Die waren er vast ook bij, maar het was mooi geweest als die kaarsjes wel hadden mogen branden. Lekker inconsequent dat ze er anders wel kaarsjes hebben!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:55 schreef bodpa09 het volgende:
Ja he. Alleen jammer dat de kaarsen op de voorgrond niet aan mochten. Die wilden we als symbool branden, voor degenen die ons helaas al ontvallen zijn. Zodat B's ouders en mijn broertje er toch bij waren.
Maarja, brandgevaar.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:25 schreef Lishe het volgende:
Bodpa! Prachtig! Echt heeeel cool! En de jurk met zwarte rok zou poppedein echt niet misstaan! Wacht maar tot Lena je vriend vraagt waarom jij een andere achternaam hebt. En dan flink knipperen met je wimpers.
ik wou net als lily ook nooit. En nu ben ik bridezilla. Mensen veranderen.
He, is dat in Goes? Komt me bekend voor van een bruiloft waar ik pas geweest was. Super zag je eruit, en ik vind je boeket ook erg mooi!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:45 schreef bodpa09 het volgende:
En zo zag ik er uit. Paarsige outfit van changeantzijde. Marlene Dietrich broek met wijde pijpen, daaroverheen een voile rok, strakke top en bolero met lange opengewerkte mouwen. Detail: de knoopjes op hubbies overhemd zijn met dezelfde stof bekleed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht er Middelburg in te herkennenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:09 schreef Cantare het volgende:
[..]
He, is dat in Goes? Komt me bekend voor van een bruiloft waar ik pas geweest was. Super zag je eruit, en ik vind je boeket ook erg mooi!
Zondag ben ik alweer 2 jaar getrouwd
Edit: nu zie ik dat jij zondag 3 jaar getrouwd benttoevallig, zelfde datum
tnx!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:28 schreef Linda2205 het volgende:
En Cantare, je bent toch nog steeds slankWeliswaar met babyhuisje, maar de rest is nog steeds slank! En wat een prachtige foto's/jurk/bloemen
Goed gedaan meneer-Cantare! Hij heeft ook mooie schoenen trouwens...quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:31 schreef Cantare het volgende:
[..]
tnx!en ik weet wel dat ik niet dik ben ofzo hoor, maar het idee dat ik gewoon realistisch gezien waarschijnlijk nooit van mijn leven meer in die jurk zal passen (tot ik bejaard en uitgemergeld ben
) maakt het wel extra sentimenteel
en die bloemen zijn ook mooi he?had manlief uitgezocht
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:37 schreef Linda2205 het volgende:
zucht...ik wil ook trouwen. Maar ik heb nee gezegd, dus ik acht de kans klein dat er nog een aanzoek komt
Dan moet je je nu diep schamen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:26 schreef Cantare het volgende:
[..]
Dat zou heel erg zijn, ik heb er een jaar gewoond...
onze beste vriendjes zijn getrouwd in de bakkerswinkel, boven op de zolder, was erg leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij dus vanwege de aankoop van het huis en fijn dat dat geregeld was toen ik zwanger werd.
En ook gratis op dinsdagochtend hier. Op 11 september, want die was nog vrij omdat niemand op die datum wilde. Wij wel, hoor![]()
Met een bevriend stel als getuigen, met hun uitgebreid gaan ontbijten bij de Bakkerswinkel en 's avonds met tweetjes uit eten. In de middag nog even naar het ziekenhuis voor een follikelmeting, heel romantisch
prachtige jurk!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:23 schreef mefke79 het volgende:
mijn ouders zijn echt dol op Driekus, maar gelukkig krijg ik ook nog wel aandacht hoor.
En eindelijk een fatsoenlijk plaatje van de jurk gevonden
[ afbeelding ]
wow Bodpa! prachtige jurk!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:45 schreef bodpa09 het volgende:
En zo zag ik er uit. Paarsige outfit van changeantzijde. Marlene Dietrich broek met wijde pijpen, daaroverheen een voile rok, strakke top en bolero met lange opengewerkte mouwen. Detail: de knoopjes op hubbies overhemd zijn met dezelfde stof bekleed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en NOG zo'n mooie! en wat een mooie dame! je zou zo model kunnen zijn!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef Cantare het volgende:
Kan ook gerust een heel andere plaats zijn hoor, ik ben daar niet zo goed in![]()
![]()
Owow, ik zit m'n trouwfoto's te bekijken, sentiment. En wat was ik slank!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow wat een mooi gezichtje heb jij zeg!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef Cantare het volgende:
Kan ook gerust een heel andere plaats zijn hoor, ik ben daar niet zo goed in![]()
![]()
Owow, ik zit m'n trouwfoto's te bekijken, sentiment. En wat was ik slank!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |