Grinnik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ze kan zijn wie ze wil, dus misschien is ze morgen een man
En hoe scoren ze dan qua omzet met de naaste concurrenten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, de vraag gaat ook op voor endemol: je koopt bedrijven op in andere landen om de grootste te worden, maar daarvoor moet je wel eerst iets opbouwen. Maar de core van de formats komt uit Nederland, daar zit ook eyeworks international.
Dat zeg ik: 1 en 5 van de wereld. John de mol is ook weer op dreef met talpaquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoe scoren ze dan qua omzet met de naaste concurrenten?
okquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, de vraag gaat ook op voor endemol: je koopt bedrijven op in andere landen om de grootste te worden, maar daarvoor moet je wel eerst iets opbouwen. Maar de core van de formats komt uit Nederland, daar zit ook eyeworks international.
en qua winst?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zeg ik: 1 en 5 van de wereld. John de mol is ook weer op dreef met talpa
friekin_quote:
Geen ideequote:
Doet ie beter dan een eigen zender danquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zeg ik: 1 en 5 van de wereld. John de mol is ook weer op dreef met talpa
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:34 schreef Nouk84 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is wel echt fucking mooi. Om jaloers op te worden
Euhhhm, beetje groot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kortom, je hoeft haar niet in te pakken, ik neem haar zo wel mee.![]()
Nee. Maar ik heb er 6jr op school gezeten en kan haar nu wel wat beter begrijpenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat vind je spannend omdat je er nu achter komt dat er meer dan 2 mensen wonen?
Ach, als je heel objectief kijkt was talpa niet slechter dan bestaande zenders hoor. Investeerde veel in eigen drama en meer van zulks. maar de publieke opinie zat gewoon tegen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doet ie beter dan een eigen zender dan
\
Ah ok! Daar hebben wij ook weer wat aan. Dat jij de tolk bent.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb er 6jr op school gezeten en kan haar nu wel wat beter begrijpenIk snap waar de domheid vandaan komt en zo.
Maar waarom zal de beste man gedacht hebben dat het nu wel zou lukken? Hij wist toch wel dat het een heilig huisje is?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, als je heel objectief kijkt was talpa niet slechter dan bestaande zenders hoor. Investeerde veel in eigen drama en meer van zulks. maar de publieke opinie zat gewoon tegen.
Godzijdank, ik voelde me al zo ontzettend onbegrepen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb er 6jr op school gezeten en kan haar nu wel wat beter begrijpenIk snap waar de domheid vandaan komt en zo.
Rotsvast vertrouwen in zichzelf of gewoon even zin in - wie zal het zeggenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar waarom zal de beste man gedacht hebben dat het nu wel zou lukken? Hij wist toch wel dat het een heilig huisje is?
Tja geen idee. Hij in elk geval niet want ik vind het een verschrikkelijke spreker in interviews.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Rotsvast vertrouwen in zichzelf of gewoon even zin in - wie zal het zeggen
En RTL zit krap met veel te veel sterren op de loonlijst.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:12 schreef Ripley het volgende:
Overigens heeft JdM nu een grote share in RTL waardoor hij heel makkelijk zijn formats afzet.
Het gaat uiteindelijk toch om de denarii!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen ideeIk heb geen inzicht in hun winstratio
Het bedrijf waar ik bij hoor is de nummer 3 van de wereld, maar dat is van oorsprong scandinavisch en nu overgekocht door italianen.
Ja ik vond de programma's een beetje..... cheesy cheap, trashy. Maar dat vind ik van veel programma's op de commerciele zender, dus dat wil niet zeggen of ie beter of slechter was dan de rest. Is gewoon niet mijn ding, maar het slaat wel aan bij de massa. Van die programma's als Lekker Slim en zo. Als het aanslaat gewoon lekker op de buis laten. Ik weet hoe zappen werktquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, als je heel objectief kijkt was talpa niet slechter dan bestaande zenders hoor. Investeerde veel in eigen drama en meer van zulks. maar de publieke opinie zat gewoon tegen.
Ik snap je nu heel goedquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Godzijdank, ik voelde me al zo ontzettend onbegrepen.
Philips van Horne. Middenklasse. En niet stout genoeg om verbannen te worden naar het BC.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap je nu heel goed
Maar dat kan beter: Philips van Horne of Bisschoppelijk College?
Ja ik vertel wel van de "snuik" en "kallen" en een "Meuletendje" (of hoe je dat dan ook schrijft).quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah ok! Daar hebben wij ook weer wat aan. Dat jij de tolk bent.
Ach, de slimste mens wordt als het in belgie wordt uitgezonden als geweldig bestemp[eld en dat werd daar ook uitgezonden. Daarnaast is Gooische vrouwen er bijvoorbeeld begonnen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vond de programma's een beetje..... cheesy cheap, trashy. Maar dat vind ik van veel programma's op de commerciele zender, dus dat wil niet zeggen of ie beter of slechter was dan de rest. Is gewoon niet mijn ding, maar het slaat wel aan bij de massa. Van die programma's als Lekker Slim en zo. Als het aanslaat gewoon lekker op de buis laten. Ik weet hoe zappen werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |