ja en een trio kan niet omdat ?quote:
You lose.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zet in op Cue, maar ik weet t niet
St. Babs? nee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Tally het volgende:
Die andere Single. Die was er toen ook met de meet. Hoe heet ze ook al weer.. Sssss....
wat kan je winnen ?quote:
Nee. Godver.. Ik ben echt heel slecht in namen. Dr gezicht zie ik voor me.quote:
Negativiteit is makkelijk, kost weinig moeite.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo ontzettend negatief, why?
quote:
Die!quote:
Sinceria.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Tally het volgende:
Die andere Single. Die was er toen ook met de meet. Hoe heet ze ook al weer.. Sssss....
Ik hoop voor je dat het lukt!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:16 schreef Godtje het volgende:
Ik ga nog niks doen.Ik zit te wachten op een gesprek met mijn werkgever er over. Ik wil het wel doen.
Maar ik wil juist in dienst blijven en onbetaald verlof.
Want daar heb jij een trio mee gehad?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Geef toe, dat ligt wel het meest voor de hand.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry, ze hebben het gewoon veel te snel geraden.
Jawel, kijk maar naar je sig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat lijkt misschien zo maar dat valt best mee hoor
Engel?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Tally het volgende:
Jaja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is sinceria, het is al geradenbeter lezen
Ga je gamen dan op het werk?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:42 schreef Kreator het volgende:
Ik moet echt een nieuwe muis op de zaak.. Kep nu een Logitech die een CM te klein is...
. Maar wat de neuk zal ik kopen. Razer. Logitech.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |