Je gaat je maatje helpen tegen die nare Feitosa?quote:
Gelukkig niet typisch vrouwelijk dat de kleur het belangrijkste isquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Typisch iets voor mannen dat ze zich druk maken over een muis
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig niet typisch vrouwelijk dat de kleur het belangrijkste is.
uhuh.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je gaat je maatje helpen tegen die nare Feitosa?
Heerlijk, vooral het weer afvlakken van de knoppen vind ik perfect. En zo robuust als een ACME aambeeld.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geil.
Maar eh, StB. Jij bent bekend met Razer? Ligt dat lekker in den hand?
En dit was het waard om even terug te halen, deze ontzettend gevatte grap?quote:
Jij staat echt hoog in mijn top 5 met kansloze users die domme opmerkingen maken. (en dan achteraf zeggen dat het grappig bedoeld was)quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Eens zien. 40 uur per week op het werk. Plus zo'n 20~40 uur per week thuis. Waarvan tijdens het gamen ZEER intensief...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Dan weet ik niet wat je daarmee doet, maar die van mij heeft het zeker 3 jaar gedaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben hier 3 soorten MS muizen, maar die gaan allemaal zo snel stuk qua linkermuisknop.
Ik swaffel ze vaak.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat je daarmee doet, maar die van mij heeft het zeker 3 jaar gedaan.
Same herequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat je daarmee doet, maar die van mij heeft het zeker 3 jaar gedaan.
en daar moet ik me druk om maken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij staat echt hoog in mijn top 5 met kansloze users die domme opmerkingen maken. (en dan achteraf zeggen dat het grappig bedoeld was)
Moet ik nou copyright betalen?quote:
Maar ik ben heul armquote:
je vergeet in naturaquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik ben heul arm![]()
Mag ik met zonneschijn betalen?Of kwaliteitsposts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |