quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar denken ze in Serendipity anders over.Serendipity suckt ook enormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom moeten vrouwen niet te veel chick flicks kijken
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Ooooo, dat is sonartechnisch!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Vandaar ook dat ploppen, dude. Dan kun je de postie bepalen
13? Ik vind dat best lang. Then again, ik hou het nooit langer dan een paar maanden met iemand uit. Of die personen met mij. Ik denk het laatste.quote:
12 jaar bij mijquote:
Ja, waarom denk je dat die plop in het donker gevolgd wordt door gegrinnik?quote:
Wel van mijquote:
Ik zou willen dat ik nog zo lang gelukkig met hem had kunnen zijn. Ik ben nog hartstikke jong (19) en hij is al wat ouder (28). Los van dit alles zien we wel wat de toekomst ons brengt. Ik leef m'n leventje gewoon lekker verder ondanks het gemis.quote:
Oooow, het is plop ---> kruisgrijp --> puberaal gegrinnikquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat die plop in het donker gevolgd wordt door gegrinnik?
Dan heb ik nog 3 jaar om er van te genietenquote:
Zoals ik al zei. Misschien komt het nog goed. Je kan nooit in de toekomst kijken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:25 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik nog zo lang gelukkig met hem had kunnen zijn. Ik ben nog hartstikke jong (19) en hij is al wat ouder (28). Los van dit alles zien we wel wat de toekomst ons brengt. Ik leef m'n leventje gewoon lekker verder ondanks het gemis.
Haha, juist omdat ik jouw mening over die film weet noemde ik 'm, dat snap je natuurlijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:23 schreef Ripley het volgende:
Serendipity suckt ook enorm
Daarom moeten vrouwen niet te veel chick flicks kijken
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooow, het is plop ---> kruisgrijp --> puberaal gegrinnikDom van me
Het is allemaal de schuld van die mp3-spelers die veel te hard kunnen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:30 schreef Q. het volgende:
Doofheid. Het komt op steeds jongere leeftijd voor.
Te lang op internetfora rondtruinen met de I-pod op maximum volume. Het is tragischquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Doofheid. Het komt op steeds jongere leeftijd voor.
Je leest liever dit?quote:
quote:
Nee, Mario Piu!quote:
Kamervragen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van die mp3-spelers die veel te hard kunnen.
En van de buitenlanders natuurlijk! Volgens Geert Wilders tenminste dan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van die mp3-spelers die veel te hard kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |