Die microsoftmuis, 60 euro geloof ik, maar hell, wat een fijn ding.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:42 schreef Kreator het volgende:
Ik moet echt een nieuwe muis op de zaak.. Kep nu een Logitech die een CM te klein is...
. Maar wat de neuk zal ik kopen. Razer. Logitech.
.
Omdat wachten altijd lang duurt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:40 schreef MeGaVaGo het volgende:
Waarom duurt wachten op een telefoontje altijd zo lang? :'
Zoek jij even een intellect?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoek jij ook even de term ontspringt aan op
ik was de afgelopen jaren maar wat blij dat ik op m'n werk dezelfde MX518 had als thuis, en die wordt/werd toch ook als gaming muis verkocht.quote:
Wij hebben hier 3 soorten MS muizen, maar die gaan allemaal zo snel stuk qua linkermuisknop.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:44 schreef Kluts het volgende:
Die microsoftmuis, 60 euro geloof ik, maar hell, wat een fijn ding.
Deze!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil gewoon een goeie muis.
quote:
Can't go wrong with Razerquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:42 schreef Kreator het volgende:
Ik moet echt een nieuwe muis op de zaak.. Kep nu een Logitech die een CM te klein is...
. Maar wat de neuk zal ik kopen. Razer. Logitech.
.
Dat was me ook al eens opgevallen bij die MS muizen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:46 schreef Kreator het volgende:
Wij hebben hier 3 soorten MS muizen, maar die gaan allemaal zo snel stuk qua linkermuisknop.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn pé-nis past bij mijn hand. Groot. Dus ik moet ook een fatsoenlijke muis.
Dus het is je al opgevallen maar je deelt die kennis niet zodat Krea nu met veel van die krengen zit die niet meer goed werken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was me ook al eens opgevallen bij die MS muizen.
Mja, ik zou gewoon voor een Logitech gaan op kantoor.
Boeit toch niks, het zijn maar werknemers.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:49 schreef Godtje het volgende:
Dus het is je al opgevallen maar je deelt die kennis niet zodat Krea nu met veel van die krengen zit die niet meer goed werken?
Is geen mini.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, even een 40 urige werkweek met een mini muis. CTS is tof
Dr broekje is nog aan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:50 schreef vencodark het volgende:
Dit iets voor je pe-nis?
[ afbeelding ]
Er zijn mensen aan het werk.quote:
Ik moet mijn MS aandelen wel spekken natuurlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:49 schreef Godtje het volgende:
Dus het is je al opgevallen maar je deelt die kennis niet zodat Krea nu met veel van die krengen zit die niet meer goed werken?
Geil.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:50 schreef vencodark het volgende:
Dit iets voor je pe-nis?
[ afbeelding ]
Je gaat je maatje helpen tegen die nare Feitosa?quote:
Gelukkig niet typisch vrouwelijk dat de kleur het belangrijkste isquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Typisch iets voor mannen dat ze zich druk maken over een muis
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig niet typisch vrouwelijk dat de kleur het belangrijkste is.
uhuh.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je gaat je maatje helpen tegen die nare Feitosa?
Heerlijk, vooral het weer afvlakken van de knoppen vind ik perfect. En zo robuust als een ACME aambeeld.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geil.
Maar eh, StB. Jij bent bekend met Razer? Ligt dat lekker in den hand?
En dit was het waard om even terug te halen, deze ontzettend gevatte grap?quote:
Jij staat echt hoog in mijn top 5 met kansloze users die domme opmerkingen maken. (en dan achteraf zeggen dat het grappig bedoeld was)quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Eens zien. 40 uur per week op het werk. Plus zo'n 20~40 uur per week thuis. Waarvan tijdens het gamen ZEER intensief...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Dan weet ik niet wat je daarmee doet, maar die van mij heeft het zeker 3 jaar gedaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben hier 3 soorten MS muizen, maar die gaan allemaal zo snel stuk qua linkermuisknop.
Ik swaffel ze vaak.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat je daarmee doet, maar die van mij heeft het zeker 3 jaar gedaan.
Same herequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat je daarmee doet, maar die van mij heeft het zeker 3 jaar gedaan.
en daar moet ik me druk om maken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij staat echt hoog in mijn top 5 met kansloze users die domme opmerkingen maken. (en dan achteraf zeggen dat het grappig bedoeld was)
Moet ik nou copyright betalen?quote:
Maar ik ben heul armquote:
je vergeet in naturaquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik ben heul arm![]()
Mag ik met zonneschijn betalen?Of kwaliteitsposts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |