Bijvoorbeeld. Wel mooi als je met een geplaatste vogel het hele level laat instorten net terwijl de climax op gang komt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:12 schreef o.us het volgende:
Oh dus met Time van Hans Zimmer op de achtergrondDan is het wel episch ja
het heet iScrobblequote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:13 schreef WitAchterLicht het volgende:
is de Last.fm app trouwens niet beschikbaar in nederland?
kan hem nergens vinden, vandaar
Je printscreen komt gewoon tussen je foto's te staan. Dus iPod met pc verbinden en 'm dan uit de map halen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:11 schreef kickert het volgende:
Hoe plaats je zeg maar een print screen van je ipod scherm op je pc?
(Print screen zelf weet ik wel; home button + lock knopje)
Je iPhone wordt (beperkt) herkend als externe schijf. Dus gewoon bij 'mijn computer' de iPhone openen, dan staan de foto's inc het printscreentje in de map DCIMquote:
Ik twijfel nog welke wil gaan halenquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:57 schreef o.us het volgende:
Soundhound gekocht, werkt veel beter dan Shazam
En toen was mijn tegoed op.
Hoe werkt het beter dan? Shazam vindt bij mij alles, of heeft Soundhound extra features?quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:57 schreef o.us het volgende:
Soundhound gekocht, werkt veel beter dan Shazam
En toen was mijn tegoed op.
Hij vindt ook nummers binnen een paar seconden of wanneer hij het weet ipv een heel tag laten opnemen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hoe werkt het beter dan? Shazam vindt bij mij alles, of heeft Soundhound extra features?
Schijnbaar heeft Shazam toch wel wat problemen na de updatequote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hoe werkt het beter dan? Shazam vindt bij mij alles, of heeft Soundhound extra features?
whehe, ik zag even voor me hoe de app 'GODDOMME NIET WEER DAT TYFUSNUMMERquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb al die features getest. Alejandro herkende hij al binnen 3 seconden.
Als je hem een tijdje geleden hebt gekocht zou deze app gewoon op je computer moeten staan en kan je hem er zo op syncen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:14 schreef FJD het volgende:
Simcity gekocht voor 0,79 cent een tijdje terug, nu wil ik die ook graag op m'n iPhone 4 hebben maar alleen de Deluxe variant lijkt nog te bestaan. Kan ik die downloaden onder dezelfde licentie of betaal ik opnieuw?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:51 schreef FJD het volgende:
Na de update had ik trouwens een link naar NZBPirates in m'n favorieten staan![]()
Dat wil ik dus graag eerst even uitzoeken want om nou weer 6,- te moeten betalen gaat me te ver. Zo lekker vind ik t ook niet spelen op een iPhonequote:Op maandag 16 augustus 2010 00:22 schreef TC03 het volgende:
Als je hem een tijdje geleden hebt gekocht zou deze app gewoon op je computer moeten staan en kan je hem er zo op syncen.
Weet niet waar je dat gevonden hebt, maar het is honderd procent onzin. Apps kan je altijd opnieuw gratis downloaden als je hem al 1 keer hebt gekocht op je Apple ID. Muziek en videos moet je wel zelf bewaren.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat wil ik dus graag eerst even uitzoeken want om nou weer 6,- te moeten betalen gaat me te ver. Zo lekker vind ik t ook niet spelen op een iPhone
Zal eens naar de Apple IDs opzoek gaan.
-edit-
Al ergens gevonden dat t extra kost...redelijk schandalig. Eerst geld neerleggen voor een game die vervolgens vollediig wordt verwijderd waardoor een reinstall dus niet werkt en ik dus m'n geld kwijt zou zijn.
Boeien. Als jij 'm wel in iTunes hebt staan, kun je 'm gewoon op een andere iPhone installeren. Kijk daar eerst eens naar.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:43 schreef FJD het volgende:
Ware het niet dat de originele SimCity kijkt te zijn verdwenen uit de AppStore.
RunKeeper.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:07 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand een app om je dagelijkse bewegingen bij te houden? Eentje die je op de achtergrond kunt draaien en op het eind van de dag kunt zien hoeveel calorieen je hebt verbruikt, welke afstand je hebt gelopen, etc..
Kej dus toch. Gebruik ik al voor hardlopen. Vreet die niet teveel accu als je 'm de hele dag aan hebt staan? En wat voor activity moet ik kiezen dan, other ofzo?quote:
Onzin. die houdt alleen via GPS bij welke route je hebt hardgelopen (of gefietst etc) en hoe hard je ging. Die houdt neit bij hoeveel stappen je zet en hoeveel je überhaupt beweegt.quote:
Dat was ook niet de vraag (staat iig niet in die post).quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Onzin. die houdt alleen via GPS bij welke route je hebt hardgelopen (of gefietst etc) en hoe hard je ging. Die houdt neit bij hoeveel stappen je zet en hoeveel je überhaupt beweegt.
't Is GPS, dus gaat wel hard. Daar houd je geen 8 uur mee vol dan...quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kej dus toch. Gebruik ik al voor hardlopen. Vreet die niet teveel accu als je 'm de hele dag aan hebt staan? En wat voor activity moet ik kiezen dan, other ofzo?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat was ook niet de vraag (staat iig niet in die post).
Ik heb het idee dat hij zo'n soort van 'stappenteller' wil in plaats van een GPS-gebaseerd sportprogramma.quote:Eentje die je op de achtergrond kunt draaien en op het eind van de dag kunt zien hoeveel calorieen je hebt verbruikt, welke afstand je hebt gelopen, etc..
Ik zag het ook al. Treurig.quote:
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://itunes.apple.com/W(...)oftware?id=292755387
Toodledo is vandaag gratis. To do list-app voor zowel iPhone als iPad. Hoge waarderingen.
Zegt niets, vergelijk gewoon de Average scorequote:Op maandag 16 augustus 2010 19:58 schreef kickert het volgende:
[..]
vergelijk onze Total play time en Total games played eens :-)
http://www.last.fm/hardware/applequote:Op maandag 16 augustus 2010 14:09 schreef o.us het volgende:
Last.FM is bezig met een Android en iPhone-app.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |