarbij die toch niet zodanig kantelde dat ie naast point of collapse viel. Wel errug toevallig niet? Ik denk voor jou niet.
pi_81679006
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:24 schreef KoffieMetMelk het volgende:

Haha... dat is volgens mij wel fake.
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:28:10 #60
303848 KoffieMetMelk
pi_81679032
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Haha... dat is volgens mij wel fake.
Nope... hier is het origineel:

pi_81679480
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:26 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Klopt. 1 collapse was dat iets te zien waarbij die toch niet zodanig kantelde dat ie naast point of collapse viel. Wel errug toevallig niet? Ik denk voor jou niet.
Nee, klopt. Zelfs een normaal gebouw (dus geen schoorsteen oid) wat door middel van controlled demolition wordt gesloopt van boven af zakt ongeveer recht naar beneden.
Om de zwaartekracht die op die massa werkt te laten vergezellen van een zijdelingse beweging heb je enorm veel energie nodig.
Of WTC 1/2 en 7 nou wel of niet controlled zijn gesloopt, zo storten nou eenmaal gebouwen in. Redelijk rechtstandig naar beneden.
En om je voor te zijn: slecht gefundeerde gebouwen in Zuid-Korea vallen mijns inziens niet onder normaal instortende gebouwen.
pi_81679525
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:28 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Nope... hier is het origineel:

Mja, ga een dag filmen in Den Haag en bijna 100% kans dat je een vrachtauto van Knijnenberg op de gevoelige plaat legt (voor de mensen van buiten Den Haag: Knijnenberg is een groot sloopbedrijf).
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:40:40 #63
303848 KoffieMetMelk
pi_81679553
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, klopt. Zelfs een normaal gebouw (dus geen schoorsteen oid) wat door middel van controlled demolition wordt gesloopt van boven af zakt ongeveer recht naar beneden.
Om de zwaartekracht die op die massa werkt te laten vergezellen van een zijdelingse beweging heb je enorm veel energie nodig.
Of WTC 1/2 en 7 nou wel of niet controlled zijn gesloopt, zo storten nou eenmaal gebouwen in. Redelijk rechtstandig naar beneden.
En om je voor te zijn: slecht gefundeerde gebouwen in Zuid-Korea vallen mijns inziens niet onder normaal instortende gebouwen.
Als de gehele onderste sectie van los op elkaar gelegde bakstenen is gemaakt: je hebt gelijk.
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:42:03 #64
303848 KoffieMetMelk
pi_81679616
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Mja, ga een dag filmen in Den Haag en bijna 100% kans dat je een vrachtauto van Knijnenberg op de gevoelige plaat legt (voor de mensen van buiten Den Haag: Knijnenberg is een groot sloopbedrijf).
Sloopwerkzaamheden komen inderdaad vaker voor. Maar het gaat hier om een Controlled Demolition truck. Je wilt me toch niet vertellen dat het dagelijkse kost is gebouwen op te blazen, wel?
pi_81679822
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Geef mij eens een paar voorbeelden van gebouwen met een stalen constructie die op een zelfde manier zijn ingestort?

Lukt je niet
pi_81679983
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:42 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Sloopwerkzaamheden komen inderdaad vaker voor. Maar het gaat hier om een Controlled Demolition truck. Je wilt me toch niet vertellen dat het dagelijkse kost is gebouwen op te blazen, wel?
Het gaat helemaal niet om een Controlled Demolition truck. Het is gewoon een vuilniswagen van het bedrijf Manhattan Demolition.

Zo zijn er veel meer demolition bedrijven in New York.
http://www.servicemagic.c(...)_York.NY.-12018.html
Leaf
pi_81680023
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Geef mij eens een paar voorbeelden van gebouwen met een stalen constructie die op een zelfde manier zijn ingestort?

Lukt je niet
Klopt. Er zijn geen vergelijkbare voorbeelden van gebouwen met 120 verdiepingen waar opzettelijk een vliegtuig is ingevlogen.
Leaf
pi_81680151
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:42 schreef KoffieMetMelk het volgende:

In steden zo groot als New York vermoedelijk wel.
Komt ook door de grondgesteldheid, onder New York ligt een draagkrachtige rotslaag. Deze kun je aan de oppervlakte zien komen in Central Park, bijvoorbeeld.
Wil je dus op het grootste gedeelte van Manhattan iets onder de grond bouwen (parkeergarage, fundering van een toren) dan moet je dus door rotsen heen boren of je een weg vrijblazen met explosieven.

-edit- daarnaast staat er op de truck inderdaad niet "controlled demolition" maar "demolition".
pi_81680210
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:50 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Klopt. Er zijn geen vergelijkbare voorbeelden van gebouwen met 120 verdiepingen waar opzettelijk een vliegtuig is ingevlogen.
Kuch... WTC7 ... kuch... vliegtuig?... kuch.

-edit -

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 20-05-2010 16:56:48 ]
pi_81680310
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

Lukt je niet
Geef jij eerst maar eens een paar voorbeelden van gebouwen met een stalen constructie die op een dezelfde manier zijn geraakt door vliegtuigen, minstens een uur in brand stonden, waarna ze zijwaarts omvielen.
pi_81680330
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
WTC7 was veel lager dan WTC 1 en 2.

[ Bericht 20% gewijzigd door Lavenderr op 20-05-2010 16:57:22 ]
pi_81680377
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Geef jij eerst maar eens een paar voorbeelden van gebouwen met een stalen constructie die op een dezelfde manier zijn geraakt door vliegtuigen, minstens een uur in brand stonden, waarna ze zijwaarts omvielen.
Waar zeg ik dat zo'n gebouw moet omvallen?
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:57:19 #73
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81680389
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Maar nog steeds immens groot.

Bedoel, het is net alsof er een verpulverings verkoudheid was, die dag. Al die gebouwen staken elkaar aan.
pi_81680446
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ook goed. Er zijn ook geen voorbeelden van 174 meter, 47 verdiepingen, hoge gebouwen die zwaar zijn beschadigd door grote brokstukken van 120 verdiepingen tellende gebouwen die zijn ingestort.

quote:
Jij bent best een vermoeiend mannetje. Moeilijke jeugd?
Vervelend he. Mensen die jouw vage verhalen niet als zoete koek slikken. Dan moet je uiteindelijk wel op de man gaan spelen. Daar wordt je ineens ook heel overtuigend door. NOT.
Leaf
pi_81680448
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Geef jij eens een voorbeeld van een laag gebouw met een stalen constructie dat zo als een lichaam zonder geraamte in elkaar zakt door een binnenbrand.
pi_81680540
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Geef jij eens een voorbeeld van een laag gebouw met een stalen constructie dat zo als een lichaam zonder geraamte in elkaar zakt door een binnenbrand.
Er zijn geen voorbeelden van 174 meter, 47 verdiepingen, hoge gebouwen die zwaar zijn beschadigd door grote brokstukken van 120 verdiepingen tellende gebouwen die zijn ingestort.

Dat iets nog nooit eerder vertoond is wil niet zeggen dat het uberhaupt niet kan. Laat dat simpele denken eens los.
Leaf
pi_81680559
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar zeg ik dat zo'n gebouw moet omvallen?
Daar leg je de vinger op de zere plek. Er zijn simpelweg teveel verschillen tussen de theorieën die de believers aanhangen. Een andere poster vond het nogal vreemd dat WTC 1 (en 2) zo rechtstandig instortte, daar reageerde ik in eerste instantie op.

Maar het klopt hoor, ik kan geen andere gebouwen vinden van zoveel verdiepingen en met een stalen hoofddraagconstructie die ingestort zijn. Simpelweg omdat er voor en na 9/11 nooit meer op deze wijze en op een vergelijkbaar gebouw een aanslag is gepleegd, door doelbewust met volgetankte vliegtuigen erin te vliegen.
pi_81680610
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:57 schreef Ticker het volgende:

Maar nog steeds immens groot.

Bedoel, het is net alsof er een verpulverings verkoudheid was, die dag. Al die gebouwen staken elkaar aan.
Ik kan er ook niks aan doen dat gebouwen nou eenmaal zo instorten als ze op die manier geraakt zijn door vliegtuigen of vallend puin van ernaast gelegen instortende gebouwen. Dat zijn natuurwetten.
pi_81680621
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:58 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ook goed. Er zijn ook geen voorbeelden van 174 meter, 47 verdiepingen, hoge gebouwen die zwaar zijn beschadigd door grote brokstukken van 120 verdiepingen tellende gebouwen die zijn ingestort.

[..]

Vervelend he. Mensen die jouw vage verhalen niet als zoete koek slikken. Dan moet je uiteindelijk wel op de man gaan spelen. Daar wordt je ineens ook heel overtuigend door. NOT.
Waarom is WTC 3 deels blijven staan? Daar was verdomme een hele hap uit het midden weggeslagen. En niet een relatief klein stukje uit de onder hoek zoals bij 7.

Mijn vage verhalen? Jouw verhalen zijn overtuigend zeg. Ik speel op de man, omdat je op vrijwel alles wel een irritant nietszeggend weerwoordje hebt of je negeert dingen door meteen een andere vraag te stellen.
pi_81680683
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Daar leg je de vinger op de zere plek. Er zijn simpelweg teveel verschillen tussen de theorieën die de believers aanhangen. Een andere poster vond het nogal vreemd dat WTC 1 (en 2) zo rechtstandig instortte, daar reageerde ik in eerste instantie op.

Maar het klopt hoor, ik kan geen andere gebouwen vinden van zoveel verdiepingen en met een stalen hoofddraagconstructie die ingestort zijn. Simpelweg omdat er voor en na 9/11 nooit meer op deze wijze en op een vergelijkbaar gebouw een aanslag is gepleegd, door doelbewust met volgetankte vliegtuigen erin te vliegen.
Je negeer WTC 7 wederom compleet. Wat nou volgetankt vliegtuig?

Ik vind het trouwens ook nog heel knap dat een paar haatbaarden zo'n vliegtuig onder controle in die gebouwen konden vliegen. Genoeg piloten die zeggen dat dat onmogelijk is.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 17:04:32 ]
pi_81680758
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

Botenloods in De Punt?
Staal wordt al veel minder draagkrachtig ver onder het smeltpunt (van ca. 1500 graden Celsius), vanaf zo'n 900 graden Celsius.
pi_81680819
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je negeer WTC 7 wederom compleet. Wat nou volgetankt vliegtuig?
De eerste post waar ik op reageerde ging ook slechts over 1 en 2. .
quote:
Ik vind het trouwens ook nog heel knap dat een paar haatbaarden zo'n vliegtuig onder controle in die gebouwen konden vliegen. Genoeg piloten die zeggen dat dat onmogelijk is.
Mja, ook genoeg mensen die zeggen dat het wel kan.
pi_81680937
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Botenloods in De Punt?
Staal wordt al veel minder draagkrachtig ver onder het smeltpunt (van ca. 1500 graden Celsius), vanaf zo'n 900 graden Celsius.
Een loods is iets anders dan een kantoorgebouw. Overigens ben ik wel benieuwd. Heb je een linkje voor me ajb?
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

De eerste post waar ik op reageerde ging ook slechts over 1 en 2. .
[..]

Mja, ook genoeg mensen die zeggen dat het wel kan.
En dat paspoort van die kaper dan... Het was daar toch zo heet?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 17:09:19 ]
pi_81681173
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom is WTC 3 deels blijven staan? Daar was verdomme een hele hap uit het midden weggeslagen. En niet een relatief klein stukje uit de onder hoek zoals bij 7.

Mijn vage verhalen? Jouw verhalen zijn overtuigend zeg. Ik speel op de man, omdat je op vrijwel alles wel een irritant nietszeggend weerwoordje hebt of je negeert dingen door meteen een andere vraag te stellen.
Mij overkomt precies het zelfde altijd! Een aantal figuren nemen dit allemaal heel persoonlijk op een of andere manier, en proberen steeds te provoceren en uit de tent te lokken

Heeft een beetje iets weg vd gedachte politie uit G.Orwell 1984! best creepy eigenlijk

Wat voor soort figuren winden zich hier zo over op? Ik zou niets liever hebben dan dat 9/11 helemaal geen complot was eigenlijk

Tegelijkertijd zou ik het ook niet erg vinden als de waarheid over 9/11 nu eindelijk eens onder ogen werd gezien door de MSM

Bij hun is het echter 9/11 MOET niet als een complot gezien worden onder geen enkele voorwaarden of het nu waar is of niet..

Da's heel andere koek..
pi_81681360
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Een loods is iets anders dan een kantoorgebouw. Overigens ben ik wel benieuwd. Heb je een linkje voor me ajb?
Klopt, maar je vroeg zelf om een laag stalen gebouw wat instortte nadat er binnen een brand woedde. .
quote:
En dat paspoort van die kaper dan... Het was daar toch zo heet?
Ja, maar je zag in Tripoli ook nog complete Donald Ducks liggen. De vliegtuigmotoren die volgens velen de vliegtuigen aandreven die volgens velen de torens zijn ingevlogen in New York zijn ook een paar blokken verder gevonden, bijvoorbeeld.
pi_81681729
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Klopt, maar je vroeg zelf om een laag stalen gebouw wat instortte nadat er binnen een brand woedde. .
[ afbeelding ]
[..]

Ja, maar je zag in Tripoli ook nog complete Donald Ducks liggen. De vliegtuigmotoren die volgens velen de vliegtuigen aandreven die volgens velen de torens zijn ingevlogen in New York zijn ook een paar blokken verder gevonden, bijvoorbeeld.
Je hebt me overtuigd. Die loods is op dezelfde manier gegaan als het WTC 7

Ok..als we aannemen dat staal zacht wordt bij de temp die op dat moment in de toppen van het WTC heerste. Had de boel dan niet moeten gaan hellen en buigen en zwieren en zwaaien?

In Tripoli was amper sprake van brand. Bovendien kwam het toestel op de grond terecht waardoor het toestel uiteenspatte en alles kon verspreiden.

Bij het WTC vlogen ze naar binnen om vervolgens te exploderen en een grote fik te veroorzaken. Dat er dan een paspoort tussen de resten van het totaal verpulverde gebouw gevonden wordt, vind ik bizar. Jammer dat er zoveel mensen zijn die dat voor zoete koek aannemen en angstvallig geloven wat men je voorschoteld. Dat belooft nog wat voor de toekomst.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 17:27:15 ]
pi_81681870
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er is maar een heel klein deel van WTC 3 blijven staan.
quote:
The collapse of the South Tower (2 WTC) nearly split the hotel in half (such damage can briefly be seen in the documentary film 9/11), and the collapse of its twin destroyed the rest of the hotel aside from a small section (as seen on the picture) that was furthest from the north tower.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:WTC1.jpg

Wat is er over? 3 van de 22 verdiepingen

Ook hier geldt, je moet niet zo simpel denken. Dat iets bij het ene wel gebeurd, wil nog niet zeggen dat het bij het andere ook gebeurd.

En als ik zo irritant ben, negeer me dan gewoon. Gaan schelden heeft geen enkele zin. Dat schaadt alleen maar jouw eigen geloofwaardigheid.
Leaf
pi_81681911
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je hebt me overtuigd. Die loods is op dezelfde manier gegaan als het WTC

Ok..als we aannemen dat staal zacht wordt bij de temp die op dat moment in de toppen van het WTC heerste. Had de boel dan niet moeten gaan hellen en buigen en zwieren en zwaaien?
Nee, zo'n enorm grote massa wil maar één dingen, en dat is recht naar beneden.

Of jij moet een mooi voorbeeld kunnen geven van een gebouw van 120 verdiepingen met een stalen HDC, waar een vliegtuig in is gevlogen, zo'n 20 verdiepingen onder de top, waar dat hellen, buigen, zwieren en zwaaien wél voorkomt. .
quote:
In Tripoli was amper sprake van brand. Bovendien kwam het toestel op de grond terecht waardoor het toestel uiteenspatte en alles kon verspreiden.

Bij het WTC vlogen ze naar binnen om vervolgens te exploderen en een grote fik te veroorzaken. Dat er dan een paspoort tussen de resten van het totaal verpulverde gebouw gevonden wordt, vind ik bizar.
Maar dat een vliegtuigmotor een paar blokken verderop wordt gevonden vind je niet raar?
quote:
Jammer dat er zoveel mensen zijn die dat voor zoete koek aannemen en angstvallig geloven wat men je voorschoteld. Dat belooft nog wat voor de toekomst.
Ik hoop op mijn beurt dat in de toekomst mensen voor zichzelf leren denken en zich ergens enigszins in verdiepen voordat ze het zoveelste Youtubefilmpje waarin alles een samenzwering is klakkeloos geloven. .
  donderdag 20 mei 2010 @ 17:42:36 #89
68638 Zwansen
pi_81682347
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:24 schreef KoffieMetMelk het volgende:

Lol, dat is een demolition truck. Ben je nu serieus?
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:24:50 #90
303848 KoffieMetMelk
pi_81684112
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:42 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Lol, dat is een demolition truck. Ben je nu serieus?
Absoluut. Er staat met koeienletters "Demolition" op en er zit iemand achter het stuur te "controllen".
pi_81684308
Hoe dan ook.. er worden smerige spelletjes gespeeld
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:31:58 #92
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81684404
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Of jij moet een mooi voorbeeld kunnen geven van een gebouw van 120 verdiepingen met een stalen HDC, waar een vliegtuig in is gevlogen, zo'n 20 verdiepingen onder de top, waar dat hellen, buigen, zwieren en zwaaien wél voorkomt. .
[..]

Maar dat een vliegtuigmotor een paar blokken verderop wordt gevonden vind je niet raar?
[..]

Ik hoop op mijn beurt dat in de toekomst mensen voor zichzelf leren denken en zich ergens enigszins in verdiepen voordat ze het zoveelste Youtubefilmpje waarin alles een samenzwering is klakkeloos geloven. .
Als overheid tegen NIST zegt jongens het is duidelijk, twee vliegtuigen crashen in die gebouwen. We hebben geen hard bewijs dat dat de val heeft veroorzaakt. Maar maak het toch even hard met wetenschap en theorieën. Onderbouw ons verhaal maar. Dus niemand weet zeker dat die vliegtuigen de ineenstortingen hebben veroorzaakt. En dan neem je dat verhaal van NIST (wat net zo goed lulkoek kan zijn met die computersimulaties) wel aan?

[ Bericht 6% gewijzigd door Schenkstroop op 20-05-2010 18:56:28 ]
pi_81685098
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:31 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als overheid tegen NIST zegt jongens het is duidelijk, twee vliegtuigen crashen in die gebouwen. We hebben geen hard bewijs dat dat de val heeft veroorzaakt. Maar maak het toch even hard met wetenschap en theorieën. Onderbouw ons varhaal maar. Dus niemand weet zeker dat die vliegtuigen de ineenstortingen hebben veroorzakt. En dan neem je dat verhaal van NIST (wat net zo goed lulkoek kan zijn met die computersimulaties) wel aan?
Ten eerste, bewijs eens dat de overheid dat tegen het NIST heeft gezegd.
Ten tweede, geef eens bewijs dat het NIST onderzoek niet klopt.

Pas als je dat lukt kun je zeggen dat het NIST onderzoek niet goed is.
Leaf
pi_81685213
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, dat kan ik niet. Net zo min als jij kunt aantonen dat heel normaal is dat een toren als WTC7 instort bij een brandje.
quote:
Dat is niet zo gek. Die dingen zijn het zwaarst van dat hele toestel. Dus massa + snelheid = is een heel stuk doorvliegen. Dat geld niet voor een paspoort van enkele grammen dat ook nog eens voor het grootste deel van papier is.
quote:
Ik hoop op mijn beurt dat in de toekomst mensen voor zichzelf leren denken en zich ergens enigszins in verdiepen voordat ze het zoveelste Youtubefilmpje waarin alles een samenzwering is klakkeloos geloven.
Ach.. als er maar een paar anomalieën waren, dan had ik eerder de neiging om voor de officiële verklaring te gaan. Helaas zijn het er nogal wat waardoor ik vind dat er eerst een gedegen en grondig onderzoek gedaan moet worden voor ik mijn mening bijstel.
pi_81685328
Ik denk zelf dat er heel wat architecten en andere experts zijn die simpelweg wel weten dat het zaakje stinkt, maar die het gewoonweg niet durven uit te spreken. Het is in het patriottische Amerika nogal wat om de regering hiervan te beschuldigen. Denk je dat die mensen nog opdrachten zullen scoren bij bijvoorbeeld ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 18:54:09 ]
pi_81685618
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik denk zelf dat er heel wat architecten en andere experts zijn die simpelweg wel weten dat het zaakje stinkt, maar die het gewoonweg niet durven uit te spreken. Het is in het patriottische Amerika nogal wat om de regering hiervan te beschuldigen. Denk je dat die mensen nog opdrachten zullen scoren bij bijvoorbeeld ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat er heel wat architecten en andere experts zijn die wel na kunnen denken, logische verbanden kunnen trekken en zich niet laten meeslepen door vage complotverhalen.
Leaf
pi_81685715
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:01 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik denk dat er heel wat architecten en andere experts zijn die wel na kunnen denken, logische verbanden kunnen trekken en zich niet laten meeslepen door vage complotverhalen.
Ik denk dat jij geenszins openstaat voor welke discussie dan ook. Puur een eenzijdig verhaal wat jij in al jouw posts propageert.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 19:05:04 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:04:36 #98
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_81685738
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ook wel boeiend.

Een detail maar wel opmerkelijk in dit filmpje is het volgende.

Als je goed oplet zie je dat de antennemast als eerste in beweging komt, geeft een klein knikje naar links dan pas komt het hele dak in beweging.
Ik vind dit opmerkelijk omdat ik veronderstel dat de antennemast op de centercore van het gebouw is bevestigd en je zou toch mogen veronderstellen dat juist de centercore het meest robuuste deel is.

Doet me terugdenken aan het commentaar van een nieuwsanker die dag.
quote:
if you wanna demolish a building on purpose you need to get under the infrastructure of the building
Maw "the core".

Vragen die op ieders lippen zou moeten liggen is.

Waar is "the core" ?

Wat is er gebeurd met "the core"?

Wat heeft "the core" kunnen vernietigen?

Hoe komt het dat " the core" verdwijnt samen met de buitenwanden en vloeren, zelfs een fractie eerder in beweging komt ? ( zie antenne)

De antenne was als ik me goed herinner meer dan 100 meter hoog.
pi_81685800
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik denk dat jij geenszins openstaat voor welke discussie dan ook. Puur een eenzijdig verhaal wat jij in al jouw posts propageert.
It takes one to know one

Volgens mij heb ik al meer dan genoeg laten zien dat ik de discussie wil voeren. Jij bent diegene die het steeds uit de weg gaat, ook nu weer, en dan maar op de man gaat spelen.
Leaf
pi_81685851
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:04 schreef francorex het volgende:

[..]

Een detail maar wel opmerkelijk in dit filmpje is het volgende.

Als je goed oplet zie je dat de antennemast als eerste in beweging komt, geeft een klein knikje naar links dan pas komt het hele dak in beweging.
Ik vind dit opmerkelijk omdat ik veronderstel dat de antennemast op de centercore van het gebouw is bevestigd en je zou toch mogen veronderstellen dat juist de centercore het meest robuuste deel is.

[ afbeelding ]

Doet me terugdenken aan het commentaar van een nieuwsanker die dag.
[..]

Maw "the core".

Vragen die op ieders lippen zou moeten liggen is.

Waar is "the core" ?

Wat is er gebeurd met "the core"?

Wat heeft "the core" kunnen vernietigen?

Hoe komt het dat " the core" verdwijnt samen met de buitenwanden en vloeren, zelfs een fractie eerder in beweging komt ? ( zie antenne)

De antenne was als ik me goed herinner meer dan 100 meter hoog.
Juist.

Al zou de pancake theorie kloppen, dan had die core voor een heel groot deel gewoon nog fier overeind moeten staan. Waar was die core, nadat het gebouw was ingestort? Stalen balken verpulveren niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')