nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij speelt ook nooit een spelletje mee he.
Yep naar ZO Azië. Vietnam, Laos, Cambodja, Thailand in elk geval. Het standaard rondje zal ik maar zeggen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ja inderdaadSabbatical voor een reis? Zo ja, waarheen?
Klinkt goed, gaaf! Maakt het uit dat het een 'standaard' rondje is?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:09 schreef Godtje het volgende:
Yep naar ZO Azië. Vietnam, Laos, Cambodja, Thailand in elk geval. Het standaard rondje zal ik maar zeggen.
Je hoeft het niet te lezen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat het een flauw spelletje is
Dat maakt mij niks uit. Sterker nog zo in je eentje is dat wel prettig dan leer je nog wat mensen kennen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt goed, gaaf! Maakt het uit dat het een 'standaard' rondje is?
Ik zei ook niet dat het niet mocht en je eigenlijk gewoon een ban verdient.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
klopt maar ik mag dan nog wel posten wat ik wil
Fun.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:12 schreef Memento-Mori het volgende:
maar is daar nou iets te doen? als een concert of evenement ofzo of gewoon voor de fun
Preciesquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef Godtje het volgende:
Dat maakt mij niks uit. Sterker nog zo in je eentje is dat wel prettig dan leer je nog wat mensen kennen.
Hw spreekt Frans. Iig Franser dan ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ah gezelligbeetje jammer dat ze er frans spreken alleen
Ik heb ook 6 jaar frans gehad maar ik vind het gewoon een verschrikkelijke taal en fransen zijn niet leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hw spreekt Frans. Iig Franser dan ik.
Ik ga nog niks doen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
PreciesGaaf dat je dat gaat doen!
Mijn zus en haar vriend zijn een wereldreis aan het plannen, volgend jaar uit mijn hoofd, ze beginnen in Zuid-Amerika. Ze gaat haar baan ervoor opzeggen
Ik kom er ook niet voor de mensen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb ook 6 jaar frans gehad maar ik vind het gewoon een verschrikkelijke taal en fransen zijn niet leuk
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:16 schreef Feitosa het volgende:
Sabbatical, zeg dan gewoon dat je ff een tijd geen kloot wilt doen en wilt lamzakken.
Net zo erg als die dure engelse termen voor allerhande kutfucnties.
Je zei?quote:De benaming sabbatical year ontspringt aan het Oude Testament, waarin volgens de wetten van Mozes het land elk zevende jaar onbebouwd moest blijven
Je blijft dus 7 jaar onbebouwd??quote:
hier kun je ook pizza en pasta kopenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet voor de mensen.En het eten is lekker.
Nope. Als ik ga ga ik ook niet verschrikkelijk lang (4/5 maanden) daarbij trekt Australië mij minder. Ik ga er zeker een keer heen maar het trekt me alleen minder.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:19 schreef Ripley het volgende:
Leuk godt! Geen australie als je toch in ZO azie bent?
That's not the point.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hier kun je ook pizza en pasta kopen
Da's heul niet Frans.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Je snapt het hele "vakantie" idee niet zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hahaquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je snapt het hele "vakantie" idee niet zo
Ja, prachtig land, alleen jammer van die Fransen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef Ripley het volgende:
Frans is mooi, frankrijk ook, eten is heerlijk en veel cultuur en zo
Maar de fransen zijn wel stom, met name in parijs
toen ik daar was heb ik alleen dat gegetenquote:
Je hoeft er niet heen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hahaik vind Parijs gewoon niet zo leuk
en bedanktquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, ik kan die parijzenaren nog wel hebben hoor, het zijn gewoon de Amsterdammers van Frankrijk.
Zonde zeg, dat spul moet je in Italië eten. En uh, escargots zijn lekker!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:23 schreef Memento-Mori het volgende:
toen ik daar was heb ik alleen dat gegetenen ik kan me niet voorstellen dat VD slakjes gaat eten
Ik heb het recht om te zwijgen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:23 schreef RealZeus het volgende:
Wat lees ik nou? Gaan HW en Venco naar Parijs?
* Ripley pen aangeeft voor haar lijstje.
Jij bent altijd zo ontzettend negatief, why?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb ook 6 jaar frans gehad maar ik vind het gewoon een verschrikkelijke taal en fransen zijn niet leuk
en nog iemand dus, een vrouwquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:23 schreef RealZeus het volgende:
Wat lees ik nou? Gaan HW en Venco naar Parijs?
* Ripley pen aangeeft voor haar lijstje.
Vervelende arrogante narrige niet-behulpzame mensen jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef Ripley het volgende:
Frans is mooi, frankrijk ook, eten is heerlijk en veel cultuur en zo
Maar de fransen zijn wel stom, met name in parijs
dat lijkt misschien zo maar dat valt best mee hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo ontzettend negatief, why?
Exact.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, ik kan die parijzenaren nog wel hebben hoor, het zijn gewoon de Amsterdammers van Frankrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |