quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:47 schreef VancouverFan het volgende:
Thema New York en veel levels waar het flink score is 100.000+ is makkelijk te halen
Betaal gewoon.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:27 schreef SuperRogier het volgende:
Weet iemand een soort Shazam kloon? 5 Tags per maand sinds de update, belachelijk weinig, en er voor betalen heb ik uiteraard geen zin in.Iemand suggesties?
Soundhound.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:27 schreef SuperRogier het volgende:
Weet iemand een soort Shazam kloon? 5 Tags per maand sinds de update, belachelijk weinig, en er voor betalen heb ik uiteraard geen zin in.Iemand suggesties?
Echt verschil is er niet, al mis ik wel het plaatje van een retweeter, nu denk ik bij iedere RT "Huh die volg ik heulemaal niet"quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Officiële Twitter for iPhone app/Tweetie3 is uit: http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=333903271&mt=8&affId=1380330
Nee die boomerangvogel is hardquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:15 schreef AssyriskaFF het volgende:
Die boomerang vogel is kut. Maar wat blijft dit spel geweldig. Level 1-5 alles op drie sterren ( heeeeeeel lang over gedaan
.
Runkeeper Pro. Inclusief Google Maps etc.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef Remzz het volgende:
Is er nog een leuk programma om je snelheid+route bij te houden via GPS? Bij het wielrennen/joggen bijvoorbeeld?
Voor fietsen gebruik ik CycleMeter.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef Remzz het volgende:
Is er nog een leuk programma om je snelheid+route bij te houden via GPS? Bij het wielrennen/joggen bijvoorbeeld?
MusicID, met 80ct goedkoper en ook sneller dan Shazamquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:27 schreef SuperRogier het volgende:
Elke keer vlak voordat ik ga maffen speel ik dat ook, anders heb ik niet genoeg muntjes om iets te bereikenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:03 schreef fotostarter het volgende:
Coindozer
Zo verrot, maar ik kan er maar slecht mee stoppen
Heb er nu 3700 en de lol is er nu wel vanafquote:Op maandag 31 mei 2010 08:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Elke keer vlak voordat ik ga maffen speel ik dat ook, anders heb ik niet genoeg muntjes om iets te bereiken
Hoe krijg je die slotjes open?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:03 schreef fotostarter het volgende:
Coindozer
Zo verrot, maar ik kan er maar slecht mee stoppen
Elke kleur van elke prijs naar beneden duwen. Dus bijvoorbeeld de gele, rode, blauwe en groene beer.quote:
En ik ze maar verkopen voor coinsquote:Op maandag 31 mei 2010 12:34 schreef jna het volgende:
[..]
Elke kleur van elke prijs naar beneden duwen. Dus bijvoorbeeld de gele, rode, blauwe en groene beer.
Ik heb er eentje van EA, is alleen niet gratis uiteraard, trademark enzo. Staat die niet meer in de store?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef w00h00 het volgende:
Is er iemand een Tetris app tegen gekomen in de store?
Ik kan 'm namelijk niet vinden..
Een soort Kolonisten van Catan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:52 schreef geelkuikentje het volgende:
Eindelijk is Carcassonne voor de iPhone uit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://carcassonneapp.com/
linkje naar iTunes
Dit spel is ook verkrijgbaar bij de Intertoys/Bart Smit en zo voor 20 tot 25 euro.quote:
En dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:34 schreef jna het volgende:
[..]
Elke kleur van elke prijs naar beneden duwen. Dus bijvoorbeeld de gele, rode, blauwe en groene beer.
Wat heeft deze spam precies met apps te maken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:39 schreef Skaai het volgende:
Hier goedkope iPhone accessoiresbla. Collega heeft bla gekocht en ze zien er echt heel mooi uit in het echt.
Crap sorryquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:01 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Wat heeft deze spam precies met apps te maken?
Weet je hoe vroeg het is in de USA?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:03 schreef Roellie80 het volgende:
Vandaag iOS 4.0 toch?
ik zie nog geen updates...
De gyroscope en de extra camera bieden een boel mogelijkheden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:39 schreef ruffian het volgende:
Het lijkt er op dat er geen vernieuwende leuke apps meer uitkomen. Hopelijk is dit straks met de 4 wel weer het geval.
dus?quote:
Meestal rond 19 uur Nederlandse tijd.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:19 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
dus?
Ik las ergens dat ze zouden beginnen bij Australie en dan zo de tijdlijn af.
Ik heb vandaag niet zo'n zin in wachten
Nope werkt inderdaad niet zie ook de apple site:quote:Op maandag 21 juni 2010 11:16 schreef geelkuikentje het volgende:
Nieuwe update werkt toch niet (als die beschikbaar is) op iPod Touch 1st generation?
Ja ik geloof het wel! Weet niet wat die updates waren want ik gebruik het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:14 schreef Bulletdodger het volgende:
klopt het dat er 2x een update is geweest voor uitzending gemist? volgens mij was die 2e update de veranderde icon
Topquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:53 schreef Xlarge het volgende:
weer een nieuwe update voor de Angry Birds, met 15 nieuwe levels in een nieuwe omgeving
mBox, Things & Opera.. Eerste twee helaas wel vrij prijzig, maar ik zweer erbij!quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hebben jullie nog wat tips wat betreft een pushmail, agenda en browser programma?
Shazam?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:21 schreef EvilMarc het volgende:
Weet iemand een goede app om artist/album/song info op te vragen?
Een soort IMDb voor muziek zegmaar.
Ik vraag me ineens af waarom discogs nog geen iphone app heeftquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:21 schreef EvilMarc het volgende:
Weet iemand een goede app om artist/album/song info op te vragen?
Een soort IMDb voor muziek zegmaar.
inderdaad, een nieuwe wereld met 15 nieuwe levels zie ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:23 schreef Shark.Bait het volgende:
extra levels?
Ja die is langsgekomen in deze of vorige reeksquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is er een app waarmee je ook met mensen die een Blackberry hebben kunt Pingen?
WhatsApp volgens mij.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:04 schreef funrider het volgende:
Een aantal van mijn favoriete apps:
De meest ultieme muziek apps met multitask ondersteuning zijn wat mij betreft:
TuneIn Radio (eenmalige aanschaf)
dé radio applicatie met heel veel meer functies en zenders dan bijv. 'Ether radio' applicatie.
Hiermee kun je ook BBC Radio streams of andere streams die alleen in Windows Media formaten uitzenden op het internet (asx,wmv e.d.) afspelen (het laden duurt wel iets langer dan met een shoutcast,mp3 stream.
RadioBox (eenmalige aanschaf)
Soortgelijk als TuneIn echter iets minder stabiel en opties.
FStream (gratis)
Hiermee kun je je eigen streams makkelijk afspelen maar ook BBC Radio streams of andere streams die alleen in Windows Media formaten uitzenden op het internet (asx,wmv e.d.)
3voor12 Luisterpaal (gratis)
nieuwe albums van diverse alternatieve pop/rock/punk/indie muziek volledig beluisteren.
Radio 1,2,3,4,5,6 (gratis) (Als je bijv. Radio 1 app download kun je ook andere 5 zenders luisteren. Daarnaast kun je fragmenten terugluisteren!
Spotify (abonnement 10 euro p/mnd, app gratis)
Als je een abo van 10 euro p/maand neemt via Spotify.com waarmee je onbeperkt muziek kunt luisteren via hun desktop programma maar daarnaast dus heb je ook de mobiele app waarmee je zowel streaming naar je account kunt luisteren maar ook tracks op je iphone kunt zetten waarmee je ook op plekken zonder internet kunt blijven luisteren naar je favoriete muziek.
Games:
GodFinger
Ragdoll 2, Ragdoll Blaster
Angry Birds
Find It en diverse andere versies ervan
Monkey Ball
iSjoel
Handy:
TVGids.tv
Sonio - wekkerradio (gratis en betaalde versie) - veel Nederlandse streams (en ook UK,BE enz.) mogelijk om eigen streams toe te voegen, ook wakker worden met iPod uiteraard. Iedere dag wekker andere tijd apart in te stellen (eenmalig), en binnenkort ook iOS4.0 support
File Flits (Routenet file info)
Trein
Sociaal:
Twittelator
Twittelator Pro - amazing iPhone Twitter Client - Twittelator (niet helemaal up2date site)
Qua overzicht en instellingen net wat beter dan Twitbird.
of
Twitbird Premium
Grootste voordeel van Twitbird is daarnaaast dat je een originele tweet en je reactie erop mooi onder elkaar ziet erg handy.
Met citaat reageren
Alleen als zij het programma WhatsApp ook geïnstalleerd hebben. Je kan er geen berichtjes sturen naar de standaard Ping app van een Blackberry.quote:
Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:11 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Alleen als zij het programma WhatsApp ook geïnstalleerd hebben. Je kan er geen berichtjes sturen naar de standaard Ping app van een Blackberry.
Ook op de iPod Touch 3G werkt iequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Skype 2.0.1 is uit. Je kunt 'm nu ook in de achtergrond laten draaien op 3GS en 4.
gave levels/birds imo. En de belofte van 15 meerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:13 schreef Xlarge het volgende:
[..]
inderdaad, een nieuwe wereld met 15 nieuwe levels zie ik.
Ik dacht dat het spel afgelopen was, aangezien ik laatst de credits en aftiteling zag.
wel beter dit
http://www.iphoneclub.nl/(...)odafone-en-t-mobile/quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:37 schreef w00h00 het volgende:
Ik heb me iPhone gejailbreaked en geunlocked voor KPN.
Nu wil ik mijn belminuten bij gaan houden, zodat ik weet wanneer ik over het abonnement zit.
Weet iemand daar nog een goede app voor?
Whatsapp?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Top thanks!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:22 schreef Maravilla het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)odafone-en-t-mobile/
Lux DLX is uitgebreider en werkt ook primaquote:Op zondag 25 juli 2010 23:44 schreef Saninl het volgende:
RISK is echt een aanrader voor op de iPhone! Wat een gaaf spel! Werkt ook super
Er zit geen radio-ontvanger in de iPhone hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:16 schreef King_of_cubes het volgende:
Is er eigenlijk een App voor de iPhone 4 die gebruik maakt van de mogelijk tot FM radio? Ik dacht dat de iPhone chip dat wel aankon. FM radio zou wel erg handig zijn namelijk.
Maar er zijn genoeg streaming radio applicatie (wel 3G of WIFI nodig) die je op de achtergrond kunt draaien om naar je favoriete zender te luisteren uit Nederland of het buitenland.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zit geen radio-ontvanger in de iPhone hoor.
Volgens mij wel, de iPhone 4 bevat de Broadcom BCM4329FKUBG 802.11n met Bluetooth 2.1 + EDR en FM ontvanger. (via iFixit) Apple maakt er helaas alleen geen gebruik van.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zit geen radio-ontvanger in de iPhone hoor.
Probleem voor mij is dat ik mijn iPhone 4 los ga krijgen en er een abo bij krijg waarbij teveel roaming data verbruik keihard wordt afgestraft.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:31 schreef funrider het volgende:
[..]
Maar er zijn genoeg streaming radio applicatie (wel 3G of WIFI nodig) die je op de achtergrond kunt draaien om naar je favoriete zender te luisteren uit Nederland of het buitenland.
Zie mijn eerdere post met een lijst van enkele goede streaming apps. TuneIn Radio is een hele goede. Of Sonio wekkerradio.
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Blijf jij maar bij SMS hangen. Over een jaar of 2 ben je nog de enige die het gebruikt.
De tijd zal het leren.....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Tuurlijk. Want pingen werkt zo lekker als je (in het buitenland) geen internetverbinding op je telefoon hebt.
Raar dat iMovie er nog niet in staat idd?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:20 schreef Skv het volgende:
Iemand een idee wanneer iMovie en Case Program in de NL appstore komen? Heb net mijn iPhone 4 binnen.
http://www.iphoneclub.nl/(...)d-en-belgie-gestart/quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:20 schreef Skv het volgende:
Iemand een idee wanneer iMovie en Case Program in de NL appstore komen? Heb net mijn iPhone 4 binnen.
Office² Plus ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:21 schreef ruffian het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)d-en-belgie-gestart/
iemand een werkende gratis app voor Google Docs?
En dan niet alleen de view optie maar ook bewerken.
Je hebt toch gewoon een scrollbalkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef tsijben het volgende:
Ik vind het lastig dat ik geen 'scrollbalk' heb in de ingebouwde Ipod.
Dus dat je niet makkelijk verder kan scrollen in een nummer.
Is er toevallig een handigere muziekspeler app oid?
'k Vind helaas alleen de remote control voor Winamp.
Druk 1x op het scherm en je scrollbalk komt te voorschijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef tsijben het volgende:
Ik vind het lastig dat ik geen 'scrollbalk' heb in de ingebouwde Ipod.
Dus dat je niet makkelijk verder kan scrollen in een nummer.
Is er toevallig een handigere muziekspeler app oid?
'k Vind helaas alleen de remote control voor Winamp.
Hierbij krijg ik continue de melding:quote:
Heb je installous geïnstalleerd? Loopt dat niet vast omdat 'ie ook Core Utilities, cURl, Hackulous Security en OpenSSL installeert?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:24 schreef o.us het volgende:
Imo de beste (door mij vaakgebruikte) apps!
[ afbeelding ]
Waarom valt iedereen steeds over mijn radiator?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:20 schreef Luco het volgende:
Waarom je een radiator als achtergrond hebt is mij dan weer een groot raadsel...
slecht, ik snap niet waarom je 2 rijen short-range ergens middenin hebt neergezetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:47 schreef EvilMarc het volgende:
Wat denken jullie van m'n Plants vs Zombies tactiek?
[ afbeelding ]
quote:
Mobileme heeft die optie, betaald weliswaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef Skv het volgende:
Wie weet een goede app om je iPhone te beveiligen als 'ie gestolen is? Dus een trackback applicatie met pushberichten en lockdown van afstand? Cerebro in Cydia is nog niet 4.x volgens mij..
http://yfrog.com/mk458jjquote:
Gast, dat je cracked apps installeert moet je lekker zelf weten, maar hou even op met dat gezeur dat je gratis gedownloade spul niet goed werkt. Betaal dan lekker als je zeker wil weten dat het werkt. Waarschijnlijk is die cracked unit gewoon corrupt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:24 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Sinds gister de nieuwe jailbreak toegepast (ik heb een 3GS en draai iOS 4.0) en nu apps aan het downloaden en installeren.
Alles doet het, behalve Camera+. Downloaden en install lukt wel, maar bij het opstarten van de app kapt hij er na 5 seconden mee. Is iemand dit probleem eerder tegen gekomen?
Nee, bovenstaande stuk is van toepassing.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Gast, dat je cracked apps installeert moet je lekker zelf weten, maar hou even op met dat gezeur dat je gratis gedownloade spul niet goed werkt. Betaal dan lekker als je zeker wil weten dat het werkt. Waarschijnlijk is die cracked unit gewoon corrupt.
Of gaat het om een gekochte app? Dan kan je bovenstaande stuk overslaan.
Ik heb een paar cracked apps, maar ik ga daar niet over lopen zeuren als het niet werkt. Zo verschrikkelijk dubbeltje op de eerste rang verhaal. Als je een iPhone vindt en deze mag houden van de politie ga je toch ook niet lopen zeiken dat je geen garantie kan claimen als er een barstje in komt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:35 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Nee, bovenstaande stuk is van toepassing.![]()
Draai jij 0,0 cracked apps dan?
Camera+ niet, Camera Plus wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:40 schreef Norrage het volgende:
Camera+ is sowieso een gratis app, kan je die niet gewoon normaal downloaden via de app store?
aah, ik zie het inderdaad...heb het ook even gechecked maar camera + crashet ook bij mij ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:51 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Camera+ niet, Camera Plus wel.
Versie 1.1 werkt welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
aah, ik zie het inderdaad...heb het ook even gechecked maar camera + crashet ook bij mij ja.
Ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:35 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Nee, bovenstaande stuk is van toepassing.![]()
Draai jij 0,0 cracked apps dan?
Gewoon betalen. Niet huilen als je 'gekochte' apps niet werken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:24 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Sinds gister de nieuwe jailbreak toegepast (ik heb een 3GS en draai iOS 4.0) en nu apps aan het downloaden en installeren.
Alles doet het, behalve Camera+. Downloaden en install lukt wel, maar bij het opstarten van de app kapt hij er na 5 seconden mee. Is iemand dit probleem eerder tegen gekomen?
Ik ook niet meer. Heb 't paar jaar geleden met de iPhone 2G wel gedaan; toen had je nog handleidingen van 17 pagina'squote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Same here. Ik doe niet aan jailbreaken.
Dat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon betalen. Niet huilen als je 'gekochte' apps niet werken.
Komt niet in de buurt van lemmings maar het is zeker wel een geinige appquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:04 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Chicks is een verdomd leuke game, aanrader. Is nog gratis ook.
Rustig maar, het was gewoon een vraag.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon betalen. Niet huilen als je 'gekochte' apps niet werken.
Welke OS heb je? Ik heb 4.01 en hij werkt prima. Het schijnt bij de oudere OS versies niet te werken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:11 schreef Thetallguy het volgende:
Twitter for iPhone doet het niet meer na de laatste update.
Even lemmings uitproberenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Komt niet in de buurt van lemmings maar het is zeker wel een geinige app
3.1.3, ik ga maar eens op zoek naar een andere app dan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:57 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Welke OS heb je? Ik heb 4.01 en hij werkt prima. Het schijnt bij de oudere OS versies niet te werken.
Twitbird Premium (1,59 euro), Twittelator pro (3,99 euro) maar ook Osfoora (2,39) zijn aardige apps waar je veel kunt instellen zoals jij een Twitter app wilt. Ik heb ze alle 3 eerder ook zonder problemen op 3.1.3 gedraaid. Ze zijn alleen niet gratis. Alhoewel je wel Lite versies hebt. Mocht je gaan upgraden beter los aanschaffen en niet via Lite upgraden ging bij mij eerder niet goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
3.1.3, ik ga maar eens op zoek naar een andere app dan.
Hij is erquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:47 schreef jpjedi het volgende:
Gerucht dat er vanavond een firmware upgrade komt...
Komt er ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:47 schreef jpjedi het volgende:
Gerucht dat er vanavond een firmware upgrade komt...
Ik zit nu al een tijdje op Echofon, bevalt welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:17 schreef funrider het volgende:
[..]
Twitbird Premium (1,59 euro), Twittelator pro (3,99 euro) maar ook Osfoora (2,39) zijn aardige apps waar je veel kunt instellen zoals jij een Twitter app wilt. Ik heb ze alle 3 eerder ook zonder problemen op 3.1.3 gedraaid. Ze zijn alleen niet gratis. Alhoewel je wel Lite versies hebt. Mocht je gaan upgraden beter los aanschaffen en niet via Lite upgraden ging bij mij eerder niet goed.
Beidequote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh welke hebben jullie? Shazam of Soundhound? Hoor steeds meer gezeik over Shazam dat ie na de laatste update amper nummers herkent
Nja ik ga niet voor 2 dezelfde apps betalenquote:
Wordt die nog wel geupdate? Wacht al eeuwen op een update voor Bushaltes aangezien deze niet werkt voor 4.0.x.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef o.us het volgende:
Bus is echt het 2,99 waard. Doet perfect en zeer zeker handig.
Gisteren nog.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Wordt die nog wel geupdate? Wacht al eeuwen op een update voor Bushaltes aangezien deze niet werkt voor 4.0.x.
OST?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:09 schreef TC03 het volgende:
Tip: zet de OST van een toffe film (Inception bijv.) op je iPhone en speel Angry Birds, het wordt direct een zeer epische game.
Bijvoorbeeld. Wel mooi als je met een geplaatste vogel het hele level laat instorten net terwijl de climax op gang komt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:12 schreef o.us het volgende:
Oh dus met Time van Hans Zimmer op de achtergrondDan is het wel episch ja
het heet iScrobblequote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:13 schreef WitAchterLicht het volgende:
is de Last.fm app trouwens niet beschikbaar in nederland?
kan hem nergens vinden, vandaar
Je printscreen komt gewoon tussen je foto's te staan. Dus iPod met pc verbinden en 'm dan uit de map halen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:11 schreef kickert het volgende:
Hoe plaats je zeg maar een print screen van je ipod scherm op je pc?
(Print screen zelf weet ik wel; home button + lock knopje)
Je iPhone wordt (beperkt) herkend als externe schijf. Dus gewoon bij 'mijn computer' de iPhone openen, dan staan de foto's inc het printscreentje in de map DCIMquote:
Ik twijfel nog welke wil gaan halenquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:57 schreef o.us het volgende:
Soundhound gekocht, werkt veel beter dan Shazam
En toen was mijn tegoed op.
Hoe werkt het beter dan? Shazam vindt bij mij alles, of heeft Soundhound extra features?quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:57 schreef o.us het volgende:
Soundhound gekocht, werkt veel beter dan Shazam
En toen was mijn tegoed op.
Hij vindt ook nummers binnen een paar seconden of wanneer hij het weet ipv een heel tag laten opnemen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hoe werkt het beter dan? Shazam vindt bij mij alles, of heeft Soundhound extra features?
Schijnbaar heeft Shazam toch wel wat problemen na de updatequote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hoe werkt het beter dan? Shazam vindt bij mij alles, of heeft Soundhound extra features?
whehe, ik zag even voor me hoe de app 'GODDOMME NIET WEER DAT TYFUSNUMMERquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb al die features getest. Alejandro herkende hij al binnen 3 seconden.
Als je hem een tijdje geleden hebt gekocht zou deze app gewoon op je computer moeten staan en kan je hem er zo op syncen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:14 schreef FJD het volgende:
Simcity gekocht voor 0,79 cent een tijdje terug, nu wil ik die ook graag op m'n iPhone 4 hebben maar alleen de Deluxe variant lijkt nog te bestaan. Kan ik die downloaden onder dezelfde licentie of betaal ik opnieuw?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:51 schreef FJD het volgende:
Na de update had ik trouwens een link naar NZBPirates in m'n favorieten staan![]()
Dat wil ik dus graag eerst even uitzoeken want om nou weer 6,- te moeten betalen gaat me te ver. Zo lekker vind ik t ook niet spelen op een iPhonequote:Op maandag 16 augustus 2010 00:22 schreef TC03 het volgende:
Als je hem een tijdje geleden hebt gekocht zou deze app gewoon op je computer moeten staan en kan je hem er zo op syncen.
Weet niet waar je dat gevonden hebt, maar het is honderd procent onzin. Apps kan je altijd opnieuw gratis downloaden als je hem al 1 keer hebt gekocht op je Apple ID. Muziek en videos moet je wel zelf bewaren.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat wil ik dus graag eerst even uitzoeken want om nou weer 6,- te moeten betalen gaat me te ver. Zo lekker vind ik t ook niet spelen op een iPhone
Zal eens naar de Apple IDs opzoek gaan.
-edit-
Al ergens gevonden dat t extra kost...redelijk schandalig. Eerst geld neerleggen voor een game die vervolgens vollediig wordt verwijderd waardoor een reinstall dus niet werkt en ik dus m'n geld kwijt zou zijn.
Boeien. Als jij 'm wel in iTunes hebt staan, kun je 'm gewoon op een andere iPhone installeren. Kijk daar eerst eens naar.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:43 schreef FJD het volgende:
Ware het niet dat de originele SimCity kijkt te zijn verdwenen uit de AppStore.
RunKeeper.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:07 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand een app om je dagelijkse bewegingen bij te houden? Eentje die je op de achtergrond kunt draaien en op het eind van de dag kunt zien hoeveel calorieen je hebt verbruikt, welke afstand je hebt gelopen, etc..
Kej dus toch. Gebruik ik al voor hardlopen. Vreet die niet teveel accu als je 'm de hele dag aan hebt staan? En wat voor activity moet ik kiezen dan, other ofzo?quote:
Onzin. die houdt alleen via GPS bij welke route je hebt hardgelopen (of gefietst etc) en hoe hard je ging. Die houdt neit bij hoeveel stappen je zet en hoeveel je überhaupt beweegt.quote:
Dat was ook niet de vraag (staat iig niet in die post).quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Onzin. die houdt alleen via GPS bij welke route je hebt hardgelopen (of gefietst etc) en hoe hard je ging. Die houdt neit bij hoeveel stappen je zet en hoeveel je überhaupt beweegt.
't Is GPS, dus gaat wel hard. Daar houd je geen 8 uur mee vol dan...quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kej dus toch. Gebruik ik al voor hardlopen. Vreet die niet teveel accu als je 'm de hele dag aan hebt staan? En wat voor activity moet ik kiezen dan, other ofzo?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat was ook niet de vraag (staat iig niet in die post).
Ik heb het idee dat hij zo'n soort van 'stappenteller' wil in plaats van een GPS-gebaseerd sportprogramma.quote:Eentje die je op de achtergrond kunt draaien en op het eind van de dag kunt zien hoeveel calorieen je hebt verbruikt, welke afstand je hebt gelopen, etc..
Ik zag het ook al. Treurig.quote:
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://itunes.apple.com/W(...)oftware?id=292755387
Toodledo is vandaag gratis. To do list-app voor zowel iPhone als iPad. Hoge waarderingen.
Zegt niets, vergelijk gewoon de Average scorequote:Op maandag 16 augustus 2010 19:58 schreef kickert het volgende:
[..]
vergelijk onze Total play time en Total games played eens :-)
http://www.last.fm/hardware/applequote:Op maandag 16 augustus 2010 14:09 schreef o.us het volgende:
Last.FM is bezig met een Android en iPhone-app.
Niemandquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is MusicID iets? Is maar 80 cent, en schijnt zelfs beter te werken als Shazam. Maar goed, dan was ie toch wel iets duurder?
Flauwe kloon van Doodle Jumpquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Mega Jump![]()
![]()
Niet mogen vals spelen
[ afbeelding ]
DJ is veel andersquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:47 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Flauwe kloon van Doodle Jump
Vreemd, bij mij doet ie het perfect, met heel uitgebreide resultaten:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Soundhound gekocht en nu al weer spijt van :/. Na een paar seconden herkent ie een nummer, alleen als ie dan laat zien van wie het is krijg je lege velden, dus je weet nog niet van wie het is :/
Lekker dan
Bij mij ook.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij doet ie het perfect, met heel uitgebreide resultaten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even je iPhone resetten, mag nog wel eens helpen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Soundhound gekocht en nu al weer spijt van :/. Na een paar seconden herkent ie een nummer, alleen als ie dan laat zien van wie het is krijg je lege velden, dus je weet nog niet van wie het is :/
Lekker dan
Dit heeft toch niks met apps te makenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:46 schreef Renesite het volgende:
Een 8 maanden oude 21"5 iMac. Wat zou die nog kosten (mogen)?
(kleinste scherm dus)
Jep.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:23 schreef RickTheGreatest het volgende:
Zitten er hier ook toevallig developers?
Net als in het andere topic: leer Nederlands en zout op met je stomme vragen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:51 schreef mrstylo het volgende:
hoe heet de app waar alle aanbiedingen van apps staan?
FreeAppADayquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:51 schreef mrstylo het volgende:
hoe heet de app waar alle aanbiedingen van apps staan?
Ja, die zag er prettig uit! Laat maar weten hoe het is, ik ga ff clickandbuy fixen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Net die weekkalender gedownload. Hoop dat dit een beetje een fijne kalender is. Vind sowieso de weekweergave nu al fijn.
Eerste indruk was vooral dat het wat vervelend was dat je niet gewoon de hele dag zag zonder te scrollen maar dat kun je in de settings veranderen. Ik heb nu mijn dag van 8:00 tot 23:00 ingesteld en het ziet er echt heel erg overzichtelijk uit. Fijn!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, die zag er prettig uit! Laat maar weten hoe het is, ik ga ff clickandbuy fixen.
Welke weekkalenderquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Net die weekkalender gedownload. Hoop dat dit een beetje een fijne kalender is. Vind sowieso de weekweergave nu al fijn.
Ik ben nog niet helemaal tevreden, want ik zou graag willen dat je, zoals in de eigen app van Apple, in je homescreen de datum van vandaag kan zien. En het copypasten gaat niet vlekkeloos. Helemaal super zou het zijn als je een soort to-do-lijst in kan vullen voor de dag. Oh, en iets aan de lay-out toch, zodat het wat leesbaarder wordt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Eerste indruk was vooral dat het wat vervelend was dat je niet gewoon de hele dag zag zonder te scrollen maar dat kun je in de settings veranderen. Ik heb nu mijn dag van 8:00 tot 23:00 ingesteld en het ziet er echt heel erg overzichtelijk uit. Fijn!
Ik vind alleen het weekoverzicht al 1,59 waard.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal tevreden, want ik zou graag willen dat je, zoals in de eigen app van Apple, in je homescreen de datum van vandaag kan zien. En het copypasten gaat niet vlekkeloos. Helemaal super zou het zijn als je een soort to-do-lijst in kan vullen voor de dag. Oh, en iets aan de lay-out toch, zodat het wat leesbaarder wordt.
Maar op zich werkt de week lay-out al wel lekkerder dan die van de iphone zelf.
True, true.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind alleen het weekoverzicht al 1,59 waard.Heb jij trouwens enig idee hoe ik die kleurtjes verander? Ik zie in de AppStore bij de screenshots rode en blauwe afspraken. Geen idee hoe ik dat moet doen.
Solipskierquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:05 schreef dotKoen het volgende:
Morgen krijg ik mijn iPhone 4. Nog tips voor apps die nu bruikbaar of veel beter zijn dan op een iPhone 3G?
Thanks! Een variant op Chopper 2 heb ik jaren geleden heel veel als flashgame gespeeld, erg verslavend. Deze versie ziet er overigens eens stuk beter uit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:05 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Solipskier
Zenbound 2
Osmos
Chopper 2
Darknebula 2
Carcassone
iMovie
N.O.V.A.
Doodlejump![]()
Dodonpachi Resurrection
$0.99View on iTunesquote:Battery Double
Description
** By running this app in the background, you can increase your device's battery level by 200% **
"By far the best battery app reviewed so far" - DailyAppCravers.
Heb je meerdere agenda's, Week Cal houdt de kleuren aan van Calendar. Je kan deze ook aanpassen in de voorkeuren van Week Cal, al vind ik dat zelf niet handig omdat je dan 2 kleurschema's te onthouden hebtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind alleen het weekoverzicht al 1,59 waard.Heb jij trouwens enig idee hoe ik die kleurtjes verander? Ik zie in de AppStore bij de screenshots rode en blauwe afspraken. Geen idee hoe ik dat moet doen.
op IPC hadden ze het over een soort gelijke functie (linkje)quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:47 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Dit is fake lijkt me?
[..]
$0.99View on iTunes
This app is designed for both iPhone and iPad.
Category: Utilities
Aug 26, 2010
Version: 1.0
0.8 MB
Seller: Spark So
© 2010 Spark So
LANGUAGES: English
REQUIREMENTS: Compatible with iPhone, iPod touch, and iPad. Requires iPhone OS 3.0 or later.
Werkt door je middels 2 indicatoren 'meer inzicht te geven' op je verbruikquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:47 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Dit is fake lijkt me?
[..]
$0.99View on iTunes
This app is designed for both iPhone and iPad.
Category: Utilities
Aug 26, 2010
Version: 1.0
0.8 MB
Seller: Spark So
© 2010 Spark So
LANGUAGES: English
REQUIREMENTS: Compatible with iPhone, iPod touch, and iPad. Requires iPhone OS 3.0 or later.
Ik wou al zeggen, bij 9-2 zit bij mij geen eendquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:02 schreef Skv het volgende:
Gouden ei zit in het eendje in Lvl 9-2!
Angry birds update
Zo. Gedownload, geïnstalleerd en verwijderd. Kan ik altijd nog eens weer kijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://itunes.apple.com/u(...)ger/id309544953?mt=8
Nubi Do (ToDo List / Task Manager). Was eerst 10 dollar. Nu tijdelijk gratis.
Gratis als in all in of lite versie?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://itunes.apple.com/u(...)ger/id309544953?mt=8
Nubi Do (ToDo List / Task Manager). Was eerst 10 dollar. Nu tijdelijk gratis.
Volgens mij de all-in.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:13 schreef Logician het volgende:
[..]
Gratis als in all in of lite versie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |