abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81632381
trouwen of toch maar niet?
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:54:08 #2
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81632389
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef beefcake het volgende:
Heeft er dan niemand gewoon seks gehad op de huwelijksnacht? Wij wel hoor, gewoon is ons eigen bed
Idem.
Al was het maar om nu te kunnen zeggen dat wij sex hebben gehad tijdens onze huwelijksnacht. Een hele snelle wip dus.
pi_81632517
Wat is snel?

Ik kan me niet voorstellen dat je na zo'n drukke dag nog lekker 2 uur gaat liggen pompen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_81632659
Wij zijn ook niet getrouwd. Wel geregistreerd partner, maar dat is puur zodat voogdij e.d. voor Emma goed geregeld is zonder rompslomp. Tijdens het gratis uurtje op woensdagochtend hier even getekend
pi_81632724
Wel trouwen natuurlijk
Op 18 juni.

Wie komt er meefeesten
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 17:01:14 #6
5428 crew  miss_sly
pi_81632757
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:59 schreef WupWup het volgende:
Wij zijn ook niet getrouwd. Wel geregistreerd partner, maar dat is puur zodat voogdij e.d. voor Emma goed geregeld is zonder rompslomp. Tijdens het gratis uurtje op woensdagochtend hier even getekend
Wij dus vanwege de aankoop van het huis en fijn dat dat geregeld was toen ik zwanger werd.
En ook gratis op dinsdagochtend hier. Op 11 september, want die was nog vrij omdat niemand op die datum wilde. Wij wel, hoor
Met een bevriend stel als getuigen, met hun uitgebreid gaan ontbijten bij de Bakkerswinkel en 's avonds met tweetjes uit eten. In de middag nog even naar het ziekenhuis voor een follikelmeting, heel romantisch
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:01:22 #7
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_81632766
Wij hadden een nacht in de bruidssuite in het kurhaus gekregen. Daar hebben we goed gebruik van gemaakt en nauwelijks geslapen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:16:30 #8
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81633638
Mjah, Rocks, ik ben ook niet zo'n spotlight-type, mijn alternatief voor de bruiloft die we hadden was om het heel klein te houden (10 personen incl. onszelf) en van het bespaarde geld naar Nieuw Zeeland te gaan voor een maand (of 1,5), maar mijn lief wilde dat niet. Die vond dat als we zouden trouwen, we het ook met iedereen die ons lief is moesten vieren. Achteraf ben ik wel blij dat we het zo hebben gedaan hoor, het was echt superleuk!! En voordeel van feest in een zwembad: níemand is het middelpunt van de belangstelling

Zo, mensen, praat jullie moeder nog wel eens tegen je als ze bij je op visite is sinds je haar een kleinkind gebaard hebt?
3!
pi_81633889
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef Incantrix het volgende:
Zo, mensen, praat jullie moeder nog wel eens tegen je als ze bij je op visite is sinds je haar een kleinkind gebaard hebt?
Naarmate ze ouder werden weer steeds meer ja

Ik houd er ook helemaal niet van als ik het middelpunt van de belangstelling ben. Het zweet breekt me uit als ik er alleen al aan denk Nou en als ik dan ook nog zou moeten speechen zou je me helemaal op kunnen vegen.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_81635219
quote:

Hier niet hoor. En net belde ze speciaal om te zeggen dat ik mn webcam aan moest zetten zodat ze met dr kleinkind kon webcammen. Maar het lukte niet echt, en ik kreeg niet eens de kans om te vragen of zij mij wel kon horen of zien, omdat ze hysterisch zat te zwaaien en gillen DAAG LIEVERD DAAGG! HIER IS OMA, OMA OMAAAA terwijl het geluid en het beeld steeds wegviel. Ja, ik hoef haar tegenwoordig neit eens meer te kunnen zien of horen om te weten wat ze zegt. Oma. Omaaa. Omaaaa
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81635416
quote:
Nee, nooit
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_81635477
Tessie, ik raak al gefrustreerd als ik het alleen al léés!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81635570
Ja ze is heel lief hoor, maar ze wordt echt helemaal gek als ze Graeme ziet. Nu issie ook heel leuk natuurlijk maar het is wel irritant.
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:57:44 #14
95408 Incantrix
pi_81635577
Tessie, omg, haal de webcam uit het verhaal en het zou zo over mijn moeder kunnen gaan Ik weet niet of ik het fijn vind dat ik in elk geval niet de enige ben hiermee, maar het zet je wel aan het denken zeg.. Damn..
3!
pi_81635630
Mijn moeder doet ook zo-achtig als ze Thijs ziet hoor, en schoonma ook. Alleen gelukkig maar even.... en ze heeft geen webcam dus schreeuwt en zwaait niet, ze kan alleen maar kijken
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_81635789
Ja oma-hormonen noem ik het maar. Ze zegt ook de hele tijd dat ze zo verliefd op hem is en hoe leuk ie wel is enzo. En ze wil hem aan iedereen laten zien. Heel lief, maar gewoon overdreven.
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:04:39 #17
95408 Incantrix
pi_81635861
Haha, de mijne gelukkig ook niet, anders had ze een extra manier om me te irriteren En ook hier: het is een schat en er zit niks kwaads in, maar sóms.. Ze vind bijvoorbeeld dat Stef's eerste woord 'oma' moet zijn, alsof het uitmaakt wat zijn 1e woordje is .Of daarnet: Stef verslikt zich en gaat hoesten. Zij doet hem na en gaat vervolgens gillend door de kamer springen omdat hij haar na doet De rest van de middag moet ik dan nep-gekuch aanhoren, gevolgd door 'daarnet deed je me na he? Doe nog eens?'

: rolleyes :

[/frustratie]
3!
pi_81635879
Mijn vader loopt me al straal voorbij naar Emma als ze op bezoek komen. Gisteren belde 'ie me zelfs op om te vragen of Emma zin had om te kletsen
pi_81636288
Whahaha Incantrix, het klinkt echt als iets wat mijn moeder zou doen.
En Wup, mijn moeder zegt ook altijd eerst Graeme gedag. Soms pas na een kwartier heeft ze door dat ik er ook ben (ja ook als ze bij mij, eh pardon, bij Graeme thuis op bezoek komt), omdat ik haar dan aanspreek
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:19:01 #20
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81636430
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:05 schreef WupWup het volgende:
Mijn vader loopt me al straal voorbij naar Emma als ze op bezoek komen. Gisteren belde 'ie me zelfs op om te vragen of Emma zin had om te kletsen
Dat heeft mij pa laatst ook gepresteerd. Belt ie op om te vragen of Fabian moest huilen van de prikjes.
En ik, ja met mij gaat het ook goed.

Maargoed, als hij er is, dan loopt Eva mij ook gewoon straal voorbij.

En mijn moeder kan alleen maar zeiken over dr werk, dus het zou best fijn zijn als ze me straal negeerde.
pi_81637046
Oh! Nou echt!

Ik ben nu bij mijn ouders en mijn moeder is Rienk de tuin aan het laten zien en ik zit alleen binnen!

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81637594
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:04 schreef Incantrix het volgende:
Haha, de mijne gelukkig ook niet, anders had ze een extra manier om me te irriteren En ook hier: het is een schat en er zit niks kwaads in, maar sóms.. Ze vind bijvoorbeeld dat Stef's eerste woord 'oma' moet zijn, alsof het uitmaakt wat zijn 1e woordje is .Of daarnet: Stef verslikt zich en gaat hoesten. Zij doet hem na en gaat vervolgens gillend door de kamer springen omdat hij haar na doet De rest van de middag moet ik dan nep-gekuch aanhoren, gevolgd door 'daarnet deed je me na he? Doe nog eens?'

: rolleyes :

[/frustratie]

ja herkenbaar
alleen niet van mijn moeder. Hoewel die ook wel redelijk lyrisch wordt hoor maar binnen het normale wel.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:04:46 #23
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81638256
Ik haat in het middelpunt van de belangstelling staan, en goed hard ook
Maar trouwen was leuk `s ochtends met een klein clubje in een kapelletje, daarna door naar de locatie voor foto`s en lunch met ouders en getuigen en `s middags een groot tuinfeest met springkussen en ijskar
Enige jammere was dat mijn ouders de koets hadden geregeld en me maar even niet verteld hadden dat de koets ons na de lunch niet meer thuis zou brengen, want dat zou te duur worden. 'Anders zou je alleen maar zenuwachtig worden' was zijn commentaar
Stonden we daar Gelukkig konden we wel bij de getuigen achterin met z`n 5en
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_81638289
Allemaal herkenbaar..
pi_81638508
Zo herkenbaar allemaal En zo frustrerend soms want mijn ma loopt dan nog eens constant met haar kodak rond om van elke pose van Thomas 14 foto's te nemen. Laatst was haar kaartje vol. Wat was dat een drama want ze moest nog een paar andere poses trekken Mijn man wordt al horendol als hij die kodak tevoorschijn ziet komen (maar aangezien we 100km ver wonen, ziet ze hem niet zo vaak, dus ik kan het wel ergens begrijpen. Al ziet ze ons effectief ook maar even vaak meer, maar dat lijkt haar minder te storen )

Laatst was ik alleen tot bij mijn schoonouders gereden (het moest rap gaan). Kom ik binnen met een vriendelijke "Hallo". Zegt mijn schoonmoeder "Oh... is Thomas niet mee?" Ja, ook een goeiedag ja
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:23:35 #26
100412 mefke79
komt goed!
pi_81639158
mijn ouders zijn echt dol op Driekus, maar gelukkig krijg ik ook nog wel aandacht hoor.

En eindelijk een fatsoenlijk plaatje van de jurk gevonden
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_81639521
ohhh mooooi Mefke! DIe zou ik zo zelf gekozen kunnen hebben! wow! Nu nog een kerel die trouwen ook de moeite waard vindt...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:33:24 #28
1762 YPPY
Yppiaans
pi_81639639
Mijn jurk, zonder hoofd, geen idee meer waarom dat eraf was. En de arm van J. Hij kocht eerst zijn pak en daarna mocht ik er een jurk bij uitzoeken. Jurk was maar liefst 60 euro en de schoenen waren 70 euro. Gelukkig draag ik die nog steeds op feestjes. En hij past nu nog wel denk ik. Behoorlijk positie.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:35:48 #29
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_81639754
Mefke wat een mooie jurk, die rok vind ik echt helemaal te gek!!

Wat betreft oma's en opa's bij ons valt het wel mee gelukkig.

Wij wilden eerst alleen trouwen in het stadhuis met familie om ons heen, toen zijn daar de vrienden bijgekomen en uiteindelijk hebben we 's avonds toch nog een feest voor zo'n 75 mensen gegeven. De kosten waren niet verschrikkelijk hoog. Klein en knus in een leuke kroeg middenin het centrum en op loopafstand van het stadhuis. We liepen als stoet door de stad richting de kroeg, was echt heel erg leuk.

helemaal anders dan mn 1e huwelijk met alles erop en eraan: overdag 50 mensen, koets, kerk, 's avonds 400 mensen, The Buffoons als band, een echte "Twentse" bruiloft
Make love, not war ☮
pi_81639917
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:31 schreef Poppedein het volgende:
Nu nog een kerel die trouwen ook de moeite waard vindt...
Dat dus.

Ik vertik het om een huwelijk te bespreken. Ik wil Gevraagd worden (met toeters en bellen) en aangezien dat niet gaat gebeuren hebben we maar testamenten en een samenlevingscontract bij de notaris geregeld. Dat geregistreerd partnerschap vind ik niks; kun je net zo goed trouwen want je zit ook met alimentatie-achtige consequenties.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:39:16 #31
1762 YPPY
Yppiaans
pi_81639933
Wij zijn gratis getrouwd en daarna gaan lunchen met naaste familie en getuigen (19 personen). En 's middags even naar het ziekenhuis geweest, daar lag een tante van J. Dat was wel mooi, ze had echt niet verwacht dat we daar helemaal opgedoft heen zouden komen.

O, en de huwelijksnacht: wij hebben dus wel die nacht nuttig besteed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:44:59 #32
100412 mefke79
komt goed!
pi_81640243
Dank voor de complimenten! Enne Poppedein, de rok en het topje zitten ook dit jaar nog in de collectie. En ze hebben ook een feestcollectie en als mijn zussie ooit gaat trouwen, wil ik daar iets van kopen...

Wij zijn voor de wet getrouwd, daar mocht iedereen die wilde komen kijken. Daarna hebben we met alleen naaste familie gegeten, iets van 16 man. En daarna een leuk feest met zo'n 100 man.
Oja en wij hebben de 'huwelijksreis' (tuin aanleggen thuis) wel goed besteed, maar helaas liep dat uit op een miskraam. Anders hadden we echt negen maanden na de bruiloft een kindje gehad.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:56:07 #33
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_81640834
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:33 schreef YPPY het volgende:
Mijn jurk, zonder hoofd, geen idee meer waarom dat eraf was. En de arm van J. Hij kocht eerst zijn pak en daarna mocht ik er een jurk bij uitzoeken. Jurk was maar liefst 60 euro en de schoenen waren 70 euro. Gelukkig draag ik die nog steeds op feestjes. En hij past nu nog wel denk ik. Behoorlijk positie.

[ afbeelding ]
Omdat je niet herkenbaar in beeld wilde .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:56:34 #34
14746 k_i_m
pi_81640855
Daarom is ook J. eraf geknipt .
In my life
Why do I smile
  Jubileum moderator woensdag 19 mei 2010 @ 20:01:20 #35
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_81641116
wat leuk al die huwelijksverhalen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_81641432
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat dus.

Ik vertik het om een huwelijk te bespreken. Ik wil Gevraagd worden (met toeters en bellen) en aangezien dat niet gaat gebeuren hebben we maar testamenten en een samenlevingscontract bij de notaris geregeld. Dat geregistreerd partnerschap vind ik niks; kun je net zo goed trouwen want je zit ook met alimentatie-achtige consequenties.
Jaaaaa! Herkenbaar! ik wil ook gevraagd worden al was het maar voor het gevoel of idee.

Ahw Poppedein misschien heeft M over een paar jaar ineens een uitspatting en vraagt ie je toch!
zul jij ff steil achterover slaan dan!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81641605
quote:

[..]

Dat dus.

Amen! Ik wil graag trouwen, maar niet graag genoeg dat ik m dr om ga smeken zeg!
buh!
pi_81641724
Ik wilde juist niet maar ben na 10 aanzoeken uiteindelijk gezwicht (omdat we een baby verwachtte anders ook niet )
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:15:37 #39
1762 YPPY
Yppiaans
pi_81641870
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:56 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Omdat je niet herkenbaar in beeld wilde .
Nou, er was toen ook een foto online van mezelf met hoofd. Maar ik denk dat ik een raar gezicht trok omdat we nogal wind tegen hadden toen de foto werd gemaakt. Gok ik.

En ik weet zeker dat ik met hoofd online stond, want l.ariss.a heeft daar nog stomme opmerkingen over gemaakt.
*OUD heilige*
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 20:16:02 #40
5428 crew  miss_sly
pi_81641897
quote:

[..]

Dat dus.

Wij hadden het eerst wel over trouwen, maar schaap had zijn moeder beloofd dat als hij zou trouwen, ze erbij mocht zijn. En dat wilden we dus juist eigenlijk niet, maar we wilden wel alles goed en goedkoop regelen. Dus besloten we tot geregistreerd partnerschap. Heel sneaky niemand verteld en aangezien het geen trouwen was, geen belofte verbroken
  woensdag 19 mei 2010 @ 21:29:53 #41
14746 k_i_m
pi_81646501
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:15 schreef YPPY het volgende:

[..]

Nou, er was toen ook een foto online van mezelf met hoofd. Maar ik denk dat ik een raar gezicht trok omdat we nogal wind tegen hadden toen de foto werd gemaakt. Gok ik.

En ik weet zeker dat ik met hoofd online stond, want l.ariss.a heeft daar nog stomme opmerkingen over gemaakt.
Die heb ik nooit gezien, ik ken alleen maar deze. Die had je gepost om ons tevreden te houden .
In my life
Why do I smile
pi_81647274
Wat een mooie jurken en foto's allemaal

En oma is hier niet zo. Omdat mijn oma wel zo was/is. Ze weet dus hoe het is
Lotte!
Noah!
pi_81647517
En zo zag ik er uit. Paarsige outfit van changeantzijde. Marlene Dietrich broek met wijde pijpen, daaroverheen een voile rok, strakke top en bolero met lange opengewerkte mouwen. Detail: de knoopjes op hubbies overhemd zijn met dezelfde stof bekleed.

[ Bericht 17% gewijzigd door bodpa09 op 20-05-2010 18:21:18 ]
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 21:50:20 #44
5428 crew  miss_sly
pi_81647910
bodpa, wat mooi
pi_81648278
Ja he. Alleen jammer dat de kaarsen op de voorgrond niet aan mochten. Die wilden we als symbool branden, voor degenen die ons helaas al ontvallen zijn. Zodat B's ouders en mijn broertje er toch bij waren.
Maarja, brandgevaar.
  woensdag 19 mei 2010 @ 21:57:21 #46
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_81648417
Is er gelukkig samen over eens, wij trouwen niet hebben wel een gp maar alleen omdat we een huis kochten. Nergens anders om zie nl geen meerwaarde in een huwelijk.
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 21:58:37 #47
5428 crew  miss_sly
pi_81648500
Jammer inderdaad, zeg. En brandgevaar? 3 kaarsjes die even branden terwijl er gewoon mensen bij zijn? Klinkt een beeje overdreven. Ik vind het idee erg mooi
pi_81648699
oh mensen ik vreet me echt op over dat luie domme wicht in app. 4 van het blok
wát een puber zeg.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81648704
Zeker als je bedenkt dat er fokking elk jaar kaarsjesavond is en het hele gebouw vol staat met kaarsen, Dat was iets heeeeeeeel anders, zei de ambtenaar. Nouja, anyway, t was verder een geweldige dag.
pi_81648717
Bodpa wat mooi
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 22:04:35 #51
5428 crew  miss_sly
pi_81648883
Ik zit Shear Guide te kijken, een soort America's Next Top Model maar dan met hair stylisten. Best grappig en wat een rare kapsels komen er langs
pi_81649124
wat stom van die kaarsen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81649244
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:55 schreef bodpa09 het volgende:
Ja he. Alleen jammer dat de kaarsen op de voorgrond niet aan mochten. Die wilden we als symbool branden, voor degenen die ons helaas al ontvallen zijn. Zodat B's ouders en mijn broertje er toch bij waren.
Maarja, brandgevaar.
Die waren er vast ook bij, maar het was mooi geweest als die kaarsjes wel hadden mogen branden. Lekker inconsequent dat ze er anders wel kaarsjes hebben!
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:13:35 #54
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81649489
Oh! Trouwen! Ik ben onverwacht gevraagd en we zijn getrouwd voor het feestje.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:25:46 #55
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_81650338
Bodpa! Prachtig! Echt heeeel cool! En de jurk met zwarte rok zou poppedein echt niet misstaan! Wacht maar tot Lena je vriend vraagt waarom jij een andere achternaam hebt. En dan flink knipperen met je wimpers.

ik wou net als lily ook nooit. En nu ben ik bridezilla. Mensen veranderen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_81650525
Mag ik nog even melden dat mijn man echt een romanticus is? Aanstaande zondag zijn we drie jaar getrouwd en nu heeft hij (net als vorig jaar) weer dezelfde kamer geboekt als waar we de huwelijksnacht in sliepen. In Hotel New York, maar nu met zijn drietjes. Ik krijg ook elk jaar bloemen van de trouwbloemist, met daarin bloemen die ook in het trouwboeket zaten,

Zeg nou zelf, alleen daarvoor zou je toch al met hem trouwen?
pi_81651795
That's it Bodpa! Ik trouw gewoon met die van jou! Wat was je ontzettend mooi zeg!
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:25 schreef Lishe het volgende:
Bodpa! Prachtig! Echt heeeel cool! En de jurk met zwarte rok zou poppedein echt niet misstaan! Wacht maar tot Lena je vriend vraagt waarom jij een andere achternaam hebt. En dan flink knipperen met je wimpers.

ik wou net als lily ook nooit. En nu ben ik bridezilla. Mensen veranderen.

Bridezilla met superdupertoffe jurk..dat dan weer wel!!
pi_81653579
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:45 schreef bodpa09 het volgende:
En zo zag ik er uit. Paarsige outfit van changeantzijde. Marlene Dietrich broek met wijde pijpen, daaroverheen een voile rok, strakke top en bolero met lange opengewerkte mouwen. Detail: de knoopjes op hubbies overhemd zijn met dezelfde stof bekleed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He, is dat in Goes? Komt me bekend voor van een bruiloft waar ik pas geweest was. Super zag je eruit, en ik vind je boeket ook erg mooi!

Zondag ben ik alweer 2 jaar getrouwd

Edit: nu zie ik dat jij zondag 3 jaar getrouwd bent toevallig, zelfde datum
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:14:59 #59
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_81653928
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:09 schreef Cantare het volgende:

[..]

He, is dat in Goes? Komt me bekend voor van een bruiloft waar ik pas geweest was. Super zag je eruit, en ik vind je boeket ook erg mooi!

Zondag ben ik alweer 2 jaar getrouwd

Edit: nu zie ik dat jij zondag 3 jaar getrouwd bent toevallig, zelfde datum
Ik dacht er Middelburg in te herkennen

Wij gaan op 15 mei 2015 trouwen, hahaha. Dat hebben we samen bedacht, of het realiteit is/wordt; geen idee? Plus, ik verwacht wel een serieus aanzoek zeg maar. Waarna we dan kunnen regelen. Anders doe ik niks
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:20:54 #60
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81654344
Nee joh dat is Delft
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:23:41 #61
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81654560
Gouda toch? Qua kaarsjesdag?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_81654724
Kan ook gerust een heel andere plaats zijn hoor, ik ben daar niet zo goed in

Owow, ik zit m'n trouwfoto's te bekijken, sentiment. En wat was ik slank!

pi_81654754
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Gouda toch? Qua kaarsjesdag?
Dat zou heel erg zijn, ik heb er een jaar gewoond...
pi_81654898
Volgens mij is het Gouda

En Cantare, je bent toch nog steeds slank Weliswaar met babyhuisje, maar de rest is nog steeds slank! En wat een prachtige foto's/jurk/bloemen
Lotte!
Noah!
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:31:09 #65
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_81655078
Cantare, wat ben jij een mooie vrouw!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_81655085
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:28 schreef Linda2205 het volgende:
En Cantare, je bent toch nog steeds slank Weliswaar met babyhuisje, maar de rest is nog steeds slank! En wat een prachtige foto's/jurk/bloemen
tnx! en ik weet wel dat ik niet dik ben ofzo hoor, maar het idee dat ik gewoon realistisch gezien waarschijnlijk nooit van mijn leven meer in die jurk zal passen (tot ik bejaard en uitgemergeld ben ) maakt het wel extra sentimenteel

en die bloemen zijn ook mooi he? had manlief uitgezocht
pi_81655521
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:31 schreef Cantare het volgende:

[..]

tnx! en ik weet wel dat ik niet dik ben ofzo hoor, maar het idee dat ik gewoon realistisch gezien waarschijnlijk nooit van mijn leven meer in die jurk zal passen (tot ik bejaard en uitgemergeld ben ) maakt het wel extra sentimenteel

en die bloemen zijn ook mooi he? had manlief uitgezocht
Goed gedaan meneer-Cantare! Hij heeft ook mooie schoenen trouwens...

zucht...ik wil ook trouwen. Maar ik heb nee gezegd, dus ik acht de kans klein dat er nog een aanzoek komt
Lotte!
Noah!
pi_81655697
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:37 schreef Linda2205 het volgende:
zucht...ik wil ook trouwen. Maar ik heb nee gezegd, dus ik acht de kans klein dat er nog een aanzoek komt
dan schat ik je kansen ook niet al te hoog in...

Maar even voor de ontnuchtering dan: hoe leuk trouwen ook is, er komt ook wel weer een hele hoop bij kijken (geld, gedoe, stress, bemoeienis). Ik vond het ook fijn dat het achter de rug was
pi_81660495
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:26 schreef Cantare het volgende:

[..]

Dat zou heel erg zijn, ik heb er een jaar gewoond...
Dan moet je je nu diep schamen!

Poeh he, jij zag er prachtig uit zeg! Mooie bloemen ook idd!
  donderdag 20 mei 2010 @ 07:19:12 #70
24188 Belana
kloon van belana
pi_81660753
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij dus vanwege de aankoop van het huis en fijn dat dat geregeld was toen ik zwanger werd.
En ook gratis op dinsdagochtend hier. Op 11 september, want die was nog vrij omdat niemand op die datum wilde. Wij wel, hoor
Met een bevriend stel als getuigen, met hun uitgebreid gaan ontbijten bij de Bakkerswinkel en 's avonds met tweetjes uit eten. In de middag nog even naar het ziekenhuis voor een follikelmeting, heel romantisch
onze beste vriendjes zijn getrouwd in de bakkerswinkel, boven op de zolder, was erg leuk
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 mei 2010 @ 07:27:14 #71
24188 Belana
kloon van belana
pi_81660810
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:23 schreef mefke79 het volgende:
mijn ouders zijn echt dol op Driekus, maar gelukkig krijg ik ook nog wel aandacht hoor.

En eindelijk een fatsoenlijk plaatje van de jurk gevonden
[ afbeelding ]
prachtige jurk!!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 mei 2010 @ 07:31:04 #72
24188 Belana
kloon van belana
pi_81660834
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow Bodpa! prachtige jurk!!

en wat een lieve man heb jij idd!

Mijn man wil ook altijd graag iets doen, maar financieel lukt dat even niet dit keer, maar dat geeft niet.
(Vandaag zijn we 7 jaar getrouwd)
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 mei 2010 @ 07:33:15 #73
24188 Belana
kloon van belana
pi_81660856
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef Cantare het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
en NOG zo'n mooie! en wat een mooie dame! je zou zo model kunnen zijn!
stormy waters...
sailin'
pi_81660956
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef Cantare het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow wat een mooi gezichtje heb jij zeg!
pi_81661033
wow wat een mooie foto's komen er weer langs.
Gefeliciteerd Belana met jullie trouwdag!

Mijn man spoort niet Komt vanmorgen beneden om naar zijn werk te gaan: driekwart broek en slippers Geen gezicht, het leek meer alsof hij naar het strand ging.

[ Bericht 8% gewijzigd door Estrys op 20-05-2010 08:09:19 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:09:48 #76
95408 Incantrix
pi_81661165
Belana, gefeliciteerd met je 7e trouwdag Ook zonder cadeautje kun je het vieren, toch? En wat lief, wat je zei over mij! Op het moment voel ik me niet zo knap, vandaar dat ik er maar eens iets mee ga doen Misschien maar eens haarverf halen ofzo..

Bodpa, wat zag jij er supermooi uit!! Zoiets had ik zelf ook zo kunnen dragen.. Echt Mooi En je man is een topvent

Cantare, wat ben jij knap ook, en je boeket vind ik ook echt helemaal geweldig!

Mijn boeket was ook wel bijzonder, achteraf gezien. Mijn vader's beste vriend is jaren terug overleden en mijn vader had me gezegd dat hij de ring die hij van zijn vriend ierf om zou doen, zodat zijn vriend toch nog een beetje aanwezig zou zijn op mijn bruiloft. Halverwege de dag kwam mijn vader helemaal gestressed naar me toe: hij was van de zenuwen de ring vergeten om te doen.. Gelukkig had mijn lief, in al zijn onwetendheid, hortencia's in mijn boeket laten verwerken, omdat ik altijd een hortencia in de buurt wil hebben. Wat hij dus niet weet is dat ik dat wil omdat mijn overleden 'oom' een enorme hortenciastruik had waar hij altijd mee bezig was. Was hij er lekker tóch bij

Al die andere bruidsfoto's (Mefke!! Je zag er prachtig uit!!) zijn echt wel genieten geblazen zeg! Ik hóu van die gelukzalige mensen, de meeste mensen hebben zo'n enorm bijzondere, mooie uitstraling op hun trouwdag

En mensen, wat een goede morgen! De zon schijnt, ik hoor vogels, onze rekening is gespekt (Bodpa, that's your cue! ) en waarschijnlijk krijg ik vandaag al mijn badpak binnen

Gisteren was echt een baggerdag, dus vandaag wordt 'ie mooi, ik weet het zeker! Iedereen ook zo'n mooie dag gewenst (en ik moet meteen aan Kiro denken, zou dit de eerste dag van de rest van zijn leven zijn? Ik hoop het zo!!)..
3!
pi_81661334
Wow wat een prachtige bruiden komen er langs!
Belana gefeliciteerd.

Een bruiloft kan je net zo duur maken als je zelf wil. De bruiloft van ons was buget, maar dat was nergens aan te zien. Vooral dankzij p_iglet and friends!
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:30:50 #78
114177 Diaan73
pi_81661413
bopda en cantare... wat mooi zeg

Belana, gefeliciteerd met jullie 7e trouwdag!!!

Estrys, die man van jou

Hmm Lennon was vanmorgen al om kwart over 6 wakker... pff dat ben ikd us helemaal niet gewend van hem. Nou ja, gelukkig vandaag vrij... vanmiddag naar het tuincentrum met mn moeder.
Make love, not war ☮
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:47:12 #79
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81661659
Bodpa, ben jij en in Den Bosch getrouwd?
pi_81661687
Gefeliciteerd Belana

hoe gaat het met de verkoop van jullie huis eigenlijk?
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:51:00 #81
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81661716
Wow cantare, ik kan me alleen maar bij de rest aansluiten, wat ben jij een mooie vrouw zeg!
En dat slanke komt nog wel terug hoor.
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:51:04 #82
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81661717
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:47 schreef amaranta het volgende:
Bodpa, ben jij en in Den Bosch getrouwd?
teruglezen valt zeker niet mee zo `s ochtends vroeg?
pi_81661842
Goedemorgen allen. Gegroet!
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:01:48 #84
24188 Belana
kloon van belana
pi_81661932
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:09 schreef Incantrix het volgende:
Belana, gefeliciteerd met je 7e trouwdag Ook zonder cadeautje kun je het vieren, toch? En wat lief, wat je zei over mij! Op het moment voel ik me niet zo knap, vandaar dat ik er maar eens iets mee ga doen Misschien maar eens haarverf halen ofzo..
ik meende het hoor! en haarverfjes zijn altijd goed! (ben zelf ook blauwzwart ;-) )
sowieso helpt het mij altijd wel door iets aan mijn uiterlijk te doen. even make-upje op enzo, dan voel ik me beter! That reminds me dta ik dat zo maar eens moet gaan doen
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:06:45 #85
24188 Belana
kloon van belana
pi_81662039
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:49 schreef lily het volgende:
Gefeliciteerd Belana

hoe gaat het met de verkoop van jullie huis eigenlijk?
thanks! (en alle anderen ook natuurlijk!)

tja, de verkoop, nou, we hebben voor deze markt, waarin het vaak allemaal moeilijk gaat, voldoende bezichtigingen. Maarja, als daar verder niets mee gebeurt
Maargoed, we hebben geen haast. we zijn ook gewoon bezig met het opknappen verder, 2 weken geleden nog muren laten stuuken en binnenkort wordt er een vloer gelegd in de keuken, bijkeuken en woon- en eetkamer. We luisteren ook erg naar het commentaar wat mensen gegeven hebben en gaan daar dan wat mee doen. mensen hadden bijvoorbeeld dingen gezegd over het plafond in onze slaapkamer, nou, dan moeten we daar wat aan gaan doen. op zich kleine moeite.
Dus ja, weinig nieuws eigenlijk, maar zoals ikz ei, we hebben geen haast
stormy waters...
sailin'
pi_81662099
ah oke

Het wordt een paleis zo met dat opknappen steeds
  Jubileum moderator donderdag 20 mei 2010 @ 09:12:08 #87
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_81662161
Cantare wat prachtig! ik ben ook helemaal weg van je boeket
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:12:20 #88
24188 Belana
kloon van belana
pi_81662163
ja, straks willen we niet meer weg

ik hoor overigens wel vaak dat mensen hun huis ineens "af" maken als het in de verkoop gaat
stormy waters...
sailin'
pi_81662172
Ik merk trouwens wel dat de laatste jaren de eisen van mensen steeds hoger worden.
Wij hebben ons huis ook eens te koop gezet. De meningen van iedereen Echt niets was goed. Overal werd de neus voor opgehaald.

Je had moeten zien in welke staat het was toen wij het kochten in 1998 Een huis uit 1938.

Ik kan daar echt omheen kijken. En zien; oh, zo wil het, en zo...
Ik stoor me totaal niet aan een ontbrekende plint of ander plafond of weet ik veel...
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:13:50 #90
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81662196
Goeiemorgen!

Oh, ik ben zo blij met mijn bijna affe kast. zo echt heel. Eerst mijn gezicht weer tot normale proporties terug. volgens mij reageer ik ook op watergedragen verf.

Maar jongens wat wordt het mooi
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 09:18:08 #91
5428 crew  miss_sly
pi_81662283
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:12 schreef lily het volgende:
Ik merk trouwens wel dat de laatste jaren de eisen van mensen steeds hoger worden.
Wij hebben ons huis ook eens te koop gezet. De meningen van iedereen Echt niets was goed. Overal werd de neus voor opgehaald.

Je had moeten zien in welke staat het was toen wij het kochten in 1998 Een huis uit 1938.

Ik stoor me totaal niet aan een ontbrekende plint of ander plafond of weet ik veel...
Veel mensen kunnen dat niet, idd. Toen wij onze woning kochten, was het een slooppand. Van binnen dan he. De andere twee verdiepingen hebben ze ook geprobeerd zo te verkopen, zodat mensen hun eigen ideeen op de indeling en afwerking konden loslaten. Geen kopers, een enkeling met belangstelling, maar die wilden allemaal tekeningen met indeling zien enzo.
Ik had prima voor ogen wat we met die leeggeslagen verdieping met een hoop puin konden doen
pi_81662292
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:12 schreef lily het volgende:

Idd dat verbaasd mij ook wel eigk.
Geen ervaring met huizen verkopen maar als je die tv programma's wel eens ziet dat men dan aan het ouwehoeren is over 'ja maar die tafel...' ehm die krijg je er niet bij hoor? "ik vind het behang lelijk" mja... koop een emmer latex...

als het je droomhuis is dan snap ik niet dat je iets af laat hangen van een plintje of een niet gewit plafond.

Buuf! foto!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81662322
Een leeg huis verkoopt ook slechter heh. Mensen vinden het moeilijk om de meubels erin voor te stellen en denken vaak dat het niet past enzo.
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:21:18 #94
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81662345
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

teruglezen valt zeker niet mee zo `s ochtends vroeg?
Ze had toch nog geen antwoord gegeven??
En ja, ik lees van onder naar boven regelmatig :")
Herstel: toch wel

Excuses
pi_81662590
Mensen die inderdaad afgaan op de inrichting inplaats van de indeling..
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:36:48 #96
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81662725
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:31 schreef Ticootje het volgende:
Mensen die inderdaad afgaan op de inrichting inplaats van de indeling..
Toen wij dit huis kochten. Was het door de vorige eigenaar roze gemaakt.
Alle muren in het hele huis waren roze en op de bovenverdieping lag roze tapijt.
Er hingen roze gordijnen etc.

Hij ging er dus vanuit dat wij niks aan het huis zouden doen. Dus hij vertelde heel trots dat er op zolder nog verf en behang lag enzo.

Ik: ik denk.... dat wij het een beetje anders gaan doen. Een beetje maar hoor.
Nou, de muren zijn geen roze meer en het tapijt was ook een van de eerste dingen die we eruit hebben getrokken.
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:37:26 #97
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81662736
Hij is nog een keer teruggeweest om te kijken en je zag hem compleet verschieten toen hij binnenkwam.
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:37:41 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81662741
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat was je mooi!
En wat een prachtig stadhuis toch!

Dit waren wij:

donderdag 20 mei 2010 @ 09:38:21 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81662763
Cantare ook al zo mooi!
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:01 schreef bodpa09 het volgende:
Zeker als je bedenkt dat er fokking elk jaar kaarsjesavond is en het hele gebouw vol staat met kaarsen, Dat was iets heeeeeeeel anders, zei de ambtenaar. Nouja, anyway, t was verder een geweldige dag.
Dan staat er achter elk raam met kaarsjes een brandweerman.
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:39:59 #100
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81662799
Heb je nou lang haar daar??? Ik vind je jurk ook heel leuk BE!

Toen mijn ouders hun huis gingen bekijken werden ze al van tevoren gewaarschuwd door de makelaar , de mensen waren nogal fan van montriaan... Oh god wat was dat huis lelijk... Deuren geel, rood blauw.... En dan niet een beetje... Nee echt dat het pijn deed aan je ogen .

De makelaar zei nog een emmer latex kost je ongeveer 30 gulden.... En ging toen naar binnen.
pi_81662862
Oeh BE jij zag er ook mooi uit zeg! Doe ik je heel erg pijn in je hartje als ik je vertel dat er ook een foto van ons bestaat, precies in dat hoekje???

Belana gefeliciteerd met je trouwdag!
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:42:57 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81662868
Hier zie je het ietsje beter. Nog niet heel superlang hoor, maar tot over mijn schouders en wat krul erin gekneed. Zit met zo'n klemkam vast.

Zo jong... een iets van 8 kilo lichter.
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:43:22 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_81662878
ow ja, het commentaar is niet avn de lucht vaak Maar ik doe ook niet met alles iets hoor
Ik kan zelf heel goed erdoorheen kijken, maargoed, de prijs meot je ook aanstaan natuurlijk. het gaat wel samen. een huis waar nog veel aan moet gebeuren, daar wil je toch minder voor betalen en uit dat oogpunt knappen we bepaalde dingen nog op, zodat mensen niet het gevoel hebben "alles" nog te moeten doen.
Ach, ieder huis wordt verkocht op een gegeven moment hoor, ik kan me er niet druk om maken, maar dat kan ik ook makkelijk zeggen.

we gaan ws eerst huren in Apeldoorn trouwens. dan kunnen we rustig de omgeving leren kennen en zien waar we echt willen wonen. Bovendien schept het de mogelijkheid om een huis te laten bouwen dat is toch wel de ultieme droom
we willen dan een "notariswoning"

stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:43:44 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81662887
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:42 schreef bodpa09 het volgende:
Oeh BE jij zag er ook mooi uit zeg! Doe ik je heel erg pijn in je hartje als ik je vertel dat er ook een foto van ons bestaat, precies in dat hoekje???

Belana gefeliciteerd met je trouwdag!
Nee hoor, dat is juist het leuke er aan.
Die foto's zijn zo herkenbaar daardoor!

En nog even opscheppen, mijn jurk heb ik zelf gemaakt he! Daar ben ik nog steeds zo blij mee en trots op.
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:44:18 #105
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81662906
Kijk! kastje! gotta luv mijn paps. ik bedenken, hij uitvoeren.

Het enige nadeel nu even
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:45:17 #106
24188 Belana
kloon van belana
pi_81662934
BE, je bedoelt nog maar 8 kilo!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:45:20 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81662936
Hij is zo verschrikkelijk mooi Buuf! ik ben echt jaloers hoor!
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:46:16 #108
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81662956
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het enige nadeel nu even
[ afbeelding ]
Wat leuk, en wat past het mooi... En die rommel...pfff ik haat dat zo he? Als je dan iets doet in je huis en dan staat je huis op zn kop..
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:46:31 #109
24188 Belana
kloon van belana
pi_81662964
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het enige nadeel nu even
[ afbeelding ]
wow!! dat is mooi geworden! en handig zo om de deur heen! erg erg mooi!! Ik wil ook wel zo'n handig persoon
stormy waters...
sailin'
pi_81662969
geweldig die kast, Buurvrouw
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:46:50 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81662970
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:45 schreef Belana het volgende:
BE, je bedoelt nog maar 8 kilo!
En dan nog de rest.

Gisteren de schoonmaakster, zeer Turks:: Jij veel afgevallen! Waarom?
Ehm... ik wees maar eens op mezelf: Daarom?
Zij weer: Nee sorry, sorry! Mooimooi, heel mooi! Hoe?

donderdag 20 mei 2010 @ 09:48:49 #112
24188 Belana
kloon van belana
pi_81663022
heej, positief blijven BE en met dat soort complimenten lukt dat wel
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:50:06 #113
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81663067
wow buuf!!

belana, mijn man wil ook zo'n woning
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:50:22 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81663073
Oh, speaking of... ik moet nog ontbijten!

*kwark tevoorschijn trekt...
pi_81663099
Ik kan best door de gebreken van een (oud) huis heen kijken, maar ik heb gewoon geen zin in een verbouwing. Ik stel me zo voor dat meer mensen dat hebben. Sterker nog, ik vind verven ook een rotklus. De volgende keer zou ik het liefst weer naar een nieuwbouwappartement verhuizen, de vloer laten leggen en zelf hooguit een paar muren een leuk kleurtje geven.

Wat ik niet begrijp is waarom mensen een huis kopen met bijvoorbeeld een prima keuken en badkamer die ze vervolgens gaan slopen omdat die niet naar hun smaak zijn. Dat vind ik je reinste geldverkwisting.

Mooi hoor, al die trouwfoto's. En Cantare heeft mijn ideale bruidslook gestolen.
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:52:23 #116
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81663132
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En dan nog de rest.

Gisteren de schoonmaakster, zeer Turks:: Jij veel afgevallen! Waarom?
Ehm... ik wees maar eens op mezelf: Daarom?
Zij weer: Nee sorry, sorry! Mooimooi, heel mooi! Hoe?

standje onzin aan
in hun cultuur is voller zijn een teken van welvaart
standje onzin uit
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:52:42 #117
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81663142
Danku danku. Ik ben er zelf ook echt héél blij mee. Als (áls) het straks afgeschilderd is alle puin er weer in en dan éindelijk alles opgeruimd.

Dat soort huizen zijn prachtig Belaan, staan er hier in het dorp ook een paar. Maar ik blijf bij mijn kast wonen nu.
pi_81663158
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan best door de gebreken van een (oud) huis heen kijken, maar ik heb gewoon geen zin in een verbouwing. Ik stel me zo voor dat meer mensen dat hebben. Sterker nog, ik vind verven ook een rotklus. De volgende keer zou ik het liefst weer naar een nieuwbouwappartement verhuizen, de vloer laten leggen en zelf hooguit een paar muren een leuk kleurtje geven.
je weet vantevoren toch waar je gaat kijken?
Als je een nieuwbouwappartement wil omdat je klussen haat ga je niet naar een huis uit 1938 kijken bijvoorbeeld
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:54:08 #119
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81663174
Ik ontbijt nu zeer trouw elke ochtend, dat is al heel wat... Maar ik heb de kitkat ook al in mn tas zitten en die is nu heel hard aan het scheeuwen om opgegeten te worden. Gelukkig is de zak bijna op.
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:54:31 #120
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81663186
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:53 schreef lily het volgende:

[..]

Als je een nieuwbouwapartement wil omdat je klussen haat ga je niet naar een huis uit 1938 kijken bijvoorbeeld
Net zoals mensen die naar een huis gaan kijken, en niet eens weten of ze de hypotheek wel aan kunnen.
JE zoekt toch van te voren ana hoeveel je ongeveer aan kan, en wat voor soort huis je dan kan kopen??
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:54:31 #121
114177 Diaan73
pi_81663187
Buuv, die kast is echt heel erg mooi geworden

Belana, zo'n notariswoning is echt geweldig. Ouders van Twans vriendinnetje hebben er ook eentje nieuw laten bouwen, echt heel veel ruimte.

Ons huis was qua inrichting en kleuren ook niet geweldig, maar daar hebben we doorheen kunnen kijken. HIer zat wel een goede bakdamer, maar hij was erg jaren 80 en helemaal niet naar onze zin. Aangezien je met verhuizen toch in de troep zit, maar meteen vervangen... dat geld kun je dan ook nog meenemen in je hypotheek, wel zo voordelig en gemakkelijk. We hadden de keuken ook gelijk moeten doen, dan was het gewoon klaar geweest... nu moeten we nog.

Nou de kleine meneer zat net bijna te slapen in zn kinderstoel, dus maar naar bed gebracht. Ik ga nu maar even de ramen lappen en strijken, doe ik ook nog wat nuttigs vandaag. Vanmiddag ga ik met mn moeder naar de kwekerij, plantjes uitzoeken!!
Make love, not war ☮
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:55:48 #122
95408 Incantrix
pi_81663220
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:01 schreef Belana het volgende:

[..]

ik meende het hoor! en haarverfjes zijn altijd goed! (ben zelf ook blauwzwart ;-) )
sowieso helpt het mij altijd wel door iets aan mijn uiterlijk te doen. even make-upje op enzo, dan voel ik me beter! That reminds me dta ik dat zo maar eens moet gaan doen
Lief En haha, ik ben ook van de blauwzwart, ik heb eigenlijk alleen zwart, zwart met rode plukken en rood gehad.. Suits me just fine Ben eigenlijk gestopt met verven omdat ik te lui ben om het bij te houden en dan loop je met van die enorme uitgroei.. En idd, make-upje doet ook wonderen Of, zoals vanochtend: kleding van vóór je zwangerschap passen en dat het dan gewoon nog helemaal goed zit! Mooi ook, hoef ik voor die bruiloft komende week geen nieuwe kleding aan te schaffen. Ik durf alleen mijn trouwjurk niet te proberen, die is vermaakt om precies goed te zitten als ik een ouderwets rijgcorset aan heb
3!
pi_81663225
quote:

[..]

Als je een nieuwbouwapartement wil omdat je klussen haat ga je niet naar een huis uit 1938 kijken bijvoorbeeld
Natuurlijk, maar een huis kan wel in een veel slechtere staat verkeren dan je denkt op basis van de foto's op Funda.

Toen wij naar een huis zochten hebben we onze opties behoorlijk opengehouden. Het is zo moeilijk om een betaalbare woning in Amsterdam op een acceptabele locatie te vinden dat we ons niet alleen gericht hebben op nieuwbouw.
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:56:21 #124
95408 Incantrix
pi_81663239
Buuv! MOOI!!

En BE, wat een gave jurk, heb je die echt helemaal zelf gemaakt??
3!
pi_81663277
Ik zie ons wel zo trouwen (de foto die pinquit in het vorige topic plaatste):

Een nonchalantie jurk, goeie pumps, en een casual look voor m'n lief waar sneakers bij horen (liever niet deze gympen). En dan op de fiets naar het stadhuis, ik achterop en Ivan voorop.
pi_81663315
Ja, leuke look. Absoluut
pi_81663379
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Oh, heerlijk, zo'n kast!

Ik mis mijn papa.
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:01:28 #128
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_81663389
Wij zochten een huis wat gewoon af was en hebben het gevonden, gelukkig kwam de smaak overheen kwa badkamer en keuken. Wij zijn nl van de niet handige mensen vandaar een af woning dan maar iets meer betalen. Het enige wat ik in dit huis zou veranderen is het aanrechtblad en tja binnenkort gaat alles in de kunststof nog makkelijker wonen en overal dubbele beglazing.
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:02:11 #129
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81663414
ik vind t ook nogsteeds leuk, ook voor hem idd moet ik hem er wel bij hebben natuurlijk

dit ging weer over die trouwfoto he?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_81663512
Oh wauw! Wat mooi al die trouwjurken! Bodpa, die kleur staat je echt práchtig!!

Wiewildemijnezienwiewildemijnezien?????????

(en als niemand 'Ja ik' zegt ga ik hem alsnog showen, omdat ie zo mooi is )
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:07:08 #131
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81663533
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:06 schreef Sorbootje het volgende:

Ja ik
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:07:31 #132
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81663544
Ja!, ik. Ik heb mijne al eens gepost dacht ik. Nog eens doen?
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:07:38 #133
95408 Incantrix
pi_81663546
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:06 schreef Sorbootje het volgende:

Waarom zouden we die van jou niet willen zien?

Meer bruiden FTW!
3!
pi_81663550
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja ik

Even zoeken!
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:08:14 #135
24188 Belana
kloon van belana
pi_81663573
quote:

[..]

Als je een nieuwbouwappartement wil omdat je klussen haat ga je niet naar een huis uit 1938 kijken bijvoorbeeld
dat dus! we hebben kijkers gehad die helemaal weg van het huis waren, de OE's en AH's waren niet van de lucht, maar in teh end deden ze het niet, want ze hadden "geen tijd" voor dingen als: een dakkapel laten plaatsen??? huh??
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:08:19 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81663575
Ja, posten Sorbo en Buuf!
Hoe vaak ik de mijne hier al niet gepost heb.
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:09:51 #137
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81663610
Ik nog een keer dan:

Niet zo scherp, maar de trouwauto staat er ook op..
pi_81663637
jaaaa Sorbo en Buuf posten!
ik hou echt van al die trouwjurken en foto's

En die van trui vind ik ook zo mooi, met beeb-in-de-maak erop <3

Die look voor een jurk/pak die Claudia en Pinq postten vind ik ook leuk maar ik denk niet dat B. dat wat vindt. Die is op zo'n dag meer van n pak enzo.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:11:43 #139
24188 Belana
kloon van belana
pi_81663656
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:55 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Lief En haha, ik ben ook van de blauwzwart, ik heb eigenlijk alleen zwart, zwart met rode plukken en rood gehad.. Suits me just fine Ben eigenlijk gestopt met verven omdat ik te lui ben om het bij te houden en dan loop je met van die enorme uitgroei.. En idd, make-upje doet ook wonderen Of, zoals vanochtend: kleding van vóór je zwangerschap passen en dat het dan gewoon nog helemaal goed zit! Mooi ook, hoef ik voor die bruiloft komende week geen nieuwe kleding aan te schaffen. Ik durf alleen mijn trouwjurk niet te proberen, die is vermaakt om precies goed te zitten als ik een ouderwets rijgcorset aan heb
ow dat is zo heerlijk als je weer in je kleding past! dat heeft mij tot 2 keer aan toe aardig wat tijd gekost en toen stopte ik met roken en kwam er weer 3 /4 kilo bij maar nu ga ik de goeie kant weer op
kwa verfen van je haar, ik heb het makkelijker, ik heb superkort haar met lang haar is het veel meer werk.
stormy waters...
sailin'
pi_81663683
Kan ik dus geen foto met de hele jurk d'r op vinden Ik en mijn grote mond.

Nou ja, wel stukjes:

Ehm ja.... eind van de avond zullen we maar zeggen
pi_81663735
haha, twee bier

mooi hoor, Sorbootje
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:14:19 #142
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81663736

Ik heb alleen deze online. Met de paardjes van mijn zussen.
pi_81663838
Ik vind ze allemaal zó mooi... en niet in de laatste plaats omdat iedereen zo blij kijkt!

(die glimlach was echt niet van mijn kop te rammen die dag... had gewoon kramp in mijn kaken 's nachts.... maar wel sex gehad )
pi_81663841
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:14 schreef lily het volgende:
haha, twee bier

mooi hoor, Sorbootje
haha

mooi sorbo

Buuf <3 wat een romantisch sfeertje zo op die foto! wat leuk

Later als ik groot ben en ooit nog ga trouwen dan wil ik wel zo'n jurk enzo als Chan had. Die vind k zo mooi
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:17:41 #145
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81663862
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:16 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind ze allemaal zó mooi... en niet in de laatste plaats omdat iedereen zo blij kijkt!

(die glimlach was echt niet van mijn kop te rammen die dag... had gewoon kramp in mijn kaken 's nachts.... maar wel sex gehad )
Dat kan ik me voorstellen als ik je laatste foto zo bekijk.
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:19:28 #146
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81663914
Mooi Tico en Sorbo en iedereen z'n eigen stijl zo mooi.

Ik zou nu wel wat anders eruitzien denk ik. alhoewel, je bent toch ook afhankelijk van het aanbod. alhoewel ik hélemaal weg was van de hoed zou ik dat niet meer doen. wat een ellende zeg. De hele dag zoenen onder een afdak enzo.
pi_81663928
Wat een mooie jurken.

En een eend als trouwauto.
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:31:17 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81664272
Ik vind je hoed zo mooi Buuf!
pi_81664427
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
En nog even opscheppen, mijn jurk heb ik zelf gemaakt he! Daar ben ik nog steeds zo blij mee en trots op.
Oh wauw, wat super! Origineel, en het staat ook heel mooi. Echt leuk als je zo'n herkenbare jurk hebt. Ik ben juist van het klassieke, dus mijn jurk pastte goed bij mij, maar zoiets met kleur (geldt ook voor bodpa/mefke/ticootje enzo. en voor de look die Claudia post want die is ook super) is ook wel erg gaaf.

debuurvrouw, die kast diewilikook!

tnx voor de complimentjes trouwens ik zit wel op mijn handen om niet te roepen 'ja maar er waren ook heel veel mindere foto's en deze is toevallig mooi gelukt'
pi_81664523
Mooi die foto's allemaal
Das de enige reden dat ik zou gaan trouwen, voor de jurk

Vind trouwens de jurk van Bodpa echt bij haar passen!
En BE, zelfgemaakte jurk! Wow!

Ik moet van mijn zus trouwen, zodat mijn nichtje in zo'n schattig bruidsmeisjesjurkje kan
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:39:17 #151
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81664558
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mooi die foto's allemaal
Das de enige reden dat ik zou gaan trouwen, voor de jurk

Vind trouwens de jurk van Bodpa echt bij haar passen!
En BE, zelfgemaakte jurk! Wow!

Ik moet van mijn zus trouwen, zodat mijn nichtje in zo'n schattig bruidsmeisjesjurkje kan
Dat vind ik een hele goede reden hoor. Bruidsmeisjes
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:39:47 #152
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81664576
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind je hoed zo mooi Buuf!
Hij lag echt al járen naar me te lachen in de bruidswinkel en ik heb altijd gezegd als ik ooit ga trouwen dan wil ik díe hoed. Nou heb ik echt een hoedenhoofd (groot en rond ) dus het stond echt héél tof. Maar we hebben alleen maar felicitatiefoto's met bukkende mensen of ik met mijn hand op die hoed.

nu zou ik voor wat minder degelijk gaan. Maar ja, toen had ik nog mega-grote tetten met complex dus geen decoletage voor mij.
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:43:24 #153
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_81664696
Wat een mooie kast Buuf! Echt prachtig, wat een werk.

Die trouwjurken! Echt heel leuk om te zien!
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:44:45 #154
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81664749
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:43 schreef Lishe het volgende:
Wat een mooie kast Buuf! Echt prachtig, wat een werk.

Die trouwjurken! Echt heel leuk om te zien!
Binnenkort ook gij oh prachtige bruidsvrouwe.
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:46:43 #155
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81664814
Ik wil eigenlijk nog wel een keertje trouwen... Al was het maar voor de jurk.. Er is gewoon geen andere gelegenheid dat je zo'n mooie jurk aandoet.

Ik zal het eens aankaarten bij M. wat hij ervan vindt om te scheiden.
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:49:02 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81664882
Ik heb wel eens zitten fantaseren over een feest ter ere van bijv. ons 10-jarig jubileum en dan iedereen die nog kan haar eigen trouwjurk aan laten trekken. Dat lijkt me zo tof! Idd omdat er bijna nooit een gelegenheid is om hem weer aan te trekken.
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:49:37 #157
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81664902
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel een keertje trouwen... Al was het maar voor de jurk.. Er is gewoon geen andere gelegenheid dat je zo'n mooie jurk aandoet.

Ik zal het eens aankaarten bij M. wat hij ervan vindt om te scheiden.
ik heb voor dat doel bedacht dat ik met 12,5 jaar getrouwd een vet feest wil. Mét jurk. Want die heb ik nu nog niet aangehad natuurlijk (was broekpak) en dan een lekker knallende kleur ofzo.

T geld is alleen heel erg op.
pi_81664914
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat vind ik een hele goede reden hoor. Bruidsmeisjes
Haha, mja dan wacht ik eerst nog een paar jaar
Heb ik sowieso 2 bruidsmeisjes en 2 bruidsjonkertjes
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:50:42 #159
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81664940
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie ons wel zo trouwen (de foto die pinquit in het vorige topic plaatste):

[ afbeelding ]

Een nonchalantie jurk, goeie pumps, en een casual look voor m'n lief waar sneakers bij horen (liever niet deze gympen). En dan op de fiets naar het stadhuis, ik achterop en Ivan voorop.
Haha! op de fiets, dat is ook een leuke.
Die gympen vind ik eigenlijk wel weer leuk eronder en die oranje stropdas.
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:57:19 #160
95408 Incantrix
pi_81665224
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb wel eens zitten fantaseren over een feest ter ere van bijv. ons 10-jarig jubileum en dan iedereen die nog kan haar eigen trouwjurk aan laten trekken. Dat lijkt me zo tof! Idd omdat er bijna nooit een gelegenheid is om hem weer aan te trekken.
Cool!!

Ik wilde alleen trouwen onder voorwaarde dat ik een enorme taart én één van mijn droomauto's zou 'krijgen'. Daarvoor zou ik dus best nog een keer willen trouwen (alleen is mijn andere droomauto wat lastiger te huren, da's een tweezitter) En oeh, mag ik ook nog een keer?

Mijn jurk up close:

En onze auto :

De eigenaar wilde na afloop van de dag niet eens de sleuteltjes afgeven
3!
pi_81665303
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
oh!
wat een leuk idee!

alleen wel een kweekvijver voor jaloerse 'oh goh... pas jij hem niet meer dan?..." types

Buuf wat jammer.
Ligt er ook geen klein feestje binnen het budget?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:02:42 #162
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81665410
Wij zijn volgend jaar 5 jaar getrouwd... Maar ik denk niet dat we echt iets bijzonders doen vanwege de leeftijd van de kindjes.. Onze droom is een echt gave vakantie naar een hele mooie bestemming. Zoiets wat je echt 1x doet. Maar om dat met een kind van 1 te doen.. Nee pas.

Dus ik denk dat onze droom gewoon nog 5 jaar moet wachten.. Kunnen we wat sparen...
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:06:11 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81665538
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:59 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh!
wat een leuk idee!

alleen wel een kweekvijver voor jaloerse 'oh goh... pas jij hem niet meer dan?..." types

Buuf wat jammer.
Ligt er ook geen klein feestje binnen het budget?
Uhuh, dat dus idd.
En ik heb hem zelf een paar jaar niet aangekund, dus dat zou ook nog maar de vraag zijn...
Nu wel weer bijna geloof ik.

Wij zijn dit jaar dus 5 jaar getrouwd en hadden als plan dat F. met mij mee zou gaan naar Puerto Rico in December (ik ga voor mijn werk daar heen) maar het is een beetje onzeker nu of dat financieel wel gaat...
Even afwachten dus nog.
pi_81665666
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:02 schreef Ticootje het volgende:
Wij zijn volgend jaar 5 jaar getrouwd... Maar ik denk niet dat we echt iets bijzonders doen vanwege de leeftijd van de kindjes.. Onze droom is een echt gave vakantie naar een hele mooie bestemming. Zoiets wat je echt 1x doet. Maar om dat met een kind van 1 te doen.. Nee pas.

Dus ik denk dat onze droom gewoon nog 5 jaar moet wachten.. Kunnen we wat sparen...
De huwelijksreis van mijn nicht was een cruise en om de vijf jaar maken ze een andere cruise
pi_81665712
Ik wil ook trouwen. Puur om de jurk

Zo iets
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:12:23 #166
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81665756
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Uhuh, dat dus idd.
En ik heb hem zelf een paar jaar niet aangekund, dus dat zou ook nog maar de vraag zijn...
Nu wel weer bijna geloof ik.

Wij zijn dit jaar dus 5 jaar getrouwd en hadden als plan dat F. met mij mee zou gaan naar Puerto Rico in December (ik ga voor mijn werk daar heen) maar het is een beetje onzeker nu of dat financieel wel gaat...
Even afwachten dus nog.
13e maand??
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:13:05 #167
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81665782
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:09 schreef leonieke het volgende:

[..]

De huwelijksreis van mijn nicht was een cruise en om de vijf jaar maken ze een andere cruise
Ik weet niet of ik een cruise leuk zou vinden.. In elk geval trekt het me niet zo 1, 2, 3..
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:14:41 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81665830
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

13e maand??
Was het maar waar...
Die zit bij mij in mijn maandsalaris ingebakken. En bij F. ook...
En er is nu niet echt ruimte om vet te sparen.
Na de zomer hebben we een beter zicht op wat er nog is.
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:15:39 #169
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81665874
Mijn man heeft een tijdje zijn auto verhuurd voor bruiloften. Een lotus elise.
Dan kwamen er mannen glimmend van trots naar die auto kijken. En ik.... gaat je vrouw in een jurk trouwen
Want dat past dus never noit niet.
Maar meestal kwamen de vrouwen wel mee.

Hij heeft de auto gelukkig niet meer.
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:17:35 #170
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81665941
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Was het maar waar...
Die zit bij mij in mijn maandsalaris ingebakken. En bij F. ook...
En er is nu niet echt ruimte om vet te sparen.
Na de zomer hebben we een beter zicht op wat er nog is.
Ik krijg vakantiegeld in 2x.. in mei en in december.. Ook wel leuk.. M. heeft wel een 13e maand... Die mis ik wel, die had ik bij mn vorige baas wel.

Vet sparen lukt hier ook even niet... Raar wel! Vorig jaar lukte het me ook niet, sinds dit jaar studie terugbetalen en dat geld mis ik dan weer niet. Dat had ik dan vorig jaar eigenlijk ook niet moeten missen..

Nou ja.. Geld is stom. Je hebt er als normaal mens toch nooit genoeg van voor al je dromen. En aan de andere kant koop je geluk en gezondheid niet..
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:18:15 #171
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81665965
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:11 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil ook trouwen. Puur om de jurk

[ afbeelding ]
Zo iets
de achterkant lijkt een beetje op die vna mij
,maar als ik nu weer zou trouwen, zou ik voor een andersoortige jurk gaan
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:18:44 #172
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_81665978
Amaranta, dat is de reden dat mijn vriend een grotere auto heeft gehuurd.
Met mijn jurk pas ik echt niet in onze eigen auto. (Maar nu heeft hij een patserbak gehuurd. Nja, heeft hij ook iets gekozen. )
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:20:03 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81666022
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:17 schreef Ticootje het volgende:

Nou ja.. Geld is stom. Je hebt er als normaal mens toch nooit genoeg van voor al je dromen. En aan de andere kant koop je geluk en gezondheid niet..
Ik voel em goed in mn portemonnee, ouderschapsverlof, heb nul cent.
Maar die maanden die ik nu extra heb met Fabian zijn onbetaalbaar, dus ja. Danmaar geen paar schoenen.
gelukkig zei Rob gisteren dat ik ze wel van hem zou krijgen
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:21:03 #174
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81666074
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:18 schreef Lishe het volgende:
Amaranta, dat is de reden dat mijn vriend een grotere auto heeft gehuurd.
Met mijn jurk pas ik echt niet in onze eigen auto. (Maar nu heeft hij een patserbak gehuurd. Nja, heeft hij ook iets gekozen. )
Ik vind dat wel leuk voor de man
Hij hoort eigenlijk ook het boeket uit te zoeken he
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:45:02 #175
95408 Incantrix
pi_81666913
Mijn lief mocht helemaal niks met de auto hoor, da's mijn afdeling! Gelukkig heeft hij er ook niet zo veel mee, dat was wel handig in dit geval..
3!
pi_81666960
Wat een mooie jurken allemaal! Super om jullie allemaal zo gelukkig en stralend te zien!

Hier wil P. echt echt echt niet trouwen. Dat vind ik soms wel jammer alhoewel ik eigenlijk nooit gefantaseerd heb over trouwen. Of ik kan het me niet herinneren.
Dus ik vind het niet heel erg, alhoewel ik het soms wel eens gek vind dat P. toch getrouwd is geweest.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:48:57 #177
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81667075
incantrix die autooooo
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:49:41 #178
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81667100
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:46 schreef oeke het volgende:
Wat een mooie jurken allemaal! Super om jullie allemaal zo gelukkig en stralend te zien!

Hier wil P. echt echt echt niet trouwen. Dat vind ik soms wel jammer alhoewel ik eigenlijk nooit gefantaseerd heb over trouwen. Of ik kan het me niet herinneren.
Dus ik vind het niet heel erg, alhoewel ik het soms wel eens gek vind dat P. toch getrouwd is geweest.
Misschien ooit?
pi_81667118
Wat een mooie jurken! Vooral die van Tico Het zou bijna een reden zijn om alsnog te trouwen not
pi_81667174
Qua auto zou ik weinig te vertellen hebben. Vriend is automonteur en zou gratis een trouwauto krijgen van z'n baas
pi_81667175
Wij hadden onze eigen streetka als trouwauto.

We hebben besloten hem te verkopen (tweezitter is niet handig met een baby), maar dat vind ik best moeilijk!
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:53:56 #182
114177 Diaan73
pi_81667280
Wij hadden een beige Kever zooo mooi. En boeket uit laten zoeken door Peace? No way... dat wil ik toch echt zelf.. ben een pietleut met bloemen.
Make love, not war ☮
pi_81667314
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:49 schreef Ticootje het volgende:
Misschien ooit?
Nee, ik denk het echt niet. Alhoewel ik mensen ken die na 30 jaar pas gingen trouwen. Als een soort Grande Finale.
Maar dat eerdere huwelijk van P. was geen liefdeshuwelijk. Dat had een andere reden.
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:56:45 #184
114177 Diaan73
pi_81667393
Op de achtergrond... de auto.

en van wat verderaf:

Make love, not war ☮
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:56:54 #185
24188 Belana
kloon van belana
pi_81667400
Ik zou nu denk ik ook alles anders doen, ik ben bijvoorbeeld verliefd op die zwarte jurk van trix
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:57:16 #186
95408 Incantrix
pi_81667414
Pinq Ook van de dikke amerikanen?
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:54 schreef oeke het volgende:

[..]

Nee, ik denk het echt niet. Alhoewel ik mensen ken die na 30 jaar pas gingen trouwen. Als een soort Grande Finale.
Maar dat eerdere huwelijk van P. was geen liefdeshuwelijk. Dat had een andere reden.

Hij was uitgehuwelijkt?

3!
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:58:36 #187
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81667479
hehehe. ze kwamen net van de lampen-ophang-dienst, om de straatlamp aan onze muur te hangen buiten.
2 meneren, 1 oude en 1 jonge. die jonge was een stoere gahs! 3 van die oorringen in 1 oor, lippiercing, t-shirt met; MIJ maak je niet GEK, en een aantal tattoo's.
stond zo'een naam in éen van de tattoo's, en ik ben nieuwsgierig, dus ik ging loeren door t raam

stond er op zn arm; JOPIE met van dat gekriebel eromheen t paste zo goed
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:59:01 #188
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81667496
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:54 schreef oeke het volgende:

[..]

Een import huwelijk?
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:59:12 #189
24188 Belana
kloon van belana
pi_81667506
Wij hadden een Rolls Royce Silvercloud uit 1956

stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:59:12 #190
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81667507
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:57 schreef Incantrix het volgende:
Pinq Ook van de dikke amerikanen?

donderdag 20 mei 2010 @ 11:59:46 #191
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81667530
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:58 schreef pinquit het volgende:
hehehe. ze kwamen net van de lampen-ophang-dienst, om de straatlamp aan onze muur te hangen buiten.
2 meneren, 1 oude en 1 jonge. die jonge was een stoere gahs! 3 van die oorringen in 1 oor, lippiercing, t-shirt met; MIJ maak je niet GEK, en een aantal tattoo's.
stond zo'een naam in éen van de tattoo's, en ik ben nieuwsgierig, dus ik ging loeren door t raam

stond er op zn arm; JOPIE met van dat gekriebel eromheen t paste zo goed
Wat aso ..
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:00:04 #192
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81667543
moek alleen wel een vent met bakkebaarden! maar dat had jij ook al goed geregeld zie ik incan perfect!
pi_81667565
Ik weet het niet met dat trouwen hoor.... dat komt later wel een keer, als ik groot ben
Maar ik denk dat het dan zonder poespas gewoon op een gratis moment wordt, en wat mij betreft daarna koffie met gebak voor de aanwezigen, en dan kan iedereen weer gaan

Aan de andere kant is er ook wel één locatie waar we allebei graag zouden willen trouwen, ik weet alleen niet of dat mogelijk is...

Buuf, wat een geweldige kast
pi_81667703
Kevers! Mijn ouders zijn ook in een kever getrouwd, Een met open dak.

En die jurk van Trix is inderdaad subliem!
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:57 schreef Incantrix het volgende:
Hij was uitgehuwelijkt?

Nee joh!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door oeke op 20-05-2010 12:25:53 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:09:08 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81667919
Oeke, no way!
Bizar wel idd!
En zeker dan kan ik het me voorstellen dat je het toch een gek idee vindt.
Btw... wat je mss wel uit zou moeten (?) zoeken dan is hoe het zit met pensioenrechten. Ik hoorde laatst iets over dat degene die het langst met iemand getrouwd heeft de meeste rechten heeft. Ik weet niet of dat overruled wordt door samenwonen...

[ Bericht 47% gewijzigd door BE op 20-05-2010 12:20:40 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:09:16 #196
95408 Incantrix
pi_81667926
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:59 schreef Belana het volgende:
Wij hadden een Rolls Royce Silvercloud uit 1956

[ afbeelding ]
OH! En dan daaruit stappen in je zwarte jurk..
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:00 schreef pinquit het volgende:
moek alleen wel een vent met bakkebaarden! maar dat had jij ook al goed geregeld zie ik incan perfect!
Haha, inderdaad! En die heb ik wel ja I <3 mannen met dikke bakkebaarden

Diaan, jullie Kever is echt lief!

En Oeke, dat is idd wel bizar ja..
3!
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:12:33 #197
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81668037
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

No way!
Bizar wel idd!
En zeker dan kan ik het me voorstellen dat je het toch een gek idee vindt.
Btw... wat je mss wel uit zou moeten (?) zoeken dan is hoe het zit met pensioenrechten. Ik hoorde laatst iets over dat degene die het langst met iemand getrouwd heeft de meeste rechten heeft. Ik weet niet of dat overruled wordt door samenwonen...
Ligt eraan wat er in de scheidingspapieren is opgenomen..

M. moet zijn opgebouwde pensioen tijdens het huwelijk met S. delen...

Mijn buurman heeft bij de scheiding van zijn ex laten opnemen dat beide partners afzien van elkaars pensioen..
pi_81668041
Jopie hahahhaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81668185
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
Nouja, dan is het maar weer goed dat we allebei geen werk hebben waar we pensioen bij opbouwen.
Tjonge, als ik soms naar mijn leven kijk, den maken we er maar een rommeltje van in vergelijking met al die mooie jurken, auto's en huizen.
Gek he, dat je keuzes maakt in je leven en daar ook achter staat en gelukkig mee bent. Maar dat de andere kant van die keus soms ook zo aantrekkelijk kan zijn.

Ow, ik haal het zo weer weg trouwens. vind het wel erg prive namelijk.
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:18:28 #200
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81668259
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:16 schreef oeke het volgende:

[..]

Nouja, dan is het maar weer goed dat we allebei geen werk hebben waar we pensioen bij opbouwen.
Tjonge, als ik soms naar mijn leven kijk, den maken we er maar een rommeltje van in vergelijking met al die mooie jurken, auto's en huizen.
Gek he, dat je keuzes maakt in je leven en daar ook achter staat en gelukkig mee bent. Maar dat de andere kant van die keus soms ook zo aantrekkelijk kan zijn.

Jurk was gehuurd, mooi huis valt zwaar tegen.. Auto was geleend van de tandartsassistente..
pi_81668311
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:18 schreef Ticootje het volgende:
Auto was geleend van de tandartsassistente..
Wat lief!
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:20:11 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81668313
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:16 schreef oeke het volgende:

[..]

Waarom is het een rommeltje als je niet keurig in een mooie jurk getrouwd bent en een huis gekocht hebt? Dat snap ik nooit zo goed hoor...
Ik bedoel, hier wel een jurk en een koophuis, maar als er iemand het gevoel heeft dat het een rommeltje is ben ik het wel.
pi_81668336
quote:
[..]
Jurk was gehuurd, mooi huis valt zwaar tegen.. Auto was geleend van de tandartsassistente..
pi_81668466
Ik weet ook wel dat het niet zo is. Maar mijn jongere zusje is nu in onderhandeling voor een koophuis. En dat vind ik op de een of andere manier confronterend.
Terwijl ik heel goed weet dat iedereen zijn leven leidt op de manier die bij hem/haar past en dat rommeltjes overal zijn.
Ik kan het niet uitleggen geloof ik. Het is iets bij mij. Het raakt aan onzekerheden in mij, denk ik.
pi_81668485
Ik denk dat wij een auto met chauffeur moeten hebben trouwens, als we een echt leuke auto zouden huren dan zouden we ruzie krijgen over wie er mag rijden

Want als er dan een keer een dagje iets voor de deur staat wat echt de moeite waard is, dan laat ik me natuurlijk de kans om er in te rijden niet ontnemen

Misschien iets symbolisch dan....
Ik rij naar het gemeentehuis en daarna heeft hij het voor het zeggen stuur in handen
pi_81668522
quote:

[..]

m-maar jij woont toch in een prachtbuurt?!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81668572
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:25 schreef oeke het volgende:
Ik weet ook wel dat het niet zo is. Maar mijn jongere zusje is nu in onderhandeling voor een koophuis. En dat vind ik op de een of andere manier confronterend.
Terwijl ik heel goed weet dat iedereen zijn leven leidt op de manier die bij hem/haar past en dat rommeltjes overal zijn.
Ik kan het niet uitleggen geloof ik. Het is iets bij mij. Het raakt aan onzekerheden in mij, denk ik.
Het leven wat je leidt is echt niet meerderwaardig of minderwaardig omdat je wel of geen eigen huis hebt.
Je hebt een dak boven je hoofd, dat is wat voor je relatie en voor je gezin belangrijk is, of dat dak in feite eigendom is van een verhuurder of van de bank boeit allemaal niet.

Natuurlijk is het lekker als dat dak over 30 jaar niet meer van de bank maar van jouzelf is, maar wat niet is kan nog komen, en ook als het niet komt zegt het niet zo gek veel.
pi_81668581
Ik wilde al zeggen, Visagie (was vriendin), haar (zelfde vriendin), foto's (andere vriendin) en auto (Audi A4 Cabrio van dezelfde vriendin die de foto's maakte) waren geleend/gekregen van vriendinnen... geloof dat we bij elkaar 3000 euro kwijt waren voor alles erop en eraan (en dat vond ik nog veel geld )

Auto die we nu hebben is dikke leasebak (en daar betaal je dan ook dik voor ) en ons huis was een mazzeltje (maarja dan woon je wel in Almere )
pi_81668591
quote:
ik had net wat getikt en weer weggehaald en weer getikt en weer weggehaald
maar goed, toch maar dan...

ik wilde dus zeggen dat ik het gevoel wel herken eigk. Ik ben prima tevreden met mijn leven en hoe het gaat en de keuzes die wij maken, maar soms als ik anderen wel eens zie dan voelt het als een spiegel ofzo die voorgehouden wordt.
Tijdens de bevalling had ik zelfs zo'n moment de gyn aan mn bed was even oud als ik ben. *pufpufpuf* jeetje als ik harder had *pufpufpuf* gestudeerd was ik ook vast *pufpufpuf* al voorzien van een dikke baan *pufpuf*
zo stom

En een koophuis is natuurlijk niet wat je leven succesvol maakt of niet; maar er zijn wel bepaalde dingen die meer norm dan uitzondering beginnen te worden en als je dan zelf voor iets anders kiest dan is het soms gek om te beseffen dat je idd een andere keus maakt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:30:09 #210
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81668645
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

m-maar jij woont toch in een prachtbuurt?!
Geweldig .

Serieus, ik vind het heerlijk om er te wonen, ik heb echt leuke buren en ik heb het er naar mn zin. Het is mijn huisje. Mijn man daarintegen die zal ongeveer 0,1 milliseconde nodig hebben om een ander huis te kopen als ik ja zeg.
pi_81668722
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Geweldig .

Serieus, ik vind het heerlijk om er te wonen, ik heb echt leuke buren en ik heb het er naar mn zin. Het is mijn huisje. Mijn man daarintegen die zal ongeveer 0,1 milliseconde nodig hebben om een ander huis te kopen als ik ja zeg.

jouw buurt brings back memories gewoon van avondjes eten en chillen bij J, J en Y. Dat soort dingen
Ik hou wel van 'de stad' zeg maar, er is altijd wel wat te doen.
Maar ik hou ook van de hele andere kant, de rustige veilige huisje-in-een-groen-dorpje kant zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:33:49 #212
114177 Diaan73
pi_81668763
Ik heb ook wel momenten dat ik denk dat alles (nog) mooier en (nog) beter had kunnen zijn als Peace zn hbo-opleiding had afgemaakt en ik aan die van mij was begonnen . Het andere moment vind ik dat gewoon zeur dan, we hebben een leuk maar niet zo'n groot huis, goede auto, we kunnen leuke dingen doen/kopen, we hebben twee gezonde jongens en zijn zelf (en familie) ook gezond. Wat wil je dan nog meer? Natuurlijk kan het altijd nog groter, nog mooier ... maar what the hack!! Soms moet je ook tevreden zijn met wat je hebt en welke keuzes je gemaakt hebt.

Ow detail over die Kever.. op het kenteken stond o.a. de lettercombinatie YA
Make love, not war ☮
pi_81668894
quote:

Het is voor mij heel herkenbaar. Mijn lief is freelancer en onzekerheid is inherent aan het vak; de opdrachten komen en gaan. Dan weer was het even heel hectisch maar daarna konden maanden volgen van geen of niet zoveel werk. We woonden ook nog eens in een sociale huurwoning, hadden geen auto, ik dreigde een eeuwige student te worden en we voelden ons niet volwassen genoeg voor een kind.

Nu wonen we in een particuliere huurwoning, heeft mijn lief een vaste opdrachtgever, hebben we een auto en een kind en heb ik een contract voor bepaalde tijd bij de universiteit. Dat klinkt bij elkaar opgeteld behoorlijk volwassen en ik moet bekennen dat deze nieuwe situatie ons veel rust heeft gegeven.
pi_81668901
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:28 schreef Soneal het volgende:
Het leven wat je leidt is echt niet meerderwaardig of minderwaardig omdat je wel of geen eigen huis hebt.
Je hebt een dak boven je hoofd, dat is wat voor je relatie en voor je gezin belangrijk is, of dat dak in feite eigendom is van een verhuurder of van de bank boeit allemaal niet.

Natuurlijk is het lekker als dat dak over 30 jaar niet meer van de bank maar van jouzelf is, maar wat niet is kan nog komen, en ook als het niet komt zegt het niet zo gek veel.
Het gaat me niet eens over meer of minderwaardig. Ik ben erg gelukkig met het leven dat ik leidt. Maar de andere kant van de keus die je maakt, daar verlang ik ook naar. Eigenlijk is 1 leven te weinig.
Mijn zus wil een jaren 30 huis op het platteland kopen, en dat naar haar zin verbouwen. Dat vind ik geweldig. Maar ik zou nooit zo'n huis in de stad kunnen betalen.
Want ik wil wel in de stad wonen. En het werk doen dat ik doe. Geen ander werk doen om dan toch dat huis te kunnen betalen.
Zoiets is het.
Ik kies voor een vent die bij mij past maar niks met het huwelijk heeft. Maar dan kan ik soms ineens wel verlangen naar die jurk en dat feest.
Zoals TF het heeft gedaan Zover zou ik mijnlief misschien nog weleens krijgen. Als Ko 10 jaar is ofzo.
pi_81669168
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:28 schreef huuphuup het volgende:

Tijdens de bevalling had ik zelfs zo'n moment de gyn aan mn bed was even oud als ik ben. *pufpufpuf* jeetje als ik harder had *pufpufpuf* gestudeerd was ik ook vast *pufpufpuf* al voorzien van een dikke baan *pufpuf*
zo stom

Wat ga jij het fantastisch vinden om afgestudeerd te zijn. Ik denk er elke dag wel even aan, hoe fijn het leven is zonder colleges die nog gevolgd moeten worden, tentamens die nog gemaakt moeten worden en een scriptie die nog afgeschreven moet worden.

Nog even doorzetten en dan heb jij straks die dikke baan.
pi_81669259
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat ga jij het fantastisch vinden om afgestudeerd te zijn. Ik denk er elke dag wel even aan, hoe fijn het leven is zonder colleges die nog gevolgd moeten worden, tentamens die nog gemaakt moeten worden en een scriptie die nog afgeschreven moet worden.

Nog even doorzetten en dan heb jij straks die dikke baan.

ik ben gelijk weer heel gemotiveerd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:54:20 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81669410
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik had net wat getikt en weer weggehaald en weer getikt en weer weggehaald
maar goed, toch maar dan...

ik wilde dus zeggen dat ik het gevoel wel herken eigk. Ik ben prima tevreden met mijn leven en hoe het gaat en de keuzes die wij maken, maar soms als ik anderen wel eens zie dan voelt het als een spiegel ofzo die voorgehouden wordt.
zo stom

En een koophuis is natuurlijk niet wat je leven succesvol maakt of niet; maar er zijn wel bepaalde dingen die meer norm dan uitzondering beginnen te worden en als je dan zelf voor iets anders kiest dan is het soms gek om te beseffen dat je idd een andere keus maakt.
En toch kan ik soms weer een soort van 'jaloersig' zijn als ik jouw verhalen lees.
Ik heb een goeie baan, en F. doet het ook niet slecht, maar onze financiën zijn dusdanig ingericht dat het allemaal maar net aan kan steeds. Lang leve de crisis. Terwijl jullie veel meer leven naar wat je hebt en dat dan dus ook nog eens best ruim doen vlgs mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 20-05-2010 12:59:50 ]
pi_81669602
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:38 schreef oeke het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens over meer of minderwaardig. Ik ben erg gelukkig met het leven dat ik leidt. Maar de andere kant van de keus die je maakt, daar verlang ik ook naar. Eigenlijk is 1 leven te weinig.
Mijn zus wil een jaren 30 huis op het platteland kopen, en dat naar haar zin verbouwen. Dat vind ik geweldig. Maar ik zou nooit zo'n huis in de stad kunnen betalen.
Want ik wil wel in de stad wonen. En het werk doen dat ik doe. Geen ander werk doen om dan toch dat huis te kunnen betalen.
Zoiets is het.
Ik kies voor een vent die bij mij past maar niks met het huwelijk heeft. Maar dan kan ik soms ineens wel verlangen naar die jurk en dat feest.
Zoals TF het heeft gedaan Zover zou ik mijnlief misschien nog weleens krijgen. Als Ko 10 jaar is ofzo.
Ik weet niet of je wel zo zeker kunt zijn dat je het nooit kunt betalen.... hoewel vrijstaand, jaren 30 en in de stad idd voor de meeste mensen vrijwel geen haalbare kaart is, maar zelfs dat weet je niet vantevoren.

Wij zijn in de 40 en gaan er vanuit dat er op een gegeven moment wel een vrijstaand huis in Drenthe komt, gewoon omdat dat is wat we uiteindelijk willen. Dat het niet binnen 3 jaar is geeft niet, ondertussen zitten we ook goed waar we zitten.

Dromen van een vrijstaande villa van ¤ 1.500.000,= kan ik met een beetje realiteitszin idd wel opgeven maar verder blijft alles wat op termijn wellicht mogelijk wordt gewoon een optie, gewoon omdat het kan, en omdat het succes van mijn leven niet afhangt van het al dan niet bewonen van een vrijstaand huis in Drenthe, dat zou gewoon een mooie cherry on top zijn, maar ook zonder die kers is m'n leven wel een overheerlijk ijsje (met slagroom).
pi_81669622
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik een cruise leuk zou vinden.. In elk geval trekt het me niet zo 1, 2, 3..
Mij ook niet maar ik bedoelde meer iets als: om de vijf jaar een heel mooie (lees: dure) reis maken om een huwelijksverjaardag te vieren.
Zou niets voor mij zijn aangezien ik niet zo gigantisch graag op reis ga. Alhoewel ik vertrek graag op reis, maar na 5 dagen ben ik al blij om terug naar huis te gaan
pi_81669653
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:50 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik ben gelijk weer heel gemotiveerd!
SPOILER
Je bent er bijna, joh!

Ik heb een dramatische afstudeerfase gehad. Ik was in 2 studies aan het afstuderen en moest alleen nog mijn scriptie inleveren. Omdat ik in de eindfase van mijn scriptie belandde ben ik gaan solliciteren en ik kreeg nota bene een aio-positie aangeboden! Daar heb ik ja op gezegd en toen volgde een zware tijd van fulltime werken én aan mijn scriptie werken. Om een lang verhaal kort te maken: na een half jaar was ik bijna alles kwijt, mijn baan, mijn 2 studies en mijn relatie.

Maar het is allemaal goedgekomen.
pi_81669660
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En toch kan ik soms weer een soort van 'jaloersig' zijn als ik jouw verhalen lees.
Ik heb een dikke baan, en F. doet het ook niet slecht, maar onze financiën zijn dusdanig ingericht dat het allemaal maar net aan kan steeds. Lang leve de crisis. Terwijl jullie veel meer leven naar wat je hebt en dat dan dus ook nog eens best ruim doen vlgs mij.
whehe, zo zie je maar weer
Er is overal wat voor te zeggen zo. Of nouja, hoe zeg je dat. Je weet wel.
Je pikt er bij een ander al snel alleen de leuke dingen uit en de keerzijde negeert zo lekker makkelijk haha.

Maarehh.... iets heel anders...
ik eet vanavond Thais heb ik besloten, maar zal k met kip of met garnalen maken? Van die grote garnalen worden t dan. *twijfel*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:00:54 #222
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81669696
kip!
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:01:45 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81669741
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:00 schreef huuphuup het volgende:

[..]

whehe, zo zie je maar weer
Er is overal wat voor te zeggen zo. Of nouja, hoe zeg je dat. Je weet wel.
Je pikt er bij een ander al snel alleen de leuke dingen uit en de keerzijde negeert zo lekker makkelijk haha.

Maarehh.... iets heel anders...
ik eet vanavond Thais heb ik besloten, maar zal k met kip of met garnalen maken? Van die grote garnalen worden t dan. *twijfel*
Ik zou voor het laatste gaan. Omdat ik best regelmatig kip eet zeg maar.

Er staat thuis voor ons al een enorme pan Chili te wachten.
Gisteren gemaakt, dus lekker op smaak nu.
pi_81669745
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je bent er bijna, joh!

Ik heb een dramatische afstudeerfase gehad. Ik was in 2 studies aan het afstuderen en moest alleen nog mijn scriptie inleveren. Omdat ik in de eindfase van mijn scriptie belandde ben ik gaan solliciteren en ik kreeg nota bene een aio-positie aangeboden! Daar heb ik ja op gezegd en toen volgde een zware tijd van fulltime werken én aan mijn scriptie werken. Om een lang verhaal kort te maken: na een half jaar was ik bijna alles kwijt, mijn baan, mijn 2 studies en mijn relatie.

Maar het is allemaal goedgekomen.
oh zo erg. Bleh.
Mijn scriptie was in een maand af
Echt hoor, als ik dat tentamen kon skippen door nog 3 scripties te schrijven dan zou k het doen.

Het is niet moeilijk verder maar het is onmogelijk véél en vooral ook heel saai. Echt zoiets om tegenaan te hikken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81669791
Garnalen
pi_81669891
Kip. Minder gedoe, meer tijd voor je tentamen.
pi_81669998
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:58 schreef Soneal het volgende:
Ik weet niet of je wel zo zeker kunt zijn dat je het nooit kunt betalen.... hoewel vrijstaand, jaren 30 en in de stad idd voor de meeste mensen vrijwel geen haalbare kaart is, maar zelfs dat weet je niet vantevoren.
Dat geloof ik ook zeker. En dromen daar stop ik hopelijk nooit mee.

Jemig Claudia, je hebt het jezelf wel even lastig gemaakt. Maar het is goed gekomen!

Huup, wat jij het lekkerst vindt!
pi_81670157
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:05 schreef Claudia_x het volgende:
Kip. Minder gedoe, meer tijd voor je tentamen.

nee joh, kip moet k snijden en met maizena bewerken enzo
garnalen is kwestie van bakje openmaken en leegkiepen in de pan

maar B. heeft beslist, het wordt kip
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81670312
Huup, je naambordje wordt zo leuk. Wel een priegelwerk.
pi_81670579
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:16 schreef oeke het volgende:
Huup, je naambordje wordt zo leuk. Wel een priegelwerk.

ik ben echt enorm benieuwd

áls er hier een baby twee op komst is en we weten wat we krijgen dan wil ik ook zoiets voor baby 2 bij je bestellen alsdatmag
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:24:38 #232
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81670602
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:12 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nee joh, kip moet k snijden en met maizena bewerken enzo
garnalen is kwestie van bakje openmaken en leegkiepen in de pan

maar B. heeft beslist, het wordt kip
Kip haal je gewoon gesneden en al bij de AH.
pi_81670675
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

dat doe ik dus echt nooit hè
voorgesneden vlees halen. Geen idee waarom want het is eigk wel makkelijk.

Is t niet ook duurder dan niet gesneden?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:26:55 #234
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81670682
Wij zijn met een koets getrouwd, met poarden

en mijn jurk was kort

Trouwen als je kinderen al groter zijn is cool!

Dé taart !
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:27:34 #235
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81670706
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

tuuk wel! Luiheid kost geld
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:27:45 #236
298315 SacreCoeur
pi_81670718
Ja ik haal weleens voorgesneden kip als ik heel lui ben.
Doe ik ook weleens met aardappeltjes
Of voorgebraden kipjes van de poelier omdat ik het dan alleen maar moet warm maken.
En altijd voorgesneden zakjes sla.

echt erg
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:28:04 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81670729
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Daar zat F. over te miepen. Dus nu laat ik het hem snijden als het even kan.
Ik vind kip snijden zo goor!
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:29:24 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_81670772
kip moet je knippen, gaat makkelijk en snel
stormy waters...
sailin'
pi_81670809
Kip uit de supermarkt.... kom op dames... .
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:31:08 #240
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81670847
Ik vroot geen supermarktkip meer
En ik wil ook wel wat reacties op mijn foto`s *aandachtshoer*
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:31:12 #241
298315 SacreCoeur
pi_81670850
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
en mijn jurk was kort
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dé taart !
[ afbeelding ]
Mooie taart!
Hebben jullie ook zo'n taarten-proef middag gedaan?
Dat lijkt mij echt leuk.
pi_81670867
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Daar zat F. over te miepen. Dus nu laat ik het hem snijden als het even kan.
Ik vind kip snijden zo goor!
whehe
ik heb zo'n supersonisch Chinees hakmes, gaat door die kip heen alsof t boter is dus ik merk er eigk niet zoveel van en het is zo gepiept.

Aardappels haal ik altijd voorgesneden en gekookt in zo'n zakje.
Wij eten zó weinig aardappels dat ik het de moeite niet vind om een zak piepers te halen. Dan staat er straks weer een maand zo'n zak met van die dingen met vieze spruiten eraan enzo brr.

Taart je 3 gebakjes die foto is zó leuk <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81670902
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:23 schreef huuphuup het volgende:

ik ben echt enorm benieuwd

áls er hier een baby twee op komst is en we weten wat we krijgen dan wil ik ook zoiets voor baby 2 bij je bestellen alsdatmag
Tuurlijk mag dat! Raakte ik net ineens helemaal in de zenuwen hoe je Amelie ook weer schrijft.

TF, wat heerlijk ziet dat eruit. Mooie bruid ben je. En mooie kinders erbij!

Ik wil toch even benadrukken dat ik echt erg blij ben met mijn leven, mijn lief en kind en mijn huisje en alles. Krijg ineens het gevoel dat mijn woorden geinterpreteerd werden als ontevredenheid.
Dat is het dus echt niet.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:33:06 #244
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_81670930
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat zij zegt.

Leuk al die trouwfoto's van iedereen. Ik heb geen foto's van ons trouwen hier digitaal. Maar goed, ik was ook niet in een jurk en 7 maanden zwanger, maar het was toch best leuk. Ik hecht er alleen niet zoveel waarde aan, of we nu wel of niet getrouwd zijn.

En over al die huizen enzo. Ik verbaas me er wel eens over, in hoe dure huizen mensen soms wonen. Mensen waarvan ik weet (of in ieder geval vermoed) dat ze écht niet (veel) meer verdienen dan wij samen, maar dan wel in een huis wonen wat minstens ¤ 100.000 meer kost dan dat van ons. Dan denk ik: "Hoe doen ze dat toch?" Ik bedoel wij leven best redelijk en goed, maar het is niet zo dat wij nou honderden euro's over houden per maand.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_81671005
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:32 schreef oeke het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat! Raakte ik net ineens helemaal in de zenuwen hoe je Amelie ook weer schrijft.

TF, wat heerlijk ziet dat eruit. Mooie bruid ben je. En mooie kinders erbij!

Ik wil toch even benadrukken dat ik echt erg blij ben met mijn leven, mijn lief en kind en mijn huisje en alles. Krijg ineens het gevoel dat mijn woorden geinterpreteerd werden als ontevredenheid.
Dat is het dus echt niet.

Volgens mijn oma als Amalia

en je komt eigenlijk juist absoluut niet ontevreden over vind ik!

Taart! Had ik al gezegd dat ik je foto's leuk vind?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81671042
Dat vroeg ik me ook wel eens af She-Wolf! Nu blijkt dat veel mensen toch behoorlijk veel leningen hebben....

Wij zijn opgeklommen vanaf nul, nog net niet op een sinaasappelkistje zitten en het huis heel voordelig kunnen kopen 11 jaar geleden (toen dat nog wel kon!) en door de jaren heen hebben we alles helemaal naar onze hand kunnen zetten op de hypotheek na hebben wij ook geen leningen en dat vind ik wel belangrijk... Ik kan wel van alles willen, maar dan moet ik ervoor sparen
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:36:15 #247
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81671057
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:34 schreef huuphuup het volgende:

Taart! Had ik al gezegd dat ik je foto's leuk vind?
Nog niet vaak genoeg
pi_81671090
TF wauw
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81671128
Oh en Oeke, op mij kom je juist ook heel happy en tevreden over

TF die foto's! En je kids, het zijn net kloontjes gaaf!
pi_81671169
nee grapje
ik vond het altijd best jammer dat ik wsl pas trouw als mijn kinderen wat groter zijn, maar door die foto's van jou denk ik steeds van ooooh wat leuk kieknou! en aah
actief lurker in de trouwtopics
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81671177
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:34 schreef huuphuup het volgende:

Volgens mijn oma als Amalia
Ik dacht ineens Ammelie. Echt waar. Ik zal blij zijn als mijn hersens weer eens normaal gaan doen. Als ooit.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:39:39 #252
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81671238
Ik vind het zo leuk dat die jongens het zich waarschijnlijk zullen herinneren als ze groot zijn Dat hun ouders gingen trouwen
En dan niet met een ander dan papa of mama
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:39:55 #253
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_81671249
Kip snijden/knippen is vies want dan moet je het aanraken enzo en aan die voorgesneden kip zitten altijd nog van die ranzige witte en rode fliedertjes en die moeten er van mij ook nog af. Ik ben een zeikerd wat kip betreft

TF, lekker wijf
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:40:26 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81671264
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:31 schreef huuphuup het volgende:

[..]

whehe
ik heb zo'n supersonisch Chinees hakmes, gaat door die kip heen alsof t boter is dus ik merk er eigk niet zoveel van en het is zo gepiept.
Dan nog vind ik het goor.
Ik vind kip heerlijk, maar niet als het rauw is.

KoM, als ik het geld (en de tijd) om langs de poelier te gaan zat ik hier niet steeds over geld te zaniken.

En Taart, ik vind je echt prachtig!
pi_81671272
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:38 schreef oeke het volgende:

[..]

Ik dacht ineens Ammelie. Echt waar. Ik zal blij zijn als mijn hersens weer eens normaal gaan doen. Als ooit.
Ammehoela!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:41:26 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81671301
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:33 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Wat zij zegt.

Leuk al die trouwfoto's van iedereen. Ik heb geen foto's van ons trouwen hier digitaal. Maar goed, ik was ook niet in een jurk en 7 maanden zwanger, maar het was toch best leuk. Ik hecht er alleen niet zoveel waarde aan, of we nu wel of niet getrouwd zijn.

En over al die huizen enzo. Ik verbaas me er wel eens over, in hoe dure huizen mensen soms wonen. Mensen waarvan ik weet (of in ieder geval vermoed) dat ze écht niet (veel) meer verdienen dan wij samen, maar dan wel in een huis wonen wat minstens ¤ 100.000 meer kost dan dat van ons. Dan denk ik: "Hoe doen ze dat toch?" Ik bedoel wij leven best redelijk en goed, maar het is niet zo dat wij nou honderden euro's over houden per maand.
Aflossingsvrij is daarbij het code-woord geloof ik.
Die hebben hun huis dan ook niet vrij na 30 jaar...
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:42:33 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81671350
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:39 schreef m@x het volgende:
Kip snijden/knippen is vies want dan moet je het aanraken enzo en aan die voorgesneden kip zitten altijd nog van die ranzige witte en rode fliedertjes en die moeten er van mij ook nog af. Ik ben een zeikerd wat kip betreft

TF, lekker wijf
Zie je, jij stond niet voor niets in mijn vriendenlijstje!
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:42:34 #258
3142 m@x
pi_81671351
Geld.... vreselijk onderwerp. Ik ben er zo ontzettend niet goed mee
pi_81671363
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, ik verwacht over een jaar of 20 - 30 nog wel een hoop paniek en bail-outs op dat vlak idd.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:43:08 #260
3142 m@x
pi_81671374
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:42 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zie je, jij stond niet voor niets in mijn vriendenlijstje!
?
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:43:50 #261
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81671400
Geld..ik begin er gewoon niet aan
pi_81671425
Ik zeg altijd "geld speelt geen rol... en dat kun je letterlijk nemen!".
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:44:56 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81671444
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:43 schreef m@x het volgende:

[..]

?
Allebei in het wit dan?
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 13:44:59 #264
5428 crew  miss_sly
pi_81671448
TF, wat leuk ook zo met je hele gezin ziet er helemaal perfect uit

Ik heb Birckenstocks
Deze
pi_81671470
Maar hoe zit dat dan met aflossingsvrij? Je betaald dan alleen de rente en niets aan het huis verder ofzo?
Heb je dan niet over 30 jaar alsnog 3 ton schuld?

En had je dan niet net zo goed kunnen huren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81671485
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef miss_sly het volgende:
TF, wat leuk ook zo met je hele gezin ziet er helemaal perfect uit

Ik heb Birckenstocks
Deze
[ afbeelding ]
He die heb ik in het zwart! En nu aan.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:46:09 #267
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_81671498
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo. Ik weet ook wel hoe het technisch werkt. Ik heb zelf jaren in de branche gewerkt Wij zouden ook nog ruim ¤ 100.000 meer kunnen lenen, als maximale hypotheek. Alleen willen we dat niet Maar toch verbaas ik me er wel eens over. Maar meer over dat mensen zich blijkbaar zo diep in de schulden willen steken om maar in een groter huis te kunnen wonen.
pi_81671547
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef huuphuup het volgende:
Maar hoe zit dat dan met aflossingsvrij? Je betaald dan alleen de rente en niets aan het huis verder ofzo?

Aflossingsvrij wil zeggen dat je... tadaa... niet aflost . Reuze handig om een kleine gedeelte van in op te nemen in je hypotheek om de kosten wat te drukken, vooral aan het begin van je koopcarriere maar veel mensen kopen daar een compleet huis op.
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2010 @ 13:47:16 #269
7074 moussy
kuttekop
pi_81671549
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:40 schreef Brighteyes het volgende:

KoM, als ik het geld (en de tijd) om langs de poelier te gaan zat ik hier niet steeds over geld te zaniken.
das niet persé duurder hoor, gewoon de aanbiedingen aflopen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:47:23 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81671553
quote:

Dat is idd lood om oud ijzer in sommige gevallen.
Maar je kan ook deels doen.
Voordeel is dat de woonlasten in deze vorm in gelijk kunnen blijven terwijl je huur nog wel om hoog kan gaan zeg maar.
En verbeteringen aan het huis komen wel op jouw conto zeg maar.
En stijging van waarde heb je dan ook (als het stijgt). Dus bij verkoop hou je nog wel iets over vaak.
Maar dan wel pas na 10-20 jaar.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:47:47 #271
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81671571
Ik woon in een houten keet een groot huis interesseert me niets.
Wij leven van een salaris en het is geen luxe maar we hoeven ook geen droog brood te eten. Als ik ga werken is dat voor de extra`s, niet om de hypotheek te kunnen betalen
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:48:06 #272
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_81671586
quote:

Ja dan heb je aan het einde van je looptijd wel nog de restschuld. Je hebt wle al die jaren hypotheekrenteaftrek gehad en als je het verkoopt, mag je de evt overwaarde wel houden natuurlijk.
pi_81671589
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:47 schreef moussy het volgende:

[..]

Of wat minder vaak vlees eten maar dan wel lekker en goed vlees.
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 13:48:58 #274
5428 crew  miss_sly
pi_81671617
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef oeke het volgende:

[..]

He die heb ik in het zwart! En nu aan.
En ze zitten heerlijk
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:49:00 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81671620
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:47 schreef moussy het volgende:

[..]

Daarom stond tijd er bij tussen de haakjes.
Ik heb een pesthekel aan folders en krijg ze dus ook niet.
Weet wel dat ik mezelf daar vast mee in de vingers snij zo hier en daar, maar heb dus echt de puf niet voor meerdere winkels.
Ik begin bij de Lidl en wat ik daar niet kan vinden haal ik bij de Plus.
Ik ga dan niet kijken of de komkommers mss bij de Plus goedkoper zijn bij de lidl toevallig want dan blijf ik heen en weer kleppen.
Scheelt wel weer dat de Lidl de aanbiedingen van Plus wel bij houdt, laatst hadden zij gehakt nog net even iets goedkoper dan de aanbieding van de Plus.
pi_81671654
De Lidl heeft wél prima vlees trouwens. Ik had het meer over dramatische supermarkten als de AH, Super, etc op dat vlak.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:50:36 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81671689
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:49 schreef KingOfMars het volgende:
De Lidl heeft wél prima vlees trouwens. Ik had het meer over dramatische supermarkten als de AH, Super, etc op dat vlak.
Ah gelukkig. Ik haal dus in principe al mijn vlees bij de Lidl.
*pfew*
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:51:51 #278
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81671746
Ik vind de groente en vaak ook het vlees bij Lidl vaak vele malen beter dan bij de Hoogvliet/C1000/AH hier in de buurt
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2010 @ 13:52:05 #279
7074 moussy
kuttekop
pi_81671754
Ik haal dan gewoon 3-4 kilo vlees en donder het in de vriezer.

en de lidl idd vlees van de aldi vind ik tot nu toe niks, alleen de marinade's zijn minder zout. Die van de lidl vind ik soms echt veel te zout, vooral van bijv. de gekruide speklapjes.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:52:21 #280
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81671763
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind de groente en vaak ook het vlees bij Lidl vaak vele malen beter dan bij de Hoogvliet/C1000/AH hier in de buurt
Fruit ook
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:52:58 #281
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81671803
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:52 schreef moussy het volgende:
Ik haal dan gewoon 3-4 kilo vlees en donder het in de vriezer.

en de lidl idd vlees van de aldi vind ik tot nu toe niks, alleen de marinade's zijn minder zout. Die van de lidl vind ik soms echt veel te zout, vooral van bijv. de gekruide speklapjes.
oh daar kun je mij dus voor wakker maken! Helemaal uitgebakken wel he?
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2010 @ 13:54:21 #282
7074 moussy
kuttekop
pi_81671872
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

oh daar kun je mij dus voor wakker maken! Helemaal uitgebakken wel he?
ook! Maar ook de grijze in roomboter gesudderde speklappen (ik ben de enige hier die dat lust.. goh.. ) of speklapjes door kruiden en een geklopt ei halen en daarna door de paneer
pi_81671881
Nouja, die verschrikkelijke kipburgers waar onze peuter verslaafd aan is haal ik ook gewoon bij de Appie hoor. .
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:55:17 #284
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81671919
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:54 schreef KingOfMars het volgende:
Nouja, die verschrikkelijke kipburgers waar onze peuter puber verslaafd aan is haal ik ook gewoon bij de Appie hoor. .
Wat wil je eten? --> kipkrokantsnitzel!!!!

donderdag 20 mei 2010 @ 13:55:18 #285
3142 m@x
pi_81671920
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Allebei in het wit dan?
Kan, maar hoerig rood is ook een optie

Ik woon boven de Hoogvliet en haal dus daar echt bijna al mijn boodschappen. Vlees, groente en fruit zijn niet altijd super maar het scheelt me zoveel tijd en dat is me toch ook wel veel waard. Enige waar ik op moet letten is dat er ik er niet elke dag naar binnen ren om snel wat bij elkaar te shoppen (en dan ook allerlei ongeplande spullen haal)
pi_81671937
Vlees van de lidl is wel prima, groente en fruit hangt ook wel erg van de vestiging af (maar das bij Ah enzo ook), er zijn ook vestigingen waarbij hele wolken fruitvliegjes hangen bij de gf-afdeling

Maar och, uit gemakszucht haal ik het meeste hier gewoon bij de AH.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81672004
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:55 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik woon boven de Hoogvliet en haal dus daar echt bijna al mijn boodschappen. Vlees, groente en fruit zijn niet altijd super maar het scheelt me zoveel tijd en dat is me toch ook wel veel waard. Enige waar ik op moet letten is dat er ik er niet elke dag naar binnen ren om snel wat bij elkaar te shoppen (en dan ook allerlei ongeplande spullen haal)
Haha dat dus.
Ik woonde vroeger naast de DekaMarkt en daar ging ik dus rond kwart voor vijf altijd boodschappen doen
stukje verderop zat de Hoogvliet.

Nu zitten er twee AH's hier dicht in de buurt (en een C1000 maar die vind ik bleh hier.), voor de Lidl en Aldi moet k een stuk rijden dus nja, dan maar gewoon bij e AH.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:00:07 #288
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81672130
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:55 schreef huuphuup het volgende:
Vlees van de lidl is wel prima, groente en fruit hangt ook wel erg van de vestiging af (maar das bij Ah enzo ook), er zijn ook vestigingen waarbij hele wolken fruitvliegjes hangen bij de gf-afdeling

Maar och, uit gemakszucht haal ik het meeste hier gewoon bij de AH.
De Ah zit echt om de hoek hiero, en toch doe ik daar niet mn weekelijkse boodschappen. Ik ben bij de AH echt duurder uit dan bij de hoogvliet.. En dat scheelt per maand soms wel 70-100 euro en dat vind ik een hoop geld.

Sowieso, mijn streven is echt om rond de 100 euro per week uit te komen voor alle boodschappen.. De ene keer zit ik er net boven als alles tegelijk op is zoals tandpasta, shampoo, zeep, vaatwastabletten, wasmiddel en luiers... Maar er zitten weken bij dan hoef ik maat 70 euro af te rekenen en dan ben ik helemaal blij.
pi_81672164
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
en mijn jurk was kort
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dé taart !
[ afbeelding ]
Het straalt van die foto's af dat jullie precies hebben gedaan wat jullie wilden. Jij hebt een prachtige jurk aan die iets anders is dan gebruikelijk omdat de jurk tot net over je knie valt, je man is behoorlijk casual, je zoons lopen er comfortabel bij maar wel in stijl en je dochter is een klein prinsesje. En dan gewoon wel lekker een koets met heel chique een man met een hoge hoed als menner. Geweldig!
pi_81672169
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat wil je eten? --> kipkrokantsnitzel!!!!

Gelukkig kan ze een goede bal gehakt ook wel waarderen. Maar dan houdt het wel op. Ohja, en vissticks. .
pi_81672181
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nog niet vaak genoeg
Wat een geweldige foto's
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:01:40 #292
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81672216
Oh TF, je weet al lang dat ik je trouwfoto's superleuk vind!
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:02:09 #293
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_81672230
Ik haal veel bij de Aldi en de AH en de Lidl en C1000. Soms ga ik naar de SuperDeBoer of de SuperCoop. We hebben echt behoorlijk wat supermarkten in de buurt zitten.
Het nadeel is dat ik meestal te weinig zegeltjes heb voor spaaracties.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_81672249
Volgens mij zien al die trouwerijen er heel anders uit als mannen zich wat meer zouden laten gelden op dat vlak . En nee dames, die van jullie niet natuurlijk! Bejjegek!
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:02:59 #295
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81672275
Bedankt voor de complimenten allemaal
pi_81672282
TF en gezin zijn leuk!
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:03:45 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81672310
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Volgens mij zag ik vanmorgen ergens in een krant iets voorbij komen dat de groente bij de Lidl idd beter is dan bij veel andere supermarkten.:Y
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:03:49 #298
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_81672314
En TF, waarom zijn jullie eigenlijk niet eerder getrouwd (als ik dat mag vragen)?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:03:58 #299
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81672323
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:
Volgens mij zien al die trouwerijen er heel anders uit als mannen zich wat meer zouden laten gelden op dat vlak . En nee dames, die van jullie niet natuurlijk! Bejjegek!
Mijn man heeft meer aan de bruiloft bedacht dan ik, toevallig
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 14:04:09 #300
5428 crew  miss_sly
pi_81672328
Wij doen nog steeds geen weekboodschappen. Eigenlijk zouden we dat moeten doen, maar we zijn meer van de iedere dag even boodschappen doen wat nodig is. Ook omdat ik vandaag pas weet wat ik vandaag wil eten.

De Vomar zit hier schuin tegenover, daar doen we de meeste boodschappen. Ik let niet op folders en reclames, dat kost me te veel tijd. En tijd is ook kostbaar
pi_81672354
quote:

Over net zo goed kunnen huren gesproken: wij zouden niet kunnen kopen wat we nu wel kunnen huren. Ik ben een groot fan van huren. De service van onze verhuurder is prima en we hebben geen zorgen omdat alles voor ons gefixt wordt als het kapot gaat, inclusief keukenapparatuur.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:05:50 #302
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81672402
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:55 schreef m@x het volgende:

[..]

Dat zou ik ook doen.
Lidl zit echt letterlijk om de hoek bij mij, dus vandaar dat dat mijn eerste keuze is. Vroegah zat er alleen een aan de andere kant van de stad en kwam ik er nooit.
Er komt nu binnenkort een hele nieuwe grote hoogvliet ook bij ons in de buurt en dan zal dat wrsch mijn 'watzebijdelidlniethebben-winkel' worden.

Oh, en hoerig rood staat niet op mijn kleurenkaartje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')