Je kan ook overdrijven. Het is wel erg dat wij als Nederland een heel hoge kindersterfte in vergelijking met andere westerse landen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel veiligheidsmaatregelen er tegenwoordig zijn, zou eigenlijk iedereen van voor 1980 nooit zijn tienerjaren hebben moeten halen. Als het echt allemaal zo gevaarlijk/slecht is.
dat dat vroeger gebeurde/mocht, wil niet zeggen dat het ook meteen goed isquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:16 schreef stbabylon het volgende:
Aanbevelingen? Vroegûh zaten we met 6 kids op de achterbank en 2 in de kofferbak. Moet je nu proberen.
Is dat zo? Wist ik niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven. Het is wel erg dat wij als Nederland een heel hoge kindersterfte in vergelijking met andere westerse landen.
Je kan niet vroeg genoeg beginnen met de maakbare samenleving.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:16 schreef Kluts het volgende:
Ergo: Mensen zijn zeikerds zodra het om koters gaat.
6 kinderen? Dat is tegenwoordig inderdaad niet meer done. Christelijke josti'squote:Op woensdag 19 mei 2010 13:16 schreef stbabylon het volgende:
Aanbevelingen? Vroegûh zaten we met 6 kids op de achterbank en 2 in de kofferbak. Moet je nu proberen.
Wij hebben het toch ook overleefdquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat dat vroeger gebeurde/mocht, wil niet zeggen dat het ook meteen goed is
Aangezien jij nog kan posten is dat niet zo gek. De dode kunnen lastig zeggen dat ze dat niet meer kunnen.quote:
Hoeft niet uit hetzelfde gezin te komen natuurlijk hequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
6 kinderen? Dat is tegenwoordig inderdaad niet meer done. Christelijke josti's
Kan dat eigenlijk wel? Er zit in zoveel producten zout.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:16 schreef Ripley het volgende:
Mijn moeder moest zoutloos toen ze zwanger was van mij. Dat lijkt me pas vreselijk
Nederland loopt redelijk achter als het gaat om het begeleiden van zwangerschappen en geboorten. Bijna geen ander land in de wereld dat er voor kiest bijvoorbeeld om een zwangerschap tot uiterlijk de 42e week te laten doorlopen.quote:
Die van mij ook, maar die was verslaafd aan potjes salmiakpoeder toen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:16 schreef Ripley het volgende:
Mijn moeder moest zoutloos toen ze zwanger was van mij. Dat lijkt me pas vreselijk
Bekijk het dan anders. Volgens mij leven alle kinderen waarmee ik in de klas heb gezeten op de basisschool nog.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aangezien jij nog kan posten is dat niet zo gek. De dode kunnen lastig zeggen dat ze dat niet meer kunnen.
Vroeger had je ook 50% van het autoverkeer dat je nu hebt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:16 schreef stbabylon het volgende:
Dat mocht in mijn tijd ook niet. Daar is gewoon wetgeving voor. Heeft ook weinig met kinderen te maken maar meer met verkeersveiligheid.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeft niet uit hetzelfde gezin te komen natuurlijk heMaar verjaardagspartijtjes enzo. Daar heb je tegenwoordig 6 auto's voor nodig, terwijl het vroeger met 2 prima lukte
We zijn ook een van de weinige landen ter wereld waar je niet standaard een ruggeprik krijgt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nederland loopt redelijk achter als het gaat om het begeleiden van zwangerschappen en geboorten. Bijna geen ander land in de wereld dat er voor kiest bijvoorbeeld om een zwangerschap tot uiterlijk de 42e week te laten doorlopen.
Ook dat!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:20 schreef Kluts het volgende:
We zijn ook een van de weinige landen ter wereld waar je niet standaard een ruggeprik krijgt.
Hier moet je zowat de pijp uitgaan wil je medicijnen krijgenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
We zijn ook een van de weinige landen ter wereld waar je niet standaard een ruggeprik krijgt.
Hm, 42 lijkt me ook wel vrij lang. Een vrouw draagt normaal 39/40 weken toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nederland loopt redelijk achter als het gaat om het begeleiden van zwangerschappen en geboorten. Bijna geen ander land in de wereld dat er voor kiest bijvoorbeeld om een zwangerschap tot uiterlijk de 42e week te laten doorlopen.
Omdat de meeste dan ook nog eens in de wieg sterven of tijdens de zwangerschap. Die komen nooit bij je in de klas.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bekijk het dan anders. Volgens mij leven alle kinderen waarmee ik in de klas heb gezeten op de basisschool nog.
Dat zegt nog niets.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bekijk het dan anders. Volgens mij leven alle kinderen waarmee ik in de klas heb gezeten op de basisschool nog.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:21 schreef vencodark het volgende:
Hm, 42 lijkt me ook wel vrij lang. Een vrouw draagt normaal 39/40 weken toch?
Tja, het recht van de sterkste he.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat de meeste dan ook nog eens in de wieg sterven of tijdens de zwangerschap. Die komen nooit bij je in de klas.
De sterkste had een eigenwijze moeder die rauw vlees eet tijdens de zwangerschap ook niet overleefd hoor.quote:
Ben je gek! Iedereen, hoe zwak, hoe ziek, hoe misvormd, of wat dan ook, heeft recht op leven! En als je het daar niet mee eens bent, dan ben je de volgende Hitlerquote:
42 is redelijk standaard, al kan het kind makkelijk geboren worden rond de 38e week.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, 42 lijkt me ook wel vrij lang. Een vrouw draagt normaal 39/40 weken toch?
Was een steek naar gisteren, toen moest het naar DIGquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, nu in Oud? Die muziekdiscussie werd ook gewoon hier gevoerd hoor.
Dat dus. Panische mensen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, nu in Oud? Die muziekdiscussie werd ook gewoon hier gevoerd hoor.
Gister liep ik buiten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was een steek naar gisteren, toen moest het naar DIG
Zo leek hij wel.quote:
Ik ben op werk wel eens female-Hitler genoemd.quote:
Waar ging het gisteren dan over?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Was een steek naar gisteren, toen moest het naar DIG
Ze hebben het nu over de doc. die morgen in de bios is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thanks, vergeten de oordoppen na de lunch weer in te doen
Gamesquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar ging het gisteren dan over?
Dat het richting auto's gaat herken ik sneller.Maar Dig?
He he Wicky, Wicky he!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze hebben het nu over de doc. die morgen in de bios is.
Ik ben precies op de uitgerekende datum geboren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
42 is redelijk standaard, al kan het kind makkelijk geboren worden rond de 38e week.
Bij mij beide keren iets meer dan 42 wkn.
Ik was veelste laat, ik wilde er niet uitquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
42 is redelijk standaard, al kan het kind makkelijk geboren worden rond de 38e week.
Bij mij beide keren iets meer dan 42 wkn.
1.64m.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo leek hij wel.![]()
Nee, weet wel dat ie klein was maar Kluts is nog kleiner volgens mij.Dat was mijn punt.
Ken er nog zo éénquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was veelste laat, ik wilde er niet uit
Luie donder was ik toen al
Ik was een week te vroeg geboren, nu ben ik altijd langzaam om weer op schema te liggen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was veelste laat, ik wilde er niet uit
Luie donder was ik toen al
1 keer sex per jaar ftwquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben precies op de uitgerekende datum geboren.
En een paar jaar daarna was mijn moeder op mijn verjaardag uitgerekend van mijn broertje, maar die was gelukkig te vroeg.
Wiki bedoel je? Ik zou me er niet blind op staren als ik jou was.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:32 schreef Techno het volgende:
Ah, ze staan gewoon op discogs...
Ice-T -- 1983
http://www.discogs.com/Ice-T-Cold-Wind-Madness/master/111123
WCWC (later NWA) -- 1985
http://www.discogs.com/World-Class-Wreckin-Cru-Juice/master/83110
Zo, nu jij weer.
Dat was vroegah heul anders. Ik ben dan ook gewoon thuis geboren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:29 schreef vencodark het volgende:
Ik dacht dat ze dan allang het kind gingen halen?
En 2 kleiner dan mij.quote:
Maar tegenwoordig halen ze het wel?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was vroegah heul anders. Ik ben dan ook gewoon thuis geboren.
Dat was ook niet gek in het oosten. Het eerste ziekenhuis in de buurt was 7 maanden lopen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was vroegah heul anders. Ik ben dan ook gewoon thuis geboren.
Mijn ouders batsen blijkbaar alleen in februari, want we zijn alledrie in November jarig.quote:
Neuken ze op mijn verjaardag?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ouders batsen blijkbaar alleen in februari, want we zijn alledrie in November jarig.
En ik ben op precies dezelfde dag als Loesje "geboren". Dat is ook wel geinig.
Dat is ook de koudste maand hè?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef Kluts het volgende:
Mijn ouders batsen blijkbaar alleen in februari, want we zijn alledrie in November jarig.
Ik ben idd in Zwolle geboren omdat er in Elburg geen ziekenhuis was/is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was ook niet gek in het oosten. Het eerste ziekenhuis in de buurt was 7 maanden lopen.
Oh, ook een ukkie dus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben wel 1m69. Ergggg groot. En dat zonder hakken he.
Misschien zelfs alleen op 29 februari.quote:
En dat is relevant waarom?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb van Duim toch heul andere dingen gehoord.
Nee, Wicky de Viking.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Wiki bedoel je? Ik zou me er niet blind op staren als ik jou was.
[..]
Dank u.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien zelfs alleen op 29 februari.
Maar zullen we verder het sexleven van mijn ouders laten rusten?
Oh dan neuken je ouders niet op mijn verjaardag.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien zelfs alleen op 29 februari.
Maar zullen we verder het sexleven van mijn ouders laten rusten?
Vrouwen liegen wel vaker.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb van Duim toch heul andere dingen gehoord.
Kluts is niet zo groot die die is flink aangestamptquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:36 schreef Kreator het volgende:
Zouden jouw ouders het ook op z'n hondjes doen, Kluts? En hoe denk je dat je door je ouders verwekneukt bent?
Ik snap van plaatje 1 en 3 niet zoveel trouwens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kluts is niet zo groot die die is flink aangestampt
Ik denk plaatje 12
[ afbeelding ].
Gatver Krea.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:36 schreef Kreator het volgende:
Zouden jouw ouders het ook op z'n hondjes doen, Kluts? En hoe denk je dat je door je ouders verwekneukt bent?
Dat moet je dan even aan je ouders vragen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap van plaatje 1 en 3 niet zoveel trouwens.
Wie had het over seks?quote:
En dan te bedenken dat mijn biologische pa gewoon 2.10m is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kluts is niet zo groot die die is flink aangestampt
Ik denk plaatje 12
[ afbeelding ].
Nee, laat maar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat moet je dan even aan je ouders vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |