Er zijn wel mensen geweest op FoK! die in eerdere threads wel degelijk van alles berekend hebben. Maar je dent toch niet dat mensen daar naal luisteren? Volgens mij Terecht onderandere die dit gedaan hebben.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:40 schreef Haushofer het volgende:
Dit topic doet me een beetje denken aan een semantische bijbeldiscussie waarbij de nieuwste bijbelvertaling wordt gebruikt. Zonder concrete berekeningen valt er toch weinig te zeggen? Zijn er mensen die dit soort berekeningen in een artikel hebben geplaatst, zowel voor als tegen alle complotideeën? En zo ja, waar kan ik die vinden? Misschien zijn ze al voorbij gekomen, en heb ik ze gemist
Pardon? Jij vraagt overal mensen om voorbeelden en demonstraties. Nu geeft ATuin-Hek je de mogelijkheid dit te doen en dan weet je ineens van niets?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:41 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Waarom wil je daar steeds een knutsel item van maken?
Erg indrukwekkend Anos_quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:24 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik wil je niks door je strot duwen, ik geef alleen mijn visie hierop. Dat wil niet zeggen dat het per se de correcte is. Jij vraagt mij echter videomateriaal van iets waarvan ik niet eens zeker weet of het er is. En dat is vreemd want niet alles is te staven met relevant materiaal en toch is het waar. Er zijn immers ook geen filmpjes van de Steentijd.
Dit bedoel ik met Vlooienschieten, de theorie erachter
Dat spel, zo bedoel ik het met die balk.
Dat gaat op voor zowel het officiële verhaal als voor de inside theorie. Beide zijn mank en ik ben bang dat wij als buitenstaanders nooit de echte waarheid zullen weten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:40 schreef Haushofer het volgende:
Dit topic doet me een beetje denken aan een semantische bijbeldiscussie waarbij de nieuwste bijbelvertaling wordt gebruikt. Zonder concrete berekeningen valt er toch weinig te zeggen? Zijn er mensen die dit soort berekeningen in een artikel hebben geplaatst, zowel voor als tegen alle complotideeën? En zo ja, waar kan ik die vinden? Misschien zijn ze al voorbij gekomen, en heb ik ze gemist
Jij vroeg toch om een experiment wat het plots falen bij overbelasting laat zien?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:41 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik heb het toch over het filmpje op pagina 1?
vraag, waarom zijn die theorieën van jou dan zo bijzonder dat je een aantal principes niet aan de hand van reeds bestaande en digitaal vast gelegde demonstraties kan aantonen?
Waarom wil je daar steeds een knutsel item van maken?
Nou ja, ik ben niet zozeer geïnteresseerd op dit punt in "de echte waarheid", maar naar kwantitatieve bronnen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:48 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Dat gaat op voor zowel het officiële verhaal als voor de inside theorie. Beide zijn mank en ik ben bang dat wij als buitenstaanders nooit de echte waarheid zullen weten.
Beste arie_bc, kan het a.u.b. een tandje minder met het zeurderige toontje? we doen ons best oke? dit is voor mij ook niet altijd leuk ofzo...quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:44 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen geweest op FoK! die in eerdere threads wel degelijk van alles berekend hebben. Maar je dent toch niet dat mensen daar naal luisteren? Volgens mij Terecht onderandere die dit gedaan hebben.
Nee ze hebben de mond vol van wat wel en niet kan met natuurkunde, maar als er cijfers aan te pas komen dan kan dat ineens allemaal met gezond verstand. Tenzij jou of mijn gezonde verstand iets anders zegt want dan moet je weer met cijfers komen, en als je die dan geeft begint de cricel opnieuw.
Tuurlijk. Die bevindingen zijn erg belangrijk. Maar als buitenstaander wordt je inmiddels ook knap dol van de tegenspraken. Dan weer hoor je van een expert daaro en dat vakgebied dat de torens niet zomaar konden instorten, dan weer komt er daarginds een expert uit dat vakgebied en die zegt dat het wel kan om die en die redenen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet zozeer geïnteresseerd op dit punt in "de echte waarheid", maar naar kwantitatieve bronnen.
Ik geloof ook wel dat er wellicht een raar luchtje zit aan de officiele verklaring, maar het moet toch niet verschrikkelijk moeilijk zijn om met mechanica en de gebouweigenschappen te beredeneren of het "onmogelijk" is om een gebouw in te laten storten via een impact van een Boeing?
Als ik jou dan de vraag zou stellen; Hoe zouden we eens voor de leut een rijtje van voornamelijke specifieke kenmerken uiteen kunnen zetten die duidelijk aantonen dat WTC 1&2 NIET te vergelijken waren met enigerlei toegepaste controlled demolition technieken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:40 schreef Haushofer het volgende:
Ik vroeg het toch even niet aan jou T-h, waarom kun je niet eens even je beurt afwachten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef ATuin-hek het volgende:
Simpel, een CD wordt niet toegepast op dergelijke grote gebouwenDan blijft er weinig over om te vergelijken.
Wat is er kort door de bocht aan het antwoord? Het is namelijk waar, op gebouwen van zulke grootte wordt geen CD toegepast.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik vroeg het toch even niet aan jou T-h, waarom kun je niet eens even je beurt afwachten?
Trouwens dat antwoord vond je niet een beetje kort door de bocht? terwijl je aan ander wel hoge eisen stelt
Bij welke hoogte gaat het gefaseerd en op welke hoogte gaat dit met CD?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:14 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Wat is er kort door de bocht aan het antwoord? Het is namelijk waar, op gebouwen van zulke grootte wordt geen CD toegepast.
De sloop van dat soort gebouwen gaat gefaseerd.
Omdat dit punt naar mijn mening ruim voldoende is. Het zorgt ervoor dat je geen andere gebouwen kan vinden waar je het mee kan vergelijken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik vroeg het toch even niet aan jou T-h, waarom kun je niet eens even je beurt afwachten?
Trouwens dat antwoord vond je niet een beetje kort door de bocht? terwijl je aan ander wel hoge eisen stelt
Hoe worden dergelijke gebouwen dan wel naar beneden gebracht volgens jou?
En vindt je het niet vreemd dat ik zo een lijstje zou kunnen maken waarom WTC 1&2 WEL te vergelijken waren met CD?
Waarom kan jij dat dan niet?
Dat kan doordat de slopers die balken zo afgesneden hebben. Dat afsnijden is pas NA de crash gebeurd toen men is begonnen met het verwijderen van de restanten en daarom zijn ook die balken zo afgesneden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:58 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Ja, leuk. Verklaard in dit geval niks.
Ik zou nog steeds graag willen weten wat de uitleg is voor dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor zover ik kan achterhalen gaat het om minstens 4 balken waarvan men zeker weet dat ze een diagonale kop hebben zoals hierboven.
Hoe kan dit?... buitenom dat het met de bekende explosieven techniek is gebeurd.
Geen idee, ik zou zeggen, help mee google-en?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Bij welke hoogte gaat het gefaseerd en op welke hoogte gaat dit met CD?
en eventueel een link a.u.b.
Dit bedoelde ik dus, ik wist dat er meer info aan dat plaatje zat. Bedankt!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef VancouverFan het volgende:
Dit is zo'n eeuwig durende discussie waar men nooit uit zal komen.
Maar toch even 1 ding:
[..]
Dat kan doordat de slopers die balken zo afgesneden hebben. Dat afsnijden is pas NA de crash gebeurd toen men is begonnen met het verwijderen van de restanten en daarom zijn ook die balken zo afgesneden.
Die foto is ook een goed voorbeeld van de manipulatie door de mensen die in een complot geloven. Wat getoond wordt is maar een deel van het origineel
[ afbeelding ]
http://hereisnewyork.org/gallery/showbig.asp?photoID=5100
Duidelijk te zien dat er meerdere balken zo bewerkt zijn en er nog iemand anders (een sloper) staat te wachten. Dit is dus GEEN foto van direct na de ramp.
Op die site staan nog veel meer foto's van de ingestorte gebouwen, maar daar is verder niks te zien van afgesneden balken.
Je komt een beetje na het theekransje binnen wandelen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef VancouverFan het volgende:
Dit is zo'n eeuwig durende discussie waar men nooit uit zal komen.
Maar toch even 1 ding:
[..]
Dat kan doordat de slopers die balken zo afgesneden hebben. Dat afsnijden is pas NA de crash gebeurd toen men is begonnen met het verwijderen van de restanten en daarom zijn ook die balken zo afgesneden.
Die foto is ook een goed voorbeeld van de manipulatie door de mensen die in een complot geloven. Wat getoond wordt is maar een deel van het origineel
Tja en daar gaat echt een oprechte intentie van uit om de vraag te beantwoorden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef ATuin-hek het volgende:
Simpel, een CD wordt niet toegepast op dergelijke grote gebouwenDan blijft er weinig over om te vergelijken.
Helaas ook voor jou: die verklaring dat het nadien is gebeurd is een AANNAME.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:22 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus, ik wist dat er meer info aan dat plaatje zat. Bedankt!
Vanaf een bepaalde hoogte is het moeilijker/welhaast onmogelijk om een CD zo te laten verlopen dat het recht naar beneden valt zonder omliggende panden te beschadigen. Dit zie je al als probleem bij veeeel lagere gebouwen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:25 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Tja en daar gaat echt een oprechte intentie van uit om de vraag te beantwoorden.![]()
Waarom zouden er totaal andere factoren aan de orde zijn m.b.t. CD wanneer een gebouw een zekere hoogte overschrijdt?
Waarom zouden een aantal kenmerken van een CD wanneer een gebouw een zekere hoogte overschrijdt op compleet andere principes berusten als wanneer het gebouw iets minder hoog zou zijn?
Kun je me ook zeggen wat specifiek de rede is waarom CD niet op hogere gebouwen toegepast zou kunnen worden?
Niet zo sarcastischquote:Als ik de zelfde vraag als voorheen zou stellen m.b.t. WTC 7 deze keer in plaats van WTC 1&2, zou ik weer een ontwijkend antwoord krijgen of gewoon wel een antwoord?
Je wilt dus een lijst met aspecten die zouden aantonen dat er geen sprake is van CD?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:07 schreef mediacurator het volgende:
Hoe zou dat rijtje met 20 meest voornamelijke punten er dan ongeveer uit komen te zien volgens jou?
Die laatste heb ik nooit gezegd, ik snap niet waar je dat vandaan haalt.quote:Zou je dan vervolgens je neus optrekken met de melding, "Eerst de kwantitatieve gegevens a.u.b."? of "Dat soort laag niveau gaat me te ver".
Ik heb ze niet allemaal even goed gelezen, maar ik had het idee dat jouw vraag nog openstond.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:24 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Je komt een beetje na het theekransje binnen wandelen...
Lees eens goed alle replys.
Kun je mij dan uitleggen waarom je nu in de rol van Bram Moskovich de advocaat schiet en niet je antwoord met wetenschappelijke feiten kunt onderbouwen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Omdat dit punt naar mijn mening ruim voldoende is. Het zorgt ervoor dat je geen andere gebouwen kan vinden waar je het mee kan vergelijken.
Dat zegt ie toch? Juist omdat er geen vergelijkingsmateriaal is, zijn er geen cijfers om het mee te vergelijken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:31 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Kun je mij dan uitleggen waarom je nu in de rol van Bram Moskovich de advocaat schiet en niet je antwoord met wetenschappelijke feiten kunt onderbouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |