Ik dacht ineens Ammelie. Echt waar. Ik zal blij zijn als mijn hersens weer eens normaal gaan doen. Als ooit.quote:
Dan nog vind ik het goor.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
whehe
ik heb zo'n supersonisch Chinees hakmes, gaat door die kip heen alsof t boter isdus ik merk er eigk niet zoveel van en het is zo gepiept.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:38 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik dacht ineens Ammelie. Echt waar. Ik zal blij zijn als mijn hersens weer eens normaal gaan doen. Als ooit.
Aflossingsvrij is daarbij het code-woord geloof ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:33 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Leuk al die trouwfoto's van iedereen. Ik heb geen foto's van ons trouwen hier digitaal. Maar goed, ik was ook niet in een jurk en 7 maanden zwanger, maar het was toch best leuk. Ik hecht er alleen niet zoveel waarde aan, of we nu wel of niet getrouwd zijn.
En over al die huizen enzo. Ik verbaas me er wel eens over, in hoe dure huizen mensen soms wonen. Mensen waarvan ik weet (of in ieder geval vermoed) dat ze écht niet (veel) meer verdienen dan wij samen, maar dan wel in een huis wonen wat minstens ¤ 100.000 meer kost dan dat van ons. Dan denk ik: "Hoe doen ze dat toch?" Ik bedoel wij leven best redelijk en goed, maar het is niet zo dat wij nou honderden euro's over houden per maand.
Zie je, jij stond niet voor niets in mijn vriendenlijstje!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:39 schreef m@x het volgende:
Kip snijden/knippen is vies want dan moet je het aanraken enzo en aan die voorgesneden kip zitten altijd nog van die ranzige witte en rode fliedertjes en die moeten er van mij ook nog af. Ik ben een zeikerd wat kip betreft
TF, lekker wijf
Ja, ik verwacht over een jaar of 20 - 30 nog wel een hoop paniek en bail-outs op dat vlak idd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Aflossingsvrij is daarbij het code-woord geloof ik.
Die hebben hun huis dan ook niet vrij na 30 jaar...
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zie je, jij stond niet voor niets in mijn vriendenlijstje!![]()
He die heb ik in het zwart!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef miss_sly het volgende:
TF, wat leuk ook zo met je hele gezinziet er helemaal perfect uit
Ik heb Birckenstocks
Deze
[ afbeelding ]
Ja dat is ook zo. Ik weet ook wel hoe het technisch werkt. Ik heb zelf jaren in de branche gewerkt Wij zouden ook nog ruim ¤ 100.000 meer kunnen lenen, als maximale hypotheek. Alleen willen we dat nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Aflossingsvrij is daarbij het code-woord geloof ik.
Die hebben hun huis dan ook niet vrij na 30 jaar...
Aflossingsvrij wil zeggen dat je... tadaa... niet aflostquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef huuphuup het volgende:
Maar hoe zit dat dan met aflossingsvrij? Je betaald dan alleen de rente en niets aan het huis verder ofzo?
Heb je dan niet over 30 jaar alsnog 3 ton schuld?
En had je dan niet net zo goed kunnen huren
das niet persé duurder hoor, gewoon de aanbiedingen aflopenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
KoM, als ik het geld (en de tijd) om langs de poelier te gaan zat ik hier niet steeds over geld te zaniken.![]()
Dat is idd lood om oud ijzer in sommige gevallen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef huuphuup het volgende:
Maar hoe zit dat dan met aflossingsvrij? Je betaald dan alleen de rente en niets aan het huis verder ofzo?
Ja dan heb je aan het einde van je looptijd wel nog de restschuld. Je hebt wle al die jaren hypotheekrenteaftrek gehad en als je het verkoopt, mag je de evt overwaarde wel houden natuurlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef huuphuup het volgende:
Of wat minder vaak vlees eten maar dan wel lekker en goed vlees.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:47 schreef moussy het volgende:
[..]
das niet persé duurder hoor, gewoon de aanbiedingen aflopen
En ze zitten heerlijkquote:
Daarom stond tijd er bij tussen de haakjes.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:47 schreef moussy het volgende:
[..]
das niet persé duurder hoor, gewoon de aanbiedingen aflopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |