Idem.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef beefcake het volgende:
Heeft er dan niemand gewoon seks gehad op de huwelijksnacht?Wij wel hoor, gewoon is ons eigen bed
Wij dus vanwege de aankoop van het huis en fijn dat dat geregeld was toen ik zwanger werd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:59 schreef WupWup het volgende:
Wij zijn ook niet getrouwd. Wel geregistreerd partner, maar dat is puur zodat voogdij e.d. voor Emma goed geregeld is zonder rompslomp. Tijdens het gratis uurtje op woensdagochtend hier even getekend
Naarmate ze ouder werden weer steeds meer jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef Incantrix het volgende:
Zo, mensen, praat jullie moeder nog wel eens tegen je als ze bij je op visite is sinds je haar een kleinkind gebaard hebt?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef Incantrix het volgende:
Zo, mensen, praat jullie moeder nog wel eens tegen je als ze bij je op visite is sinds je haar een kleinkind gebaard hebt?
Nee, nooitquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef Incantrix het volgende:
Dat heeft mij pa laatst ook gepresteerd. Belt ie op om te vragen of Fabian moest huilen van de prikjes.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:05 schreef WupWup het volgende:
Mijn vader loopt me al straal voorbij naar Emma als ze op bezoek komen. Gisteren belde 'ie me zelfs op om te vragen of Emma zin had om te kletsen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:04 schreef Incantrix het volgende:
Haha, de mijne gelukkig ook niet, anders had ze een extra manier om me te irriterenEn ook hier: het is een schat en er zit niks kwaads in, maar sóms.. Ze vind bijvoorbeeld dat Stef's eerste woord 'oma' moet zijn, alsof het uitmaakt wat zijn 1e woordje is
.Of daarnet: Stef verslikt zich en gaat hoesten. Zij doet hem na en gaat vervolgens gillend door de kamer springen omdat hij haar na doet
De rest van de middag moet ik dan nep-gekuch aanhoren, gevolgd door 'daarnet deed je me na he? Doe nog eens?'
: rolleyes :
[/frustratie]
Dat dus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:31 schreef Poppedein het volgende:
Nu nog een kerel die trouwen ook de moeite waard vindt...
Omdat je niet herkenbaar in beeld wildequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:33 schreef YPPY het volgende:
Mijn jurk, zonder hoofd, geen idee meer waarom dat eraf was. En de arm van J. Hij kocht eerst zijn pak en daarna mocht ik er een jurk bij uitzoeken.Jurk was maar liefst 60 euro en de schoenen waren 70 euro. Gelukkig draag ik die nog steeds op feestjes. En hij past nu nog wel denk ik. Behoorlijk positie.
![]()
[ afbeelding ]
Jaaaaa! Herkenbaar!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Ik vertik het om een huwelijk te bespreken. Ik wil Gevraagd worden (met toeters en bellen) en aangezien dat niet gaat gebeuren hebben we maar testamenten en een samenlevingscontract bij de notaris geregeld. Dat geregistreerd partnerschap vind ik niks; kun je net zo goed trouwen want je zit ook met alimentatie-achtige consequenties.
Amen! Ik wil graag trouwen, maar niet graag genoeg dat ik m dr om ga smeken zeg!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Ik vertik het om een huwelijk te bespreken. Ik wil Gevraagd worden (met toeters en bellen) en aangezien dat niet gaat gebeuren hebben we maar testamenten en een samenlevingscontract bij de notaris geregeld. Dat geregistreerd partnerschap vind ik niks; kun je net zo goed trouwen want je zit ook met alimentatie-achtige consequenties.
Nou, er was toen ook een foto online van mezelf met hoofd. Maar ik denk dat ik een raar gezicht trok omdat we nogal wind tegen hadden toen de foto werd gemaakt. Gok ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Omdat je niet herkenbaar in beeld wilde.
Wij hadden het eerst wel over trouwen, maar schaap had zijn moeder beloofd dat als hij zou trouwen, ze erbij mocht zijn. En dat wilden we dus juist eigenlijk niet, maar we wilden wel alles goed en goedkoop regelen. Dus besloten we tot geregistreerd partnerschap. Heel sneaky niemand verteld en aangezien het geen trouwen was, geen belofte verbrokenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Die heb ik nooit gezien, ik ken alleen maar deze. Die had je gepost om ons tevreden te houdenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:15 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nou, er was toen ook een foto online van mezelf met hoofd. Maar ik denk dat ik een raar gezicht trok omdat we nogal wind tegen hadden toen de foto werd gemaakt. Gok ik.
En ik weet zeker dat ik met hoofd online stond, want l.ariss.a heeft daar nog stomme opmerkingen over gemaakt.
Die waren er vast ook bij, maar het was mooi geweest als die kaarsjes wel hadden mogen branden. Lekker inconsequent dat ze er anders wel kaarsjes hebben!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:55 schreef bodpa09 het volgende:
Ja he. Alleen jammer dat de kaarsen op de voorgrond niet aan mochten. Die wilden we als symbool branden, voor degenen die ons helaas al ontvallen zijn. Zodat B's ouders en mijn broertje er toch bij waren.
Maarja, brandgevaar.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:25 schreef Lishe het volgende:
Bodpa! Prachtig! Echt heeeel cool! En de jurk met zwarte rok zou poppedein echt niet misstaan! Wacht maar tot Lena je vriend vraagt waarom jij een andere achternaam hebt. En dan flink knipperen met je wimpers.
ik wou net als lily ook nooit. En nu ben ik bridezilla. Mensen veranderen.
He, is dat in Goes? Komt me bekend voor van een bruiloft waar ik pas geweest was. Super zag je eruit, en ik vind je boeket ook erg mooi!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:45 schreef bodpa09 het volgende:
En zo zag ik er uit. Paarsige outfit van changeantzijde. Marlene Dietrich broek met wijde pijpen, daaroverheen een voile rok, strakke top en bolero met lange opengewerkte mouwen. Detail: de knoopjes op hubbies overhemd zijn met dezelfde stof bekleed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht er Middelburg in te herkennenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:09 schreef Cantare het volgende:
[..]
He, is dat in Goes? Komt me bekend voor van een bruiloft waar ik pas geweest was. Super zag je eruit, en ik vind je boeket ook erg mooi!
Zondag ben ik alweer 2 jaar getrouwd
Edit: nu zie ik dat jij zondag 3 jaar getrouwd benttoevallig, zelfde datum
tnx!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:28 schreef Linda2205 het volgende:
En Cantare, je bent toch nog steeds slankWeliswaar met babyhuisje, maar de rest is nog steeds slank! En wat een prachtige foto's/jurk/bloemen
Goed gedaan meneer-Cantare! Hij heeft ook mooie schoenen trouwens...quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:31 schreef Cantare het volgende:
[..]
tnx!en ik weet wel dat ik niet dik ben ofzo hoor, maar het idee dat ik gewoon realistisch gezien waarschijnlijk nooit van mijn leven meer in die jurk zal passen (tot ik bejaard en uitgemergeld ben
) maakt het wel extra sentimenteel
en die bloemen zijn ook mooi he?had manlief uitgezocht
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:37 schreef Linda2205 het volgende:
zucht...ik wil ook trouwen. Maar ik heb nee gezegd, dus ik acht de kans klein dat er nog een aanzoek komt
Dan moet je je nu diep schamen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:26 schreef Cantare het volgende:
[..]
Dat zou heel erg zijn, ik heb er een jaar gewoond...
onze beste vriendjes zijn getrouwd in de bakkerswinkel, boven op de zolder, was erg leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij dus vanwege de aankoop van het huis en fijn dat dat geregeld was toen ik zwanger werd.
En ook gratis op dinsdagochtend hier. Op 11 september, want die was nog vrij omdat niemand op die datum wilde. Wij wel, hoor![]()
Met een bevriend stel als getuigen, met hun uitgebreid gaan ontbijten bij de Bakkerswinkel en 's avonds met tweetjes uit eten. In de middag nog even naar het ziekenhuis voor een follikelmeting, heel romantisch
prachtige jurk!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:23 schreef mefke79 het volgende:
mijn ouders zijn echt dol op Driekus, maar gelukkig krijg ik ook nog wel aandacht hoor.
En eindelijk een fatsoenlijk plaatje van de jurk gevonden
[ afbeelding ]
wow Bodpa! prachtige jurk!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:45 schreef bodpa09 het volgende:
En zo zag ik er uit. Paarsige outfit van changeantzijde. Marlene Dietrich broek met wijde pijpen, daaroverheen een voile rok, strakke top en bolero met lange opengewerkte mouwen. Detail: de knoopjes op hubbies overhemd zijn met dezelfde stof bekleed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en NOG zo'n mooie! en wat een mooie dame! je zou zo model kunnen zijn!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef Cantare het volgende:
Kan ook gerust een heel andere plaats zijn hoor, ik ben daar niet zo goed in![]()
![]()
Owow, ik zit m'n trouwfoto's te bekijken, sentiment. En wat was ik slank!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow wat een mooi gezichtje heb jij zeg!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef Cantare het volgende:
Kan ook gerust een heel andere plaats zijn hoor, ik ben daar niet zo goed in![]()
![]()
Owow, ik zit m'n trouwfoto's te bekijken, sentiment. En wat was ik slank!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
teruglezen valt zeker niet mee zo `s ochtends vroeg?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:47 schreef amaranta het volgende:
Bodpa, ben jij en in Den Bosch getrouwd?
ik meende het hoor! en haarverfjes zijn altijd goed! (ben zelf ook blauwzwart ;-) )quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:09 schreef Incantrix het volgende:
Belana, gefeliciteerd met je 7e trouwdagOok zonder cadeautje kun je het vieren, toch? En wat lief, wat je zei over mij!
Op het moment voel ik me niet zo knap, vandaar dat ik er maar eens iets mee ga doen
Misschien maar eens haarverf halen ofzo..
thanks! (en alle anderen ook natuurlijk!)quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:49 schreef lily het volgende:
Gefeliciteerd Belana
hoe gaat het met de verkoop van jullie huis eigenlijk?
Veel mensen kunnen dat niet, idd. Toen wij onze woning kochten, was het een slooppand. Van binnen dan he. De andere twee verdiepingen hebben ze ook geprobeerd zo te verkopen, zodat mensen hun eigen ideeen op de indeling en afwerking konden loslaten. Geen kopers, een enkeling met belangstelling, maar die wilden allemaal tekeningen met indeling zien enzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:12 schreef lily het volgende:
Ik merk trouwens wel dat de laatste jaren de eisen van mensen steeds hoger worden.
Wij hebben ons huis ook eens te koop gezet. De meningen van iedereenEcht niets was goed. Overal werd de neus voor opgehaald.
Je had moeten zien in welke staat het was toen wij het kochten in 1998Een huis uit 1938.
Ik kan daar echt omheen kijken. En zien; oh, zo wil het, en zo...
Ik stoor me totaal niet aan een ontbrekende plint of ander plafond of weet ik veel...
Idd dat verbaasd mij ook wel eigk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:12 schreef lily het volgende:
Ik merk trouwens wel dat de laatste jaren de eisen van mensen steeds hoger worden.
Wij hebben ons huis ook eens te koop gezet. De meningen van iedereenEcht niets was goed. Overal werd de neus voor opgehaald.
Je had moeten zien in welke staat het was toen wij het kochten in 1998Een huis uit 1938.
Ik kan daar echt omheen kijken. En zien; oh, zo wil het, en zo...
Ik stoor me totaal niet aan een ontbrekende plint of ander plafond of weet ik veel...
Ze had toch nog geen antwoord gegeven??quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
teruglezen valt zeker niet mee zo `s ochtends vroeg?
Toen wij dit huis kochten. Was het door de vorige eigenaar roze gemaakt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:31 schreef Ticootje het volgende:
Mensen die inderdaad afgaan op de inrichting inplaats van de indeling..
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:45 schreef bodpa09 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan staat er achter elk raam met kaarsjes een brandweerman.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:01 schreef bodpa09 het volgende:
Zeker als je bedenkt dat er fokking elk jaar kaarsjesavond is en het hele gebouw vol staat met kaarsen, Dat was iets heeeeeeeel anders, zei de ambtenaar. Nouja, anyway, t was verder een geweldige dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |