Modellen hebben dan vaak iets aparts. High-fashion zegmaar. Niet de doorsnee gezichten. Bij mannen vind ik dat vaka heel engquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Modellen vind ik vaak juist niet zo mooi, uitzonderingen daargelaten
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:34 schreef Nouk84 het volgende:Computer says no.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is wel echt fucking mooi. Om jaloers op te worden
Euhhhm, beetje groot![]()
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
Marionquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eensch. Girlfriend-pretty, not model-pretty
Neh, ze moet wel blank zijn voor mijquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bovendien geil ik meer op die zuiderlijke types als Salma Hayek, Penelope Cruz en Talisa Soto. Niet van die blanke snoetjes met sproetjees. te lievig. Wordt ie nie hard van
Jeux d'enfants!quote:
Je bent bekend met de term: sarcasme?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
herhaal dat nog eens als je 24/7 een ruis of piep in je oor hoort. Zo en piep die je eventjes hoort als er naast je iets knalt, er zijn dus mensen die dat constant horen
Ik heb ze liever met een carameltintje. Da contrasteert beter als ik ze over de tietjes blafquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, ze moet wel blank zijn voor mij
Want dat gaat samen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:39 schreef Litpho het volgende:
Ja, die vond ik dus niet zo boeiend. Maar ik ben dan ook niet geïnteresseerd in Lost.
Wel een beetje een heroine look.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind dit een mooie dame
ik weet hetquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Modellen hebben dan vaak iets aparts. High-fashion zegmaar. Niet de doorsnee gezichten. Bij mannen vind ik dat vaka heel engDat is ook wat ze dan altijd in die series zeggen: She's not high fashion. She;'s girlfriendpretty, not modelpretty"
Beetje gekke kaaklijn op deze fotoquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind dit een mooie dame
Dat kan samengaan. Voldoende mensen die een acteur/actrice mede aantrekkelijk vinden vanwege de rol waar ze hem/haar (on)bewust in plaatsen/van kennen.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze liever met een carameltintje. Da contrasteert beter als ik ze over de tietjes blaf
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
bedoel je niet antonio banderas en Ricky Martin?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze liever met een carameltintje. Da contrasteert beter als ik ze over de tietjes blaf
Klopt, maar dat gaat lang niet altijd op.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:44 schreef Litpho het volgende:
Dat kan samengaan. Voldoende mensen die een acteur/actrice mede aantrekkelijk vinden vanwege de rol waar ze hem/haar (on)bewust in plaatsen/van kennen.
Dat vind ik nou een mooie man!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem dan dinges... ook uit Lost... uuh..... dingees.... van 300 o.a. en van I love you Phillip Morris... dinges je weet wel....
*google*
Rodrigo Santoro!
[ afbeelding ]
Misschien moet ik Lost toch eens gaan kijken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem dan dinges... ook uit Lost... uuh..... dingees.... van 300 o.a. en van I love you Phillip Morris... dinges je weet wel....
*google*
Rodrigo Santoro!
[ afbeelding ]
Ah, het was niet de foto dus. Ik vind haar kaak een beetje gek, te kort vergeleken met de rest van ahar hoofd zeg maar. En een beetje dikke lippen.quote:
Nee meer apart. Maar bij vrouwen vind ik apart dan welw eer mooiquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik weet hetMaar ik vind devon aoki of karen elson minder mooi dan Evangeline Lily persoonlijk
Maar goed, smaken verschillen. Bedoelde vooral dat modelpretty/high fashion niet per se heel mooi hoeft te zijn
In Love Actually is hij ook ongelooflijk lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*google*
Rodrigo Santoro!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |