abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81632381
trouwen of toch maar niet?
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:54:08 #2
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81632389
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef beefcake het volgende:
Heeft er dan niemand gewoon seks gehad op de huwelijksnacht? Wij wel hoor, gewoon is ons eigen bed
Idem.
Al was het maar om nu te kunnen zeggen dat wij sex hebben gehad tijdens onze huwelijksnacht. Een hele snelle wip dus.
pi_81632517
Wat is snel?

Ik kan me niet voorstellen dat je na zo'n drukke dag nog lekker 2 uur gaat liggen pompen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_81632659
Wij zijn ook niet getrouwd. Wel geregistreerd partner, maar dat is puur zodat voogdij e.d. voor Emma goed geregeld is zonder rompslomp. Tijdens het gratis uurtje op woensdagochtend hier even getekend
pi_81632724
Wel trouwen natuurlijk
Op 18 juni.

Wie komt er meefeesten
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 17:01:14 #6
5428 crew  miss_sly
pi_81632757
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:59 schreef WupWup het volgende:
Wij zijn ook niet getrouwd. Wel geregistreerd partner, maar dat is puur zodat voogdij e.d. voor Emma goed geregeld is zonder rompslomp. Tijdens het gratis uurtje op woensdagochtend hier even getekend
Wij dus vanwege de aankoop van het huis en fijn dat dat geregeld was toen ik zwanger werd.
En ook gratis op dinsdagochtend hier. Op 11 september, want die was nog vrij omdat niemand op die datum wilde. Wij wel, hoor
Met een bevriend stel als getuigen, met hun uitgebreid gaan ontbijten bij de Bakkerswinkel en 's avonds met tweetjes uit eten. In de middag nog even naar het ziekenhuis voor een follikelmeting, heel romantisch
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:01:22 #7
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_81632766
Wij hadden een nacht in de bruidssuite in het kurhaus gekregen. Daar hebben we goed gebruik van gemaakt en nauwelijks geslapen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:16:30 #8
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81633638
Mjah, Rocks, ik ben ook niet zo'n spotlight-type, mijn alternatief voor de bruiloft die we hadden was om het heel klein te houden (10 personen incl. onszelf) en van het bespaarde geld naar Nieuw Zeeland te gaan voor een maand (of 1,5), maar mijn lief wilde dat niet. Die vond dat als we zouden trouwen, we het ook met iedereen die ons lief is moesten vieren. Achteraf ben ik wel blij dat we het zo hebben gedaan hoor, het was echt superleuk!! En voordeel van feest in een zwembad: níemand is het middelpunt van de belangstelling

Zo, mensen, praat jullie moeder nog wel eens tegen je als ze bij je op visite is sinds je haar een kleinkind gebaard hebt?
3!
pi_81633889
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef Incantrix het volgende:
Zo, mensen, praat jullie moeder nog wel eens tegen je als ze bij je op visite is sinds je haar een kleinkind gebaard hebt?
Naarmate ze ouder werden weer steeds meer ja

Ik houd er ook helemaal niet van als ik het middelpunt van de belangstelling ben. Het zweet breekt me uit als ik er alleen al aan denk Nou en als ik dan ook nog zou moeten speechen zou je me helemaal op kunnen vegen.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_81635219
quote:

Hier niet hoor. En net belde ze speciaal om te zeggen dat ik mn webcam aan moest zetten zodat ze met dr kleinkind kon webcammen. Maar het lukte niet echt, en ik kreeg niet eens de kans om te vragen of zij mij wel kon horen of zien, omdat ze hysterisch zat te zwaaien en gillen DAAG LIEVERD DAAGG! HIER IS OMA, OMA OMAAAA terwijl het geluid en het beeld steeds wegviel. Ja, ik hoef haar tegenwoordig neit eens meer te kunnen zien of horen om te weten wat ze zegt. Oma. Omaaa. Omaaaa
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81635416
quote:
Nee, nooit
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_81635477
Tessie, ik raak al gefrustreerd als ik het alleen al léés!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81635570
Ja ze is heel lief hoor, maar ze wordt echt helemaal gek als ze Graeme ziet. Nu issie ook heel leuk natuurlijk maar het is wel irritant.
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:57:44 #14
95408 Incantrix
pi_81635577
Tessie, omg, haal de webcam uit het verhaal en het zou zo over mijn moeder kunnen gaan Ik weet niet of ik het fijn vind dat ik in elk geval niet de enige ben hiermee, maar het zet je wel aan het denken zeg.. Damn..
3!
pi_81635630
Mijn moeder doet ook zo-achtig als ze Thijs ziet hoor, en schoonma ook. Alleen gelukkig maar even.... en ze heeft geen webcam dus schreeuwt en zwaait niet, ze kan alleen maar kijken
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81635789
Ja oma-hormonen noem ik het maar. Ze zegt ook de hele tijd dat ze zo verliefd op hem is en hoe leuk ie wel is enzo. En ze wil hem aan iedereen laten zien. Heel lief, maar gewoon overdreven.
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:04:39 #17
95408 Incantrix
pi_81635861
Haha, de mijne gelukkig ook niet, anders had ze een extra manier om me te irriteren En ook hier: het is een schat en er zit niks kwaads in, maar sóms.. Ze vind bijvoorbeeld dat Stef's eerste woord 'oma' moet zijn, alsof het uitmaakt wat zijn 1e woordje is .Of daarnet: Stef verslikt zich en gaat hoesten. Zij doet hem na en gaat vervolgens gillend door de kamer springen omdat hij haar na doet De rest van de middag moet ik dan nep-gekuch aanhoren, gevolgd door 'daarnet deed je me na he? Doe nog eens?'

: rolleyes :

[/frustratie]
3!
pi_81635879
Mijn vader loopt me al straal voorbij naar Emma als ze op bezoek komen. Gisteren belde 'ie me zelfs op om te vragen of Emma zin had om te kletsen
pi_81636288
Whahaha Incantrix, het klinkt echt als iets wat mijn moeder zou doen.
En Wup, mijn moeder zegt ook altijd eerst Graeme gedag. Soms pas na een kwartier heeft ze door dat ik er ook ben (ja ook als ze bij mij, eh pardon, bij Graeme thuis op bezoek komt), omdat ik haar dan aanspreek
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:19:01 #20
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81636430
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:05 schreef WupWup het volgende:
Mijn vader loopt me al straal voorbij naar Emma als ze op bezoek komen. Gisteren belde 'ie me zelfs op om te vragen of Emma zin had om te kletsen
Dat heeft mij pa laatst ook gepresteerd. Belt ie op om te vragen of Fabian moest huilen van de prikjes.
En ik, ja met mij gaat het ook goed.

Maargoed, als hij er is, dan loopt Eva mij ook gewoon straal voorbij.

En mijn moeder kan alleen maar zeiken over dr werk, dus het zou best fijn zijn als ze me straal negeerde.
pi_81637046
Oh! Nou echt!

Ik ben nu bij mijn ouders en mijn moeder is Rienk de tuin aan het laten zien en ik zit alleen binnen!

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81637594
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:04 schreef Incantrix het volgende:
Haha, de mijne gelukkig ook niet, anders had ze een extra manier om me te irriteren En ook hier: het is een schat en er zit niks kwaads in, maar sóms.. Ze vind bijvoorbeeld dat Stef's eerste woord 'oma' moet zijn, alsof het uitmaakt wat zijn 1e woordje is .Of daarnet: Stef verslikt zich en gaat hoesten. Zij doet hem na en gaat vervolgens gillend door de kamer springen omdat hij haar na doet De rest van de middag moet ik dan nep-gekuch aanhoren, gevolgd door 'daarnet deed je me na he? Doe nog eens?'

: rolleyes :

[/frustratie]

ja herkenbaar
alleen niet van mijn moeder. Hoewel die ook wel redelijk lyrisch wordt hoor maar binnen het normale wel.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:04:46 #23
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81638256
Ik haat in het middelpunt van de belangstelling staan, en goed hard ook
Maar trouwen was leuk `s ochtends met een klein clubje in een kapelletje, daarna door naar de locatie voor foto`s en lunch met ouders en getuigen en `s middags een groot tuinfeest met springkussen en ijskar
Enige jammere was dat mijn ouders de koets hadden geregeld en me maar even niet verteld hadden dat de koets ons na de lunch niet meer thuis zou brengen, want dat zou te duur worden. 'Anders zou je alleen maar zenuwachtig worden' was zijn commentaar
Stonden we daar Gelukkig konden we wel bij de getuigen achterin met z`n 5en
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_81638289
Allemaal herkenbaar..
pi_81638508
Zo herkenbaar allemaal En zo frustrerend soms want mijn ma loopt dan nog eens constant met haar kodak rond om van elke pose van Thomas 14 foto's te nemen. Laatst was haar kaartje vol. Wat was dat een drama want ze moest nog een paar andere poses trekken Mijn man wordt al horendol als hij die kodak tevoorschijn ziet komen (maar aangezien we 100km ver wonen, ziet ze hem niet zo vaak, dus ik kan het wel ergens begrijpen. Al ziet ze ons effectief ook maar even vaak meer, maar dat lijkt haar minder te storen )

Laatst was ik alleen tot bij mijn schoonouders gereden (het moest rap gaan). Kom ik binnen met een vriendelijke "Hallo". Zegt mijn schoonmoeder "Oh... is Thomas niet mee?" Ja, ook een goeiedag ja
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:23:35 #26
100412 mefke79
komt goed!
pi_81639158
mijn ouders zijn echt dol op Driekus, maar gelukkig krijg ik ook nog wel aandacht hoor.

En eindelijk een fatsoenlijk plaatje van de jurk gevonden
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_81639521
ohhh mooooi Mefke! DIe zou ik zo zelf gekozen kunnen hebben! wow! Nu nog een kerel die trouwen ook de moeite waard vindt...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:33:24 #28
1762 YPPY
Yppiaans
pi_81639639
Mijn jurk, zonder hoofd, geen idee meer waarom dat eraf was. En de arm van J. Hij kocht eerst zijn pak en daarna mocht ik er een jurk bij uitzoeken. Jurk was maar liefst 60 euro en de schoenen waren 70 euro. Gelukkig draag ik die nog steeds op feestjes. En hij past nu nog wel denk ik. Behoorlijk positie.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:35:48 #29
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_81639754
Mefke wat een mooie jurk, die rok vind ik echt helemaal te gek!!

Wat betreft oma's en opa's bij ons valt het wel mee gelukkig.

Wij wilden eerst alleen trouwen in het stadhuis met familie om ons heen, toen zijn daar de vrienden bijgekomen en uiteindelijk hebben we 's avonds toch nog een feest voor zo'n 75 mensen gegeven. De kosten waren niet verschrikkelijk hoog. Klein en knus in een leuke kroeg middenin het centrum en op loopafstand van het stadhuis. We liepen als stoet door de stad richting de kroeg, was echt heel erg leuk.

helemaal anders dan mn 1e huwelijk met alles erop en eraan: overdag 50 mensen, koets, kerk, 's avonds 400 mensen, The Buffoons als band, een echte "Twentse" bruiloft
Make love, not war ☮
pi_81639917
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:31 schreef Poppedein het volgende:
Nu nog een kerel die trouwen ook de moeite waard vindt...
Dat dus.

Ik vertik het om een huwelijk te bespreken. Ik wil Gevraagd worden (met toeters en bellen) en aangezien dat niet gaat gebeuren hebben we maar testamenten en een samenlevingscontract bij de notaris geregeld. Dat geregistreerd partnerschap vind ik niks; kun je net zo goed trouwen want je zit ook met alimentatie-achtige consequenties.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:39:16 #31
1762 YPPY
Yppiaans
pi_81639933
Wij zijn gratis getrouwd en daarna gaan lunchen met naaste familie en getuigen (19 personen). En 's middags even naar het ziekenhuis geweest, daar lag een tante van J. Dat was wel mooi, ze had echt niet verwacht dat we daar helemaal opgedoft heen zouden komen.

O, en de huwelijksnacht: wij hebben dus wel die nacht nuttig besteed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:44:59 #32
100412 mefke79
komt goed!
pi_81640243
Dank voor de complimenten! Enne Poppedein, de rok en het topje zitten ook dit jaar nog in de collectie. En ze hebben ook een feestcollectie en als mijn zussie ooit gaat trouwen, wil ik daar iets van kopen...

Wij zijn voor de wet getrouwd, daar mocht iedereen die wilde komen kijken. Daarna hebben we met alleen naaste familie gegeten, iets van 16 man. En daarna een leuk feest met zo'n 100 man.
Oja en wij hebben de 'huwelijksreis' (tuin aanleggen thuis) wel goed besteed, maar helaas liep dat uit op een miskraam. Anders hadden we echt negen maanden na de bruiloft een kindje gehad.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:56:07 #33
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_81640834
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:33 schreef YPPY het volgende:
Mijn jurk, zonder hoofd, geen idee meer waarom dat eraf was. En de arm van J. Hij kocht eerst zijn pak en daarna mocht ik er een jurk bij uitzoeken. Jurk was maar liefst 60 euro en de schoenen waren 70 euro. Gelukkig draag ik die nog steeds op feestjes. En hij past nu nog wel denk ik. Behoorlijk positie.

[ afbeelding ]
Omdat je niet herkenbaar in beeld wilde .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:56:34 #34
14746 k_i_m
pi_81640855
Daarom is ook J. eraf geknipt .
In my life
Why do I smile
  Jubileum moderator woensdag 19 mei 2010 @ 20:01:20 #35
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_81641116
wat leuk al die huwelijksverhalen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_81641432
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat dus.

Ik vertik het om een huwelijk te bespreken. Ik wil Gevraagd worden (met toeters en bellen) en aangezien dat niet gaat gebeuren hebben we maar testamenten en een samenlevingscontract bij de notaris geregeld. Dat geregistreerd partnerschap vind ik niks; kun je net zo goed trouwen want je zit ook met alimentatie-achtige consequenties.
Jaaaaa! Herkenbaar! ik wil ook gevraagd worden al was het maar voor het gevoel of idee.

Ahw Poppedein misschien heeft M over een paar jaar ineens een uitspatting en vraagt ie je toch!
zul jij ff steil achterover slaan dan!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81641605
quote:

[..]

Dat dus.

Amen! Ik wil graag trouwen, maar niet graag genoeg dat ik m dr om ga smeken zeg!
buh!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_81641724
Ik wilde juist niet maar ben na 10 aanzoeken uiteindelijk gezwicht (omdat we een baby verwachtte anders ook niet )
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:15:37 #39
1762 YPPY
Yppiaans
pi_81641870
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:56 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Omdat je niet herkenbaar in beeld wilde .
Nou, er was toen ook een foto online van mezelf met hoofd. Maar ik denk dat ik een raar gezicht trok omdat we nogal wind tegen hadden toen de foto werd gemaakt. Gok ik.

En ik weet zeker dat ik met hoofd online stond, want l.ariss.a heeft daar nog stomme opmerkingen over gemaakt.
*OUD heilige*
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 20:16:02 #40
5428 crew  miss_sly
pi_81641897
quote:

[..]

Dat dus.

Wij hadden het eerst wel over trouwen, maar schaap had zijn moeder beloofd dat als hij zou trouwen, ze erbij mocht zijn. En dat wilden we dus juist eigenlijk niet, maar we wilden wel alles goed en goedkoop regelen. Dus besloten we tot geregistreerd partnerschap. Heel sneaky niemand verteld en aangezien het geen trouwen was, geen belofte verbroken
  woensdag 19 mei 2010 @ 21:29:53 #41
14746 k_i_m
pi_81646501
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:15 schreef YPPY het volgende:

[..]

Nou, er was toen ook een foto online van mezelf met hoofd. Maar ik denk dat ik een raar gezicht trok omdat we nogal wind tegen hadden toen de foto werd gemaakt. Gok ik.

En ik weet zeker dat ik met hoofd online stond, want l.ariss.a heeft daar nog stomme opmerkingen over gemaakt.
Die heb ik nooit gezien, ik ken alleen maar deze. Die had je gepost om ons tevreden te houden .
In my life
Why do I smile
pi_81647274
Wat een mooie jurken en foto's allemaal

En oma is hier niet zo. Omdat mijn oma wel zo was/is. Ze weet dus hoe het is
Lotte!
Noah!
pi_81647517
En zo zag ik er uit. Paarsige outfit van changeantzijde. Marlene Dietrich broek met wijde pijpen, daaroverheen een voile rok, strakke top en bolero met lange opengewerkte mouwen. Detail: de knoopjes op hubbies overhemd zijn met dezelfde stof bekleed.

[ Bericht 17% gewijzigd door bodpa09 op 20-05-2010 18:21:18 ]
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 21:50:20 #44
5428 crew  miss_sly
pi_81647910
bodpa, wat mooi
pi_81648278
Ja he. Alleen jammer dat de kaarsen op de voorgrond niet aan mochten. Die wilden we als symbool branden, voor degenen die ons helaas al ontvallen zijn. Zodat B's ouders en mijn broertje er toch bij waren.
Maarja, brandgevaar.
  woensdag 19 mei 2010 @ 21:57:21 #46
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_81648417
Is er gelukkig samen over eens, wij trouwen niet hebben wel een gp maar alleen omdat we een huis kochten. Nergens anders om zie nl geen meerwaarde in een huwelijk.
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 21:58:37 #47
5428 crew  miss_sly
pi_81648500
Jammer inderdaad, zeg. En brandgevaar? 3 kaarsjes die even branden terwijl er gewoon mensen bij zijn? Klinkt een beeje overdreven. Ik vind het idee erg mooi
pi_81648699
oh mensen ik vreet me echt op over dat luie domme wicht in app. 4 van het blok
wát een puber zeg.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81648704
Zeker als je bedenkt dat er fokking elk jaar kaarsjesavond is en het hele gebouw vol staat met kaarsen, Dat was iets heeeeeeeel anders, zei de ambtenaar. Nouja, anyway, t was verder een geweldige dag.
pi_81648717
Bodpa wat mooi
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')