abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:15:47 #26
141482 Q.
JurassiQ
pi_81627294
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:10 schreef Rockabella het volgende:
Great. Terug in de put nu. Na 2 jaar samenwonend er een punt achter gezet omdat ik m'n gedachten en m'n eigen leven niet meer op een rijtje kon zetten. Veel te snel besloten om bij hem weg te gaan. Het verliefd zijn en het houden van was er nog vol op. Kortom, de meest domme beslissing van m'n hele leven. Inmiddels zijn we alweer 4/5 maand verder en hebben we afgelopen week elkaar weer opgezocht en besloten om het weer te gaan proberen. Gisteren een enorm keerpunt. Hij heeft er dit keer een punt achter gezet. Het voelt echt als een afrekening voor wat ik hem aangedaan heb. Tegelijkertijd zegt hij dat 'ie van me houd maar dat we niet meer samengaan in deze periode van ons leven. We waren weer zo blij met elkaar en nu dit. Man. Ik haat de liefde.
Klotezooi.
voor je.
For great justice!
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:15:47 #27
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_81627295
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niks mis met Grolsch, gij vuige relnicht
[..]
True. Wel met de mensen die menen dat het na tig jaar nog steeds grappig is dat flesje keihard te ploppen zodra de lichten uitgaan in de bios. Gevolgd door van dat gegrinnik a la Beavis & Butthead "Ghehehe, o hehehe cool man hehegehehe"

Daarnaast vind ik Grolsch niet het lekkerste bier, want iets te bitter voor mijn smaak. Maar goed, dat maakt het niet sneu. Dat ploppen wel
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_81627306
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niks mis met Grolsch, gij vuige relnicht
Nee, niks (nou ja, behalve dat ik er onheroepelijk koppijn van krijg de volgende dag), maar wel met wachten om het open te maken tot de film net begonnen is.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:16:03 #29
141482 Q.
JurassiQ
pi_81627311
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef rival het volgende:

[..]

houden van of gek zijn op iemand is niet voldoende.
Kunnen we allemaal wel beamen geloof ik
Was het maar voldoende.
For great justice!
pi_81627339
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef Tally het volgende:

Maar zoals Wipley zei.
Whud? Hoe een typo een stoere naam veranderd in een Looney Tunes karakter
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:16:45 #31
141482 Q.
JurassiQ
pi_81627343
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

True. Wel met de mensen die menen dat het na tig jaar nog steeds grappig is dat flesje keihard te ploppen zodra de klichten uitgaan in de bios.
Ik open zo'n beugel in een rustige omgeving altijd zo rustig mogelijk, anders gaan andere mensen zeuren dat ze ook bier willen.
For great justice!
pi_81627345
de enige die dom is of doet, ben jij krea... ik haat het om posts uit te moeten leggen maar met die post over dat het typisch iets voor mannen is om zich druk te maken over muizen bedoelde ik niets meer en niets minder dan dat ik daar als a-technische vrouw gewoon nog nooit bij stil heb gestaan. Dat jij dit heel anders interpreteert en meteen een aanvallende reactie post kan ik niets aan doen.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:16:48 #33
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_81627347
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:10 schreef Rockabella het volgende:
Great. Terug in de put nu. Na 2 jaar samenwonend er een punt achter gezet omdat ik m'n gedachten en m'n eigen leven niet meer op een rijtje kon zetten. Veel te snel besloten om bij hem weg te gaan. Het verliefd zijn en het houden van was er nog vol op. Kortom, de meest domme beslissing van m'n hele leven. Inmiddels zijn we alweer 4/5 maand verder en hebben we afgelopen week elkaar weer opgezocht en besloten om het weer te gaan proberen. Gisteren een enorm keerpunt. Hij heeft er dit keer een punt achter gezet. Het voelt echt als een afrekening voor wat ik hem aangedaan heb. Tegelijkertijd zegt hij dat 'ie van me houd maar dat we niet meer samengaan in deze periode van ons leven. We waren weer zo blij met elkaar en nu dit. Man. Ik haat de liefde.
Sterkte!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_81627383
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

True. Wel met de mensen die menen dat het na tig jaar nog steeds grappig is dat flesje keihard te ploppen zodra de lichten uitgaan in de bios. Gevolgd door van dat gegrinnik a la Beavis & Butthead "Ghehehe, o hehehe cool man hehegehehe"

Daarnaast vind ik Grolsch niet het lekkerste bier, want iets te bitter voor mijn smaak. Maar goed, dat maakt het niet sneu. Dat ploppen wel
Vooruit dan maar. Dat gegrinnik is sneu.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_81627384
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:14 schreef rival het volgende:
Sterkte Bella, maar waarom was je in eerste instantie zelf gegaan?
Da's een goeie vraag. Ik zat in een enorme dip en ben weggerend. Ik ben normaal een enorm positieve denker en doorzetter. Waarom ik dit gedaan heb weet ik niet. Enorm zwak moment blijkbaar. En door ervoor weg te lopen de grootste fout gemaakt die ik maken kon. Los van dat is hij niet de ideale partner door zijn mentaliteit, werk en prioriteiten. Hij is een enorme binnenvetter en ik ben juist iemand die leeft voor gevoel. Ik denk dat, dat gewoon niet samengaat.
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:17:51 #36
220609 Nouk84
pi_81627395
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef rival het volgende:
houden van of gek zijn op iemand is niet voldoende.
Kunnen we allemaal wel beamen geloof ik
pi_81627401
Sterkte rocka
pi_81627439
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:16 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik open zo'n beugel in een rustige omgeving altijd zo rustig mogelijk, anders gaan andere mensen zeuren dat ze ook bier willen.
En misschien proberen ze zelfs die van jou te jatten, oh noes!
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:18:34 #39
220609 Nouk84
pi_81627441
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:16 schreef Barbusse het volgende:
Geen typo, vermoed ik
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:19:10 #40
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81627471
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:13 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Thanks iedereen!

En misschien heb je gelijk. Ik begin ook steeds meer te geloven dat de breuk ons de das om heeft gedaan. Het gekke is dat we bij alles wat we doen weer bij elkaar terecht komen. We trekken steeds naar elkaar toe omdat het houden van bij beiden dus blijkbaar nog steeds enorm sterk is. En dat suckt, bigtime.
Ik ben ook geen voorspeller hoor, maar je gaf zelf aan dat bij hem kennelijk zo'n soort gevoel zat

En dat bij elkaar terecht komen - hoe hard dit ook klinkt, dat heb je zelf in de hand. Het is geen magische natuurkracht of zo.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_81627521
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Is geen typo
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:19:57 #42
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_81627524
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En misschien proberen ze zelfs die van jou te jatten, oh noes!
Don't touch my Grolsch!

Nou als ik ooit naar je Grolsch grijp in een donkere bios dan weet je dat ik omdat het donker was gewoon misgreep
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_81627528
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Geen typo, vermoed ik
Nu word ik nieuwsgierig.....
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:20:18 #44
220609 Nouk84
pi_81627543
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:19 schreef Ripley het volgende:

Het is geen magische natuurkracht of zo.
Daar denken ze in Serendipity anders over.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81627565
Kabouters?
pi_81627570
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:17 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Da's een goeie vraag. Ik zat in een enorme dip en ben weggerend. Ik ben normaal een enorm positieve denker en doorzetter. Waarom ik dit gedaan heb weet ik niet. Enorm zwak moment blijkbaar. En door ervoor weg te lopen de grootste fout gemaakt die ik maken kon. Los van dat is hij niet de ideale partner door zijn mentaliteit, werk en prioriteiten. Hij is een enorme binnenvetter en ik ben juist iemand die leeft voor gevoel. Ik denk dat, dat gewoon niet samengaat.
Hier gaat dat al 10 jaar goed
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_81627571
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Don't touch my Grolsch!

Nou als ik ooit naar je Grolsch grijp in een donkere bios dan weet je dat ik omdat het donker was gewoon misgreep

Vandaar ook dat ploppen, dude. Dan kun je de postie bepalen
pi_81627615
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:16 schreef Q. het volgende:
Beugels.
pi_81627648
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:21 schreef Techno het volgende:

[..]

Beugels.
Pas op je voorhuid.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:23:18 #50
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_81627699
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef Tally het volgende:

[..]

Hier gaat dat al 10 jaar goed
bij mij plofte dat na 13 jaar
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')