Fixed.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:33 schreef Q. het volgende:
En van de buitenlanders moslims natuurlijk! Volgens Geert Wilders tenminste dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is wel echt fucking mooi. Om jaloers op te worden
Euhhhm, beetje groot
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Waarvoor dank.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:34 schreef Nouk84 het volgende:
Wie de fuck is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is wel echt fucking mooi. Om jaloers op te worden
Euhhhm, beetje groot
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:34 schreef Nouk84 het volgende:
Vind er eigenlijk bijzonder weinig aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is wel echt fucking mooi. Om jaloers op te worden
Euhhhm, beetje groot![]()
![]()
Dat meisje uit fucking Lost.quote:
Ze is met haar hoofd in een bak verf gevallen volgens mijquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind er eigenlijk bijzonder weinig aan.
Ze is niet lelijk, maar er zijn mooiere vrouwen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kate in Lostquote:
Het is een knappe griet, maar heel spectaculair vind ik haar niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat meisje uit fucking Lost.Evangeline fucking Lily
Succes!quote:
herhaal dat nog eens als je 24/7 een ruis of piep in je oor hoort. Zo en piep die je eventjes hoort als er naast je iets knalt, er zijn dus mensen die dat constant horenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:33 schreef Kluts het volgende:
Ik hou echt teveel van muziek om daar geen kleine gehoorbeschadiging voor over te hebben.
Eensch. Girlfriend-pretty, not model-prettyquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, maar er zijn mooiere vrouwen.
En acteren kan ze ook al nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is een knappe griet, maar heel spectaculair vind ik haar niet.
Modellen vind ik vaak juist niet zo mooi, uitzonderingen daargelatenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eensch. Girlfriend-pretty, not model-pretty
Jij maakt een andere plop in het donker?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Plop? Zoals de ultiem sneue mensen in de bios met hun grolschflesje zodra het donker wordt?
Bovendien geil ik meer op die zuiderlijke types als Salma Hayek, Penelope Cruz en Talisa Soto. Niet van die blanke snoetjes met sproetjees. te lievig. Wordt ie nie hard vanquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eensch. Girlfriend-pretty, not model-pretty
die foto die nouk plaatst? Vet lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, die vond ik dus niet zo boeiend. Maar ik ben dan ook niet geïnteresseerd in Lost.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
Je leest liever dit?
bedoel je niet antonio banderas en Ricky Martin?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bovendien geil ik meer op die zuiderlijke types als Salma Hayek, Penelope Cruz en Talisa Soto. Niet van die blanke snoetjes met sproetjees. te lievig. Wordt ie nie hard van
Als je zoveel van muziek houdt lijkt het me ook dat je er zo lang mogelijk van wil genietenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
herhaal dat nog eens als je 24/7 een ruis of piep in je oor hoort. Zo en piep die je eventjes hoort als er naast je iets knalt, er zijn dus mensen die dat constant horen
Mee eensch.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:39 schreef Ripley het volgende:
Modellen vind ik vaak juist niet zo mooi, uitzonderingen daargelaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |