Hm, het is wel beter dan vijanden!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat we eigenlijk vriendjes moeten zijn!
Pijp je?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, het is wel beter dan vijanden!
Waar is de vredespijp?
Had je dan maanden geleden moeten zeggen!quote:
En dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had je dan maanden geleden moeten zeggen!
Volgens mij was het iets met zelfs onder invloed hier nog niet posten. Dan zijn er nu dus wel hele gekke dingen gebeurd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Overloper. Daar posten dat je dit topic haat en dan toch stiekem meeposten.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:54 schreef friekin_ het volgende:
Internet, je kan en mag zijn wie je wil zijn. Vandaag ben ik een overlopert.
Vanaf vandaag ben je een stukje ruis in het singlestopic voor me.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:54 schreef friekin_ het volgende:
Internet, je kan en mag zijn wie je wil zijn.
Ik heb geen idee, maar het zou niet gek zijn hoor. Nederland is de nummer 3 televisiemarkt van de wereld.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Rupaul naar Robert heeft gekeken
Het is eerder een ANTM showANTM meets Project Runway.
Ik kan me van die Robert show nog wel heel vaag iets herinneren maar volgens mij was ik te jong en onwetend ind e kast en zo. Niet gevolgd geloof ik, maar ken het wel.
Relnicht. What are you? A freaking fag?!quote:
Is dat zo ja? Waar uit zich dat dan in? Programmamakers die internationaal hun ideeen verkopen? (bv Big Brother)quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar het zou niet gek zijn hoor. Nederland is de nummer 3 televisiemarkt van de wereld.
Als je geen ruggengraat of eigen persoonlijkheid hebt is dat inderdaad een optie. Je zal het vast goed vinden met D_K.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:54 schreef friekin_ het volgende:
Internet, je kan en mag zijn wie je wil zijn. Vandaag ben ik een overlopert.
Ja, er komen veel formats uit NL of NL is de eerste die ze durft uit te zenden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Waar uit zich dat dan in? Programmamakers die internationaal hun ideeen verkopen? (bv Big Brother)
ze kan zijn wie ze wil, dus misschien is ze morgen een manquote:
En als je met een TomTom de clitoris van een hitsige reus niet kan vinden kan je het prima vinden met Godtje!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je geen ruggengraat of eigen persoonlijkheid hebt is dat inderdaad een optie. Je zal het vast goed vinden met D_K.
De laatste wel door relatief veel overnames toch? Kleinere met een goed format opkopen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, er komen veel formats uit NL of NL is de eerste die ze durft uit te zenden.
Endemol is vanuit nederland uitgegroeid tot de grootste van de wereld, eyeworks is nummer 5 of zo meen ik
Het begon met de IQ test die in 30 landen of zo is uitgezonden, waaronder japan, UK en USAquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
De laatste wel door relatief veel overnames toch? Kleinere met een goed format opkopen?
Dat was geen antwoord op de vraag.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het begon met de IQ test die in 30 landen of zo is uitgezonden, waaronder japan, UK en USA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |