Dat geloof ik ook zeker. En dromen daar stop ik hopelijk nooit mee.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:58 schreef Soneal het volgende:
Ik weet niet of je wel zo zeker kunt zijn dat je het nooit kunt betalen.... hoewel vrijstaand, jaren 30 en in de stad idd voor de meeste mensen vrijwel geen haalbare kaart is, maar zelfs dat weet je niet vantevoren.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:05 schreef Claudia_x het volgende:
Kip. Minder gedoe, meer tijd voor je tentamen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:16 schreef oeke het volgende:
Huup, je naambordje wordt zo leuk.Wel een priegelwerk.
Kip haal je gewoon gesneden en al bij de AH.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee joh, kip moet k snijden en met maizena bewerken enzo
garnalen is kwestie van bakje openmaken en leegkiepen in de pan
maar B. heeft beslist, het wordt kip
dat doe ik dus echt nooit hèquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kip haal je gewoon gesneden en al bij de AH.
tuuk wel! Luiheid kost geldquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat doe ik dus echt nooit hè![]()
voorgesneden vlees halen. Geen idee waarom want het is eigk wel makkelijk.
Is t niet ook duurder dan niet gesneden?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat doe ik dus echt nooit hè![]()
voorgesneden vlees halen. Geen idee waarom want het is eigk wel makkelijk.
Is t niet ook duurder dan niet gesneden?
Mooie taart!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij zijn met een koets getrouwd, met poarden
[ afbeelding ]
en mijn jurk was kort
[ afbeelding ]
Trouwen als je kinderen al groter zijn is cool!
[ afbeelding ]
Dé taart!
[ afbeelding ]
whehequote:Op donderdag 20 mei 2010 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Daar zat F. over te miepen. Dus nu laat ik het hem snijden als het even kan.
Ik vind kip snijden zo goor!
Tuurlijk mag dat!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:23 schreef huuphuup het volgende:
![]()
ik ben echt enorm benieuwd![]()
áls er hier een baby twee op komst is en we weten wat we krijgen dan wil ik ook zoiets voor baby 2 bij je bestellen alsdatmag
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kip haal je gewoon gesneden en al bij de AH.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:32 schreef oeke het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat!Raakte ik net ineens helemaal in de zenuwen hoe je Amelie ook weer schrijft.
![]()
TF, wat heerlijk ziet dat eruit. Mooie bruid ben je. En mooie kinders erbij!![]()
Ik wil toch even benadrukken dat ik echt erg blij ben met mijn leven, mijn lief en kind en mijn huisje en alles.Krijg ineens het gevoel dat mijn woorden geinterpreteerd werden als ontevredenheid.
Dat is het dus echt niet.
Nog niet vaak genoegquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:34 schreef huuphuup het volgende:
Taart! Had ik al gezegd dat ik je foto's leuk vind?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |