Niemandquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is MusicID iets? Is maar 80 cent, en schijnt zelfs beter te werken als Shazam. Maar goed, dan was ie toch wel iets duurder?
Flauwe kloon van Doodle Jumpquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Mega Jump![]()
![]()
Niet mogen vals spelen
[ afbeelding ]
DJ is veel andersquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:47 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Flauwe kloon van Doodle Jump
Vreemd, bij mij doet ie het perfect, met heel uitgebreide resultaten:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Soundhound gekocht en nu al weer spijt van :/. Na een paar seconden herkent ie een nummer, alleen als ie dan laat zien van wie het is krijg je lege velden, dus je weet nog niet van wie het is :/
Lekker dan
Bij mij ook.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij doet ie het perfect, met heel uitgebreide resultaten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even je iPhone resetten, mag nog wel eens helpen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Soundhound gekocht en nu al weer spijt van :/. Na een paar seconden herkent ie een nummer, alleen als ie dan laat zien van wie het is krijg je lege velden, dus je weet nog niet van wie het is :/
Lekker dan
Dit heeft toch niks met apps te makenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:46 schreef Renesite het volgende:
Een 8 maanden oude 21"5 iMac. Wat zou die nog kosten (mogen)?
(kleinste scherm dus)
Jep.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:23 schreef RickTheGreatest het volgende:
Zitten er hier ook toevallig developers?
Net als in het andere topic: leer Nederlands en zout op met je stomme vragen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:51 schreef mrstylo het volgende:
hoe heet de app waar alle aanbiedingen van apps staan?
FreeAppADayquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:51 schreef mrstylo het volgende:
hoe heet de app waar alle aanbiedingen van apps staan?
Ja, die zag er prettig uit! Laat maar weten hoe het is, ik ga ff clickandbuy fixen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Net die weekkalender gedownload. Hoop dat dit een beetje een fijne kalender is. Vind sowieso de weekweergave nu al fijn.
Eerste indruk was vooral dat het wat vervelend was dat je niet gewoon de hele dag zag zonder te scrollen maar dat kun je in de settings veranderen. Ik heb nu mijn dag van 8:00 tot 23:00 ingesteld en het ziet er echt heel erg overzichtelijk uit. Fijn!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, die zag er prettig uit! Laat maar weten hoe het is, ik ga ff clickandbuy fixen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |