Natalie Portman is ook mooiquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef Kluts het volgende:
Ik vind Natalie Portman een mooie meid. En Shakira vind ik schattig.
ik vind de meeste stereotype mooie vrouwen helemaal niksquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, het was niet de foto dus. Ik vind haar kaak een beetje gek, te kort vergeleken met de rest van ahar hoofd zeg maar. En een beetje dikke lippen.
Maar ook niet lelijk hoor, maar niet een van de mooiste vrouwen op aarde of zo, naar mijn smaak
Ik ook wel op zijn tijd - Fo van deze cycle van ANTM vind ik wel mooi bijvoorbeeldquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee meer apart. Maar bij vrouwen vind ik apart dan welw eer mooi
I swallowed him whole! This is D3vil, the straight version. Aight?!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie ben jij, en wat heb je met onze huis-homo gedaan!!!
Die serie boeit me net zo erg als een steen.quote:
Zij is idd mijn favoriet. Echt een mooie meid, en die sproetjes maken haar bijzonder.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook wel op zijn tijd - Fo van deze cycle van ANTM vind ik wel mooi bijvoorbeeldSproetjes
Zanger v Faith no More toch?quote:
Ja daar vind ik hem wel op z'n lekkerst inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
In Love Actually is hij ook ongelooflijk lekker
Ik heb seizoen 1 gekeken, en toen bleek dat ze in seizoen 2 gewoon verder gingen met eigenlijk niks, ben ik gewoon gekapt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef Kreator het volgende:
Ik haat lost.
Jij zit momenteel te fappen op Hitgirl?quote:
Ja, die is ook heel leukquote:
Ja die dus. Goddamn zeg. Wat een wijf.quote:
300 werd door een amerikaanse recensent omschreven als "the greatest heterosexual beefcake festival of the year!"quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar vind ik hem wel op z'n lekkerst inderdaad
In 300 dan weer absoluut nietEn in I love you philip morris is ie een enorme flamboyante poedelnicht
Daarin was ze leuk ja, maar in engelstalige films is ze zo godvergeten irritant! En ik vind dat eendebekkie niks. Ik vind salma leuekr, hele goeie tieten ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die dus. Goddamn zeg. Wat een wijf.
De iets elegantere versie van Salma Hayek, maar die vind ik ook leuk/lekker
Vicky Christina Barcelona
Ik hou sowieso niet van overdreven knappe mannen. Mooiboys doen me echt helemaal niks, en hoe gespierder, hoe minder interessant ik ze vind.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, die is ook heel leukNiet fotomodellenmooi, maar wel sexy
Heterosexual? Er zat ook wel heel veel gay dingetjes in hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
300 werd door een amerikaanse recensent omschreven als "the greatest heterosexual beefcake festival of the year!"![]()
Maar in spaanse filmsquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daarin was ze leuk ja, maar in engelstalige films is ze zo godvergeten irritant! En ik vind dat eendebekkie niks. Ik vind salma leuekr, hele goeie tieten ook
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van overdreven knappe mannen. Mooiboys doen me echt helemaal niks, en hoe gespierder, hoe minder interessant ik ze vind.
Maar mannen met donkere ogen én donker haar, dan kun je me vaak wel wegdragen.
Heb ik met de zanger van Bushquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, die is ook heel leukNiet fotomodellenmooi, maar wel sexy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |