Omdat de uitleg dat die balken nadien doorgesneden zijn een aanname is. Dus net zo zeker als de termiet verklaring.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:31 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik heb ze niet allemaal even goed gelezen, maar ik had het idee dat jouw vraag nog openstond.
Volgens mij heb ik die nu wel beantwoord. Dus ik snap niet goed waarom je zo reageert.
Tja en daar gaat echt een oprechte intentie van uit om de vraag te beantwoorden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef ATuin-hek het volgende:
Simpel, een CD wordt niet toegepast op dergelijke grote gebouwenDan blijft er weinig over om te vergelijken.
Dus niet bruikbaar als bewijs voor wat dan ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:41 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Omdat de uitleg dat die balken nadien doorgesneden zijn een aanname is. Dus net zo zeker als de termiet verklaring.
Ik denk beide niet. Dan blijft die rook er toch om heen hangen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:52 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus niet bruikbaar als bewijs voor wat dan ook
Ja, hier wordt over complotten gepraat. Doe je mee?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:03 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Wat is dit ?
Het nationale complot samenzweringsverband ofzo?
Ja, ik heb nog wel een vraag.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hier wordt over complotten gepraat. Doe je mee?
Ja, interessante vraag, alleen hebben we het in dit topic over controled demolition, dus misschien kun je er een topic over openen? Tenminste als je een complot vermoedt mbt je grasmaaimachinequote:Op woensdag 19 mei 2010 18:09 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog wel een vraag.
Ik moest laatst het gras maaien, maar het ding deed het heel raar. Dus ik ga er een trap tegen aan, en toen ging die rijdenHeeeeel toevallig stond er een stilstaande politieauto waar die tegen aan reed
Dus ik denk dat mijn vader en broer het apparaat ontregeld ofzo hebben, want dat ding doet normaal nooit zo raar
Gast, wat wil je nou? Totaal andere gebouwen gaan vergelijken en daaruit conclusies trekken? Dat lijkt mij totaal onzinnig/onlogisch. Dat heeft niets met het ontwijken van vragen te maken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:25 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Tja en daar gaat echt een oprechte intentie van uit om de vraag te beantwoorden.![]()
Waarom zouden er totaal andere factoren aan de orde zijn m.b.t. CD wanneer een gebouw een zekere hoogte overschrijdt?
Waarom zouden een aantal kenmerken van een CD wanneer een gebouw een zekere hoogte overschrijdt op compleet andere principes berusten als wanneer het gebouw iets minder hoog zou zijn?
Hetgeen een rede zou kunnen zijn waarom je die vraag niet zou kunnen beantwoorden?
Kun je me ook zeggen wat specifiek de rede is waarom CD niet op hogere gebouwen toegepast zou kunnen worden?
Als ik de zelfde vraag als voorheen zou stellen m.b.t. WTC 7 deze keer in plaats van WTC 1&2, zou ik dan weer een ontwijkend antwoord krijgen of gewoon wel een antwoord?
O, ik dacht dat dit het algemene comploten geval was, maar ik scheer me al wegquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, interessante vraag, alleen hebben we het in dit topic over controled demolition, dus misschien kun je er een topic over openen? Tenminste als je een complot vermoedt mbt je grasmaaimachine
Geeft niks hoor, maar hoe denk jij over controled demolition? Leuk om je mening te horenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:18 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
O, ik dacht dat dit het algemene comploten geval was, maar ik scheer me al weg
Excuse moi voor het ongemak
Gast, wat wil je nou??? wat is dit nu weer?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gast, wat wil je nou? Totaal andere gebouwen gaan vergelijken en daaruit conclusies trekken? Dat lijkt mij totaal onzinnig/onlogisch. Dat heeft niets met het ontwijken van vragen te maken.
voorbeelden a.u.b.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:56 schreef Amos_ het volgende:
mediacurator met alle respect, maar elke vorm van discussie met jou is tergend vermoeiend. Je ontwijkt antwoorden,
voorbeelden a.u.b.quote:genereert vragen uit twijfels en uit de twijfels trek je conclusies die niemand heeft getrokken.
voorbeelden a.u.b.quote:Daarnaast heb je het over controlled demolitio en proefopstellingen,
quote:geven mensen vervolgens antwoord. Dat antwoord staat jou niet aan en dus zou men minderwaardig tegenover je doen?
Get your act straight please.
mee eens, het vernietigen van bewijs materiaal zou ook op mijn lijst van anomolies komen te staanquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:59 schreef Schenkstroop het volgende:
"non-coplotters" hebben niet door dat de officiele verklaring ook maar een veronderstelling is. Een veronderstelling hoe alles precies is verlopen/gegaan op 9/11. Bijvoorbeeld hoe de Twin-Towers ten val zijn gekomen. En ook WTC7. Het puin/bewijs op plaats delict werd afgevoerd en gerecycled nog voordat er onderzoek plaatsvond. Onderzoek dat de Bush administration lange tijd heeft afgehouden. Het is maar iets om over natedenken.
Waarom begin je opeens over WTC7 te zeuren? Daar hadden we het niet over.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:52 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Gast, wat wil je nou??? wat is dit nu weer?
Wie was het die zich in de discussie mengde van het Topic van wie? jij toch?
Je geeft ontwijkende antwoorden wanneer het je niet uitkomt, en dan ben ik degene die te horen krijgt, Gast, wat wil je nou?
Kan iemand mij dit uitleggen?
Jij kunt dus geen redenen geven waarom wtc 1&2 of 7 NIET de kenmerken hebben van een cd, alhoewel je de mensen die de redenen kunnen geven waarom wtc gebouwen 1,2 + 7 WEL cd kenmerken hadden voor gek verklaard
Dus jij beweert dat bij natuurkundige experimenten alle factoren exact identiek moeten zijn?
De praktijk leert dat nooit alle factoren identiek gelijk kunnen zijn..
Jij zegt wtc 1 + 2 zijn te hoog voor cd
Dan vraag ik neem wtc 7 dan inplaats van 1 + 2 wil je nog geen antwoord geven..
Behalve dan, "Gast wat wil je nou"?
Zou je die vraag niet eens aan jezelf moeten stellen?
Wat voor iemand gaat op zo'n manier een discussie aan?
Je eist zelf nette keurige antwoorden maar je geeft jezelf alleen vrijstelling daarvan
jou woorden, kun je een rede geven waarom dat zeuren was en niet gewoon een vraag?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom begin je opeens over WTC7 te zeuren?
Jij ontwijkt mijn eerdere vraag, dus ik pas mijn vraag aan.quote:Daar hadden we het niet over.
zoals?quote:Begin eerst maar eens met serieus ingaan op de posts/vragen van anderen.
Ja, kom maar met een lijst met minstens 20 redenen waarom WTC 7 NIET de kenmerken had van een CDquote:Dan wil ik best wel eens serieus reageren op een vraag van jou over WTC7.
Waarom klopt dat niet als je alleen wil aantonen dat volgens de natuurkunde objecten die botsen afremmen??quote:En idd: Gast, wat wil je nou? Wil je nou echt appels en peren vergelijken en verwachten dat er zinnige conclusies uitkomen? Zoals bijvoorbeeld je botsende auto's / vrachtschepen analogie. Dit klopt niet,
quote:wat meerdere mensen duidelijk proberen te maken. Die punten negeer je. Dan vraag ik me af wat je nou wil met dit topic. Het komt iig niet over alsof je echt een discussie wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |