Je kan ook overdrijven. Het is wel erg dat wij als Nederland een heel hoge kindersterfte in vergelijking met andere westerse landen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel veiligheidsmaatregelen er tegenwoordig zijn, zou eigenlijk iedereen van voor 1980 nooit zijn tienerjaren hebben moeten halen. Als het echt allemaal zo gevaarlijk/slecht is.
dat dat vroeger gebeurde/mocht, wil niet zeggen dat het ook meteen goed isquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:16 schreef stbabylon het volgende:
Aanbevelingen? Vroegûh zaten we met 6 kids op de achterbank en 2 in de kofferbak. Moet je nu proberen.
Is dat zo? Wist ik niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven. Het is wel erg dat wij als Nederland een heel hoge kindersterfte in vergelijking met andere westerse landen.
Je kan niet vroeg genoeg beginnen met de maakbare samenleving.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:16 schreef Kluts het volgende:
Ergo: Mensen zijn zeikerds zodra het om koters gaat.
6 kinderen? Dat is tegenwoordig inderdaad niet meer done. Christelijke josti'squote:Op woensdag 19 mei 2010 13:16 schreef stbabylon het volgende:
Aanbevelingen? Vroegûh zaten we met 6 kids op de achterbank en 2 in de kofferbak. Moet je nu proberen.
Wij hebben het toch ook overleefdquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat dat vroeger gebeurde/mocht, wil niet zeggen dat het ook meteen goed is
Aangezien jij nog kan posten is dat niet zo gek. De dode kunnen lastig zeggen dat ze dat niet meer kunnen.quote:
Hoeft niet uit hetzelfde gezin te komen natuurlijk hequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
6 kinderen? Dat is tegenwoordig inderdaad niet meer done. Christelijke josti's
Kan dat eigenlijk wel? Er zit in zoveel producten zout.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:16 schreef Ripley het volgende:
Mijn moeder moest zoutloos toen ze zwanger was van mij. Dat lijkt me pas vreselijk
Nederland loopt redelijk achter als het gaat om het begeleiden van zwangerschappen en geboorten. Bijna geen ander land in de wereld dat er voor kiest bijvoorbeeld om een zwangerschap tot uiterlijk de 42e week te laten doorlopen.quote:
Die van mij ook, maar die was verslaafd aan potjes salmiakpoeder toen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:16 schreef Ripley het volgende:
Mijn moeder moest zoutloos toen ze zwanger was van mij. Dat lijkt me pas vreselijk
Bekijk het dan anders. Volgens mij leven alle kinderen waarmee ik in de klas heb gezeten op de basisschool nog.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aangezien jij nog kan posten is dat niet zo gek. De dode kunnen lastig zeggen dat ze dat niet meer kunnen.
Vroeger had je ook 50% van het autoverkeer dat je nu hebt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:16 schreef stbabylon het volgende:
Dat mocht in mijn tijd ook niet. Daar is gewoon wetgeving voor. Heeft ook weinig met kinderen te maken maar meer met verkeersveiligheid.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeft niet uit hetzelfde gezin te komen natuurlijk heMaar verjaardagspartijtjes enzo. Daar heb je tegenwoordig 6 auto's voor nodig, terwijl het vroeger met 2 prima lukte
We zijn ook een van de weinige landen ter wereld waar je niet standaard een ruggeprik krijgt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nederland loopt redelijk achter als het gaat om het begeleiden van zwangerschappen en geboorten. Bijna geen ander land in de wereld dat er voor kiest bijvoorbeeld om een zwangerschap tot uiterlijk de 42e week te laten doorlopen.
Ook dat!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:20 schreef Kluts het volgende:
We zijn ook een van de weinige landen ter wereld waar je niet standaard een ruggeprik krijgt.
Hier moet je zowat de pijp uitgaan wil je medicijnen krijgenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
We zijn ook een van de weinige landen ter wereld waar je niet standaard een ruggeprik krijgt.
Hm, 42 lijkt me ook wel vrij lang. Een vrouw draagt normaal 39/40 weken toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nederland loopt redelijk achter als het gaat om het begeleiden van zwangerschappen en geboorten. Bijna geen ander land in de wereld dat er voor kiest bijvoorbeeld om een zwangerschap tot uiterlijk de 42e week te laten doorlopen.
Omdat de meeste dan ook nog eens in de wieg sterven of tijdens de zwangerschap. Die komen nooit bij je in de klas.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bekijk het dan anders. Volgens mij leven alle kinderen waarmee ik in de klas heb gezeten op de basisschool nog.
Dat zegt nog niets.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bekijk het dan anders. Volgens mij leven alle kinderen waarmee ik in de klas heb gezeten op de basisschool nog.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:21 schreef vencodark het volgende:
Hm, 42 lijkt me ook wel vrij lang. Een vrouw draagt normaal 39/40 weken toch?
Tja, het recht van de sterkste he.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat de meeste dan ook nog eens in de wieg sterven of tijdens de zwangerschap. Die komen nooit bij je in de klas.
De sterkste had een eigenwijze moeder die rauw vlees eet tijdens de zwangerschap ook niet overleefd hoor.quote:
Ben je gek! Iedereen, hoe zwak, hoe ziek, hoe misvormd, of wat dan ook, heeft recht op leven! En als je het daar niet mee eens bent, dan ben je de volgende Hitlerquote:
42 is redelijk standaard, al kan het kind makkelijk geboren worden rond de 38e week.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, 42 lijkt me ook wel vrij lang. Een vrouw draagt normaal 39/40 weken toch?
Was een steek naar gisteren, toen moest het naar DIGquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, nu in Oud? Die muziekdiscussie werd ook gewoon hier gevoerd hoor.
Dat dus. Panische mensen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, nu in Oud? Die muziekdiscussie werd ook gewoon hier gevoerd hoor.
Gister liep ik buiten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was een steek naar gisteren, toen moest het naar DIG
Zo leek hij wel.quote:
Ik ben op werk wel eens female-Hitler genoemd.quote:
Waar ging het gisteren dan over?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Was een steek naar gisteren, toen moest het naar DIG
Ze hebben het nu over de doc. die morgen in de bios is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thanks, vergeten de oordoppen na de lunch weer in te doen
Gamesquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar ging het gisteren dan over?
Dat het richting auto's gaat herken ik sneller.Maar Dig?
He he Wicky, Wicky he!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze hebben het nu over de doc. die morgen in de bios is.
Ik ben precies op de uitgerekende datum geboren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
42 is redelijk standaard, al kan het kind makkelijk geboren worden rond de 38e week.
Bij mij beide keren iets meer dan 42 wkn.
Ik was veelste laat, ik wilde er niet uitquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
42 is redelijk standaard, al kan het kind makkelijk geboren worden rond de 38e week.
Bij mij beide keren iets meer dan 42 wkn.
1.64m.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo leek hij wel.![]()
Nee, weet wel dat ie klein was maar Kluts is nog kleiner volgens mij.Dat was mijn punt.
Ken er nog zo éénquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was veelste laat, ik wilde er niet uit
Luie donder was ik toen al
Ik was een week te vroeg geboren, nu ben ik altijd langzaam om weer op schema te liggen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was veelste laat, ik wilde er niet uit
Luie donder was ik toen al
1 keer sex per jaar ftwquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben precies op de uitgerekende datum geboren.
En een paar jaar daarna was mijn moeder op mijn verjaardag uitgerekend van mijn broertje, maar die was gelukkig te vroeg.
Wiki bedoel je? Ik zou me er niet blind op staren als ik jou was.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:32 schreef Techno het volgende:
Ah, ze staan gewoon op discogs...
Ice-T -- 1983
http://www.discogs.com/Ice-T-Cold-Wind-Madness/master/111123
WCWC (later NWA) -- 1985
http://www.discogs.com/World-Class-Wreckin-Cru-Juice/master/83110
Zo, nu jij weer.
Dat was vroegah heul anders. Ik ben dan ook gewoon thuis geboren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:29 schreef vencodark het volgende:
Ik dacht dat ze dan allang het kind gingen halen?
En 2 kleiner dan mij.quote:
Maar tegenwoordig halen ze het wel?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was vroegah heul anders. Ik ben dan ook gewoon thuis geboren.
Dat was ook niet gek in het oosten. Het eerste ziekenhuis in de buurt was 7 maanden lopen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was vroegah heul anders. Ik ben dan ook gewoon thuis geboren.
Mijn ouders batsen blijkbaar alleen in februari, want we zijn alledrie in November jarig.quote:
Neuken ze op mijn verjaardag?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ouders batsen blijkbaar alleen in februari, want we zijn alledrie in November jarig.
En ik ben op precies dezelfde dag als Loesje "geboren". Dat is ook wel geinig.
Dat is ook de koudste maand hè?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef Kluts het volgende:
Mijn ouders batsen blijkbaar alleen in februari, want we zijn alledrie in November jarig.
Ik ben idd in Zwolle geboren omdat er in Elburg geen ziekenhuis was/is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was ook niet gek in het oosten. Het eerste ziekenhuis in de buurt was 7 maanden lopen.
Oh, ook een ukkie dus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben wel 1m69. Ergggg groot. En dat zonder hakken he.
Misschien zelfs alleen op 29 februari.quote:
En dat is relevant waarom?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb van Duim toch heul andere dingen gehoord.
Nee, Wicky de Viking.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Wiki bedoel je? Ik zou me er niet blind op staren als ik jou was.
[..]
Dank u.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien zelfs alleen op 29 februari.
Maar zullen we verder het sexleven van mijn ouders laten rusten?
Oh dan neuken je ouders niet op mijn verjaardag.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien zelfs alleen op 29 februari.
Maar zullen we verder het sexleven van mijn ouders laten rusten?
Vrouwen liegen wel vaker.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb van Duim toch heul andere dingen gehoord.
Kluts is niet zo groot die die is flink aangestamptquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:36 schreef Kreator het volgende:
Zouden jouw ouders het ook op z'n hondjes doen, Kluts? En hoe denk je dat je door je ouders verwekneukt bent?
Ik snap van plaatje 1 en 3 niet zoveel trouwens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kluts is niet zo groot die die is flink aangestampt
Ik denk plaatje 12
[ afbeelding ].
Gatver Krea.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:36 schreef Kreator het volgende:
Zouden jouw ouders het ook op z'n hondjes doen, Kluts? En hoe denk je dat je door je ouders verwekneukt bent?
Dat moet je dan even aan je ouders vragen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap van plaatje 1 en 3 niet zoveel trouwens.
Wie had het over seks?quote:
En dan te bedenken dat mijn biologische pa gewoon 2.10m is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kluts is niet zo groot die die is flink aangestampt
Ik denk plaatje 12
[ afbeelding ].
Nee, laat maar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat moet je dan even aan je ouders vragen.
Wie was er eerder, de kip of Ice-T?quote:
Die discussie stond er los van.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Lees de reacties zou ik zeggen... in welk standje Kluts verwekt is enzo.
Mijn broertje was ook niet gepland...mijn vader werd serieus niet goed toen hij aan het werk was en eraan dacht dat er nog 1tje kwam.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mijn ouders waren mijn broer en ik een ongelukje.![]()
Dat wil je als kind ook niet horen.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn pa is tijdens zijn lunchpauze thuis gekomen om mij te verwekken. Precies andersom, maar ook niet echt iets wat je wil horen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
O zo was het bij ons niet eens, mijn vader wou zo mijn moeder aan zich binden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn broertje was ook niet gepland...mijn vader werd serieus niet goed toen hij aan het werk was en eraan dacht dat er nog 1tje kwam.![]()
Voor mij hebben ze 3 of 4 miskramen gehad, dus ze hebben flink hun best moeten doen. Een ongelukje was ik dus iig nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
Dan is het geen heerlijk weer he.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen die koude rotwind is wat minder hier.
Klinkt heel soapachtig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn pa is tijdens zijn lunchpauze thuis gekomen om mij te verwekken. Precies andersom, maar ook niet echt iets wat je wil horen.
Dat merkte ik net niet in de auto en vanmorgen op de fiets eigenlijk ook niet. Had wel wind tegen, maar koud was het niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:52 schreef Techno het volgende:
Alleen die koude rotwind is wat minder hier.
Wanneer ga je ook alweer? Ik ga ook snel 2 dagenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Hier heel warm, geen wind.
Zal wel regenen in de UK.
Ik was ook een ongelukje, maar daarom niet minder gewenst, volgens mam.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
vanmiddag 17:15quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wanneer ga je ook alweer? Ik ga ook snel 2 dagen
Tja als je een beetje in Indonesië gaat zitten is het ook lekker.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Zolang je een beetje beschut zit wel degelijk.
hier ook prima te doenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat merkte ik net niet in de auto en vanmorgen op de fiets eigenlijk ook niet. Had wel wind tegen, maar koud was het niet.
Dan zit ik in Parijs als het goed isquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leukik tussen 31 mei en 7 juni geloof ik
Ik heb helemaal geen vakantie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:02 schreef Ripley het volgende:
Ik moet nog een spanje reis daarna doen en als het goed is dan even niks. Fingers crossed
Ik ook als het goed is!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zit ik in Parijs als het goed is.
Waarom niet? Te dure auto gekozen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:02 schreef Godtje het volgende:
Ik heb helemaal geen vakantie.
(of jij voor werk denk ik nu).
Voor werk ja, hopelijk kan ik nog hier en daar wat vakantie nemenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vakantie.
(of jij voor werk denk ik nu).
Mijn zusje is ook na weer 2 miskramen en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gekomen, dus het zat niet echt meequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn broer en ik waren ook ongepland want dat de pil niet werkte icm epilepsiemedicijnen wisten ze toen nog nietmaar ze waren en zijn wel blij met ons
Ja, jij woont op de weg naar Parijsquote:
En toch kan je hier niet echt opstappen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, jij woont op de weg naar Parijs.
Nee joh.quote:
Dat zou van de gekke zijn, wij met zijn 2en naar parijsquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
En toch kan je hier niet echt opstappen.![]()
[..]
Nee joh.
Indd. Dat wordt alleen maar ruzie enzo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou van de gekke zijn, wij met zijn 2en naar parijs
Jij speelt ook nooit een spelletje mee he.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:07 schreef Memento-Mori het volgende:
nee want jullie gaan toch met zn 3en?
Ooh ja inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:06 schreef Godtje het volgende:
Nee. Ik ben bezig met sabbatical te regelen.Dus zou beetje dubbel zijn als dat lukt.
nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij speelt ook nooit een spelletje mee he.
Yep naar ZO Azië. Vietnam, Laos, Cambodja, Thailand in elk geval. Het standaard rondje zal ik maar zeggen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ja inderdaadSabbatical voor een reis? Zo ja, waarheen?
Klinkt goed, gaaf! Maakt het uit dat het een 'standaard' rondje is?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:09 schreef Godtje het volgende:
Yep naar ZO Azië. Vietnam, Laos, Cambodja, Thailand in elk geval. Het standaard rondje zal ik maar zeggen.
Je hoeft het niet te lezen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat het een flauw spelletje is
Dat maakt mij niks uit. Sterker nog zo in je eentje is dat wel prettig dan leer je nog wat mensen kennen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt goed, gaaf! Maakt het uit dat het een 'standaard' rondje is?
Ik zei ook niet dat het niet mocht en je eigenlijk gewoon een ban verdient.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
klopt maar ik mag dan nog wel posten wat ik wil
Fun.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:12 schreef Memento-Mori het volgende:
maar is daar nou iets te doen? als een concert of evenement ofzo of gewoon voor de fun
Preciesquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef Godtje het volgende:
Dat maakt mij niks uit. Sterker nog zo in je eentje is dat wel prettig dan leer je nog wat mensen kennen.
Hw spreekt Frans. Iig Franser dan ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ah gezelligbeetje jammer dat ze er frans spreken alleen
Ik heb ook 6 jaar frans gehad maar ik vind het gewoon een verschrikkelijke taal en fransen zijn niet leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hw spreekt Frans. Iig Franser dan ik.
Ik ga nog niks doen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
PreciesGaaf dat je dat gaat doen!
Mijn zus en haar vriend zijn een wereldreis aan het plannen, volgend jaar uit mijn hoofd, ze beginnen in Zuid-Amerika. Ze gaat haar baan ervoor opzeggen
Ik kom er ook niet voor de mensen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb ook 6 jaar frans gehad maar ik vind het gewoon een verschrikkelijke taal en fransen zijn niet leuk
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:16 schreef Feitosa het volgende:
Sabbatical, zeg dan gewoon dat je ff een tijd geen kloot wilt doen en wilt lamzakken.
Net zo erg als die dure engelse termen voor allerhande kutfucnties.
Je zei?quote:De benaming sabbatical year ontspringt aan het Oude Testament, waarin volgens de wetten van Mozes het land elk zevende jaar onbebouwd moest blijven
Je blijft dus 7 jaar onbebouwd??quote:
hier kun je ook pizza en pasta kopenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet voor de mensen.En het eten is lekker.
Nope. Als ik ga ga ik ook niet verschrikkelijk lang (4/5 maanden) daarbij trekt Australië mij minder. Ik ga er zeker een keer heen maar het trekt me alleen minder.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:19 schreef Ripley het volgende:
Leuk godt! Geen australie als je toch in ZO azie bent?
That's not the point.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hier kun je ook pizza en pasta kopen
Da's heul niet Frans.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Je snapt het hele "vakantie" idee niet zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hahaquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je snapt het hele "vakantie" idee niet zo
Ja, prachtig land, alleen jammer van die Fransen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef Ripley het volgende:
Frans is mooi, frankrijk ook, eten is heerlijk en veel cultuur en zo
Maar de fransen zijn wel stom, met name in parijs
toen ik daar was heb ik alleen dat gegetenquote:
Je hoeft er niet heen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hahaik vind Parijs gewoon niet zo leuk
en bedanktquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, ik kan die parijzenaren nog wel hebben hoor, het zijn gewoon de Amsterdammers van Frankrijk.
Zonde zeg, dat spul moet je in Italië eten. En uh, escargots zijn lekker!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:23 schreef Memento-Mori het volgende:
toen ik daar was heb ik alleen dat gegetenen ik kan me niet voorstellen dat VD slakjes gaat eten
Ik heb het recht om te zwijgen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:23 schreef RealZeus het volgende:
Wat lees ik nou? Gaan HW en Venco naar Parijs?
* Ripley pen aangeeft voor haar lijstje.
Jij bent altijd zo ontzettend negatief, why?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb ook 6 jaar frans gehad maar ik vind het gewoon een verschrikkelijke taal en fransen zijn niet leuk
en nog iemand dus, een vrouwquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:23 schreef RealZeus het volgende:
Wat lees ik nou? Gaan HW en Venco naar Parijs?
* Ripley pen aangeeft voor haar lijstje.
Vervelende arrogante narrige niet-behulpzame mensen jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef Ripley het volgende:
Frans is mooi, frankrijk ook, eten is heerlijk en veel cultuur en zo
Maar de fransen zijn wel stom, met name in parijs
dat lijkt misschien zo maar dat valt best mee hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo ontzettend negatief, why?
Exact.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, ik kan die parijzenaren nog wel hebben hoor, het zijn gewoon de Amsterdammers van Frankrijk.
ja en een trio kan niet omdat ?quote:
You lose.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zet in op Cue, maar ik weet t niet
St. Babs? nee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Tally het volgende:
Die andere Single. Die was er toen ook met de meet. Hoe heet ze ook al weer.. Sssss....
wat kan je winnen ?quote:
Nee. Godver.. Ik ben echt heel slecht in namen. Dr gezicht zie ik voor me.quote:
Negativiteit is makkelijk, kost weinig moeite.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo ontzettend negatief, why?
quote:
Die!quote:
Sinceria.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Tally het volgende:
Die andere Single. Die was er toen ook met de meet. Hoe heet ze ook al weer.. Sssss....
Ik hoop voor je dat het lukt!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:16 schreef Godtje het volgende:
Ik ga nog niks doen.Ik zit te wachten op een gesprek met mijn werkgever er over. Ik wil het wel doen.
Maar ik wil juist in dienst blijven en onbetaald verlof.
Want daar heb jij een trio mee gehad?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Geef toe, dat ligt wel het meest voor de hand.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry, ze hebben het gewoon veel te snel geraden.
Jawel, kijk maar naar je sig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat lijkt misschien zo maar dat valt best mee hoor
Engel?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Tally het volgende:
Jaja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is sinceria, het is al geradenbeter lezen
Ga je gamen dan op het werk?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:42 schreef Kreator het volgende:
Ik moet echt een nieuwe muis op de zaak.. Kep nu een Logitech die een CM te klein is...
. Maar wat de neuk zal ik kopen. Razer. Logitech.
.
Die microsoftmuis, 60 euro geloof ik, maar hell, wat een fijn ding.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:42 schreef Kreator het volgende:
Ik moet echt een nieuwe muis op de zaak.. Kep nu een Logitech die een CM te klein is...
.
Omdat wachten altijd lang duurt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:40 schreef MeGaVaGo het volgende:
Waarom duurt wachten op een telefoontje altijd zo lang? :'
Zoek jij even een intellect?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoek jij ook even de term ontspringt aan op
ik was de afgelopen jaren maar wat blij dat ik op m'n werk dezelfde MX518 had als thuis, en die wordt/werd toch ook als gaming muis verkocht.quote:
Wij hebben hier 3 soorten MS muizen, maar die gaan allemaal zo snel stuk qua linkermuisknop.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:44 schreef Kluts het volgende:
Die microsoftmuis, 60 euro geloof ik, maar hell, wat een fijn ding.
Deze!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil gewoon een goeie muis.
quote:
Can't go wrong with Razerquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:42 schreef Kreator het volgende:
.
Dat was me ook al eens opgevallen bij die MS muizen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:46 schreef Kreator het volgende:
Wij hebben hier 3 soorten MS muizen, maar die gaan allemaal zo snel stuk qua linkermuisknop.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn pé-nis past bij mijn hand. Groot. Dus ik moet ook een fatsoenlijke muis.
Dus het is je al opgevallen maar je deelt die kennis niet zodat Krea nu met veel van die krengen zit die niet meer goed werken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was me ook al eens opgevallen bij die MS muizen.
Mja, ik zou gewoon voor een Logitech gaan op kantoor.
Boeit toch niks, het zijn maar werknemers.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:49 schreef Godtje het volgende:
Dus het is je al opgevallen maar je deelt die kennis niet zodat Krea nu met veel van die krengen zit die niet meer goed werken?
Is geen mini.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, even een 40 urige werkweek met een mini muis. CTS is tof
Dr broekje is nog aan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:50 schreef vencodark het volgende:
Dit iets voor je pe-nis?
[ afbeelding ]
Er zijn mensen aan het werk.quote:
Ik moet mijn MS aandelen wel spekken natuurlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:49 schreef Godtje het volgende:
Dus het is je al opgevallen maar je deelt die kennis niet zodat Krea nu met veel van die krengen zit die niet meer goed werken?
Geil.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:50 schreef vencodark het volgende:
Dit iets voor je pe-nis?
[ afbeelding ]
Je gaat je maatje helpen tegen die nare Feitosa?quote:
Gelukkig niet typisch vrouwelijk dat de kleur het belangrijkste isquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Typisch iets voor mannen dat ze zich druk maken over een muis
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig niet typisch vrouwelijk dat de kleur het belangrijkste is.
uhuh.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je gaat je maatje helpen tegen die nare Feitosa?
Heerlijk, vooral het weer afvlakken van de knoppen vind ik perfect. En zo robuust als een ACME aambeeld.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geil.
Maar eh, StB. Jij bent bekend met Razer? Ligt dat lekker in den hand?
En dit was het waard om even terug te halen, deze ontzettend gevatte grap?quote:
Jij staat echt hoog in mijn top 5 met kansloze users die domme opmerkingen maken. (en dan achteraf zeggen dat het grappig bedoeld was)quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Eens zien. 40 uur per week op het werk. Plus zo'n 20~40 uur per week thuis. Waarvan tijdens het gamen ZEER intensief...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Dan weet ik niet wat je daarmee doet, maar die van mij heeft het zeker 3 jaar gedaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben hier 3 soorten MS muizen, maar die gaan allemaal zo snel stuk qua linkermuisknop.
Ik swaffel ze vaak.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat je daarmee doet, maar die van mij heeft het zeker 3 jaar gedaan.
Same herequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat je daarmee doet, maar die van mij heeft het zeker 3 jaar gedaan.
en daar moet ik me druk om maken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij staat echt hoog in mijn top 5 met kansloze users die domme opmerkingen maken. (en dan achteraf zeggen dat het grappig bedoeld was)
Moet ik nou copyright betalen?quote:
Maar ik ben heul armquote:
je vergeet in naturaquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik ben heul arm![]()
Mag ik met zonneschijn betalen?Of kwaliteitsposts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |