Nee hoor, dat is juist het leuke er aan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:42 schreef bodpa09 het volgende:
Oeh BE jij zag er ook mooi uit zeg! Doe ik je heel erg pijn in je hartje als ik je vertel dat er ook een foto van ons bestaat, precies in dat hoekje???![]()
Belana gefeliciteerd met je trouwdag!
Wat leuk, en wat past het mooi... En die rommel...pfff ik haat dat zo he? Als je dan iets doet in je huis en dan staat je huis op zn kop..quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Kijk! kastje!gotta luv mijn paps.
ik bedenken, hij uitvoeren.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het enige nadeel nu even
[ afbeelding ]
wow!! dat is mooi geworden! en handig zo om de deur heen! erg erg mooi!! Ik wil ook wel zo'n handig persoonquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Kijk! kastje!gotta luv mijn paps.
ik bedenken, hij uitvoeren.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het enige nadeel nu even
[ afbeelding ]
En dan nog de rest.quote:
standje onzin aanquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dan nog de rest.![]()
Gisteren de schoonmaakster, zeer Turks:: Jij veel afgevallen! Waarom?
Ehm... ik wees maar eens op mezelf: Daarom?
Zij weer: Nee sorry, sorry! Mooimooi, heel mooi! Hoe?![]()
je weet vantevoren toch waar je gaat kijken?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan best door de gebreken van een (oud) huis heen kijken, maar ik heb gewoon geen zin in een verbouwing. Ik stel me zo voor dat meer mensen dat hebben. Sterker nog, ik vind verven ook een rotklus. De volgende keer zou ik het liefst weer naar een nieuwbouwappartement verhuizen, de vloer laten leggen en zelf hooguit een paar muren een leuk kleurtje geven.
Net zoals mensen die naar een huis gaan kijken, en niet eens weten of ze de hypotheek wel aan kunnen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:53 schreef lily het volgende:
[..]
je weet vantevoren toch waar je gaat kijken?
Als je een nieuwbouwapartement wil omdat je klussen haat ga je niet naar een huis uit 1938 kijken bijvoorbeeld
Liefquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:01 schreef Belana het volgende:
[..]
ik meende het hoor! en haarverfjes zijn altijd goed! (ben zelf ook blauwzwart ;-) )
sowieso helpt het mij altijd wel door iets aan mijn uiterlijk te doen. even make-upje op enzo, dan voel ik me beter! That reminds me dta ik dat zo maar eens moet gaan doen
Natuurlijk, maar een huis kan wel in een veel slechtere staat verkeren dan je denkt op basis van de foto's op Funda.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:53 schreef lily het volgende:
[..]
je weet vantevoren toch waar je gaat kijken?
Als je een nieuwbouwapartement wil omdat je klussen haat ga je niet naar een huis uit 1938 kijken bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |