abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81626869

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke man/vrouw Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.

Het snelste topic van FOK!

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Dit is een SC, net als de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic, dus behandel elkaar met respect.

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
  • pi_81626874
    Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
    Try to be a rainbow in someone's cloud.
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:08:01 #3
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_81626884
    For great justice!
    pi_81626893
      Official ESF Kreviewer woensdag 19 mei 2010 @ 15:08:47 #5
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_81626931
    Ik was echt totally flabbergasted dat ik de lapo had.
    pi_81626953
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:05 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

je vergeet in natura
    Ze woont heul ver weg
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_81626999
    Great. Terug in de put nu. Na 2 jaar samenwonend er een punt achter gezet omdat ik m'n gedachten en m'n eigen leven niet meer op een rijtje kon zetten. Veel te snel besloten om bij hem weg te gaan. Het verliefd zijn en het houden van was er nog vol op. Kortom, de meest domme beslissing van m'n hele leven. Inmiddels zijn we alweer 4/5 maand verder en hebben we afgelopen week elkaar weer opgezocht en besloten om het weer te gaan proberen. Gisteren een enorm keerpunt. Hij heeft er dit keer een punt achter gezet. Het voelt echt als een afrekening voor wat ik hem aangedaan heb. Tegelijkertijd zegt hij dat 'ie van me houd maar dat we niet meer samengaan in deze periode van ons leven. We waren weer zo blij met elkaar en nu dit. Man. Ik haat de liefde.
    Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
    Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
    pi_81627000
    pi_81627051
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:10 schreef Rockabella het volgende:
    Great. Terug in de put nu. Na 2 jaar samenwonend er een punt achter gezet omdat ik m'n gedachten en m'n eigen leven niet meer op een rijtje kon zetten. Veel te snel besloten om bij hem weg te gaan. Het verliefd zijn en het houden van was er nog vol op. Kortom, de meest domme beslissing van m'n hele leven. Inmiddels zijn we alweer 4/5 maand verder en hebben we afgelopen week elkaar weer opgezocht en besloten om het weer te gaan proberen. Gisteren een enorm keerpunt. Hij heeft er dit keer een punt achter gezet. Het voelt echt als een afrekening voor wat ik hem aangedaan heb. Tegelijkertijd zegt hij dat 'ie van me houd maar dat we niet meer samengaan in deze periode van ons leven. We waren weer zo blij met elkaar en nu dit. Man. Ik haat de liefde.
    Sterkte de komende tijd
    pi_81627059
    quote:
    pi_81627086
    quote:
    Das naadje Sterkte und so...
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_81627087
    quote:
    On-topic post

Maar sucks. Ken het wel een beetje. Gaat ws. lang kut duren. /knuf alvast.
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:12:09 #14
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81627090
    quote:
    Lastig ja. Soms maakt een breuk iets gewoononherroepelijk kapot. En soms is houden van niet genoeg helaas

Sterkte
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:12:28 #15
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81627109
    Plop? Zoals de ultiem sneue mensen in de bios met hun grolschflesje zodra het donker wordt?
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:12:46 #16
    262674 Graseter
    Graseter als dorpsgek 2011.
    pi_81627127
    http://www.evationstudios.com
    Bart Beentjes
    Bart@evationstudios.com
    pi_81627141
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ze woont heul ver weg
    Dan stuur je het op in een envelopje.
    pi_81627142
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:12 schreef Ripley het volgende:

[..]

Lastig ja. Soms maakt een breuk iets gewoononherroepelijk kapot. En soms is houden van niet genoeg helaas
    Sterkte
    Dat is een hele zure waarheid...
    pi_81627187
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:12 schreef Ripley het volgende:

[..]

Sterkte
    Thanks iedereen!

En misschien heb je gelijk. Ik begin ook steeds meer te geloven dat de breuk ons de das om heeft gedaan. Het gekke is dat we bij alles wat we doen weer bij elkaar terecht komen. We trekken steeds naar elkaar toe omdat het houden van bij beiden dus blijkbaar nog steeds enorm sterk is. En dat suckt, bigtime.
    Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
    pi_81627209
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
    Plop? Zoals de ultiem sneue mensen in de bios met hun grolschflesje zodra het donker wordt?
    Niks mis met Grolsch, gij vuige relnicht
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:13 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dan stuur je het op in een envelopje.
    OMFG de MI, wat doe je?
    pi_81627222
    Sterkte Bella, maar waarom was je in eerste instantie zelf gegaan?
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:14:27 #22
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81627225
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is een hele zure waarheid...
    dat is het ook. Mijn eerste lange relatie is kapot gegaan toen we nog wel veel van elkaar hielden (en nog zitten we in elkaars hart gesloten). Maar soms werkt het gewoon niet.
    pi_81627259
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:13 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Thanks iedereen!

En misschien heb je gelijk. Ik begin ook steeds meer te geloven dat de breuk ons de das om heeft gedaan. Het gekke is dat we bij alles wat we doen weer bij elkaar terecht komen. We trekken steeds naar elkaar toe omdat het houden van bij beiden dus blijkbaar nog steeds enorm sterk is. En dat suckt, bigtime.
    Misschien komt het wel goed In de toekomst kijken kan niemand.
    Maar zoals Wipley zei. Soms is houden van niet genoeg.
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:15:25 #24
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_81627276
    quote:
    Er is niets sneus aan Grolsch! .
    For great justice!
    pi_81627284
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:14 schreef Ripley het volgende:

[..]

dat is het ook. Mijn eerste lange relatie is kapot gegaan toen we nog wel veel van elkaar hielden (en nog zitten we in elkaars hart gesloten). Maar soms werkt het gewoon niet.
    houden van of gek zijn op iemand is niet voldoende.
    Kunnen we allemaal wel beamen geloof ik
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:15:47 #26
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_81627294
    quote:
    Klotezooi.
    voor je.
    For great justice!
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:15:47 #27
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81627295
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[..]
    True. Wel met de mensen die menen dat het na tig jaar nog steeds grappig is dat flesje keihard te ploppen zodra de lichten uitgaan in de bios. Gevolgd door van dat gegrinnik a la Beavis & Butthead "Ghehehe, o hehehe cool man hehegehehe"

Daarnaast vind ik Grolsch niet het lekkerste bier, want iets te bitter voor mijn smaak. Maar goed, dat maakt het niet sneu. Dat ploppen wel
    L'Amour menaçant:
    pi_81627306
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, niks (nou ja, behalve dat ik er onheroepelijk koppijn van krijg de volgende dag), maar wel met wachten om het open te maken tot de film net begonnen is.
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:16:03 #29
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_81627311
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef rival het volgende:

[..]

Was het maar voldoende.
    For great justice!
    pi_81627339
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef Tally het volgende:

Maar zoals Wipley zei.
    Whud? Hoe een typo een stoere naam veranderd in een Looney Tunes karakter
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:16:45 #31
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_81627343
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

True. Wel met de mensen die menen dat het na tig jaar nog steeds grappig is dat flesje keihard te ploppen zodra de klichten uitgaan in de bios.
    Ik open zo'n beugel in een rustige omgeving altijd zo rustig mogelijk, anders gaan andere mensen zeuren dat ze ook bier willen.
    For great justice!
    pi_81627345
    de enige die dom is of doet, ben jij krea... ik haat het om posts uit te moeten leggen maar met die post over dat het typisch iets voor mannen is om zich druk te maken over muizen bedoelde ik niets meer en niets minder dan dat ik daar als a-technische vrouw gewoon nog nooit bij stil heb gestaan. Dat jij dit heel anders interpreteert en meteen een aanvallende reactie post kan ik niets aan doen.
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:16:48 #33
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_81627347
    quote:
    Sterkte!
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
    pi_81627383
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

True. Wel met de mensen die menen dat het na tig jaar nog steeds grappig is dat flesje keihard te ploppen zodra de lichten uitgaan in de bios. Gevolgd door van dat gegrinnik a la Beavis & Butthead "Ghehehe, o hehehe cool man hehegehehe"

Daarnaast vind ik Grolsch niet het lekkerste bier, want iets te bitter voor mijn smaak. Maar goed, dat maakt het niet sneu. Dat ploppen wel
    Vooruit dan maar. Dat gegrinnik is sneu.
    pi_81627384
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:14 schreef rival het volgende:
    Sterkte Bella, maar waarom was je in eerste instantie zelf gegaan?
    Da's een goeie vraag. Ik zat in een enorme dip en ben weggerend. Ik ben normaal een enorm positieve denker en doorzetter. Waarom ik dit gedaan heb weet ik niet. Enorm zwak moment blijkbaar. En door ervoor weg te lopen de grootste fout gemaakt die ik maken kon. Los van dat is hij niet de ideale partner door zijn mentaliteit, werk en prioriteiten. Hij is een enorme binnenvetter en ik ben juist iemand die leeft voor gevoel. Ik denk dat, dat gewoon niet samengaat.
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:17:51 #36
    220609 Nouk84
    pi_81627395
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef rival het volgende:
    pi_81627401
    Sterkte rocka
    pi_81627439
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:16 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik open zo'n beugel in een rustige omgeving altijd zo rustig mogelijk, anders gaan andere mensen zeuren dat ze ook bier willen.
    En misschien proberen ze zelfs die van jou te jatten, oh noes!
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:18:34 #39
    220609 Nouk84
    pi_81627441
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:16 schreef Barbusse het volgende:
    Geen typo, vermoed ik
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:19:10 #40
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81627471
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:13 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Thanks iedereen!

Ik ben ook geen voorspeller hoor, maar je gaf zelf aan dat bij hem kennelijk zo'n soort gevoel zat

En dat bij elkaar terecht komen - hoe hard dit ook klinkt, dat heb je zelf in de hand. Het is geen magische natuurkracht of zo.
    pi_81627521
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Is geen typo
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:19:57 #42
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81627524
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En misschien proberen ze zelfs die van jou te jatten, oh noes!
    Don't touch my Grolsch!

Nou als ik ooit naar je Grolsch grijp in een donkere bios dan weet je dat ik omdat het donker was gewoon misgreep
    L'Amour menaçant:
    pi_81627528
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Geen typo, vermoed ik
    Nu word ik nieuwsgierig.....
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:20:18 #44
    220609 Nouk84
    pi_81627543
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:19 schreef Ripley het volgende:

Het is geen magische natuurkracht of zo.
    Daar denken ze in Serendipity anders over.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_81627565
    Kabouters?
    pi_81627570
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:17 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Da's een goeie vraag. Ik zat in een enorme dip en ben weggerend. Ik ben normaal een enorm positieve denker en doorzetter. Waarom ik dit gedaan heb weet ik niet. Enorm zwak moment blijkbaar. En door ervoor weg te lopen de grootste fout gemaakt die ik maken kon. Los van dat is hij niet de ideale partner door zijn mentaliteit, werk en prioriteiten. Hij is een enorme binnenvetter en ik ben juist iemand die leeft voor gevoel. Ik denk dat, dat gewoon niet samengaat.
    Hier gaat dat al 10 jaar goed
    pi_81627571
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Don't touch my Grolsch!

Nou als ik ooit naar je Grolsch grijp in een donkere bios dan weet je dat ik omdat het donker was gewoon misgreep

Vandaar ook dat ploppen, dude. Dan kun je de postie bepalen
    pi_81627615
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:16 schreef Q. het volgende:
    Beugels.
    pi_81627648
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:21 schreef Techno het volgende:

[..]

Beugels.
    Pas op je voorhuid.
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:23:18 #50
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_81627699
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef Tally het volgende:

[..]

bij mij plofte dat na 13 jaar
    I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
    "Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:23:26 #51
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81627705
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Daar denken ze in Serendipity anders over.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Serendipity suckt ook enorm

Daarom moeten vrouwen niet te veel chick flicks kijken
    pi_81627720
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:22 schreef Godtje het volgende:
    Pas op je voorhuid.
    Ik wil niet eens weten wat jij met die flesjes doet.
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:23:46 #53
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81627726
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Vandaar ook dat ploppen, dude. Dan kun je de postie bepalen
    Ooooo, dat is sonartechnisch!
    L'Amour menaçant:
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:24:04 #54
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_81627735
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:23 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

13? Ik vind dat best lang. Then again, ik hou het nooit langer dan een paar maanden met iemand uit. Of die personen met mij. Ik denk het laatste.
    For great justice!
    pi_81627741
    quote:

[..]

12 jaar bij mij Jij wint
    pi_81627772
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:24 schreef Barbusse het volgende:
    12 jaar bij mij Jij wint
    Nee.
    pi_81627785
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ooooo, dat is sonartechnisch!
    Ja, waarom denk je dat die plop in het donker gevolgd wordt door gegrinnik?
    pi_81627806
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:24 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee.
    Wel van mij
    pi_81627810
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik nog zo lang gelukkig met hem had kunnen zijn. Ik ben nog hartstikke jong (19) en hij is al wat ouder (28). Los van dit alles zien we wel wat de toekomst ons brengt. Ik leef m'n leventje gewoon lekker verder ondanks het gemis.
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:25:46 #60
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81627814
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, waarom denk je dat die plop in het donker gevolgd wordt door gegrinnik?
    Oooow, het is plop ---> kruisgrijp --> puberaal gegrinnik Dom van me
    L'Amour menaçant:
    pi_81627817
    quote:

[..]

Dan heb ik nog 3 jaar om er van te genieten
    pi_81627829
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:23 schreef Ripley het volgende:

[..]

Kate . Beckinsale .
    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
    pi_81627871
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:25 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik nog zo lang gelukkig met hem had kunnen zijn. Ik ben nog hartstikke jong (19) en hij is al wat ouder (28). Los van dit alles zien we wel wat de toekomst ons brengt. Ik leef m'n leventje gewoon lekker verder ondanks het gemis.
    Zoals ik al zei. Misschien komt het nog goed. Je kan nooit in de toekomst kijken.
    En de juiste instelling! Je leventje leven Komt allemaal goed ondanks de pijn die je nu voelt.

woensdag 19 mei 2010 @ 15:27:23 #64
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_81627883
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:26 schreef Litpho het volgende:

[..]

Kate . Beckinsale .
    Wat L. zegt.
    For great justice!
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:28:19 #65
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81627923
    19 jaar is ook wel erg jong om al in zo'n lastige situatie te zitten. Misschien is het ook wel goed om wat levenservaring op te doen
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:28:23 #66
    220609 Nouk84
    pi_81627928
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:23 schreef Ripley het volgende:

Daarom moeten vrouwen niet te veel chick flicks kijken
    Haha, juist omdat ik jouw mening over die film weet noemde ik 'm, dat snap je natuurlijk

Ik geloof niet in 'het lot' oid.
    pi_81627945
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Oooow, het is plop ---> kruisgrijp --> puberaal gegrinnik Dom van me
    pi_81628005
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:27 schreef Q. het volgende:

[..]

Wat L. zegt.
    Ik kon hem niet verstaan.
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:30:59 #69
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_81628052
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:29 schreef Godtje het volgende:

[..]

Doofheid. Het komt op steeds jongere leeftijd voor.
    For great justice!
    pi_81628106
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:30 schreef Q. het volgende:
    Het is allemaal de schuld van die mp3-spelers die veel te hard kunnen.
    pi_81628138
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:30 schreef Q. het volgende:

[..]

Te lang op internetfora rondtruinen met de I-pod op maximum volume. Het is tragisch
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:33:11 #72
    220609 Nouk84
    pi_81628148
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:29 schreef Godtje het volgende:
    Je leest liever dit?
    quote:
    Evangeline . Lilly .
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:33:15 #73
    13749 AirwiN
    Time to give
    pi_81628151
    quote:
    Kate . Beckinsale .
    Nee, Mario Piu!

I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    A man whose time flows off-beat
    pi_81628152
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef Techno het volgende:

[..]

Kamervragen!
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:33:28 #75
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_81628161
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef Techno het volgende:

[..]

En van de buitenlanders natuurlijk! Volgens Geert Wilders tenminste dan.
    For great justice!
    pi_81628167
    Ik hou echt teveel van muziek om daar geen kleine gehoorbeschadiging voor over te hebben.
    [b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
    YES! The rhythm, the rebel.
    pi_81628219
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:33 schreef Q. het volgende:
    En van de buitenlanders moslims natuurlijk! Volgens Geert Wilders tenminste dan.
    Fixed.
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:34:46 #78
    220609 Nouk84
    pi_81628222
    SPOILER
    Ze is wel echt fucking mooi. Om jaloers op te worden

Euhhhm, beetje groot
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:35:23 #79
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_81628256
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:34 schreef Techno het volgende:

[..]

Fixed.
    Waarvoor dank.
    Ik discrimineer niet, ik gooi alle buitenlanders op één hoop.
    For great justice!
    pi_81628291
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:34 schreef Nouk84 het volgende:
    SPOILER

Euhhhm, beetje groot
    Wie de fuck is het?
    pi_81628344
    quote:
    SPOILER

Euhhhm, beetje groot
    Vind er eigenlijk bijzonder weinig aan.
    pi_81628352
    Muziek niet harder dan 80dB, en gewoon bepaalde bass frequenties ietsie harder. Dan lijkt het harder
    pi_81628368
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:36 schreef Kluts het volgende:

[..]

Wie de fuck is het?
    Dat meisje uit fucking Lost. Evangeline fucking Lily
    pi_81628371
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ze is met haar hoofd in een bak verf gevallen volgens mij
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:37:50 #85
    286555 MeGaVaGo
    GeeN GeMeKKeR!
    pi_81628382
    Whoehoe morgen een soll. gesprek

There are no stupid questions, just people who don't know how to use Google
    pi_81628396
    quote:

[..]

Ze is niet lelijk, maar er zijn mooiere vrouwen.
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:38:08 #87
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81628401
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:36 schreef Kluts het volgende:

[..]

Wie de fuck is het?
    Kate in Lost
    L'Amour menaçant:
    pi_81628415
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat meisje uit fucking Lost. Evangeline fucking Lily
    Het is een knappe griet, maar heel spectaculair vind ik haar niet.
    pi_81628425
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:37 schreef MeGaVaGo het volgende:
    Whoehoe morgen een soll. gesprek

Succes!
    pi_81628430
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:33 schreef Kluts het volgende:
    Ik hou echt teveel van muziek om daar geen kleine gehoorbeschadiging voor over te hebben.
    herhaal dat nog eens als je 24/7 een ruis of piep in je oor hoort. Zo en piep die je eventjes hoort als er naast je iets knalt, er zijn dus mensen die dat constant horen
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:38:42 #91
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81628436
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ze is niet lelijk, maar er zijn mooiere vrouwen.
    Eensch. Girlfriend-pretty, not model-pretty
    L'Amour menaçant:
    pi_81628457
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het is een knappe griet, maar heel spectaculair vind ik haar niet.
    En acteren kan ze ook al niet
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:39:26 #93
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81628467
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Modellen vind ik vaak juist niet zo mooi, uitzonderingen daargelaten
    pi_81628469
    quote:
    Jij maakt een andere plop in het donker?
    Existing in dimensions of addictive obsession
    Your script will run short of ideas
    The story will soon end itself
    People to trust come short in number
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:39:29 #95
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81628471
    quote:

[..]

Bovendien geil ik meer op die zuiderlijke types als Salma Hayek, Penelope Cruz en Talisa Soto. Niet van die blanke snoetjes met sproetjees. te lievig. Wordt ie nie hard van
    L'Amour menaçant:
    pi_81628473
    quote:

[..]

die foto die nouk plaatst? Vet lekker
    pi_81628475
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
    Je leest liever dit?
    Ja, die vond ik dus niet zo boeiend. Maar ik ben dan ook niet geïnteresseerd in Lost.
    pi_81628500
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Bovendien geil ik meer op die zuiderlijke types als Salma Hayek, Penelope Cruz en Talisa Soto. Niet van die blanke snoetjes met sproetjees. te lievig. Wordt ie nie hard van
    bedoel je niet antonio banderas en Ricky Martin?
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:40:23 #99
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81628511
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef rival het volgende:

[..]

herhaal dat nog eens als je 24/7 een ruis of piep in je oor hoort. Zo en piep die je eventjes hoort als er naast je iets knalt, er zijn dus mensen die dat constant horen
    Als je zoveel van muziek houdt lijkt het me ook dat je er zo lang mogelijk van wil genieten
    pi_81628529
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:39 schreef Ripley het volgende:
    Mee eensch.
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:40:56 #101
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81628539
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:39 schreef Ripley het volgende:

[..]

Modellen hebben dan vaak iets aparts. High-fashion zegmaar. Niet de doorsnee gezichten. Bij mannen vind ik dat vaka heel eng Dat is ook wat ze dan altijd in die series zeggen: She's not high fashion. She;'s girlfriendpretty, not modelpretty"
    L'Amour menaçant:
    pi_81628547
    quote:
    SPOILER

Euhhhm, beetje groot
    Computer says no.
    pi_81628550
    quote:

[..]

Marion Cotillard
    pi_81628559

ik vind dit een mooie dame
    pi_81628587
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Neh, ze moet wel blank zijn voor mij
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:41:38 #106
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81628589
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Marion Cotillard
    [ afbeelding ]
    Jeux d'enfants!
    L'Amour menaçant:
    pi_81628591
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef rival het volgende:

[..]

Je bent bekend met de term: sarcasme?
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:42:16 #108
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81628619
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:41 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Neh, ze moet wel blank zijn voor mij
    Ik heb ze liever met een carameltintje. Da contrasteert beter als ik ze over de tietjes blaf
    L'Amour menaçant:
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:42:23 #109
    220609 Nouk84
    pi_81628625
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:39 schreef Litpho het volgende:
    Ja, die vond ik dus niet zo boeiend. Maar ik ben dan ook niet geïnteresseerd in Lost.
    Want dat gaat samen?
    pi_81628629
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Jeux d'enfants!
    pi_81628643
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:41 schreef Memento-Mori het volgende:
    [ afbeelding ]
    Wel een beetje een heroine look.
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:42:57 #112
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81628651
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Modellen hebben dan vaak iets aparts. High-fashion zegmaar. Niet de doorsnee gezichten. Bij mannen vind ik dat vaka heel eng Dat is ook wat ze dan altijd in die series zeggen: She's not high fashion. She;'s girlfriendpretty, not modelpretty"
    ik weet het Maar ik vind devon aoki of karen elson minder mooi dan Evangeline Lily persoonlijk

Maar goed, smaken verschillen. Bedoelde vooral dat modelpretty/high fashion niet per se heel mooi hoeft te zijn
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:43:47 #113
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81628695
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:41 schreef Memento-Mori het volgende:
    [ afbeelding ]
    Beetje gekke kaaklijn op deze foto
    pi_81628698
    Ik vind Natalie Portman een mooie meid. En Shakira vind ik schattig.
    pi_81628713
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:42 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Want dat gaat samen?
    Dat kan samengaan. Voldoende mensen die een acteur/actrice mede aantrekkelijk vinden vanwege de rol waar ze hem/haar (on)bewust in plaatsen/van kennen.

En ik ben het op dit punt met stbabylon eens, latina's doen het niet voor mij.
    pi_81628753
    betere foto?
    pi_81628761
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb ze liever met een carameltintje. Da contrasteert beter als ik ze over de tietjes blaf
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:45:08 #118
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81628762
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:40 schreef rival het volgende:

[..]

bedoel je niet antonio banderas en Ricky Martin?

Noem dan dinges... ook uit Lost... uuh..... dingees.... van 300 o.a. en van I love you Phillip Morris... dinges je weet wel....

*google*

Rodrigo Santoro!

L'Amour menaçant:
    pi_81628788
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wie ben jij, en wat heb je met onze huis-homo gedaan!!!
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:45:50 #120
    220609 Nouk84
    pi_81628797
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:44 schreef Litpho het volgende:
    Dat kan samengaan. Voldoende mensen die een acteur/actrice mede aantrekkelijk vinden vanwege de rol waar ze hem/haar (on)bewust in plaatsen/van kennen.
    Klopt, maar dat gaat lang niet altijd op.
    pi_81628808
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Noem dan dinges... ook uit Lost... uuh..... dingees.... van 300 o.a. en van I love you Phillip Morris... dinges je weet wel....

*google*

Rodrigo Santoro!

[ afbeelding ]
    Dat vind ik nou een mooie man!
    pi_81628819
    quote:

[..]

*google*

Rodrigo Santoro!

[ afbeelding ]
    Misschien moet ik Lost toch eens gaan kijken.
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:46:18 #123
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81628820
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:44 schreef Memento-Mori het volgende:
    betere foto?
    [ afbeelding ]
    Ah, het was niet de foto dus. Ik vind haar kaak een beetje gek, te kort vergeleken met de rest van ahar hoofd zeg maar. En een beetje dikke lippen.

Maar ook niet lelijk hoor, maar niet een van de mooiste vrouwen op aarde of zo, naar mijn smaak
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:46:57 #124
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81628852
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:42 schreef Ripley het volgende:

[..]

ik weet het Maar ik vind devon aoki of karen elson minder mooi dan Evangeline Lily persoonlijk

Maar goed, smaken verschillen. Bedoelde vooral dat modelpretty/high fashion niet per se heel mooi hoeft te zijn
    Nee meer apart. Maar bij vrouwen vind ik apart dan welw eer mooi
    L'Amour menaçant:
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:46:58 #125
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81628853
    quote:

[..]

*google*

Rodrigo Santoro!

[ afbeelding ]
    In Love Actually is hij ook ongelooflijk lekker
    pi_81628863
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef Kluts het volgende:
    Ik vind Natalie Portman een mooie meid. En Shakira vind ik schattig.
    Natalie Portman is ook mooi
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:47:27 #127
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_81628877
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
      Official ESF Kreviewer woensdag 19 mei 2010 @ 15:47:35 #128
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_81628889
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:46 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ah, het was niet de foto dus. Ik vind haar kaak een beetje gek, te kort vergeleken met de rest van ahar hoofd zeg maar. En een beetje dikke lippen.

Maar ook niet lelijk hoor, maar niet een van de mooiste vrouwen op aarde of zo, naar mijn smaak
    ik vind de meeste stereotype mooie vrouwen helemaal niks ik vind haar echt mooi en irl is ze nog mooier
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:47:48 #130
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81628894
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee meer apart. Maar bij vrouwen vind ik apart dan welw eer mooi
    Ik ook wel op zijn tijd - Fo van deze cycle van ANTM vind ik wel mooi bijvoorbeeld Sproetjes
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:48:02 #131
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81628905
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:45 schreef stbabylon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wie ben jij, en wat heb je met onze huis-homo gedaan!!!
    I swallowed him whole! This is D3vil, the straight version. Aight?!
    L'Amour menaçant:
    pi_81628941

Ook zo'n heerlijke man.
    pi_81628948
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef Kreator het volgende:
    Ik haat lost.
    Die serie boeit me net zo erg als een steen.
    pi_81628974
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik ook wel op zijn tijd - Fo van deze cycle van ANTM vind ik wel mooi bijvoorbeeld Sproetjes
    Zij is idd mijn favoriet. Echt een mooie meid, en die sproetjes maken haar bijzonder.
    pi_81628975
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef Kluts het volgende:
    [ afbeelding ]

Ook zo'n heerlijke man.
    Zanger v Faith no More toch?
    pi_81629003
    quote:

[..]

Vooral in haar eerste films
    pi_81629004
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

En Penelope
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:51:00 #138
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81629035
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:46 schreef Ripley het volgende:

[..]

In Love Actually is hij ook ongelooflijk lekker
    Ja daar vind ik hem wel op z'n lekkerst inderdaad
    In 300 dan weer absoluut niet En in I love you philip morris is ie een enorme flamboyante poedelnicht
    L'Amour menaçant:
    pi_81629042
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef Kreator het volgende:
    Ik haat lost.
    Ik heb seizoen 1 gekeken, en toen bleek dat ze in seizoen 2 gewoon verder gingen met eigenlijk niks, ben ik gewoon gekapt.

Zelfde met Prison Break overigens.
    pi_81629058
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Vooral in haar eerste films
    Jij zit momenteel te fappen op Hitgirl?
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:51:27 #141
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81629062
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef Kluts het volgende:
    [ afbeelding ]

Ook zo'n heerlijke man.
    Ja, die is ook heel leuk Niet fotomodellenmooi, maar wel sexy
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:51:51 #142
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81629084
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En Penelope
    [ afbeelding ]
    Ja die dus. Goddamn zeg. Wat een wijf.
    De iets elegantere versie van Salma Hayek, maar die vind ik ook leuk/lekker

Vicky Christina Barcelona
    L'Amour menaçant:
    pi_81629089
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Zanger v Faith no More toch?
    uhu. Mike Patton.
    pi_81629127
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja daar vind ik hem wel op z'n lekkerst inderdaad
    In 300 dan weer absoluut niet En in I love you philip morris is ie een enorme flamboyante poedelnicht
    300 werd door een amerikaanse recensent omschreven als "the greatest heterosexual beefcake festival of the year!"
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:52:57 #145
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81629136
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja die dus. Goddamn zeg. Wat een wijf.
    De iets elegantere versie van Salma Hayek, maar die vind ik ook leuk/lekker

Vicky Christina Barcelona
    Daarin was ze leuk ja, maar in engelstalige films is ze zo godvergeten irritant! En ik vind dat eendebekkie niks. Ik vind salma leuekr, hele goeie tieten ook
    pi_81629152
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik hou sowieso niet van overdreven knappe mannen. Mooiboys doen me echt helemaal niks, en hoe gespierder, hoe minder interessant ik ze vind.

Maar mannen met donkere ogen én donker haar, dan kun je me vaak wel wegdragen.
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:53:46 #147
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81629168
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

300 werd door een amerikaanse recensent omschreven als "the greatest heterosexual beefcake festival of the year!"
    Heterosexual? Er zat ook wel heel veel gay dingetjes in hoor
    pi_81629170
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:52 schreef Ripley het volgende:

[..]

Daarin was ze leuk ja, maar in engelstalige films is ze zo godvergeten irritant! En ik vind dat eendebekkie niks. Ik vind salma leuekr, hele goeie tieten ook
    Maar in spaanse films
    pi_81629194
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik hou sowieso niet van overdreven knappe mannen. Mooiboys doen me echt helemaal niks, en hoe gespierder, hoe minder interessant ik ze vind.

Maar mannen met donkere ogen én donker haar, dan kun je me vaak wel wegdragen.
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:54:21 #150
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81629199
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef Ripley het volgende:

[..]

Heb ik met de zanger van Bush Al wordt die minder mooi.
    En met Logan McCree maar die kun je maar beter niet googlen
    L'Amour menaçant:
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:55:57 #151
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81629277
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Gavin rossdale is ook erg cute ja

Die McCree heb ik toch gegoogled, maar dat vind ik niks. Ik heb niks met gespierde mannen
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:56:18 #152
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81629299
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef Ripley het volgende:

[..]

Heterosexual? Er zat ook wel heel veel gay dingetjes in hoor
    Een bende opgepompte mannen in leren hotpants en capejes? Neh, niks gays aan
    L'Amour menaçant:
    pi_81629324
    quote:

[..]

HUSTLEBALLLLLLLL
    En wat een ballen heeft die vent
    pi_81629334
    quote:

[..]

Oeh, die is ook zo onvoorstelbaar hot idd.
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:57:37 #155
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81629366
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:55 schreef Ripley het volgende:

[..]

Gavin rossdale is ook erg cute ja

Die McCree heb ik toch gegoogled, maar dat vind ik niks. Ik heb niks met gespierde mannen
    O die is voor het werk wat ie doet niet in de categorie gespierd in te delen. Maar die tattoos, hoe veel en hoe fout ook... ze zitten echt overal (ECHT overal). En ergens vind ik hem heel geil, puur omdat ie zo contrasteert met mij
    L'Amour menaçant:
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:58:33 #156
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81629426
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O die is voor het werk wat ie doet niet in de categorie gespierd in te delen. Maar die tattoos, hoe veel en hoe fout ook... ze zitten echt overal (ECHT overal). En ergens vind ik hem heel geil, puur omdat ie zo contrasteert met mij
    Ik hou wel van tattoos. Maar ik vind dit al echt gespierd, met zo'n brede nek en zo. Dat is niet echt mijn ding
    pi_81629469
    ik kan zo geen mooie, bekende man bedenken minn smaak is vreemd
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:00:15 #158
    92644 mr_anonimous
    Death is... whimsical... today
    pi_81629513
    quote:

[..]

Rachel Bilson ook!

Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
    Mathilda: I am already grown up, I just get older.
    Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
    Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
    pi_81629554
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:58 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik hou wel van tattoos. Maar ik vind dit al echt gespierd, met zo'n brede nek en zo. Dat is niet echt mijn ding
    Hou ik ook niet van, hoe gespierder, hoe meer ik afknap.

Bear Grylls vind ik ook zo'n lekkere man.

pi_81629605
    Het lijkt B&H wel hier.
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:04:07 #161
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81629728
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:58 schreef Ripley het volgende:

[..]

Je zou eens naar buck angel moeten image-googlen.
    Vertel ik je daarna een geheimpje
    L'Amour menaçant:
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:04:53 #162
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81629769
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:00 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Rachel Bilson ook!

[ afbeelding ]
    Ew. Dta is voor mij, puur uitgaand van deze foto, het prototype OMG like ooooo prada fendi like SOOOOO hot like OMG fierce!
    L'Amour menaçant:
    pi_81629795
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:01 schreef Techno het volgende:
    Het lijkt B&H wel hier.
    Het zou NOG leuker zijn als we dit vergelijkend warenonderzoek zouden doen met Fokkers.
    pi_81629816
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 15:41 schreef Kluts het volgende:

[..]

Je bent bekend met de term: sarcasme?
    dat wel, maar dat vang ik online niet altijd op
    pi_81629843
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:05 schreef rival het volgende:

[..]

dat wel, maar dat vang ik online niet altijd op
    Geeft niet hoor schat.
    pi_81629862
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik weet het! IK WEET HET!!!
    pi_81629901
    TERA uber alles!!

woensdag 19 mei 2010 @ 16:07:28 #168
    92644 mr_anonimous
    pi_81629907
    quote:

[..]

Ew. Dta is voor mij, puur uitgaand van deze foto, het prototype OMG like ooooo prada fendi like SOOOOO hot like OMG fierce!
    Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:08:08 #169
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81629939
    quote:

[..]

Done. Die had ik al eens gezien bij jerry springer en bij jensen geloof ik
    pi_81629948
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:07 schreef Feitosa het volgende:
    TERA uber alles!!

[ afbeelding ]
    Ik vind haar te porno, maar haar lingerie vind ik tof!
    pi_81629958
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:06 schreef Kluts het volgende:

[..]

Geeft niet hoor schat.
    dat scheelt alweer
    pi_81629962
    quote:

[..]

Oeh, geheimpjes!
    pi_81630006
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:06 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik weet het! IK WEET HET!!!
    Het is een vent. Dus dan zal het wel een wijf geweest zijn. ofzo.
    pi_81630010
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:05 schreef Kluts het volgende:
    Het zou NOG leuker zijn als we dit vergelijkend warenonderzoek zouden doen met Fokkers.
    Er zijn toch jaarlijkse verkiezingen?
    pi_81630014
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oeh, geheimpjes!
    Hou dat enthousiasme vast .
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:10:14 #176
    92644 mr_anonimous
    pi_81630056
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Sinds Balkenende in de politiek zit wel ja.....
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:11:13 #177
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81630114
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:05 schreef Kluts het volgende:

[..]

Vertel kluts, wie vind jij de lekkerste fokker/single?
    pi_81630120
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, maar dat is alleen voor mensen die van heel fok willen horen hoe oh zo hot ze wel niet zijn.
    Ik heb het over Singles an sich.
    pi_81630122
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:09 schreef Litpho het volgende:

[..]

Hou dat enthousiasme vast .
    Dan krijg ik meer geheimpjes te horen?
    pi_81630149
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:11 schreef Ripley het volgende:

[..]

Daar zou ik ff over na moeten denken.
    Ik kom er zo op terug.
    pi_81630194
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:11 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dan krijg ik meer geheimpjes te horen?
    Tuurlijk .
    pi_81630251
    quote:

[..]

Dat soort dingen lopen altijd uit op populariteitswedstrijden ipv wie echt het lekkerst is.
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:14:23 #183
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81630275
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:08 schreef Ripley het volgende:

[..]

Done. Die had ik al eens gezien bij jerry springer en bij jensen geloof ik
    Ik zie dus echt aan niets dat dat een vrouw is (was)
    Nou ja,. behalve de vagina dan
    L'Amour menaçant:
    pi_81630288
    quote:

[..]

Ik heb niet elke single ook irl gezien, dus helemaal eerlijk beoordelen gaat niet.
    In random order:

Godtje, Krea (maar dat is een combi van uiterlijk en manier van doen), Bels, PBateman.
    Wel 1 blondje dus.
    pi_81630301
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:11 schreef Kluts het volgende:

[..]

Daar zou ik ff over na moeten denken.
    Ik kom er zo op terug.
    tvp
    pi_81630304
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:13 schreef Feitosa het volgende:
    wie echt het lekkerst is.
    Dat is sowieso subjectief.
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:15:23 #187
    220609 Nouk84
    pi_81630322
    quote:
    Dat soort dingen lopen altijd uit op populariteitswedstrijden ipv wie echt het lekkerst is.
    Er is niemand 'écht het lekkerst.'
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:15:47 #188
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81630346
    quote:

[..]

Het ene sluit het andere niet uit
    De lekkerste wijven zijn misschien dan ook wel de popuairste bij pubertjesfok
    L'Amour menaçant:
    pi_81630350
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik zie dus echt aan niets dat dat een vrouw is (was)
    Nou ja,. behalve de vagina dan
    Ik denk ook dat het makkelijker is om een vrouw op een vent te laten lijken dan andersom.
    pi_81630399
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:14 schreef Godtje het volgende:

[..]

tvp
    Een beetje een spuit-11 tvp zelfs.
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:17:20 #191
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81630431
    Trouwens,. ik heb mijn toyboy 2009 titel al EN ik ben zwanger van Mister Fok Sexy & Gewaagd 2009.

(Wanneer zou ik die ei'k verliezen? Bij de volgende verkiezing? )
    L'Amour menaçant:
    pi_81630474
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

Een beetje een spuit-11 tvp zelfs.
    Ik was nog zo snel voor mijn gevoel.
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:18:26 #193
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81630509
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:15 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het makkelijker is om een vrouw op een vent te laten lijken dan andersom.
    Qua operatie down under is het moeilijker. VEEL moeilijker.
    Qua de rest weet ik 't eigenlijk niet.

Een vriendin van mij moet ik wel nu zo langzamerhand vriend gaan noemen
    (wonderer op fok)
    L'Amour menaçant:
    pi_81630567
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

(wonderer op fok)
    Waarom moest ik nou waar op dat fobo klikken.
    pi_81630607
    quote:

[..]

(wonderer op fok)
    Op dat deel na dan. Maar mannen hebben heel hoekige lichaamsvormen, daar kan je geen hormonen tegenop slikken of overheen poederen.
    pi_81630636
    quote:

[..]

(wonderer op fok)
    Daar is van alles aan verbouwd?
    pi_81630640
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:20 schreef Kluts het volgende:

[..]

Op dat deel na dan. Maar mannen hebben heel hoekige lichaamsvormen, daar kan je geen hormonen tegenop slikken of overheen poederen.
    Hoekig. hoekig? Ik zal je eens alle hoeken van de kamer laten zien.
    pi_81630653
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:14 schreef Kluts het volgende:
    Ik heb niet elke single ook irl gezien
    Is dat een vereiste dan?
    pi_81630669
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:20 schreef Techno het volgende:

[..]

Is dat een vereiste dan?
    Vaak wel.
    pi_81630685
    quote:

[..]

Is dat een vereiste dan?
    Nah. Maar een foto zegt ook niet alles
    pi_81630688
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:21 schreef vencodark het volgende:

[..]

Vaak wel.
    * Godtje doet deur vast op slot.
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:21:54 #202
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81630703
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:19 schreef Godtje het volgende:

[..]

Waarom moest ik nou waar op dat fobo klikken.
    Curiosity killed the... God?
    L'Amour menaçant:
    pi_81630735
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:21 schreef vencodark het volgende:
    Vaak wel.
    Hoe vaak heb je Johnny al IRL gezien?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2010 16:22:35 ]
    pi_81630738
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:21 schreef Tally het volgende:

[..]

Nah. Maar een foto zegt ook niet alles
    Maar zo serieus hoeft het dan ook niet. Lekker boeiend. Of zijn we bang dat we op iemands zere zieltje trappen als die in het echt net iets knapper is?
    pi_81630742
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:21 schreef Godtje het volgende:

[..]

* Godtje doet deur vast op slot.
    Want?
    pi_81630748
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Curiosity killed the... God?
    Yep
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:22:47 #207
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81630749
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:20 schreef Tally het volgende:

[..]

Daar is van alles aan verbouwd?
    Nee nog niet. Die's nu hormonen aan het slikken.
    L'Amour menaçant:
    pi_81630765
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:22 schreef Techno het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je Johnny al IRL gezien?
    Niet Maar dat is in geen enkele zin ook vergelijkbaar.
    pi_81630793
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:20 schreef Godtje het volgende:

[..]

Hoekig. hoekig? Ik zal je eens alle hoeken van de kamer laten zien.
    Ja, kaaklijn enzo.

Bring it on! *matrix handgebaartje*
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:23:59 #210
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81630814
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wij staan veul hoger op de sexbombladder met z'n allen ja
    L'Amour menaçant:
    pi_81630821
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:23 schreef vencodark het volgende:
    Hoezo niet? Hij wordt toch ook enkel op foto's en films beoordeeld?
    pi_81630853
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:23 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, kaaklijn enzo.

Bring it on! *matrix handgebaartje*
    * Godtje blaast kluts omver.
      Official ESF Kreviewer woensdag 19 mei 2010 @ 16:25:00 #213
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_81630882
    Oh mèn, ik verveel me echt de vinketering.
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:25:08 #214
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81630885
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:23 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, kaaklijn enzo.
    Dan zou je Rupauls Dragrace eens moeten kijken. Die zijn nog niet eens bewerkt met hormonen en operaties en bij sommigen denk je echt WTF?!

Ik heb echter totaal NIETS met travestie.
    Ik zou het een afknapper vinden als ik er achter zou komen bij m'n vriend
    L'Amour menaçant:
    pi_81630895
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:24 schreef Techno het volgende:

[..]

Hoezo niet? Hij wordt toch ook enkel op foto's en films beoordeeld?
    Ja, maar ik zal nooit verliefdachtige, adoratie en/of geile gevoelens hebben voor iemand van het doek.
    Foto's van mensen op fok is heel anders naar mijn idee.
      Official ESF Kreviewer woensdag 19 mei 2010 @ 16:25:21 #216
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_81630898
    En ik had zin in een sigaret toen we net buiten over kutjes stonden te kletsen met de collega's. In de zon. .
    pi_81630914
    quote:

[..]

Is dat een vereiste dan?
    Nee, maar ik vergelijk dus foto's met RL.
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:26:01 #218
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81630941
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:25 schreef Kreator het volgende:
    En ik had zin in een sigaret toen we net buiten over kutjes stonden te kletsen met de collega's. In de zon. .
    Maar je bent sterk geweest? *houdt koekje in de lucht*
    L'Amour menaçant:
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:26:18 #219
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_81630958
    Zo. Balkon + zon+ bier. Wat een kutleven heb ik toch ook.
    For great justice!
    pi_81630974
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:24 schreef Godtje het volgende:

[..]

* Godtje blaast kluts omver.
    Dan mag je nog zo'n leuke kop hebben, ik vind je nu een stuk minder aardig.
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:26:34 #221
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81630975
    *LOL* Speciaal voor Krea begint het nummer "you take my self, you take my selfcontrol" te spelen op de radio
    L'Amour menaçant:
    pi_81631002
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dan zou je Rupauls Dragrace eens moeten kijken.
    Eh. Nee. Ik zou niet weten waarom.
    pi_81631029
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:26 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dan mag je nog zo'n leuke kop hebben, ik vind je nu een stuk minder aardig.
    Om te neuken hoef je niet aardig te zijn. Zeker niet aangezien jij het liefste door een matras gaat.
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:28:00 #224
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81631058
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:27 schreef Kluts het volgende:

[..]

Eh. Nee. Ik zou niet weten waarom.
    Omdat je dan zou zien dat je opmerking lang niet opgaat.

En wat een kribbige reactie. What died and crawled up your biologically made pussy?
    L'Amour menaçant:
    pi_81631064
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:27 schreef Godtje het volgende:

[..]

Om te neuken hoef je niet aardig te zijn. Zeker niet aangezien jij het liefste door een matras gaat.
    Ik vroeg me al af wanneer dat matrastrekken erbij gesleept zou worden ja.
      Official ESF Kreviewer woensdag 19 mei 2010 @ 16:28:11 #226
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_81631072
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:26 schreef Ang3l het volgende:
    Maar je bent sterk geweest? *houdt koekje in de lucht*
    Heel sterk, ik heb zelfs niet in de rook van mijn collega proberen te staan. Maar wel stom dat het elke keer zo 's middag op komt zetten. .
      Official ESF Kreviewer woensdag 19 mei 2010 @ 16:28:40 #227
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_81631089
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:28 schreef Kluts het volgende:
    Ik vroeg me al af wanneer dat matrastrekken erbij gesleept zou worden ja.
    Wie heeft dat eigenlijk bedacht..
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:29:01 #228
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81631106
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:28 schreef Kreator het volgende:

[..]

Heel sterk, ik heb zelfs niet in de rook van mijn collega proberen te staan. Maar wel stom dat het elke keer zo 's middag op komt zetten. .
    *geeft koekje*
    L'Amour menaçant:
    pi_81631119
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Omdat je dan zou zien dat je opmerking lang niet opgaat.

En wat een kribbige reactie. What died and crawled up your biologically made pussy?
    Ik heb gewoon de schurft aan RuPaul. Sorry!
    pi_81631174
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:28 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wie heeft dat eigenlijk bedacht..
    Ik zat er idd net aan te denken of dat geen vondst van jou was.
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:31:04 #231
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81631202
    RuPaul aapt gewoon Robert ten brinks travestietenshow na
      † In Memoriam † woensdag 19 mei 2010 @ 16:32:01 #232
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_81631249
    quote:
    Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
    vencodark
    Laysa
    Good.vs.Evil
    Mikkie
    Lotusss
    swarmahoer
    Nouk84
    El_Matador
    stbabylon
    tijnbrein
    HostiMeister
    IrishBastard
    Yashaaaaa
    Ang3l
    Cue_
    djayzz
    PietjePuk007
    mrbox
    Teun_ZHV
    RealZeus
    motorbloempje
    SLP_
    Belsezar
    Kally
    Kluts
    D.
    automatic_
    ArTiC
    Cocktailprikker
    Ripley
    Californium
    Swine
    HeatWave
    STING
    dawg
    royjn
    LastRequest
    Ofresca
    krengetje
    Dupje
    Merel1808
    Samzz
    Murmeli
    Sander
    RaXz
    Godtje
    Barbusse
    Ian_Nick
    Thrust
    morgane

pi_81631271
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:32 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

† In Memoriam † woensdag 19 mei 2010 @ 16:36:11 #234
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_81631440
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:32 schreef vencodark het volgende:

[..]

Eenzijdige vriendschap zeg!
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:37:02 #235
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_81631481
    Middag
    pi_81631485
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:36 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Eenzijdige vriendschap zeg!
    1 keer trek je de conclusie..
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:37:28 #237
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81631505
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:31 schreef Ripley het volgende:
    RuPaul aapt gewoon Robert ten brinks travestietenshow na
    Met Nicky Nicole Dat was lang geleden! (en een stuk knulliger )
    L'Amour menaçant:
      † In Memoriam † woensdag 19 mei 2010 @ 16:37:52 #238
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_81631520
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

1 keer trek je de conclusie..
    God is groot?
    pi_81631534
    Ik dacht, kom eens kijken waar alle ophef over gaat.
      Official ESF Kreviewer woensdag 19 mei 2010 @ 16:38:42 #240
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_81631573
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:30 schreef Kluts het volgende:
    Ik zat er idd net aan te denken of dat geen vondst van jou was.
    Volgens mij smste ik jou dat ooit.
    pi_81631577
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:37 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

God is groot?
    Nope, that's not it.
    pi_81631592
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:38 schreef friekin_ het volgende:
    Ik dacht, kom eens kijken waar alle ophef over gaat.
    Ophef?
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:39:26 #243
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81631609
    "oooooooooooooooooooooooooooooh barra... barracuuuudaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh"

Geil nummer
    L'Amour menaçant:
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:39:58 #244
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81631636
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Met Nicky Nicole Dat was lang geleden! (en een stuk knulliger )
    Bijna 15 jaar eerder dan die na-aper (nederlandse budgetten zijn een tiende van amerikaanse, daarom is dta altijd knulliger )
      Official ESF Kreviewer woensdag 19 mei 2010 @ 16:39:59 #245
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_81631637
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:29 schreef Ang3l het volgende:
    *geeft koekje*
    *tevreden voor de voeten van Ang3l liggen gaat*
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:40:07 #246
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81631643
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ophef?
    En is dat dan dat er HIER ophef is, of dat er ergens ANDERS ophef over ONS is?
    L'Amour menaçant:
      Official ESF Kreviewer woensdag 19 mei 2010 @ 16:41:06 #247
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:41:26 #248
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81631728
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

*tevreden voor de voeten van Ang3l liggen gaat*
    Ik loop wel al de hele dag op sneakers, sorry
    L'Amour menaçant:
      † In Memoriam † woensdag 19 mei 2010 @ 16:42:21 #249
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_81631782
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nope, that's not it.
    Dat we eigenlijk vriendjes moeten zijn!
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:44:19 #250
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81631879
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:39 schreef Ripley het volgende:

[..]

Bijna 15 jaar eerder dan die na-aper (nederlandse budgetten zijn een tiende van amerikaanse, daarom is dta altijd knulliger )
    Ik betwijfel of Rupaul naar Robert heeft gekeken
    Het is eerder een ANTM show ANTM meets Project Runway.

Ik kan me van die Robert show nog wel heel vaag iets herinneren maar volgens mij was ik te jong en onwetend ind e kast en zo. Niet gevolgd geloof ik, maar ken het wel.
    L'Amour menaçant:
    pi_81631925
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:42 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat we eigenlijk vriendjes moeten zijn!
    Hm, het is wel beter dan vijanden!
    Waar is de vredespijp?
      † In Memoriam † woensdag 19 mei 2010 @ 16:46:18 #252
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_81631992
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hm, het is wel beter dan vijanden!
    Waar is de vredespijp?
    Pijp je?
    pi_81632037
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:46 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Pijp je?
    Voor de vrede.
      † In Memoriam † woensdag 19 mei 2010 @ 16:49:01 #254
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_81632146
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:47 schreef vencodark het volgende:

[..]

Voor de vrede.
    Had je dan maanden geleden moeten zeggen!
    pi_81632186
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:49 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Had je dan maanden geleden moeten zeggen!
    En dan?
    pi_81632278
    Rellen
      Official ESF Kreviewer woensdag 19 mei 2010 @ 16:52:48 #257
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_81632320
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:51 schreef friekin_ het volgende:
    Rellen
    Overloper. Daar posten dat je dit topic haat en dan toch stiekem meeposten.
    pi_81632401
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Overloper. Daar posten dat je dit topic haat en dan toch stiekem meeposten.
    Volgens mij was het iets met zelfs onder invloed hier nog niet posten. Dan zijn er nu dus wel hele gekke dingen gebeurd.
    pi_81632412
    Internet, je kan en mag zijn wie je wil zijn. Vandaag ben ik een overlopert.
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:55:22 #260
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_81632456
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:54 schreef friekin_ het volgende:
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
      Official ESF Kreviewer woensdag 19 mei 2010 @ 16:55:56 #261
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_81632488
    quote:
    Internet, je kan en mag zijn wie je wil zijn.
    Vanaf vandaag ben je een stukje ruis in het singlestopic voor me.
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:56:34 #262
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81632520
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik betwijfel of Rupaul naar Robert heeft gekeken
    Het is eerder een ANTM show ANTM meets Project Runway.

Ik kan me van die Robert show nog wel heel vaag iets herinneren maar volgens mij was ik te jong en onwetend ind e kast en zo. Niet gevolgd geloof ik, maar ken het wel.
    Ik heb geen idee, maar het zou niet gek zijn hoor. Nederland is de nummer 3 televisiemarkt van de wereld.

Dit is zo oud dat het in dit geval wel niet zo zal zijn verder
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:57:01 #263
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81632547
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:51 schreef friekin_ het volgende:
    Rellen
    Relnicht. What are you? A freaking fag?!
    L'Amour menaçant:
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:57:53 #264
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81632597
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:56 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, maar het zou niet gek zijn hoor. Nederland is de nummer 3 televisiemarkt van de wereld.

Is dat zo ja? Waar uit zich dat dan in? Programmamakers die internationaal hun ideeen verkopen? (bv Big Brother)
    L'Amour menaçant:
    pi_81632621
    quote:
    Als je geen ruggengraat of eigen persoonlijkheid hebt is dat inderdaad een optie. Je zal het vast goed vinden met D_K.
      woensdag 19 mei 2010 @ 16:59:32 #266
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81632681
    Ze komt uit Weert!
    L'Amour menaçant:
    pi_81632729
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:59 schreef Ang3l het volgende:
    Ze komt uit Weert!
    Ze?
      woensdag 19 mei 2010 @ 17:00:35 #268
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81632735
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Is dat zo ja? Waar uit zich dat dan in? Programmamakers die internationaal hun ideeen verkopen? (bv Big Brother)
    Ja, er komen veel formats uit NL of NL is de eerste die ze durft uit te zenden.

Endemol is vanuit nederland uitgegroeid tot de grootste van de wereld, eyeworks is nummer 5 of zo meen ik
      woensdag 19 mei 2010 @ 17:01:04 #269
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_81632750
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:00 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ze?
    ze kan zijn wie ze wil, dus misschien is ze morgen een man
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
      † In Memoriam † woensdag 19 mei 2010 @ 17:01:52 #270
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_81632789
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 16:58 schreef Godtje het volgende:

[..]

Als je geen ruggengraat of eigen persoonlijkheid hebt is dat inderdaad een optie. Je zal het vast goed vinden met D_K.
    En als je met een TomTom de clitoris van een hitsige reus niet kan vinden kan je het prima vinden met Godtje!

Toch raar dat ik de reller schijn te zijn, maar zomaar dingen in mijn gezicht krijg gemikt.
    pi_81632795
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:00 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, er komen veel formats uit NL of NL is de eerste die ze durft uit te zenden.

Endemol is vanuit nederland uitgegroeid tot de grootste van de wereld, eyeworks is nummer 5 of zo meen ik
    De laatste wel door relatief veel overnames toch? Kleinere met een goed format opkopen?
    pi_81632819
    Hola.
    The only limit is your own imagination
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
      woensdag 19 mei 2010 @ 17:02:54 #273
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81632840
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:01 schreef Godtje het volgende:

[..]

De laatste wel door relatief veel overnames toch? Kleinere met een goed format opkopen?
    Het begon met de IQ test die in 30 landen of zo is uitgezonden, waaronder japan, UK en USA
    pi_81632864
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:02 schreef Ripley het volgende:

[..]

Het begon met de IQ test die in 30 landen of zo is uitgezonden, waaronder japan, UK en USA
    Dat was geen antwoord op de vraag.
      woensdag 19 mei 2010 @ 17:04:44 #275
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81632955
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:03 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat was geen antwoord op de vraag.
    Nou ja, de vraag gaat ook op voor endemol: je koopt bedrijven op in andere landen om de grootste te worden, maar daarvoor moet je wel eerst iets opbouwen. Maar de core van de formats komt uit Nederland, daar zit ook eyeworks international.
    pi_81633005
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:01 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ze kan zijn wie ze wil, dus misschien is ze morgen een man
    Grinnik.
      † In Memoriam † woensdag 19 mei 2010 @ 17:05:51 #277
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_81633021
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:04 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nou ja, de vraag gaat ook op voor endemol: je koopt bedrijven op in andere landen om de grootste te worden, maar daarvoor moet je wel eerst iets opbouwen. Maar de core van de formats komt uit Nederland, daar zit ook eyeworks international.
    En hoe scoren ze dan qua omzet met de naaste concurrenten?
      woensdag 19 mei 2010 @ 17:06:47 #278
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81633063
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:05 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

En hoe scoren ze dan qua omzet met de naaste concurrenten?
    Dat zeg ik: 1 en 5 van de wereld. John de mol is ook weer op dreef met talpa
    pi_81633075
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:04 schreef Ripley het volgende:

[..]

ok
    Heb je mijn idee nog verwerkt?
      † In Memoriam † woensdag 19 mei 2010 @ 17:07:11 #280
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_81633086
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:06 schreef Ripley het volgende:

[..]

en qua winst?
      woensdag 19 mei 2010 @ 17:07:27 #281
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81633102
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:00 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ze?
    friekin_
    L'Amour menaçant:
    pi_81633151
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

friekin_
    En dat vind je spannend omdat je er nu achter komt dat er meer dan 2 mensen wonen?
      woensdag 19 mei 2010 @ 17:08:28 #283
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81633162
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

en qua winst?
    Geen idee Ik heb geen inzicht in hun winstratio Het bedrijf waar ik bij hoor is de nummer 3 van de wereld, maar dat is van oorsprong scandinavisch en nu overgekocht door italianen.
      woensdag 19 mei 2010 @ 17:08:37 #284
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81633170
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:06 schreef Ripley het volgende:

[..]

Doet ie beter dan een eigen zender dan
    \
    L'Amour menaçant:
    pi_81633188
    quote:
    SPOILER

Euhhhm, beetje groot

Kortom, je hoeft haar niet in te pakken, ik neem haar zo wel mee.
      woensdag 19 mei 2010 @ 17:09:25 #286
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81633218
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:08 schreef Godtje het volgende:

[..]

En dat vind je spannend omdat je er nu achter komt dat er meer dan 2 mensen wonen?
    Nee. Maar ik heb er 6jr op school gezeten en kan haar nu wel wat beter begrijpen Ik snap waar de domheid vandaan komt en zo.
    L'Amour menaçant:
      woensdag 19 mei 2010 @ 17:09:57 #287
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81633247
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Doet ie beter dan een eigen zender dan
    \
    Ach, als je heel objectief kijkt was talpa niet slechter dan bestaande zenders hoor. Investeerde veel in eigen drama en meer van zulks. maar de publieke opinie zat gewoon tegen.
    pi_81633273
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee. Maar ik heb er 6jr op school gezeten en kan haar nu wel wat beter begrijpen Ik snap waar de domheid vandaan komt en zo.
    Ah ok! Daar hebben wij ook weer wat aan. Dat jij de tolk bent.
    pi_81633332
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ach, als je heel objectief kijkt was talpa niet slechter dan bestaande zenders hoor. Investeerde veel in eigen drama en meer van zulks. maar de publieke opinie zat gewoon tegen.
    Maar waarom zal de beste man gedacht hebben dat het nu wel zou lukken? Hij wist toch wel dat het een heilig huisje is?
    pi_81633349
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Godzijdank, ik voelde me al zo ontzettend onbegrepen.
      woensdag 19 mei 2010 @ 17:12:02 #291
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81633376
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef Godtje het volgende:

[..]

Maar waarom zal de beste man gedacht hebben dat het nu wel zou lukken? Hij wist toch wel dat het een heilig huisje is?
    Rotsvast vertrouwen in zichzelf of gewoon even zin in - wie zal het zeggen
      woensdag 19 mei 2010 @ 17:12:50 #292
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81633414
    Overigens heeft JdM nu een grote share in RTL waardoor hij heel makkelijk zijn formats afzet.
    pi_81633440
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:12 schreef Ripley het volgende:

[..]

Rotsvast vertrouwen in zichzelf of gewoon even zin in - wie zal het zeggen
    Tja geen idee. Hij in elk geval niet want ik vind het een verschrikkelijke spreker in interviews.
    pi_81633491
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:12 schreef Ripley het volgende:
    Overigens heeft JdM nu een grote share in RTL waardoor hij heel makkelijk zijn formats afzet.
    En RTL zit krap met veel te veel sterren op de loonlijst.
      † In Memoriam † woensdag 19 mei 2010 @ 17:14:05 #295
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_81633496
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:08 schreef Ripley het volgende:

[..]

Geen idee Ik heb geen inzicht in hun winstratio Het bedrijf waar ik bij hoor is de nummer 3 van de wereld, maar dat is van oorsprong scandinavisch en nu overgekocht door italianen.
    Het gaat uiteindelijk toch om de denarii!
      woensdag 19 mei 2010 @ 17:14:19 #296
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81633509
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja ik vond de programma's een beetje..... cheesy cheap, trashy. Maar dat vind ik van veel programma's op de commerciele zender, dus dat wil niet zeggen of ie beter of slechter was dan de rest. Is gewoon niet mijn ding, maar het slaat wel aan bij de massa. Van die programma's als Lekker Slim en zo. Als het aanslaat gewoon lekker op de buis laten. Ik weet hoe zappen werkt
    L'Amour menaçant:
      woensdag 19 mei 2010 @ 17:15:23 #297
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81633570
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Godzijdank, ik voelde me al zo ontzettend onbegrepen.
    Ik snap je nu heel goed
    Maar dat kan beter: Philips van Horne of Bisschoppelijk College?
    L'Amour menaçant:
    pi_81633612
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik snap je nu heel goed
    Maar dat kan beter: Philips van Horne of Bisschoppelijk College?
    Philips van Horne. Middenklasse. En niet stout genoeg om verbannen te worden naar het BC.
      woensdag 19 mei 2010 @ 17:16:17 #299
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81633623
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ah ok! Daar hebben wij ook weer wat aan. Dat jij de tolk bent.
    Ja ik vertel wel van de "snuik" en "kallen" en een "Meuletendje" (of hoe je dat dan ook schrijft).
    L'Amour menaçant:
      woensdag 19 mei 2010 @ 17:16:58 #300
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_81633669
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja ik vond de programma's een beetje..... cheesy cheap, trashy. Maar dat vind ik van veel programma's op de commerciele zender, dus dat wil niet zeggen of ie beter of slechter was dan de rest. Is gewoon niet mijn ding, maar het slaat wel aan bij de massa. Van die programma's als Lekker Slim en zo. Als het aanslaat gewoon lekker op de buis laten. Ik weet hoe zappen werkt
    Ach, de slimste mens wordt als het in belgie wordt uitgezonden als geweldig bestemp[eld en dat werd daar ook uitgezonden. Daarnaast is Gooische vrouwen er bijvoorbeeld begonnen.

Er was ook genoeg cheesy zooi hoor: de gouden kooi voorop
      woensdag 19 mei 2010 @ 17:17:24 #301
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_81633684
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Philips van Horne. Middenklasse. En niet stout genoeg om verbannen te worden naar het BC.
    Middenklasse? Middenklasse? Ja dan hoor je hier niet. Sorry.
    Maar het was wel leuk dat je er even was. Geeft ons het gevoel dat we ff konden "slummen".
    Je weet wel. Houdt ons met beide benen op de grond

Nou... hajje he!
    L'Amour menaçant:
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')