Die discussie stond er los van.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Lees de reacties zou ik zeggen... in welk standje Kluts verwekt is enzo.
Mijn broertje was ook niet gepland...mijn vader werd serieus niet goed toen hij aan het werk was en eraan dacht dat er nog 1tje kwam.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mijn ouders waren mijn broer en ik een ongelukje.![]()
Dat wil je als kind ook niet horen.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn pa is tijdens zijn lunchpauze thuis gekomen om mij te verwekken. Precies andersom, maar ook niet echt iets wat je wil horen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
O zo was het bij ons niet eens, mijn vader wou zo mijn moeder aan zich binden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn broertje was ook niet gepland...mijn vader werd serieus niet goed toen hij aan het werk was en eraan dacht dat er nog 1tje kwam.![]()
Voor mij hebben ze 3 of 4 miskramen gehad, dus ze hebben flink hun best moeten doen. Een ongelukje was ik dus iig nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
Dan is het geen heerlijk weer he.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen die koude rotwind is wat minder hier.
Klinkt heel soapachtig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn pa is tijdens zijn lunchpauze thuis gekomen om mij te verwekken. Precies andersom, maar ook niet echt iets wat je wil horen.
Dat merkte ik net niet in de auto en vanmorgen op de fiets eigenlijk ook niet. Had wel wind tegen, maar koud was het niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:52 schreef Techno het volgende:
Alleen die koude rotwind is wat minder hier.
Wanneer ga je ook alweer? Ik ga ook snel 2 dagenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Hier heel warm, geen wind.
Zal wel regenen in de UK.
Ik was ook een ongelukje, maar daarom niet minder gewenst, volgens mam.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
vanmiddag 17:15quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wanneer ga je ook alweer? Ik ga ook snel 2 dagen
Tja als je een beetje in Indonesië gaat zitten is het ook lekker.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Zolang je een beetje beschut zit wel degelijk.
hier ook prima te doenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat merkte ik net niet in de auto en vanmorgen op de fiets eigenlijk ook niet. Had wel wind tegen, maar koud was het niet.
Dan zit ik in Parijs als het goed isquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leukik tussen 31 mei en 7 juni geloof ik
Ik heb helemaal geen vakantie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:02 schreef Ripley het volgende:
Ik moet nog een spanje reis daarna doen en als het goed is dan even niks. Fingers crossed
Ik ook als het goed is!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zit ik in Parijs als het goed is.
Waarom niet? Te dure auto gekozen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:02 schreef Godtje het volgende:
Ik heb helemaal geen vakantie.
(of jij voor werk denk ik nu).
Voor werk ja, hopelijk kan ik nog hier en daar wat vakantie nemenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vakantie.
(of jij voor werk denk ik nu).
Mijn zusje is ook na weer 2 miskramen en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gekomen, dus het zat niet echt meequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn broer en ik waren ook ongepland want dat de pil niet werkte icm epilepsiemedicijnen wisten ze toen nog nietmaar ze waren en zijn wel blij met ons
Ja, jij woont op de weg naar Parijsquote:
En toch kan je hier niet echt opstappen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, jij woont op de weg naar Parijs.
Nee joh.quote:
Dat zou van de gekke zijn, wij met zijn 2en naar parijsquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
En toch kan je hier niet echt opstappen.![]()
[..]
Nee joh.
Indd. Dat wordt alleen maar ruzie enzo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou van de gekke zijn, wij met zijn 2en naar parijs
Jij speelt ook nooit een spelletje mee he.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:07 schreef Memento-Mori het volgende:
nee want jullie gaan toch met zn 3en?
Ooh ja inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:06 schreef Godtje het volgende:
Nee. Ik ben bezig met sabbatical te regelen.Dus zou beetje dubbel zijn als dat lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |